Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056983 |
Вебсайт: | http://izmail-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 68601, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Суворова,62 |
Контактна особа: |
Анастасія Алексєєнко +380936337990 izmbux@odessa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 80 166 901,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 834,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 160333.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Iнша подія | Оплата робіт здійснюється поетапно згідно календарного графіка виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Для головного інженера - диплом інженера-будівельника.
- Для виконавців робіт - диплом інженера-будівельника, при цьому щонайменше 2 з них повинні мати диплом інженера-будівельника за спеціальністю «Водопостачання та водовідведення»).
- Для інженера з проектно-кошторисної роботи - диплом інженера-будівельника та чинний кваліфікаційний сертифікат інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації».
Таким чином, документи потрібні по кожному з перелічених працівників у Формі 2. Для працівників робочих спеціальностей (наприклад підсобний робітник або інші), якщо є документи про освіту та/або підвищення кваліфікації відповідної спеціальності. А обов’язкова наявність документів про освіту та/або підвищення кваліфікації відповідної спеціальності для: виконавців робіт, головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи, згідно Додатку 2 до тендерної документації.
2. Також потрібно надавати документи і по робітникам, які залучені по договору ЦПХ.
3. Стосовно працівників субпідрядної організації також надаються документи по всім зазначеним працівникам у п. 2.3. Додатку 2 до тендерної документації.
2. Вимога не є дискримінаційною. Також, тендерною документацією передбачено надання еквіваленту. Вимоги до робіт по будівництву підготовлені у відповідності з проектною документацією, з якою ви також можете ознайомитись, що передбачено Додатком 6 до тендерної документації.
3., 4. Технічне завдання складено і розроблено відповідно до проектно-технічної документації з якою можна ознайомитись у робочий час за адресою: м. Ізмаїл, проспект Суворова, 62, кабінет 505.
Скарги до процедури
Дата подання: 03 січня 2020 18:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-10-000023 ● 3767604a85d040519b61fe3cb0e390e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.01.2020 № 5
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.01.2020 № 5
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-22-002311-b 22.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-01-13 13:01:05
Звернення за роз'ясненням від Виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради
Дякуємо Державній аудиторській службі України за проведений моніторинг закупівлі.
Замовник, керуючись частиною 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Просимо роз’яснити наступне:
1. Про відсутність яких саме трудових книжок йдеться у висновку: «не надано копії трудових книжок на головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи, які відповідно до довідки про наявність працівників відповідної класифікації працюють в ПБП «Кингс» за штатним розписом, чим не дотримано вимогу підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації»?
На виконання зазначеної вимоги підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації учасником ПБП «Кингс» надано, тобто завантажено в електронну систему закупівель 17 грудня 2019 14:18 документ під назвою «38 Копії трудових книжок, документів про освіту, дог. ЦПХ.pdf», в якому міститься наказ від 19.03.2018 № 8-к про прийняття за сумісництвом Хаджиоглова І.Л. та наказ від 01.08.2017 № 10-к про прийняття за сумісництвом Ужиніної Т.В. Також наявні 2 листи пояснення від 12.12.2019 № 41 та від 12.12.2019 № 42, в яких учасник пояснив, що зазначені працівники працюють за сумісництвом та трудові книжки ведуться за основним місцем роботи, а також зазначив відповідний нормативний документ, згідно якого на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи, а саме - Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджену наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, зареєстрованого в в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110.
Замовник у примітках у пункті в) Додатку 2 до тендерної документації передбачив, що документи, які не передбачені чинним законодавством України при здійсненні господарської діяльності для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції, всі документи мають бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій.
А також, Замовник у примітках у пункті д) Додатку 2 до тендерної документації передбачив якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі наявності, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути).
Отже, Замовником прийнято до уваги вищезазначені накази та пояснення з посиланням на конкретні статті чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що форма 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачає, що спеціаліст працює за штатним розписом чи за договором цивільно-правового характеру. При цьому, ч. 3 ст. 64 Господарського Кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Згідно листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Отже, штатним розписом затверджуються усі можливі на підприємстві посади. Відмінності у статусі працівників не повинні впливати на процес формування штатного розпису, мета складання якого – у першу чергу планування кадрової роботи. Тому поряд із посадами основних працівників слід зазначати також посади, на які приймаються сумісники. Вимога, що працівник повинен входити до облікової кількості штатних працівників в тендерній документації відсутня. Помітка учасником як штатний в рамках тендерної документації розуміється як той, що зазначений у штатному розписі.
2. Про відсутність якої довідки йдеться у висновку: «- в складі тендерної пропозиції не надано довідку, яка мала містити інформацію про тендерну пропозицію (суму договору, зобов’язання щодо підписання договору та його виконання в подальшому, тощо), за формою визначеною Додатком 1 тендерної документації, чим не дотримано вимогу підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації»?
На виконання зазначеної вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ПБП «Кингс» надано, тобто завантажено в електронну систему закупівель 17 грудня 2019 14:18 документ під назвою «23 Тендерна пропозиція.pdf», який повністю відповідає формі, наведеній у Додатку 1 тендерної документації, та наданий до кінцевого строку надання тендерних пропозицій, тобто до 17 грудня 2019 15:00.
Замовник просить роз’яснити вищезазначені підстави для відхилення тендерної пропозиції ПБП «Кингс», які вами зазначено у висновку, так як ми діємо у рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та керуємось принципами, передбаченими ч. 1 ст. 3 цього Закону, а отже ніяким чином не повинні порушувати Законні права інших учасників закупівельного процесу.
З повагою, тендерний комітет Виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Замовник, керуючись частиною 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», надає аргументовані заперечення до висновку: 1. Стосовно того, що в висновку зазначено відсутність трудових книжок на головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи, які відповідно до довідки про наявність працівників працюють в ПБП «Кингс» за штатним розписом, чим на думку Держаної аудиторської служби України не дотримано вимогу підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації. Замовник заперечує та зазначає наступне. На виконання зазначеної вимоги підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації учасником ПБП «Кингс» надано, тобто завантажено в електронну систему закупівель 17 грудня 2019 14:18 документ під назвою «38 Копії трудових книжок, документів про освіту, дог. ЦПХ.pdf», в якому міститься наказ від 19.03.2018 № 8-к про прийняття за сумісництвом Хаджиоглова І.Л. та наказ від 01.08.2017 № 10-к про прийняття за сумісництвом Ужиніної Т.В. Також наявні 2 листи пояснення від 12.12.2019 № 41 та від 12.12.2019 № 42, в яких учасник пояснив, що зазначені працівники працюють за сумісництвом та трудові книжки ведуться за основним місцем роботи, а також зазначив відповідний нормативний документ, згідно якого на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи, а саме - Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджену наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, зареєстрованого в в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. Замовник у примітках у пункті в) Додатку 2 до тендерної документації передбачив, що документи, які не передбачені чинним законодавством України при здійсненні господарської діяльності для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції, всі документи мають бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. А також, Замовник у примітках у пункті д) Додатку 2 до тендерної документації передбачив якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі наявності, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути). Отже, Замовником прийнято до уваги вищезазначені накази та пояснення з посиланням на конкретні статті чинного законодавства України. Звертаємо Вашу увагу, що форма 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачає, що спеціаліст працює за штатним розписом чи за договором цивільно-правового характеру. При цьому, ч. 3 ст. 64 Господарського Кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Згідно листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства. Отже, штатним розписом затверджуються усі можливі на підприємстві посади. Відмінності у статусі працівників не повинні впливати на процес формування штатного розпису, мета складання якого – у першу чергу планування кадрової роботи. Тому поряд із посадами основних працівників слід зазначати також посади, на які приймаються сумісники. Вимога, що працівник повинен входити до облікової кількості штатних працівників в тендерній документації відсутня. Помітка учасником як штатний в рамках тендерної документації розуміється як той, що зазначений у штатному розписі. Таким чином, учасник ПБП «Кингс» повністю виконав вимоги підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації та відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. 2. Стосовно того, що в висновку зазначено відсутність довідки, яка мала містити інформацію про тендерну пропозицію (суму договору, зобов’язання щодо підписання договору та його виконання в подальшому, тощо), за формою визначеною Додатком 1 тендерної документації, чим на думку Держаної аудиторської служби України не дотримано вимогу підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Замовник заперечує та зазначає наступне. На виконання зазначеної вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ПБП «Кингс» надано, тобто завантажено в електронну систему закупівель 17 грудня 2019 14:18 документ під назвою «23 Тендерна пропозиція.pdf», який повністю відповідає формі, наведеній у Додатку 1 тендерної документації, та наданий до кінцевого строку надання тендерних пропозицій, тобто до 17 грудня 2019 15:00. Таким чином, учасник ПБП «Кингс» повністю виконав вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та відповідає умовам тендерної документації. З огляду на вищевикладене, Замовник категорично не погоджується із твердження у висновку про порушення пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із тим, що у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПБП «Кингс».
2020-01-14 12:37:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву від 17.01.2020 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 20 січня 2020 |
Документи:
20 січня 2020 17:06
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІЛІТЕС ГРУП" |
80 003 088,70
UAH
|
70 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР" |
76 375 084,22
UAH
|
76 375 084,22
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" |
80 165 904,00
UAH
|
80 165 904,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІЛІТЕС ГРУП" #41137112 |
Відхилено |
70 000 000,00
UAH
|
23 грудня 2019 15:03
|
|
ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР" #33436209 |
Відхилено |
76 375 084,22
UAH
|
26 грудня 2019 15:34
|
|
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" #20970338 |
Переможець |
80 165 904,00
UAH
|
26 грудня 2019 15:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 17:29
|
Звіт Договір_№ 1 від 15.01.2021.pdf | укладений |
07 червня 2021 17:28
|
Протокол 97_тенд ком.pdf | укладений |
07 червня 2021 17:28
|
Рішення виконкому № 423 від 04.06.2021.pdf | укладений |
07 червня 2021 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 10:02
|
Дод. у.г 10 до Дог. 1.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 11:21
|
Дод. угода 9 від 21.04.2021 до Дог 1 від 15.01.2020.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 11:20
|
Додаток 1 до дод. угоди 9 від 21.04.2021.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 11:20
|
Додаток 2 до дод. угоди 9 від 21.04.2021.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 11:20
|
Додаток 3 до дод. угоди 9 від 21.04.2021.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 11:50
|
Дог.1доп.уг.8. дод.3.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 11:49
|
Дог.1доп.уг.8дод1.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 11:49
|
Дог.1доп.уг.8.дод.2.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 11:49
|
дог.1доп.уг.8.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 15:00
|
Додаткова угода 7_лист.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 14:56
|
Додаток 2 до договору.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 14:56
|
Додаток 3 до договору.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:08
|
Додаткова угода 7 від 27.11.2020.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:05
|
Додаток 2 до договору.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:05
|
Додаток 3 до договору.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 09:43
|
Дог.1доп.уг.6.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2020 09:01
|
Дог.1 доп.уг.5 .pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 09:01
|
Дог.1 доп.уг.5 дод.1.2020.2.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 09:01
|
Дог.1доп.уг.5.дод.3.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 09:01
|
Дог.1 доп.уг.5.дод.2.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 09:00
|
Дог.1 доп.уг.5 дод.1.2021.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 15:04
|
Дог.1доп.уг.4.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 14:55
|
Дог.1.доп.уг.4.дод.1.2022.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 14:55
|
Дог.1доп.уг.4 дод.1.2020.1.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 14:55
|
Дог.1доп.уг.4.дод.1.2021.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 14:54
|
Дог.1доп.уг.4.дод.2.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 14:54
|
Дог.1доп.уг.4 дод3.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 14:54
|
Дог.1дод.уг.4 дод1.2020.2.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2020 16:19
|
Договір1 доп.уг.3.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 16:19
|
Дог.1доп.уг.3 дод1.2020.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 16:19
|
Дог.1доп.уг.3 дод.1.2021.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 16:19
|
Дог.1доп.уг.3 дод.2.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 16:19
|
Дог.1доп.уг.3 дод.3.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2020 11:13
|
Дог.1 дод.уг.2 .pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 11:13
|
Дог.1 доп.уг..2 дод2020.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 11:13
|
Дог.1 доп.уг2 дод2021.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 11:13
|
Дог.1 доп.уг2 дод2022.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 11:13
|
Дог.1 до.уг.2 дод 2.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 11:13
|
Дог.1дод.уг2 дод3.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2020 17:31
|
Дод.угода 1 Дог.1.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 17:30
|
Дог.1 дод.уг.1 дод2.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 17:30
|
Дог.1дод.уг.1дод3.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 08:52
|
Дог.1 дод.1 2021.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 08:51
|
Дог.1 дод.1 2020.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 08:51
|
Дог1 дод1 2022.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 16:09
|
Договор 1.pdf | укладений |
15 січня 2020 16:04
|
Дог.1 дод1.pdf | укладений |
15 січня 2020 16:04
|
Договор 1, дод2.pdf | укладений |
15 січня 2020 16:04
|
Дог.1 дод.3.pdf | укладений |
15 січня 2020 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розшифровка договірної ціни договору за відповідні роки |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Деталізація видів робіт та зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з надходженням додаткового фінансування обсяги робіт 2021,2022 років переносятся на 2020 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів фінансування у 2020 та 2021 роках |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/115 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення ціни у розрізі років, без зміни вартості об'єкту |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з надходженням додаткового фінансування обсяги виконання робіт з 2021 року переноситься на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/137 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з надходженням додаткового фінансування перерозподіл сум зазначених у договорі на 2020 та 2021 роки |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування між 2020 - 2021 рр. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування на 2020 - 2021 рр. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | корегування обсягу виконання робіт на 21,22 роки в залежності від виделених асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю фінансування внести зміни до графіку виконання та фінансування робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Проектна документація отримала позитивний експертний звіт. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 січня 2020 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
38 621 331,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Зменшення обсягу закупівлі з одночасним зростанням загальної вартості об’єкту будівництва, що є порушенням п.5. ч.2 ст. 40, ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». |