Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир твердий та сир кисломолочний
Очікувана вартість
294 900,00 UAH
UA-2019-11-22-002365-b 298f385872b34eb79367402d3cb79499
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сотнікова

+380965495670 aleksandrina911@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольський пансіонат для ветеранів війни та праці №2
Код ЄДРПОУ: 22042223
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, бульвар Приморський, 29
Контактна особа: Ольга Сотнікова
+380965495670
aleksandrina911@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 12:47
Очікувана вартість: 294 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 949,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8847 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 кілограм
Сир твердий 50%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Приморський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
600 кілограм
Сир кисломолочний жирний фасований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Приморський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1300 кілограм
Сир кисломолочний жирний ваговий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Приморський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-002365-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 26 грудня 2019 16:04
Скарга на тендерну документацію Переможця ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
Оскарження протоколу №167 від 19 грудня 2019 року
засідання тендерного комітету

При розгляді та аналізу питання щодо предмету закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 «Сирні продукти» було визначено переможця - Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛІБРА-ГРУП” і прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю”.
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” не погоджується з вищевказаним рішенням, тому що тендерний комітет не зауважив суттєві невідповідності та недоліки щодо поданої технічної документації учасника ТОВ “ЛІБРА-ГРУП”, а саме:
1. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця абз. 4 пункту 13.2. Додатку 2 тендерної документації: ненадання наказу про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
Відповідно до абз. 4 п. 13.2. Додатку згідно з п.1 та п.2 частини другої ст. 20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” зі змінами, Учасник повинен надати завірені Учасником копії наказів про призначення осіб, відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ЗУ №71/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
У складі тендерної пропозиції ТОВ “ЛІБРА-ГРУП” були надані завірені копії наказів:
1) №1/ІСУ від 22 липня 2019 року “Про розробку та впровадження інтегроаної системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ), яким призначено представника керівництва з якості/керівника групи НАССР та групу НАССР, яка відповідна за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві;
2) №7/ІСУ від 13 серпня 2019 року “Про внесення змін до наказу №1/ІСУ від 22.07.2019р. “Про розробку та впровадження інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ), яким змінено склад групи НАССР, яка відповідала за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві”.
Тобто, надані у складі тендерної пропозиції накази якими призначено осіб, відповідальних за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві.
Слід зазначити, що тендерною документацією вимагається надання наказу про призначення осіб, відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Окрім того, згідно вимог тендерної документації зазначені вище накази необхідно надати згідно вимог ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
Відповідно до п. 2 частини 2 ст. 20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Таким чином, навіть законодавець розмежовує поняття розроблення, впровадження (введеня в дію) та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Враховуючи вищевикладене, в складі тендерної пропозиції відсутній наказ про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція Переможця не ваідповідає вимогам тендерної документації.
2. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця абз. 5 п. 13.2. Додатку 2 тендерної документації: ненадання документів, які підтверджують що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 “Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
Згідно з п. 1 та п.2 ч. другої ст.20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” зі змінами, Учасник повинен надати скановані з оригіналів документи, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 “Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”, який (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів, з наданням завірених Цчасником копій документів про акредитацію установи, яка проводила підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації.
У разі відсутності такої акредитації в установі, яка проводила підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу довідку установи (в довільній формі), за підписом керівника цієї установи та скріпленої печаткою, щодо наявності фахівця з досвідом роботи за даним напрямком, котрий проводив підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів НАССР.
Також, згідно аналізу поданої документації Учасника ТОВ “ЛІБРА-ГРУП”, маються важливі зауваження, а саме:
В сертифікаті № MQ/80033.СУБХП.66-19 в Реєстрі Органу з сертифікації систем управління зареєстровано 18 листопада 2019., дійсного до 17 листопада 2022р., вказана адреса місця провадження діяльності м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Заорізьке шосе б/н. Учасник ТОВ “ЛІБРА-ГРУП” не надав Договір оренди за вказаною адресою, а оскільки вулиця не має номера, це ставить під сумнів існування міста провадження діяльності, а також юридичну силу сертифіката. Тому що, відповідно до ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Відповідно до п.4 ст. 263 Реквізитами адреси є: абз. 7) назва вулиці, площі, майдану, шосе, проспекту, бульвару, алеї, провулку, узвозу тощо (далі - вулиця) (за наявності); абз. 8) номер об’єкта (будинку, будівлі, споруди); абз 9) номер корпусу - для об’єктів, які складаються з декількох корпусів; абз.10) номер квартири, гаражного боксу, машиномісця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об’єктом нерухомого майна (за наявності).
Відсутній Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, за адресою м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Запорізьке шосе б/н.
В такому разі, виходячи з ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості.) Тобто вказану адресу: Запорізьке шосе б/н, м. Маріуполь, 87512, Україна в звіті №16-13/270 просто неможливо ідентифікувати.
В Акті №75 від 13 листопада 2019 р., складеного за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин відсутня адреса потужності оператору ринку.
Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” вважає, що рішення засідання тендерного комітету №167 від 19 грудня 2019 року було прийняте неправомірно, та з порушенням вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”. Замовник не об’єктивно та упередженно оцінив і розглянув тендерну пропозицію Учасника ТОВ “ЛБРА-ГРУП”, не звернув увагу на суттєву невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації, хоча повинен був відхилити таку пропозицію відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 246 000,00
UAH з ПДВ
235 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП" 290 970,00
UAH з ПДВ
239 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТ АР ТРАНС" 293 050,00
UAH з ПДВ
270 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 16:49
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:48
Цінова оновлена_003.pdf
12 грудня 2019 16:31
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:26
Цінова пропозиція _1554.pdf
12 грудня 2019 16:26
Проект договору.pdf
12 грудня 2019 16:26
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
12 грудня 2019 16:26
Додаток 3_1554.pdf
12 грудня 2019 16:26
ПП-09.pdf
12 грудня 2019 16:26
пп-08.PDF
12 грудня 2019 16:26
пп-07.PDF
12 грудня 2019 16:26
пп-06.PDF
12 грудня 2019 16:26
ПП-05.PDF
12 грудня 2019 16:26
пп-04.PDF
12 грудня 2019 16:26
пп-03.PDF
12 грудня 2019 16:26
пп-02.PDF
12 грудня 2019 16:26
пп-01.PDF
12 грудня 2019 16:26
письмо.pdf
12 грудня 2019 16:26
П-8.5.5.PDF
12 грудня 2019 16:26
П-8.5.4.pdf
12 грудня 2019 16:26
П-8.4.1.PDF
12 грудня 2019 16:26
П-7.10.pdf
12 грудня 2019 16:26
п-7.10.4.PDF
12 грудня 2019 16:26
П-7.10.3.pdf
12 грудня 2019 16:26
П-7.3.pdf
12 грудня 2019 16:26
П-6.1.pdf
12 грудня 2019 16:26
П-5.7.pdf
12 грудня 2019 16:26
п-5.6.2.PDF
12 грудня 2019 16:26
П-5,8.PDF
12 грудня 2019 16:26
п-4.2.PDF
12 грудня 2019 16:26
ОСВ-11-19.PDF
12 грудня 2019 16:26
ОСВ-10-19.PDF
12 грудня 2019 16:26
ОСВ-09-19.PDF
12 грудня 2019 16:26
ОСВ-8-19.PDF
12 грудня 2019 16:26
ОСВ-7-19.PDF
12 грудня 2019 16:26
ОСВ-6-19.PDF
12 грудня 2019 16:26
ОСВ-5-19.PDF
12 грудня 2019 16:26
ОСВ-4-19.PDF
12 грудня 2019 16:26
ОСВ-3-19.PDF
12 грудня 2019 16:26
ОСВ 2-19.PDF
12 грудня 2019 16:26
Программи.PDF
12 грудня 2019 16:26
Графік навчання.pdf
12 грудня 2019 16:26
ПР 10.2.PDF
12 грудня 2019 16:26
ПР 9.3.PDF
12 грудня 2019 16:26
ПР 9.2.pdf
12 грудня 2019 16:26
ПР 9.1.PDF
12 грудня 2019 16:26
ПР 8.7.PDF
12 грудня 2019 16:26
ПР 8.4.2.PDF
12 грудня 2019 16:26
ПР 8.4.1.PDF
12 грудня 2019 16:26
ПР 8.2.PDF
12 грудня 2019 16:26
ПР 7.5.PDF
12 грудня 2019 16:26
ПР 6.1.PDF
12 грудня 2019 16:26
ПР 4.4.2.PDF
12 грудня 2019 16:26
НЯ 01-01.PDF
12 грудня 2019 16:26
Наказ по якості.PDF
12 грудня 2019 16:26
Контекст організації.pdf
12 грудня 2019 16:26
Д2.12.3.1 АН8016 копії.pdf
12 грудня 2019 16:26
Д2.12.3.1 АН7409 копії.pdf
12 грудня 2019 16:26
Лист-гарантія.pdf
12 грудня 2019 16:26
Довідка ліцензія.pdf
12 грудня 2019 16:26
Д2. 11Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 16:07
устав.zip
07 грудня 2019 16:07
Довідкі скан упрощ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екоіллічпродукт"

ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"

ТОВ "СТ АР ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 235 850,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:11
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
#43090291
Переможець 239 100,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 09:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
#43090291
239 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 грудня 2019 12:41
Коментар щодо відміни: Стаття № 31 п.1 ЗУ " Про Публічні закупівлі"
Документи:
28 грудня 2019 12:41
Електронний підпис