Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням резервного трубопроводу у південній та південно-східній частинах м. Ізмаїл Одеської області (в рамках проекту ЄС «Чиста ріка» Спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020»)
Очікувана вартість
80 166 901,00 UAH
UA-2019-11-22-002311-b d2736ac84ef1435d8bf07cc5f5f6b939
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056983
Вебсайт замовника: http://izmail-rada.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 68601, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Суворова,62
Контактна особа замовника: Анастасія Алексєєнко
+380936337990
izmbux@odessa.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 11:52
Очікувана вартість: 80 166 901,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 160 333,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 834,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


В рамках проекту «Чиста ріка», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної Операційної Програми «Румунія-Україна 2014-2020», місцевий бюджет.
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням резервного трубопроводу у південній та південно-східній частинах м. Ізмаїл Одеської області (в рамках проекту ЄС «Чиста ріка» Спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Iнша подія Оплата робіт здійснюється поетапно згідно календарного графіка виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 грудня 2019 14:20
Електронний цифровий підпис
10 грудня 2019 14:19
Додаток 5 -Лист -згода на обробку перс.дан..docx
10 грудня 2019 14:19
Додаток 4 -Проект договору.docx
10 грудня 2019 14:19
Додаток 1-Форма_пропозицii.doc
10 грудня 2019 14:19
Додаток 3-Вимоги до субпiдрядникiв.doc
10 грудня 2019 14:16
Додаток 2 ЗМІНЕНИЙ.docx
10 грудня 2019 14:16
Тендерна документація ,підпис ЗМІНИ.pdf
10 грудня 2019 14:16
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
10 грудня 2019 14:16
Протокол 277 ЗМІНИ.pdf
10 грудня 2019 14:16
ДОДАТОК 6 ЗМІНЕНИЙ.docx
10 грудня 2019 14:16
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ГРАНТ Чиста ріка_від 10.12.19 ЗМІНИ.doc
22 листопада 2019 15:03
Додаток 3-Вимоги до субпiдрядникiв.doc
22 листопада 2019 15:03
Тендерна документація, підпис.pdf
22 листопада 2019 15:03
Додаток 5 -Лист -згода на обробку перс.дан..docx
22 листопада 2019 15:03
Протокол 258.pdf
22 листопада 2019 15:03
Додаток 1-Форма_пропозицii.doc
22 листопада 2019 15:03
Додаток 2 -Квалфiкацiйнi вимоги.doc
22 листопада 2019 15:03
Додаток 6 -Технічні вимоги.docx
22 листопада 2019 15:03
Додаток 4 -Проект договору.docx
22 листопада 2019 15:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ГРАНТ Чиста ріка_від 22.11. 2019.doc
10 грудня 2019 14:20
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2019 15:05
Електронний цифровий підпис
10 грудня 2019 14:19
Додаток 5 -Лист -згода на обробку перс.дан..docx
10 грудня 2019 14:19
Додаток 4 -Проект договору.docx
10 грудня 2019 14:19
Додаток 1-Форма_пропозицii.doc
10 грудня 2019 14:19
Додаток 3-Вимоги до субпiдрядникiв.doc
10 грудня 2019 14:16
Додаток 2 ЗМІНЕНИЙ.docx
10 грудня 2019 14:16
Тендерна документація ,підпис ЗМІНИ.pdf
10 грудня 2019 14:16
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
10 грудня 2019 14:16
Протокол 277 ЗМІНИ.pdf
10 грудня 2019 14:16
ДОДАТОК 6 ЗМІНЕНИЙ.docx
10 грудня 2019 14:16
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ГРАНТ Чиста ріка_від 10.12.19 ЗМІНИ.doc
22 листопада 2019 15:03
Додаток 3-Вимоги до субпiдрядникiв.doc
22 листопада 2019 15:03
Тендерна документація, підпис.pdf
22 листопада 2019 15:03
Додаток 5 -Лист -згода на обробку перс.дан..docx
22 листопада 2019 15:03
Протокол 258.pdf
22 листопада 2019 15:03
Додаток 1-Форма_пропозицii.doc
22 листопада 2019 15:03
Додаток 2 -Квалфiкацiйнi вимоги.doc
22 листопада 2019 15:03
Додаток 6 -Технічні вимоги.docx
22 листопада 2019 15:03
Додаток 4 -Проект договору.docx
22 листопада 2019 15:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ГРАНТ Чиста ріка_від 22.11. 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 26 листопада 2019 09:47
Дата відповіді: 26 листопада 2019 15:11
Додатком 1 до договору є Договірна ціна на весь обсяг предмета закупівлі. А також в дужках прописано (договірна ціна на 2020, 2021, 2022). Чи потрібно в тендерній пропозиції Учаснику викладати крім Договірної ціни на весь період будівництва Договірні ціни на 2020,2021,2022 рік з усіма розрахунками, перелік яких зазначений в Розділи ІІІ, п. 6 тендерної документації, як додатки до проекту договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній пропозиції Учаснику треба надати Договірну ціну на весь період будівництва з усіма розрахунками. Договірні ціни на 2020,2021,2022 рік з усіма розрахунками, перелік яких зазначений в Розділи ІІІ, п. 6 тендерної документації, як додатки до проекту договору потрібно надати на момент підписання договору з переможцем.
Працівники
Дата подання: 26 листопада 2019 10:32
Дата відповіді: 26 листопада 2019 15:12
Чи потрібно надавати копії документів про освіту або підвищення кваліфікації для працівників робочих спеціальностей (наприклад слюсар, муляр, покрівельник, підсобний робітник, і інші), зазначених у довідці за формою 2 додатка 2?
Відповідь: Так, якщо є документи про освіту та/або підвищення кваліфікації відповідної спеціальності. А обов’язкова наявність документів про освіту та/або підвищення кваліфікації відповідної спеціальності для: виконавців робіт, головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи, згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Відсутність характеристик,розмірності, кількість застосовуваних матеріалів, обладнання
Дата подання: 26 листопада 2019 13:53
Дата відповіді: 28 листопада 2019 16:50
У зв'язку з тим, що в Технічному завданні із закупівлі робіт в Відомості обсягів робіт не вказані характеристики, розмірності, кількість застосовуваних матеріалів, обладнання просимо Вас надати робочу документацію (креслення)
Відповідь: Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Тендерна документація містить технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 6 до тендерної документації). Ознайомитись з проектною документацією Ви можете у робочий час за адресою: м. Ізмаїл, Одеської області, проспект Суворова, 62, каб.505.
Працівники
Дата подання: 26 листопада 2019 14:38
Дата відповіді: 28 листопада 2019 16:51
ТД вимагає від Учасника (Додаток2 розділ І п2.3 ) копії документів про освіту та/ або підвищення кваліфікації; копії трудових книжок (першої сторінки та сторінки із відміткою про роботу в Учасника) або відповідний договір цивільно-правового характеру по кожному з переличених працівників. Та в Додатку 2 Форма № 2 наведена форма довідки "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають неохідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт" де праціники відповідної квааліфікації поделені на групи це: "Спеціалисти" та "Робітники". Питання № 1: Копії документів про освіту надавати тільки на групу "Спеціалисти" або на групи "Спеціалисти" та "Робітники"? Питання №2 Якщо в довідці будуть вказані робітники робочих спеціальностей , які будуть залучатись по договорам ЦПХ, чи потрібні до них копії документів про освіту? Питання №3 Яким категоріям працівників субпідрядної організації потрібно надавати копії документів про освіту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно п. 2.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації треба надати: «Копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації; копії трудових книжок (першої сторінки та сторінки із відміткою про роботу в Учасника) або відповідний договір цивільно-правового характеру по кожному з перелічених працівників/
- Для головного інженера - диплом інженера-будівельника.
- Для виконавців робіт - диплом інженера-будівельника, при цьому щонайменше 2 з них повинні мати диплом інженера-будівельника за спеціальністю «Водопостачання та водовідведення»).
- Для інженера з проектно-кошторисної роботи - диплом інженера-будівельника та чинний кваліфікаційний сертифікат інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації».
Таким чином, документи потрібні по кожному з перелічених працівників у Формі 2. Для працівників робочих спеціальностей (наприклад підсобний робітник або інші), якщо є документи про освіту та/або підвищення кваліфікації відповідної спеціальності. А обов’язкова наявність документів про освіту та/або підвищення кваліфікації відповідної спеціальності для: виконавців робіт, головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи, згідно Додатку 2 до тендерної документації.
2. Також потрібно надавати документи і по робітникам, які залучені по договору ЦПХ.
3. Стосовно працівників субпідрядної організації також надаються документи по всім зазначеним працівникам у п. 2.3. Додатку 2 до тендерної документації.
У відомості обсягів робіт (ТЗ Додаток 6) не вказані характеристики матеріалів
Дата подання: 27 листопада 2019 11:33
Дата відповіді: 28 листопада 2019 16:52
У відомості обсягів робіт (ТЗ Додаток 6) не вказані характеристики матеріалів і устаткування. Просимо Вас дати роз'яснення на підставі яких вимог і умов будуть визначатися вживані матеріали. і обладнання при складанні тендерної пропозиції
Відповідь: Матеріали та обладнання повинні бути якісними та безпечними ( у передбачених законодавством випадках), а також відповідати вимогам чинного законодавства, та такими, що передбачені проектом. Також, звертаємо Вашу увагу, що технічні, якісні та кількісні характеристики передбачені Додатком 6 до тендерної документації (с.1-50). Крім того, з проектною документацією у разі потреби Ви можете у робочий час ознайомитись за адресою: м. Ізмаїл, Одеської області, проспект Суворова, 62, каб.505.
Питання по розділах
Дата подання: 29 листопада 2019 12:29
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:44
1. У ТД нумерація пунктів в договірній ціні повинна строго відповідати нумерації пунктів на відповідні пункти робіт у відомості обсягів робіт чи ні? Мова йде про те, що в розрахунках договірної ціни до ряду пунктів на види робіт додадуться пункти з переліком матеріалів, конструкцій, виробів що входять до складу цих робіт. Або ці матеріали, вироби, конструкції включати (вводити) до вартості робіт? 2. Питання по розділу Насосне обладнання Системи охолодження в електронасосах призначені для запобігання перегрівання електродвигуна. Існує кілька типів систем охолодження, які використовуються в електронасосах. Це пряме охолодження, вбудоване охолодження, внутрішнє охолодження та зовнішнє охолодження. Найбільш ефективніша система охолодження може змінюватись в залежності від типу застосування, типу перекачуваних рідин, місця встановлення насосу та кількості пусків насосного агрегату на годину. Стосовно вимоги насосу з кожухом охолодження двигуна (безгліколеве, або безмасляне охолодження) – це є охолодження рідиною, що перекачується. Згідно наданого технічного завдання рідина, яку буде перекачувати насос – це неочищені каналізаційні стоки. Зважаючі на те що в неочищених каналізаційних стоках наявна велика кількість різних включень, це призведе до забивання згаданих в технічному завданні вбудованих охолоджувальних трубок системи охолодження насосу. Згідно досвіду провідних європейських виробників насосного обладнання більш ефективними та менш вразливими є замкнуті системи охолодження електродвигунів занурених насосів при перекачуванні неочищених каналізаційних стоків та інших сильно забруднених рідин. Тому вимога запропонувати насос лише з безгліколевою або безмасляною системою охолодження не є технічно обгрунтованою. Також ця вимога є дискримінаційною, що суттєво зменшує конкурентне коло потенційних учасників, що протирічить Закону України про публічні закупівлі. Зазначаємо що, даний тендер включає в себе проведення реконструкції каналізаційної насосної станції і при цьому обов'язково буде виконуватися заміна фундаментів то обв'язки насосів тому також не є технічно обгрунтованими вимоги щодо конкретно вказаних розмірів та ваги насосів. Просимо прибрати дані вимоги з технічного завдання та внести відповідні зміни в Тендерну документацію. 3. Питання по розділу «Диспетчеризація» У розділі 3 (Диспетчеризація) додатку 6 окрім «хаотичного» переліку технологій, які описують лише конфігурацію серверного обладнання, не вказана жодна інформація, яка б стосувалася б диспетчеризації як такової, а саме: 1) Виключний перелік систем чи технологічних процесів, що підлягають диспетчеризації; 2) Виключний перелік сигналів та технологічних параметрів, що підлягають диспетчеризації (з розшифровкою типів сигналів); 3) Структура системи диспетчеризації з прив’язкою складових частин до територіального розміщення; 4) Тип зв’язку між складовими частинами (дротовий або бездротовий). Якщо дротовий то який інтерфейс застосовується для зв’язку між складовими частинами: RS485, Ethernet або інше. За яким протоколом має буди організована передача даними між складовими частинами: Modbus RTU, Modbus TCP або інше. 5) Вимоги до інтерфейсу користувача, його призначення, які технологічні параметри систем повинні бути відображені, у якому вигляді (мнемосхеми технологічного процесу чи інше). 6) Якими складовими частинами передбачено віддалене керування 7) Рівні доступу користувачів, їх кількість та спосіб авторизації. 8) Вимоги до джерела безперебійного живлення, а саме час автономної роботи 9) У розділі 3 пункт 1.1.6 додатку 6 викладені загально прийняті технології та стандарти, які застосовуються до мережевого обладнання та не є якісною характеристикою системи диспетчеризації, а лише описує сервер та його конфігурацію, вимоги до якої як правило можуть бути сформовані тільки за наявності вичерпної інформації зазначеної раніше. Також у ТД надані вимоги, які тим чи іншим чином не можуть відноситися до системи диспетчеризації, а саме 1)Програмний продукт ГІС ( гео – інформаційна система – система збору, зберігання, аналізу та графічної візуалізації просторів (географічних) даних і пов’язаних з ними відомостей про необхідні об’єкти) Як та навіщо він може бути використаний в рамках даного проекту диспетчеризації? 2)САПР ZWCAD 2017 (аналог AutoCAD)? Яка мета даного програмного продукту? Як та навіщо він може бути використаний в рамках даного проекту диспетчеризації? Внесіть ясність по оснащенню шаф перетворювачами частоти та пристроями плавного пуску 4.Питання по розділу «Автоматизація» 1.За текстом шафи ШУН2-55-ПЧ/УПП та ШУН3-132-УПП повинні мати у своєму складі перетворювач частоти та пристрій плавного пуску -В позначенні ШУН2-55-ПЧ/УПП присутні ПЧ (мабуть перетворювач частоти) та УПП (мабуть пристрій плавного пуску). А в позначенні ШУН2-132-УПП літери ПЧ відсутні. -Це помилка чи в даній шафі перетворювач частоти не передбачається 2. За текстом шафа ШУН1-132-ПЧ/УПП на КНС-1повинна мати у своєму складі перетворювач частоти та пристрій плавного пуску. Це так? 3. Шафа керування опалювально-вентиляційної системи КНС-1 Має забезпечувати управління ОВ системи (5 вентиляторів, 1- опалювальний засіб). Інформація по вимогам до цієї шафи відсутня. Просимо деталізувати вимоги: 1) Які функції повинна виконувати шафа; 2) Вимоги до опалювально-вентиляційної системи КНС-1; 3) Бажаний склад шафи; 4) Режими та алгоритми роботи обладнання; 5)Вимоги до диспетчеризації опалювально-вентиляційної системи КНС-1
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.У тендерній документації відсутня вимога щодо нумерації пунктів в договірній ціні. Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації в ціну тендерної пропозиції включається вартість всіх будівельних матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, які необхідні для виконання робіт передбачених тендерною документацією.
2. Вимога не є дискримінаційною. Також, тендерною документацією передбачено надання еквіваленту. Вимоги до робіт по будівництву підготовлені у відповідності з проектною документацією, з якою ви також можете ознайомитись, що передбачено Додатком 6 до тендерної документації.
3., 4. Технічне завдання складено і розроблено відповідно до проектно-технічної документації з якою можна ознайомитись у робочий час за адресою: м. Ізмаїл, проспект Суворова, 62, кабінет 505.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-22-002311-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР", Код ЄДРПОУ:33436209
Дата подання: 03 січня 2020 18:36
Скарга на неправомірне рішення Замовника - протокол засідання тендерного комітету від 26.12.2019р. № 305
Замовником неправомірно визначено ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" переможцем закупівлі. Детальніше у доданій скарзі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР" відкликає скаргу на підставі ч. 5 ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв"язку зі втратою подальшої зацікавленості у дійсній процедурі закупівлі.
Дата: 09 січня 2020 13:55
рішення від 10.01.2020 № 387.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 20:56

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-10-000023 ● 3767604a85d040519b61fe3cb0e390e1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-10 15:43:38
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.01.2020 № 5

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.01.2020 № 5

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-22-002311-b 22.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-13 13:01:05

Звернення за роз'ясненням від Виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради

Дякуємо Державній аудиторській службі України за проведений моніторинг закупівлі.
Замовник, керуючись частиною 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Просимо роз’яснити наступне:

1. Про відсутність яких саме трудових книжок йдеться у висновку: «не надано копії трудових книжок на головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи, які відповідно до довідки про наявність працівників відповідної класифікації працюють в ПБП «Кингс» за штатним розписом, чим не дотримано вимогу підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації»?
На виконання зазначеної вимоги підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації учасником ПБП «Кингс» надано, тобто завантажено в електронну систему закупівель 17 грудня 2019 14:18 документ під назвою «38 Копії трудових книжок, документів про освіту, дог. ЦПХ.pdf», в якому міститься наказ від 19.03.2018 № 8-к про прийняття за сумісництвом Хаджиоглова І.Л. та наказ від 01.08.2017 № 10-к про прийняття за сумісництвом Ужиніної Т.В. Також наявні 2 листи пояснення від 12.12.2019 № 41 та від 12.12.2019 № 42, в яких учасник пояснив, що зазначені працівники працюють за сумісництвом та трудові книжки ведуться за основним місцем роботи, а також зазначив відповідний нормативний документ, згідно якого на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи, а саме - Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджену наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, зареєстрованого в в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110.
Замовник у примітках у пункті в) Додатку 2 до тендерної документації передбачив, що документи, які не передбачені чинним законодавством України при здійсненні господарської діяльності для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції, всі документи мають бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій.
А також, Замовник у примітках у пункті д) Додатку 2 до тендерної документації передбачив якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі наявності, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути).
Отже, Замовником прийнято до уваги вищезазначені накази та пояснення з посиланням на конкретні статті чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що форма 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачає, що спеціаліст працює за штатним розписом чи за договором цивільно-правового характеру. При цьому, ч. 3 ст. 64 Господарського Кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Згідно листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Отже, штатним розписом затверджуються усі можливі на підприємстві посади. Відмінності у статусі працівників не повинні впливати на процес формування штатного розпису, мета складання якого – у першу чергу планування кадрової роботи. Тому поряд із посадами основних працівників слід зазначати також посади, на які приймаються сумісники. Вимога, що працівник повинен входити до облікової кількості штатних працівників в тендерній документації відсутня. Помітка учасником як штатний в рамках тендерної документації розуміється як той, що зазначений у штатному розписі.
2. Про відсутність якої довідки йдеться у висновку: «- в складі тендерної пропозиції не надано довідку, яка мала містити інформацію про тендерну пропозицію (суму договору, зобов’язання щодо підписання договору та його виконання в подальшому, тощо), за формою визначеною Додатком 1 тендерної документації, чим не дотримано вимогу підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації»?
На виконання зазначеної вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ПБП «Кингс» надано, тобто завантажено в електронну систему закупівель 17 грудня 2019 14:18 документ під назвою «23 Тендерна пропозиція.pdf», який повністю відповідає формі, наведеній у Додатку 1 тендерної документації, та наданий до кінцевого строку надання тендерних пропозицій, тобто до 17 грудня 2019 15:00.

Замовник просить роз’яснити вищезазначені підстави для відхилення тендерної пропозиції ПБП «Кингс», які вами зазначено у висновку, так як ми діємо у рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та керуємось принципами, передбаченими ч. 1 ст. 3 цього Закону, а отже ніяким чином не повинні порушувати Законні права інших учасників закупівельного процесу.
З повагою, тендерний комітет Виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку Замовник, керуючись частиною 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», надає аргументовані заперечення до висновку: 1. Стосовно того, що в висновку зазначено відсутність трудових книжок на головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи, які відповідно до довідки про наявність працівників працюють в ПБП «Кингс» за штатним розписом, чим на думку Держаної аудиторської служби України не дотримано вимогу підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації. Замовник заперечує та зазначає наступне. На виконання зазначеної вимоги підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації учасником ПБП «Кингс» надано, тобто завантажено в електронну систему закупівель 17 грудня 2019 14:18 документ під назвою «38 Копії трудових книжок, документів про освіту, дог. ЦПХ.pdf», в якому міститься наказ від 19.03.2018 № 8-к про прийняття за сумісництвом Хаджиоглова І.Л. та наказ від 01.08.2017 № 10-к про прийняття за сумісництвом Ужиніної Т.В. Також наявні 2 листи пояснення від 12.12.2019 № 41 та від 12.12.2019 № 42, в яких учасник пояснив, що зазначені працівники працюють за сумісництвом та трудові книжки ведуться за основним місцем роботи, а також зазначив відповідний нормативний документ, згідно якого на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи, а саме - Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджену наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, зареєстрованого в в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. Замовник у примітках у пункті в) Додатку 2 до тендерної документації передбачив, що документи, які не передбачені чинним законодавством України при здійсненні господарської діяльності для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції, всі документи мають бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. А також, Замовник у примітках у пункті д) Додатку 2 до тендерної документації передбачив якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі наявності, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути). Отже, Замовником прийнято до уваги вищезазначені накази та пояснення з посиланням на конкретні статті чинного законодавства України. Звертаємо Вашу увагу, що форма 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачає, що спеціаліст працює за штатним розписом чи за договором цивільно-правового характеру. При цьому, ч. 3 ст. 64 Господарського Кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Згідно листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства. Отже, штатним розписом затверджуються усі можливі на підприємстві посади. Відмінності у статусі працівників не повинні впливати на процес формування штатного розпису, мета складання якого – у першу чергу планування кадрової роботи. Тому поряд із посадами основних працівників слід зазначати також посади, на які приймаються сумісники. Вимога, що працівник повинен входити до облікової кількості штатних працівників в тендерній документації відсутня. Помітка учасником як штатний в рамках тендерної документації розуміється як той, що зазначений у штатному розписі. Таким чином, учасник ПБП «Кингс» повністю виконав вимоги підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації та відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. 2. Стосовно того, що в висновку зазначено відсутність довідки, яка мала містити інформацію про тендерну пропозицію (суму договору, зобов’язання щодо підписання договору та його виконання в подальшому, тощо), за формою визначеною Додатком 1 тендерної документації, чим на думку Держаної аудиторської служби України не дотримано вимогу підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Замовник заперечує та зазначає наступне. На виконання зазначеної вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ПБП «Кингс» надано, тобто завантажено в електронну систему закупівель 17 грудня 2019 14:18 документ під назвою «23 Тендерна пропозиція.pdf», який повністю відповідає формі, наведеній у Додатку 1 тендерної документації, та наданий до кінцевого строку надання тендерних пропозицій, тобто до 17 грудня 2019 15:00. Таким чином, учасник ПБП «Кингс» повністю виконав вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та відповідає умовам тендерної документації. З огляду на вищевикладене, Замовник категорично не погоджується із твердження у висновку про порушення пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із тим, що у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПБП «Кингс».

2020-01-14 12:37:44

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради, 04056983, Україна, місто Ізмаїл, проспект Суворова,62
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням резервного трубопроводу у південній та південно-східній частинах м. Ізмаїл Одеської області (в рамках проекту ЄС «Чиста ріка» Спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020»), 80166901UAH, 45200000-9, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: d2736ac84ef1435d8bf07cc5f5f6b939, 2019-11-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз'яснень до тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.12.2019 б.н. (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Філітес Груп», товариства з обмеженою відповідальністю «Стройнавігатор», приватного багатопрофільного підприємства «Кингс» (далі – ПБП «Кингс»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2019 № 301, від 26.12.2019 № 304, від 26.12.2019 № 305, запитання до процедури закупівлі від 26.12.2019, роз’яснення Замовника до процедури закупівлі від 26.12.2019, повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2019. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ПБП «Кингс» вимогам тендерної документації, а саме: - в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не надано копії трудових книжок на головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи, які відповідно до довідки про наявність працівників відповідної класифікації працюють в ПБП «Кингс» за штатним розписом, чим не дотримано вимогу підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації, щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій документів про освіту та/або підвищення кваліфікації; трудових книжок (першої сторінки та сторінки із відміткою про роботу в Учасника) або відповідних договорів цивільно-правового характеру по кожному з перелічених працівників. - в складі тендерної пропозиції не надано довідку, яка мала містити інформацію про тендерну пропозицію (суму договору, зобов’язання щодо підписання договору та його виконання в подальшому, тощо), за формою визначеною Додатком 1 тендерної документації, чим не дотримано вимогу підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозиції ПБП «Кингс» як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій., 11 січня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПБП «Кингс» установлено порушення пунктів 1 та 4 вимог частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Філітес Груп» та товариства з обмеженою відповідальністю «Стройнавігатор»- – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 30 Закону та частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Подано позовну заяву від 17.01.2020 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі

2020-01-20 14:59:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІЛІТЕС ГРУП" 80 003 088,70
UAH
70 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР" 76 375 084,22
UAH
76 375 084,22
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" 80 165 904,00
UAH
80 165 904,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 09:20
sign.p7s
09 грудня 2019 09:20
sign.p7s
09 грудня 2019 09:14
пропоз..pdf
09 грудня 2019 09:14
ф.г.rar
09 грудня 2019 09:14
ДЦ..pdf
09 грудня 2019 09:14
ССР ..pdf
09 грудня 2019 09:14
довiдки.pdf
09 грудня 2019 09:14
лс2.pdf
09 грудня 2019 09:14
Лс1_1.pdf
09 грудня 2019 09:14
свр.pdf
09 грудня 2019 09:14
ДФ_2_2.pdf
09 грудня 2019 09:14
дф2_1.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 09:46
sign.p7s
17 грудня 2019 09:38
Ізмаіл тендер.7z
17 грудня 2019 09:38
4301тендер.bdcu

Публічні документи

28 грудня 2019 16:04
sign.p7s
27 грудня 2019 09:14
sign.p7s
27 грудня 2019 09:10
1 Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 09:10
Довідка з ДПС.pdf
27 грудня 2019 09:10
Довідка МВСУ.pdf
17 грудня 2019 14:18
sign.p7s
17 грудня 2019 14:18
6 Копії дозвілів.pdf
17 грудня 2019 14:18
23 Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2019 14:18
19 Банківська гарантія.zip
17 грудня 2019 14:18
4 Копія Статуту.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІЛІТЕС ГРУП"
#41137112
Відхилено 70 000 000,00
UAH
23 грудня 2019 15:03
ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР"
#33436209
Відхилено 76 375 084,22
UAH
26 грудня 2019 15:34
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС"
#20970338
Переможець 80 165 904,00
UAH
26 грудня 2019 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС"
#20970338
80 165 904,00
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 січня 2020 16:09
Договор 1.pdf укладений
15 січня 2020 16:04
Дог.1 дод1.pdf укладений
15 січня 2020 16:04
Договор 1, дод2.pdf укладений
15 січня 2020 16:04
Дог.1 дод.3.pdf укладений
15 січня 2020 16:04
sign.p7s зміни до договору
24 січня 2020 11:13
Дог.1 дод.уг.2 .pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:13
Дог.1 доп.уг..2 дод2020.pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:13
Дог.1 доп.уг2 дод2021.pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:13
Дог.1 доп.уг2 дод2022.pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:13
Дог.1 до.уг.2 дод 2.pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:13
Дог.1дод.уг2 дод3.pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:13
sign.p7s зміни до договору
23 січня 2020 17:31
Дод.угода 1 Дог.1.pdf зміни до договору
23 січня 2020 17:30
Дог.1 дод.уг.1 дод2.pdf зміни до договору
23 січня 2020 17:30
Дог.1дод.уг.1дод3.pdf зміни до договору
23 січня 2020 17:30
sign.p7s зміни до договору
16 січня 2020 08:52
Дог.1 дод.1 2021.pdf зміни до договору
16 січня 2020 08:51
Дог.1 дод.1 2020.pdf зміни до договору
16 січня 2020 08:51
Дог1 дод1 2022.pdf зміни до договору
16 січня 2020 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розшифровка договірної ціни договору за відповідні роки
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Деталізація видів робіт та зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з надходженням додаткового фінансування обсяги робіт 2021,2022 років переносятся на 2020
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку