Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 71410000-5 за ДК 021:2015 – Послуги у сфері містобудування ( Стратегічна екологічна оцінка Схеми розміщення гаражів та автостоянок в м. Києві)
Очікувана вартість
857 100,00 UAH
UA-2019-11-22-002286-c 958dfe3ef1444896880b2bd2de9d0f77
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Галина Сергіївна

380442782404
shevchuk@kga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Вебсайт: http://www.kga.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна
380442782404,
shevchuk@kga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 13:41
Очікувана вартість: 857 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 571,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 71410000-5 за ДК 021:2015 – Послуги у сфері містобудування ( Стратегічна екологічна оцінка Схеми розміщення гаражів та автостоянок в м. Києві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 10-ти робочих днів від дня одержання виконаних та належним чином оформлених Послуг за Актом приймання-передачі та накладною або за анотованим звітом, зобов’язаний передати Виконавцю підписаний Акт приймання-передачі Послуги або мотивовану відмову від приймання вищезазначеної Послуги. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 18:56
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:55
ТД_по СЕО_гаражі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" 800 280,00
UAH з ПДВ
771 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва» 810 000,00
UAH з ПДВ
780 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 16:17
5.2 Довідка з ДПС.pdf
16 грудня 2019 16:17
5.1 Довідка з МВС.pdf
09 грудня 2019 13:48
Фінзвітність.pdf
09 грудня 2019 13:48
РІШЕННЯ власника.pdf
09 грудня 2019 13:48
Копія Статуту.pdf
09 грудня 2019 13:48
Згоди співробітників.pdf
09 грудня 2019 13:48
Довідки АТ ЄПБ.pdf
09 грудня 2019 13:48
Довідка АТ КІБ.pdf
09 грудня 2019 13:48
Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2019 13:48
G6916.19.7z
09 грудня 2019 13:48
8. Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС"

Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС"
#39253577
Переможець 771 120,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС"
#39253577
771 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:51
191224144124_0001.pdf укладений
24 грудня 2019 14:49
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 10:36
Додаткова угода_5.pdf зміни до договору
11 червня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:28
201215161958_0001.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 13:56
200710123457_0001.pdf зміни до договору
10 липня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 17:48
200423163234_0001.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 17:45
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:03
191224145251_0001.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою попереднього визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки та складання Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Схеми розмiщення гаражiв та автостоянок в м. Києвi у відповідних структурах органів самоврядування та на підставі пунктів 3.4, 9.2, 9.3 Договору Сторони погодились внести зміни в Календарний план (додаток №11.2 до Договору), виклавши його в редакції згідно з Додатком №1 до цієї Додаткової угоди. 2. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 771 120,00 грн (сімсот сімдесят одна тисяча сто двадцять гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 128 520,00 грн (сто двадцять вісім тисяч п’ятсот двадцять гривень 00 копійок). В т.ч. на 2019 рік – 0,00 грн (нуль гривень 00 коп.); Зобов’язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Додаткової угоди додаються такі матеріали: 6.1 Додаток 1 – Календарний план
Номер договору про закупівлю: 132/1-СЕО
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до висновку ДП «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи» від 09.04.2020 №00-0473-20/ЕО/КД загальна вартість Послуг складає 771 120,00 грн (сімсот сімдесят одна тисяча сто двадцять гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 128 520,00 грн (сто двадцять вісім тисяч п’ятсот двадцять гривень 00 копійок). Відповідно до фактичних витрат викласти в новій редакції Додаток 11.4 до Договору №132/1-СЕО від 23.12.2019р. (Додаток №2 до Додаткової угоди №2). 2. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2020 рік та відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. № 1042/4049 (із змінами та доповненнями) від 26.03.2020 №906/9076, сума фінансування становить: на 2019 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); на 2020 рік - 771 120,00 грн. (сімсот сімдесят одна тисяча сто двадцять гривень 00 коп.). Зобов'язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. У зв’язку з впровадженням у м.Києві обмежувальних карантинних заходів, що віднесені згідно Закону України №530-XII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» до форс-мажорних обставин, Сторони дійшли згоди на підставі пунктів 7.1., 9.2 та 9.3 Договору №132/1-СЕО від 23.12.2019р. викласти в новій редакції Додаток 11.2 до Договору №132/1-СЕО «Календарний план на надання послуг «Стратегiчна екологiчна оцінка Схеми розмiщення гаражiв та автостоянок в м. Києвi» (Додаток №1 до Додаткової угоди №2). 4. На підставі п.п. 9.2, 9.4 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни в реквізити Замовника, виклавши їх в наступній редакції: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Адреса: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32 ЄДРПОУ 26345558 р/р UA518201720344251003100029169 в Держказначейській службі України, м.Київ ТОВ «Інтеройл Сервіс» 79019, Україна, м. Львів, вул. Липинського, 36 ЄДРПОУ 39253577 АТ «ЄПБ» р/р UA553770900000026001001301121 ІПН 392535713070 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 6. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 7. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 8. До Додаткової угоди додаються такі матеріали: 8.1. Додаток 1 – Календарний план 8.2 Додаток 2 – Кошторис 8.3 Додаток 3 – Висновок
Номер договору про закупівлю: 132/1-СЕО
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з впровадженням у м. Києві обмежувальних карантинних заходів, що віднесені згідно Закону України №530-XII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», до форс-мажорних обставин, згідно розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №444 «Про деякі заходи щодо запобігання COVID-19 на території міста Києва», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.06.2020 №886 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №444 «Про деякі заходи щодо запобігання COVID-19 на території міста Києва», пп.4, п.5, ст. 41. Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди на підставі пунктів 7.1., 9.2 та 9.3 Договору №132/1-СЕО від 23.12.2019р. викласти в новій редакції: - п. 10.1. Договору №132/1-СЕО від 23.12.2019р. «Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 15 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». - Додаток 11.2. до Договору №132/1-СЕО від 23.12.2019р. «Календарний план на надання послуг «Стратегiчна екологiчна оцінка Схеми розмiщення гаражiв та автостоянок в м. Києвi» (Додаток №1 до Додаткової угоди №3). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. До Додаткової угоди додаються такі матеріали: 5.1. Додаток 1 – Календарний план
Номер договору про закупівлю: 132/1-СЕО
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з впровадженням у м. Києві обмежувальних карантинних заходів, згідно Закону України №530-XII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №444 «Про деякі заходи щодо запобігання COVID-19 на території міста Києва» зі змінами та доповненнями, пп.4, п.5, ст. 41. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII – редакції від 22.11.2020, підстава - 954-IX Сторони дійшли згоди на підставі пунктів 9.2 та 9.3 Договору викласти в новій редакції: - п. 10.1. Договору «Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». - Додаток 11.2. до Договору «Календарний план на надання послуг «Стратегiчна екологiчна оцінка Схеми розмiщення гаражiв та автостоянок в м. Києвi» (Додаток №1 до Додаткової угоди №4).
Номер договору про закупівлю: 132/1-СЕО
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 771 120,00 грн. (сімсот сімдесят одна тисяча сто двадцять грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 128 520,00 грн. (сто двадцять вісім тисяч п’ятсот двадцять грн. 00 коп.). 2. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2021 рік та відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 №23/23 (із змінами та доповненнями), розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 28.01.2021 №101 (із змінами та доповненнями), сума фінансування становить: 2019 рік – 0,00 грн (нуль грн. 00 коп.); 2020 рік – 620 312,06 грн. (шістсот двадцять тисяч триста дванадцять грн. 06 коп.). 2021 рік – 150 807,94 грн. (сто п’ятдесят тисяч вісімсот сім грн. 94 коп.). Зобов’язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Додаткової угоди додаються такі матеріали: 6.1. Додаток 1 – Календарний план
Номер договору про закупівлю: 132/1-СЕО
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML