Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція даху корпусу №4 Волинської обласної психіатричної лікарні №1 м.Луцька на вул.Теремнівській,98 в с.Липини Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
2 738 848,00 UAH
UA-2019-11-22-002934-b 3201cf3785094e48b16c892d39128c59
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ройко Тетяна

+380661183501 vopl111@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05384318
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, вул. Теремнівська, буд. 98
Контактна особа: Ройко Тетяна
+380661183501
vopl111@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 16:30
Очікувана вартість: 2 738 848,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 388,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція даху корпусу №4 Волинської обласної психіатричної лікарні №1 м.Луцька на вул.Теремнівській,98 в с.Липини Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини , Теремнівська 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 17:21
Протокол 3.pdf
27 листопада 2019 17:21
Тендерна документація .doc
27 листопада 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 17:21
Протокол 3.pdf
27 листопада 2019 17:21
Тендерна документація .doc
22 листопада 2019 15:59
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційної вимоги у Тендерній документації
Дата подання: 26 листопада 2019 11:09
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:29
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 11 Тендерної документації, Ви долучаєте зразок наступної довідки: "ДОВІДКА, ЯКА МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)". Також до цієї довідки долучено наступну вимогу, яку учасник повинен надати: " Інформація про виконання аналогічного договору (договорів). Для підтвердження вказаної інформації Учасник повинен надати копію кожного аналогічного договору, який зазначений у вказаній вище таблиці. Аналогічним договором вважається договір підряду предметом якого є виконання робіт із будівництва нових, розширення, реконструкції, капітального ремонту та реставрації існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення із площею покрівлі не менше 1 тис.м2, класом наслідків (відповідальності) СС2". Зазначена вимоги, а саме щодо площі у аналогічному договорі - 1 тис.м2, свідчить про штучне звуження кола потенційних Учасників процедури закупівлі та порушує ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", адже розмір аналогічного договору - це дискримінаційна вимога! З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, просимо Замовника усунути дискримінаційну вимогу (щодо розміру аналогічного договору), внести відповідні зміни у Тендерну документацію і привести її у відповідність до чинного законодавства України! Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена вимога а саме щодо площі у аналогічному договорі - 1 тис.м.кв. є кваліфікаційною вимогою.
Щодо нечинних ДБН
Дата подання: 26 листопада 2019 19:53
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:26
Добрий день. Умовами тендерної документації (п. 1 розділу ІІІ) крім іншого, передбачено, що "Окремим документом слід подати календарний графік виконання робіт складений згідно форми 1, Додатка И ДБН А.3.1-5-2009 з зазначенням обсягу робіт для їх виконання." Разом з тим, ДБН А.3.1-5-2009 втратили чинність з 01.01.2017 згідно наказу Мінрегірну від 05.05.2016 № 115 і не може застосовуватися у тендерні документації. таким чином тендерна документація складена з порушенням законодавства. Просимо внести зміни до тендерної документації виключивши з неї незаконне положення. У разі необхідності відповідне положення тендерної документації пропонуємо сформулювати таким чином: "Окремим документом слід подати календарний графік виконання робіт складений згідно форми, передбаченої у Додатку 1 до проекту договору, який наведено у Додатку 6 до тендерної документації."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни у ТД.
про машини і механізми
Дата подання: 26 листопада 2019 19:58
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:26
Добрий день. Прошу роз'яснити чи зобов'язаний учасник вказувати при розрахунку ціни усі машини і механізми, які передбачені відповідною ресурсною елементною кошторисною нормою та вказані у відомості ресурсів, чи лише ті, які фактично будуть використовуватися під час будівництва (зважаючи на поверховість об'єкта, який дозволяє замінити вертикальне та горизонтальне механізване переміщення матеріалів і конструкцій на майданчику ручною працею). Зауважимо, що застосування усіх передбачених нормами машин і механізмів веде до здорощання робіт та зайвого витрачання бюджетних коштів, що не відповідає принципу максимальної економії та ефективності. У звязку з цим, просимо доповнити тендерну документацію такою умовою: "Учасник самостійно визначає потребу в будівельних машинах і механізмах для виконання робіт та повинен зазначити їх із вказанням кількості машино-годин у підсумкові відомості ресурсів, виходячи з вимог державних будівельних норм та стандартів і враховуючи умови виконання робіт, що становлять предмет закупівлі. "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми спираємося на робочий проект тому, що наші технічні вимоги є копією робочого проекту який пройшов експертизу. Тендерна пропозиція, яка не відповідає ТД, буде відхилена на підставі ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Про зазначення машин і механізмів в довідці про наявність матеріально-технічної бази
Дата подання: 26 листопада 2019 19:59
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:26
Добрий день. Прошу роз'яснити, чи зобов'язаний учасник вказувати в довідці про наявність обладнання і матеріально-технічної бази усі машини і механізми, які будуть зазначені у відомості ресурсів, чи лише оркремі - за вибором учасника?
Відповідь: Ми спираємося на робочий проект тому, що наші технічні вимоги є копією робочого проекту який пройшов експертизу. Тендерна пропозиція, яка не відповідає ТД, буде відхилена на підставі ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Про роботи з підвищеною небезпекою
Дата подання: 26 листопада 2019 20:00
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:24
Добрий день. Прошу розяснити, чи передбачено виконання на об'єкті робіт з підвищенню небезпекою, які потребують дозволи держпраці. Якщо так - прошу вказати перелік таких робіт.
Відповідь: Вимога щодо класу наслідків відповідальності СС2 встановлена відповідно до наданого нам експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом.
Щодо розрахунку вартості машин
Дата подання: 26 листопада 2019 20:03
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:23
Просимо роз'яснити, з якою метою у складі тендерної пропозиції замовник вимагає подання "Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення."
Відповідь: Ми спираємося на робочий проект тому, що наші технічні вимоги є копією робочого проекту який пройшов експертизу. Тендерна пропозиція, яка не відповідає ТД, буде відхилена на підставі ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Щодо паспортного документа.
Дата подання: 26 листопада 2019 20:10
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:21
Умовами тендерної документації (п. 5 розділу І Додатку 2 до тендерної документації) передбачено подання крім іншого такого документа, як "Копія документа (у кольоровому вигляді сторінок паспорта (особа керівника чи учасника-фізичної особи)) на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами" Дану вимогу вважаємо такою, що суперечить законодавству про захист персональних даних оскільки копія паспорта, інформація в якому є конфіденційною, замовник вимагає оприлюднювати в мережі інтернет. Це може призвести до протиправного використання персональних даних з вини замовника, в тому числі третіми особами. При цьому тендерна документація не містить обгрунтування необхідності оприлюднення таких персональних даних. Звертаємо увагу на інформацію, надану адміністратором системи закупівель щодо незаконності та необгрунтованості подібних вимог з боку замовника https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-zaklikaye-biznes-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih У зв'язку з цим просимо виключити таку вимогу, як незаконну
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни у ТД.
Про незаконні вимоги
Дата подання: 26 листопада 2019 20:22
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:21
Звертаємо Вашу увагу на незаконність вимоги, передбаченої пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації в частині надання переможцем такого документа як "Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі її використання) про те, що юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення." Зазначена інформація міститься у відкритому Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, доступ до якого є вільним за адресою в мережі інтернет https://corruptinfo.nazk.gov.ua. Тому згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вправі вимагати документальне підтвердження такої інформації. Додатково рекомендуємо ознайомитися з листом Мінекономрозвитку України від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 "Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення" (http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F6186-06). Просимо внести зміни до тендерної документації, в частині виключення незаконних вимог
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни у ТД.
Про незаконність вимог про надання дозволів та ліцензій
Дата подання: 26 листопада 2019 20:27
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:19
Пунктами 6 і 7 розділу І додатку 2 до тендерної документації передбачено надання у складі пропозиції таких документів: Оригінал ліцензії (з додатком) на право займатися відповідною господарською діяльністю, отримання яких передбачене чинним законодавством. Оригінал дозволу Держпраці або його територіального органу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачене чинним законодавством). Разом з тим, згідно з ч. 2 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством повинен надати лише Учасник - переможець процедури закупівлі і лише під час укладення договору. Таким чином просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її положень до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни у ТД.
Щодо незазначення виду договірної ціни
Дата подання: 27 листопада 2019 11:38
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:20
Доброго дня. При попередньому перегляді Тендерної документації та Проекту договору, Вами не визначено вид договірної ціни, яка є істотною умовою договору. Таке незазначення на початковому етапі порушує п. 5, п. 21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві та ст. 323 Господарського кодексу України. Для правильної підготовки тендерної пропозиції та технічної документації, просимо Замовника вказати вид договірної ціни! Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни у ТД.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 2 275 630,34
UAH з ПДВ
2 275 630,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 19:52
Електронний підпис
05 грудня 2019 19:50
191.imd
05 грудня 2019 19:50
44. Кошторис.pdf
05 грудня 2019 19:50
42. Проект договору.pdf
05 грудня 2019 19:50
0. Реєстр документів.pdf
05 грудня 2019 19:50
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 грудня 2019 16:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій