Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки, багатофункціональні пристрої, персональні компютери
Очікувана вартість
212 540,00 UAH
UA-2019-11-22-002211-c ● 2c501aa005b94ea2aab2067ea1dd165e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВТАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41420942 |
Місцезнаходження: | 80431, Україна , Львівська обл., с. Жовтанці, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Вус Ірина +380978395570 EDU.ZHOVTANTSI@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 12:03 |
Очікувана вартість: | 212 540,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 212,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Під кількістю 3 одиниці слід розуміти кількість та обсяги найменувань згідно технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од.
Ноутбуки, багатофункціональні пристрої, персональні компютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету, кошти субвенції на соціально-економічний розвиток та обласної субвенції на опорні школи | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 15:58 |
Рішення про внесення змін 26.11.docx | |
26 листопада 2019 15:58 |
Додаток №3 ТЗ.doc | |
22 листопада 2019 18:03 |
Тендерна документація.doc | |
22 листопада 2019 18:03 |
Проект договору.docx |
26 листопада 2019 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2019 15:58 |
Рішення про внесення змін 26.11.docx
|
|||
26 листопада 2019 15:58 |
Додаток №3 ТЗ.doc
|
|||
22 листопада 2019 18:03 |
Тендерна документація.doc
|
|||
22 листопада 2019 18:03 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Відповідно до чинного законодавства Учасник має право запропонувати еквівалент. Замовник його розгляне в тому випадку, коли технічні характеристики запропонованого товару будуть дорівнювати, або будуть кращими, ніж передбачено технічним завданням, що є невід'ємною частиною закупівлі.
- Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення, про що повідомляємо: Замовник не вправі дискримінувати потенційних учасників, тому розгляне всі запропоновані пропозиції.
- В Додатку №3 до Тендерної документації міститься така вимога: "В тендерній пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація кожного виробу (тип, марка, модель, назва виробника)"
Дякуємо за Ваше звернення!
- Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення, про що повідомляємо: Замовник не вправі дискримінувати потенційних учасників, тому розгляне всі запропоновані пропозиції.
- В Додатку №3 до Тендерної документації міститься така вимога: "В тендерній пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація кожного виробу (тип, марка, модель, назва виробника)"
Дякуємо за Ваше звернення!
Прохання викласти технічне завдання
Дата подання: 25 листопада 2019 14:17
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:18
Прошу перевірити завантажений на сайті файл з технічними вимогами до продукту закупівлі. На момент публікації запитання - він порожній. Просимо викласти вимоги до предмету закупівлі та надати можливість здійснювати підготовку до участі в торгах.
Відповідь: Внесено зміни та опубліковано технічне завдання (Додаток №3). Дякуємо за Ваше звернення!
Документація
Дата подання: 27 листопада 2019 10:57
Дата відповіді: 29 листопада 2019 16:58
АНАЛОГИ ОТ АМД
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Як замовник, ми жодним чином не обмежуємо конкуренцію, та розглянемо еквівалент іншого виробника, якщо його технічні характеристики будуть відповідати, або будуть кращими, ніж ті, що передбачені в технічному завданні.
Як замовник, ми жодним чином не обмежуємо конкуренцію, та розглянемо еквівалент іншого виробника, якщо його технічні характеристики будуть відповідати, або будуть кращими, ніж ті, що передбачені в технічному завданні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОЧИЧ ОЛЬГА ПЕТРІВНА" #2181619024 |
Переможець |
196 486,00
UAH
|
09 грудня 2019 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2019 18:14
|
д.уг Очич О.П. (1).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2019 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 13:56
|
Договір.pdf | укладений |
20 грудня 2019 13:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення в договір інформації про зміну реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 350 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |