Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям у с.Залужжя Яворівсьокого району Львівської області » (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
2 210 288,00 UAH
UA-2019-11-22-002596-b a320585249d4404482f74a9517d471ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорош Михайло Петрович

+380974419142 osvitayavoriv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Яворівської районої державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38502312
Вебсайт: http://yavoriv-vo.lviv.ua
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 23
Контактна особа: Дорош Михайло Петрович
+380974419142
osvitayavoriv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:14
Очікувана вартість: 2 210 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 051,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям у с.Залужжя Яворівсьокого району Львівської області » (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81023, Україна, Львівська область, Яворівський район, с. Залужжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10-ти робочих днів після підписання Замовником, представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти районного та обласного бюджету. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 15:30
Проект договору.docx
22 листопада 2019 15:30
Технічна специфікація.docx
22 листопада 2019 15:30
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-14-000003 ● 7b5be934b65140f0868962c63f5a6700
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020 10:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.01.2020 № 7

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2020 № 7

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-22-002596-b 22.11.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, опублікованого 22 січня 2020 року про наявність порушень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), допущених Замовником при проведенні закупівлі робіт «Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям у с.Залужжя Яворівського району Львівської області » (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (UA-2019-11-22-002596-b), Відділ освіти Яворівської РДА (далі- Замовник) вважає необхідним повідомити про відсутність вказаних у висновку порушень та безпідставність доводів щодо таких порушень, з огляду на наступне: У відповідь на вказане у висновку порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 22 Закону у розділі 2 Додатку №2 до тендерної документації, а саме, що Замовником не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3,8,9 частини 1 ст.17 Закону та не зазначено про спосіб подання учасником такої інформації, пояснюємо, що у пп.1.1. п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі, з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. В цьому ж розділі в пп.5.2. п 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» вказано: Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». У вимогах в табл.2 Додатку № 1, в яких відповідно до висновку про результати проведення моніторингу, не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3,8,9 частини 1 ст.17 Закону та не зазначено про спосіб подання учасником такої інформації, проте, зазначаємо, що в даних пунктах також наявне посилання на вимоги Закону, які відображені у вищевказаному пп.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації. Також Замовником передбачено в примітці до табл.3 «Інші документи» в пункті і застереження, що у випадку виявлення будь-яких суперечностей між положеннями даної Документації та нормами чинного законодавства України чи Закону України «Про публічні закупівлі» – застосовуються норми чинного законодавства, зокрема і Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, вважаємо, що висновок про порушення в цій частині є безпідставним. На вказане порушення про недотримання умов тендерної документації Замовника (таблиці 4 пункту 3 Додатку 1) переможцем ФОП Макревич М.А. не надано документального підтвердження відсутності підстави передбаченої частиною 2 статті 17 Закону, а саме не завантажено в електронну систему довідку в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, вважаємо за необхідне пояснити: в таблиці 4 пунктом 3 Додатку №1 передбачено, що довідка в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу, про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету, дійсна на момент розкриття тендерних пропозицій або на більш пізню дату буде отримана Замовником самостійно, відповідно до Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України 17.01.2018 № 37/11. Відповідно до повідомлення, оприлюдненого на сайті Уповноваженого органу від 29.10.2019 року, система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). З моменту вказаної дати, дані щодо відсутності/наявності податкової заборгованості переможця тендеру потрапляють в систему за автоматичним запитом. Після формування повідомлення про намір укласти договір, системою був направлений запит в Державну податкову службу України. За результатами цього запиту системою було сформовано "Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості" від 16.12.2019 року (версія документу від 16.12.2019 року 16:38). Згідно пункту 8 Інструкції, що затверджена Наказом № 37/11 відповідь на запит формується ДФС автоматично програмними засобами та передається до електронної системи закупівель не пізніше 18:00 наступного робочого дня з дня отримання запиту , відповідно, "Квитанція №2 з ДФС про відсутність заборгованості" надійшла 17.12.2019року (версія документу від 17.12.2019 року 17:08), що відображено в системі Prozorro в полі «Повідомлення» разом з Протоколом визначення переможця процедури (долученого Замовником) в розділі «Протокол розкриття» в оголошенні про проведення закупівлі «Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям у с.Залужжя Яворівсьокого району Львівської області » (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (UA-2019-11-22-002596-b). Вищевказані документи підписані ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу. При перевірці підпису через Онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів - https://czo.gov.ua/verify, з'являється повідомлення про власника ЕЦП: Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно Цілісність даних підтверджено Назва файлу з підписом: 26590002426097J1703102100000784111220192659.XML Підписувач: Білецький Роман Ярославович Організація (установа): Головне управління ДПС у Львівській області Код ЄДРПОУ: 43143039 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 17.12.2019 16:50:07 Сертифікат виданий: КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер: 58E2D9E7F900307B040000000FFD2C00EA197B00 Тип носія особистого ключа: Незахищений "Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості" та "Квитанція №2 з ДФС про відсутність заборгованості" додається. Що стосується вказаного у висновку недотримання умов тендерної документації Замовника (Додатку 1) в довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не включено ряд техніки, обладнання, яка зазначена у Підсумковій відомості ресурсів, зокрема, автогрейдери середнього типу, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), електростанції пересувні, котки дорожні причіпні кулачкові, машини бурильно-кранові на тракторі, машини поливально-мийні, бульдозери, трактори на гусеничному ходу, бадді, трамбівки пневматичнi при роботi вiд компресора, апарат для газового зварювання i різання, тощо та на порушення частини 1 та 4 статті 30 Закону, Замовником не відхилено пропозицію учасника ФОП Макревич М.А., що не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16, а укладено генеральний договір від 27.12.2019 № 586 на суму 2 205 000,00 гривень повідомляємо, що даним учасником подана інформація про наявну у власності та користування за договорами оренди техніки, відповідно до вимог, зазначених в п. 1.1. Таблиці 1 Додатку №1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а також міститься зобов’язання учасника при необхідності залучати механізми та обладнання по договору оренди для виконання робіт на об’єкті у випадку підписання договору підряду. Учасником подано також всі підтверджуючі документи щодо вказаної в Довідці про матеріально-технічну базу техніки відповідно до вимог пп. 1.2 та 1.3. Таким чином, учасником було подано всі документи, зазначені в тендерній документації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, установленим статтею 16. На встановлене порушення, що Замовником не дотримано вимог частини 4 статті 36 Закону умови укладеного договору з ФОП Макревич М.А. від 27.12.2019 № 586 не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерній документації (проекту договору) Замовника, зокрема, пункт 13.1. розділу 13 укладеного договору не відповідає проекту договору, що міститься у тендерній документації та пропозиції учасника. Так, в пункті 13.1. розділу 13 «Додатки до договору» укладеного договору відсутнє посилання, що до договору додаються і є невід’ємною частиною договору «Зведений кошторисний розрахунок» (Додаток 4), як зазначено у тендерній документації та пропозиції учасника ФОП Макревич М.А. Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону, зазначаємо: відповідно до вимог ч.4 ст.36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, тобто за змістом цієї норми, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від ціни, запропонованої учасником, який визнаний переможцем в результаті проведеного аукціону. В даному випадку розмір остаточної пропозиції учасника-переможця відповідає ціні, зазначеній в розділі 3 «Ціна договору» Генерального договіру від 27.12.2019 № 586 на суму 2 205 000,00 гривень. За таких обставин, вищевказаний договір не можна вважати нікчемним відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 37 Закону. Також зазначаємо, що в пп.3.1. п.3 «Проект договору про закупівлю» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено, що положення проекту договору не є остаточним і вичерпним, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Враховуючи ваші зауваження, замовником прийнято рішення укласти Додатковий договір до Генерального договору від 27.12.2019 року № 586, додавши Додаток 4 «Зведений кошторисний розрахунок», як невід'ємну частину договору. З приводу зазначеної у висновку інформації про те, що питання, чи фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, не перевірялося, оскільки Замовником встановлено вимогу подання учасником-переможцем процедури закупівлі такого документу особисто або поштою за адресою Замовника, повідомляємо, що учасником-переможцем подана Довідка 19332434470230436282, видана Департаментом інформатизації Міністерства внутрішніх справ України, в якій зазначена інформація станом на 03.12.2019 року (довідка додається). Враховуючи наведене, Замовник при затвердженні вимог тендерної документації та проведенні кваліфікації учасників закупівлі робіт «Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям у с.Залужжя Яворівсьокого району Львівської області » (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (UA-2019-11-22-002596-b) керувався вимогами ст.3, ст.5, ч.4 ст.16, ч.4. ст.22, в т.ч. в частині об’єктивного підходу щодо оцінки документів, поданих в пропозиціях учасників незалежно від їхніх організаційно-правових форм. Зазначаємо, що жоден з учасників вказаної закупівлі не звертався в будь-якій формі та в будь-який спосіб щодо незгоди з діями та рішеннями Замовника. Додаток: 1. Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості та Квитанція №2 з ДФС про відсутність заборгованості; 2. Довідка 19332434470230436282, видана Департаментом інформатизації Міністерства внутрішніх справ України. З повагою, голова тендерного комітету Байда В.П.

2020-01-24 14:16:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 1 945 000,00
UAH з ПДВ
1 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 1 956 000,00
UAH з ПДВ
1 956 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Макревич Марія Андріївна 2 205 000,00
UAH з ПДВ
2 205 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 210 288,00
UAH з ПДВ
2 210 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 09:42
Електронний підпис
07 грудня 2019 09:40
динамо _нвест0001.rar
07 грудня 2019 09:40
E02A74AA-1013-48CC-821B-337FBAD0F2EE.rtf
07 грудня 2019 09:40
32.Реєстр довідок.PDF
07 грудня 2019 09:40
31. Сертифікати2.pdf
07 грудня 2019 09:40
29. Сертифікат стрічка.PDF
07 грудня 2019 09:40
28.СЕС, зелений лист.PDF
07 грудня 2019 09:40
27.ISO 9001.PDF
07 грудня 2019 09:40
26.r_103_ДЦ_ССР.rtf
07 грудня 2019 09:40
25.103_ДЦ_Т2.rtf
07 грудня 2019 09:40
24.103_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
07 грудня 2019 09:40
23.103_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
07 грудня 2019 09:40
22.103_ДЦ_ИВР.rtf
07 грудня 2019 09:40
21.103_ДЦ_ДЦ.rtf
07 грудня 2019 09:40
20.103_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
07 грудня 2019 09:40
17.4.Витяг ЄДР 11.11.2019.PDF
07 грудня 2019 09:40
17.3.паспорт директора.PDF
07 грудня 2019 09:40
17. Технічна карта.PDF
07 грудня 2019 09:40
16. Листи, довідки.PDF
07 грудня 2019 09:40
4.2. Відгук БУД-СКВЕР.PDF
07 грудня 2019 09:40
1. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

06 грудня 2019 14:53
Електронний підпис
06 грудня 2019 11:17
34. Проект договору.pdf
06 грудня 2019 11:17
Dov i Lic.pdf
06 грудня 2019 11:17
Лiцензiя.zip
06 грудня 2019 11:17
Довiренiсть_Рижий.zip
06 грудня 2019 11:17
Гарантия_7732.zip
06 грудня 2019 11:16
38. Відсутність санкцій.pdf
06 грудня 2019 11:16
27. Захист довкілля.pdf
06 грудня 2019 11:16
12. Копія Статуту п-ва.pdf
06 грудня 2019 11:16
10. ВПВ 17.pdf
06 грудня 2019 11:16
14. Витяг ЄДР.pdf
06 грудня 2019 11:16
17. Витяг пл. ПДВ.pdf
06 грудня 2019 11:16
18. Дов.про тех.хар-ки.pdf
06 грудня 2019 11:16
13. Копія Виписки з ЄДР.pdf
06 грудня 2019 11:16
8. Відгук від Замовника.pdf
06 грудня 2019 11:16
2. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 15:19
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:37
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:34
30 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ..pdf
06 грудня 2019 17:34
28 Витяг з реєстру ПДВ..pdf
06 грудня 2019 17:34
25 Паспорт..pdf
06 грудня 2019 17:34
03 Банківська гарантія..zip
06 грудня 2019 17:34
35 Цінова пропозиція..pdf
06 грудня 2019 17:34
09 Банківські рахунки..pdf
06 грудня 2019 17:34
04 Кошторис.rar
06 грудня 2019 17:34
01 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ФОП Макревич Марія Андріївна

ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Відхилено 1 945 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 13:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Відхилено 1 956 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:26
ФОП Макревич Марія Андріївна
#3021810587
Переможець 2 205 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:38

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104

№ рішення у справі

63/13-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

12 грудня 2019 13:24
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:21
Протокол розгляду

Документи

16 грудня 2019 16:25
Електронний підпис
16 грудня 2019 16:21
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Макревич Марія Андріївна
#3021810587
2 205 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:05
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 11:47
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
14 травня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 12:10
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
20 березня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:19
Протокол 141.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:17
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:13
Протокол 140.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:06
Додатковий договір 1 з.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:12
Договір укладений
27 грудня 2019 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до банківських реквізитів та виправлення механічних помилок
Номер договору про закупівлю: 586
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 586
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення технічної помилки при публікації договору
Номер договору про закупівлю: 586
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 141
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до банківських реквізитів та доповнення договору Додатком 4
Номер договору про закупівлю: 586
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження графіку фінансування і виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 586
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 205 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 367 500,00 UAH)