Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні
Очікувана вартість
1 302 200,00 UAH
UA-2019-11-22-002132-b acdebbca33bf425d9b75d079a45a9fd2
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Анатоліївна

+380623534289 03190679@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Покровський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190679
Місцезнаходження: 85301, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна буд.1
Контактна особа: Єфіменко Олена Анатоліївна
+380623534289
03190679@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 14:46
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 14:46
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:36
Очікувана вартість: 1 302 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 511,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39066 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33650 кг
Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85301, Україна, Донецька область, місто Покровськ, вулиця Степана Бовкуна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:42
ТД молочні продукти різні.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасовка предметів закупівлі
Дата подання: 22 листопада 2019 17:37
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:46
Яке потрібне фасування : Сметани Кефиру Йогурту ряжанки?
Відповідь: Плівка
Упаковка
Дата подання: 22 листопада 2019 17:38
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:38
Пердмету закупівлі: У що повинна бути фасована сметана?(плівка чи стакан) У що повинен бути зафасований кефір?(плівка бутілка) У що повинен бути зафасована Ряжанка (плівка чи інше пакування)?
Відповідь: Усе в плівціц
% жиру сметани
Дата подання: 22 листопада 2019 17:39
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:44
У Вас за ТД зазначено :Сметана з підвищеним вмістом жиру, який відсоток жиру потрібен, 15% чи 20%?
Відповідь: 21%
Щодо назви документа
Дата подання: 27 листопада 2019 12:31
Дата відповіді: 28 листопада 2019 09:17
Чи достатньо буде того, що погодження надано на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини, а не на участь у тендері на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини?
Відповідь: Доброго дня! Будь ласка, викладіть своє запитання з посиланням на вимогу у тендерній документації, щоб було більш зрозуміло. Дякуємо!
Щодо назви документа
Дата подання: 27 листопада 2019 12:34
Дата відповіді: 28 листопада 2019 09:17
Чи достатньо буде того, що погодження надано на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини, а не на участь у тендері на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини?
Відповідь: Доброго дня! Будь ласка, викладіть своє запитання з посиланням на вимогу у тендерній документації, щоб було більш зрозуміло. Дякуємо!
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-002132-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 23 грудня 2019 16:24
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЩОДО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ»
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” заперечує проти зауваження щодо права підпису Мізгуновій О.П. договорів та угод, оскільки порушення чинного законодавства зі сторони товариства не було. Відповідно до ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” на підставі ст. 6 п.1 аб.1 “Учасники товариства зобов’язані дотримуватися статуту”. Відповідно до цієї норми закону, Статут товариства регулює всі види та сфери господарської діяльності, та містить в собі перелік осіб, які мають право на вчинення певних дій.
Повноваження щодо укладання та підпису угод/договорів та інших документів надано директору ще у першій редакції Статуту (затвердженої протоколом Загальних зборів учасників №1 від 10.06.2010р.), зокрема у п.6.19, та залишались незмінними у кожній наступній затвердженій редакції Статуту.
У Статуті ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, затвердженому 22.04.2019року (остання редакція), повноваження директора визначені у розділі 9, зокрема на здійснення правочинів, укладення угод та юридичних актів, підписання договорів, контрактів та ін. документів згідно чинного законодавства. Водночас обмеження на підписання договорів/угод згідно ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” та Статуту накладаються на значний правочин (вартість якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу). Згідно балансу (звіт про фінансовий стан) товариства станом 01.10.2019р. вартість чистих активів товариства складає 126 631 000,00 грн. (сто двадцять шість мільйонів шістсот тридцять одна тисяча гривень.) Ціна поданої тендерної пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів, отже для ТОВ «Екоіллічпродукт» це не є значним правочином, та не встановлює обмеження повноважень директора, встановлених Статутом.

ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано копії діючих договорів на проведення робіт з профілактичної дез. обробки транспорту та комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників. Нумерація договорів містить внутрішні реєстраційні номери сторін (літерні (Д, Т) у Виконавця, цифрові (740,741) у Замовника), вказані через риску. На підтвердження додається лист від Виконавця від 16.12.2019р. №1107/4.3 (з наданням завірених копій відповідних екземплярів договорів Виконавця). Акти наданих послуг згідно договору оформлюються Виконавцем та підписуються Замовником тільки за фактом наданих послуг (виконаних робіт) належної якості, тому повністю підтверджують факт проведення робіт з профілактичної дез. обробки транспорту та виконання комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників.

ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано сканований оригіналу експлуатаційний дозвіл № 05-21-30 МР від 17.09.2010 р. на власні потужності, що є дійсним та дозволяє здійснювати діяльність з виробництва, переробки, зберігання та реалізації харчових продуктів. Щодо даного питання наявний лист-роз’яснення від ГУ Держспоживслужби від 16.12.2019 №20.01-15/1226.

ТОВ «Екоіллічпродукт» надано завірену копію розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Статут.
Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВ «Екоіллічпродукт» є насамперед виробником продукції, а не дистриб’ютором, як інші учасники закупівлі. Основним видом економічної діяльності є перероблення молока, виробництво масла та сиру (10.51). Інші види діяльності, в тому числі роздрібна торгівля молочними продуктами, перевезення вантажів, послуги щодо складування та зберігання тощо, відображені в Статуті товариства.
Згідно з ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 ГКУ суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом. Подібний висновок міститься і у ст. 3 ЦКУ. У ст. 91 ЦКУ зазначено, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то юридична особа має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії).
Як наслідок, суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР.
Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться у ЄДР. Головне призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, фізичних осіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010**). А сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації.
**Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 р. № 457. Код КВЕД не створює прав чи обов’язків для підприємств і організацій і не спричинює жодних правових наслідків.
Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу).
Так, наприклад, у п. 3.8 постанови пленуму ВГСУ від 29.05.2013 р. № 11 прямо зазначено, що цивільна правоздатність юридичної особи, за загальним правилом, є універсальною, тобто відповідна особа здатна мати такі ж громадянські права та обов’язки, як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати тільки людині (ч. 1 ст. 91 ЦКУ). А відтак ВГСУ вважає, що юридична особа має право вчиняти будь-які не заборонені законом правочини. Тому сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб’єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними, зокрема і отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) на види діяльності, не відображені у Витягу, але наявні у Статуті.

ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» у складі тендерної пропозиції надав документи щодо змісту обов’язкових процедур згідно вимог тендерної документації. Водночас при оприлюдненні пропозиції до складу тендерної документації через технічну помилку додано файл, що містить неповну інформацію щодо змісту обов’язкових процедур. Тому просимо не долучати «Д2.15.4 Зміст процедур.pdf» до розгляду.

ВИМАГАЄМО:
Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» (протокол №79 від 16.12.2019р.), опублікований до закупівлі UA-2019-11-22-002132-b «Молочні продукти різні»
Провести повторний розгляд пропозиції на відповідність умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 грудня 2019 12:36
На Вашу вимогу щодо відміни рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт», затверджене протоколом № 79 від 16 грудня 2019 року щодо закупівлі Код ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні (ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-22-002132-b), яка надійшла через електрону систему ProZorro 23 грудня 2019 року повідомляємо, що прийняте рішення відмінні не підлягає з наступних причин:1. Відповідь щодо права підпису Мізгунової О.П. викладенні у протоколі відхилення № 79 від 16 грудня 2019 року.
2. Надані лист від Виконавця від 16.12.2019р. №1107/4.3 (з наданням завірених копій відповідних екземплярів договорів Виконавця) та лист-роз’яснення від ГУ Держспоживслужби від 16.12.2019 №20.01-15/1226, згідно ч. 3 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції отримані електронною системою після закінчення строку їх подання, не приймаються, а отже Замовник не має права їх розглядати.
3. Щодо внесення КВЕД до ЄДР. Згідно ч. 4 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державна реєстрація базується на таких основних принципах як об’єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі; внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону; відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.
4. Щодо долученого файлу «Д2.15.4 Зміст процедур», то в даному випадку, якщо файл було долучено випадково, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати лист-пояснення чи інший аналогічний документ, в якому було б вказано випадковість доручення даного документу.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-002132-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 25 грудня 2019 21:33
Скарга на тендерну документацію Учасника ТОВ "КОРНЕР-ПАК"
Засідання тендерного комітету КУ Покровського психоневрологічного інтернату допустило Учасника ТОВ "КОРНЕР-ПАК" до закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 "Молочні продукти різні".
Онак виходячи з розгляду та налізу тендерної документації маються наступні суттєві недоліки та невідповідності:
Учасником ТОВ "КОРНЕР-РПАК" надано скановану копію сертифікату № MQ.80033.СУБХП.65-19 зареєстрованого 28 жовтня 2019 року, також до даного сертифікату надано скнкопії звіту №16-13/268 (далі - Звіт) "за результатами 2 етапу сертифікації - остаточної перевірки і оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів" затвердженого 28.10.2019року.
Аналізучючи Звіт Учасника, в арк.1 значиться що замовником аудиту та об'єктом аудиту є ТОВ "КОРНЕР-ПАК", вул. Ревуцького, 34/89, м. Київ, 02068, Україна, код ЄДРПОУ: 13535033. Однак, в арк. 9 п. 8.4. Готовність до надзвичайних ситуацій та регулювання на них вказано: Керівництво підприємства встановило, впровадило та підтримує методиккки керування потенційними надзвичайними ситуаціями та аваріями, що можуть вплинути на безпечність харчових продуктів, та які є доречними для ТОВ "ПРОДИНФО".
ТОВ "КОРНЕР-ПАК" розробило методику процесу Пр. 8.4-2019 "Готовність до аварійних та надзвичайних ситуаццій і реагування на них" в якій встановлено чітке визначеення завдань, відповідальностей та компетенції з метою, за необхідності, зекономити коштовний час і протистояти очікуваному хаосу та виконати всі заходи, яякі необхідні для цільового реагування на надзвичайну ситуацію.
Тобото, виходячі з цього не зрозуміло як керівництво ТОВ "ПРОДИНФО" (яке не є замовником та об'єктом аудиту) встановило, впровадило та підтримує методиккки керування потенційними надзвичайними ситуаціями та аваріями, що можуть вплинути на безпечність харчових продуктів, хоча саму методику процесу Пр. 8.4-2019 "Готовність до аварійних та надзвичайних ситуаццій і реагування на них" було розроблено ТОВ "КОРНЕР-ПАК".
Ураховуючи вищевказане, Звіт №16-13/268 "за результатами 2 етапу сертифікації - остаточної перевірки і оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів" затвердженого 28.10.2019року, складено з поркшенням, а значить, це ставить під сумнів дотримання встановленого порядку отримання Учасником ТОВ "КОРНЕР-ПАК" вказаного сертифікату № MQ.80033.СУБХП.65-19 зареєстрованого 28 жовтня 2019 року та, як наслідок, юридичну силу вказаного сертифікату.
Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” вважає, що Замовник не об’єктивно оцінив і розглянув тендерну пропозицію Учасника ТОВ "КОРНЕР-ПАК", не звернув увагу на суттєву невідповідність наданих документів та всупереч власних вимог не відхилив тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

23 грудня 2019 16:24
Запит до договорів.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 1 129 825,00
UAH з ПДВ
1 129 825,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" 1 302 050,00
UAH з ПДВ
1 302 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрпродукт" 1 302 170,00
UAH з ПДВ
1 302 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 01:10
Електронний підпис
07 грудня 2019 01:09
Сфера акредитації.pdf
07 грудня 2019 01:09
ПП-09.pdf
07 грудня 2019 01:09
пп-08.PDF
07 грудня 2019 01:09
пп-07.PDF
07 грудня 2019 01:09
пп-06.PDF
07 грудня 2019 01:09
ПП-05.PDF
07 грудня 2019 01:09
пп-04.PDF
07 грудня 2019 01:09
пп-03.PDF
07 грудня 2019 01:09
пп-02.PDF
07 грудня 2019 01:09
пп-01.PDF
07 грудня 2019 01:09
П-8.5.5.PDF
07 грудня 2019 01:09
П-8.5.4.pdf
07 грудня 2019 01:09
П-8.4.1.PDF
07 грудня 2019 01:09
П-7.10.pdf
07 грудня 2019 01:09
п-7.10.4.PDF
07 грудня 2019 01:09
П-7.10.3.pdf
07 грудня 2019 01:09
П-7.3.pdf
07 грудня 2019 01:09
П-6.1.pdf
07 грудня 2019 01:09
П-5.7.pdf
07 грудня 2019 01:09
п-5.6.2.PDF
07 грудня 2019 01:09
П-5,8.PDF
07 грудня 2019 01:09
п-4.2.PDF
07 грудня 2019 01:09
ОСВ-11-19.PDF
07 грудня 2019 01:09
ОСВ-10-19.PDF
07 грудня 2019 01:09
ОСВ-09-19.PDF
07 грудня 2019 01:09
ОСВ-8-19.PDF
07 грудня 2019 01:09
ОСВ-7-19.PDF
07 грудня 2019 01:09
ОСВ-6-19.PDF
07 грудня 2019 01:09
ОСВ-5-19.PDF
07 грудня 2019 01:09
ОСВ-4-19.PDF
07 грудня 2019 01:09
ОСВ-3-19.PDF
07 грудня 2019 01:09
ОСВ 2-19.PDF
07 грудня 2019 01:09
Д2.15.4 Зміст процедур.pdf
07 грудня 2019 01:09
Д2.13.1.2 Кірпун О.В..pdf
07 грудня 2019 01:09
Д2.13.1.2 Пашковский В.В..pdf
07 грудня 2019 01:09
Д2.13.1.3 Резніченко ОМ.pdf
07 грудня 2019 01:09
Д2.13Довідка працівники.pdf
07 грудня 2019 01:09
Д2.12.3.1 АН8016 копії.pdf
07 грудня 2019 01:09
Д2.12.3.1 АН7409 копії.pdf
07 грудня 2019 01:09
Д2. 11Довідка ст.17.pdf
07 грудня 2019 01:09
Проект договору_1.pdf
07 грудня 2019 01:09
ЦП початкова 1129825.pdf
07 грудня 2019 01:09
Додаток 3 кисломолочні.pdf
07 грудня 2019 01:09
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екоіллічпродукт"

Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"

ТОВ "Укрпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 1 129 825,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 11:08
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"
#13535033
Відхилено 1 302 050,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 15:40
ТОВ "Укрпродукт"
#25326688
Відхилено 1 302 170,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 12:55

Документи

16 грудня 2019 11:08
Електронний підпис

Документи

27 грудня 2019 15:40
Електронний підпис
27 грудня 2019 15:17
109.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
03 січня 2020 12:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі