Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, багатофункціональні пристрої, персональні компютери
Очікувана вартість
212 540,00 UAH
UA-2019-11-22-002211-c 2c501aa005b94ea2aab2067ea1dd165e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вус Ірина

+380978395570 EDU.ZHOVTANTSI@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВТАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41420942
Місцезнаходження: 80431, Україна , Львівська обл., с. Жовтанці, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА , будинок 2
Контактна особа: Вус Ірина
+380978395570
EDU.ZHOVTANTSI@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:03
Очікувана вартість: 212 540,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під кількістю 3 одиниці слід розуміти кількість та обсяги найменувань згідно технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од.
Ноутбуки, багатофункціональні пристрої, персональні компютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету, кошти субвенції на соціально-економічний розвиток та обласної субвенції на опорні школи Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:58
Рішення про внесення змін 26.11.docx
26 листопада 2019 15:58
Додаток №3 ТЗ.doc
22 листопада 2019 18:03
Тендерна документація.doc
22 листопада 2019 18:03
Проект договору.docx
26 листопада 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:58
Рішення про внесення змін 26.11.docx
26 листопада 2019 15:58
Додаток №3 ТЗ.doc
22 листопада 2019 18:03
ТЗ.docx
22 листопада 2019 18:03
Тендерна документація.doc
22 листопада 2019 18:03
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Відповідно до чинного законодавства Учасник має право запропонувати еквівалент. Замовник його розгляне в тому випадку, коли технічні характеристики запропонованого товару будуть дорівнювати, або будуть кращими, ніж передбачено технічним завданням, що є невід'ємною частиною закупівлі.
- Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення, про що повідомляємо: Замовник не вправі дискримінувати потенційних учасників, тому розгляне всі запропоновані пропозиції.
- В Додатку №3 до Тендерної документації міститься така вимога: "В тендерній пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація кожного виробу (тип, марка, модель, назва виробника)"
Дякуємо за Ваше звернення!
Прохання викласти технічне завдання
Дата подання: 25 листопада 2019 14:17
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:18
Прошу перевірити завантажений на сайті файл з технічними вимогами до продукту закупівлі. На момент публікації запитання - він порожній. Просимо викласти вимоги до предмету закупівлі та надати можливість здійснювати підготовку до участі в торгах.
Відповідь: Внесено зміни та опубліковано технічне завдання (Додаток №3). Дякуємо за Ваше звернення!
Документація
Дата подання: 27 листопада 2019 10:57
Дата відповіді: 29 листопада 2019 16:58
АНАЛОГИ ОТ АМД Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Як замовник, ми жодним чином не обмежуємо конкуренцію, та розглянемо еквівалент іншого виробника, якщо його технічні характеристики будуть відповідати, або будуть кращими, ніж ті, що передбачені в технічному завданні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОЧИЧ ОЛЬГА ПЕТРІВНА" 196 700,00
UAH
196 486,00
UAH
Документи
ДІЯНИЧ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 205 100,00
UAH
196 690,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 21:46
Довідка з МВС.pdf
12 грудня 2019 21:46
Довідка з ДФС.pdf
07 грудня 2019 02:55
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2019 02:55
ТЧ.pdf
07 грудня 2019 02:55
Проект договору.pdf
07 грудня 2019 02:55
КК.pdf
07 грудня 2019 02:55
ІД.pdf
07 грудня 2019 02:55
ВПВ17.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 11:00
Паспорт 1.jpg
07 грудня 2019 11:00
Паспорт 2.jpg
07 грудня 2019 11:00
Код іден.jpg
07 грудня 2019 11:00
Витяг 2.jpg
07 грудня 2019 11:00
Витяг 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОЧИЧ ОЛЬГА ПЕТРІВНА"

ДІЯНИЧ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОЧИЧ ОЛЬГА ПЕТРІВНА"
#2181619024
Переможець 196 486,00
UAH
09 грудня 2019 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОЧИЧ ОЛЬГА ПЕТРІВНА"
#2181619024
196 486,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:00
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2019 18:14
д.уг Очич О.П. (1).pdf зміни до договору
25 грудня 2019 18:14
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:56
Договір.pdf укладений
20 грудня 2019 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення в договір інформації про зміну реквізитів
Номер договору про закупівлю: 350
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 196 486,00
UAH