Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Локальні мережі (підключення до мережі Інтернет, монтаж та налаштування мережевого обладнання з метою створення локальної комп’ютерної мережі доступу до Інтернет) за рахунок коштів державного бюджету спрямованих на підвищення якості освіти.
Очікувана вартість
1 532 075,00 UAH
UA-2019-11-22-002123-b ● b7740d99ea7f455dbca3c21f216205ff
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Ніжинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147606 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Контактна особа: |
Сірик Валентина Володимирівна +380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 14:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 14:46 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 14:23 |
Очікувана вартість: | 1 532 075,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 660,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Локальні мережі (підключення до мережі Інтернет, монтаж та налаштування мережевого обладнання з метою створення локальної комп’ютерної мережі доступу до Інтернет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2019 09:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2019 09:19 |
зміни.docx | |
22 листопада 2019 14:41 |
ТД оновлена.doc |
21 грудня 2019 09:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 грудня 2019 09:19 |
зміни.docx
|
|||
22 листопада 2019 14:41 |
ТД оновлена.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах
Дата подання: 27 листопада 2019 13:05
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:06
Доброго дня.
В тендерній документації є вимога надати наступний документ: оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більше тридцяти денної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Питання, навіщо вимагаєте даний документ, на якій підставі згідно чиного законодавства України? Оскільки учасники які мають намір прийняти участь і так зрозуміло, що мають рахунки в банку або в банках для розрахунків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена задля того, щоб перевірити інформацію щодо відсутності або наявності заборгованості по кредитах. Ми декілька разів вже помічали, що Не добросовісні учасники надають довідку з одного "маленького" банку, де наявна інформація про відсутність такої заборгованості, а це вже є вводом в оману нас, як Замовника.
Зазначаємо, що наявність заборгованості по кредитах не буде підставою для відхилення учасника і несе лише інформаційний характер.
Зазначаємо, що наявність заборгованості по кредитах не буде підставою для відхилення учасника і несе лише інформаційний характер.
Строки виконання договору.
Дата подання: 27 листопада 2019 13:16
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:20
Доброго дня.
Згідно умов тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31 грудня 2019 року. Порахувавши строки проведення відкритих торгів згідно Закону України про публічні закупівлі, крайній срок підписання договору становить 26грудня 2019 року, навіть якщо ви приймете рішення про намір укласти договір наприклад 10.12.2019 року, то строк виконання договору становить 2 робочих днів або 9 робочих днів (а робіт потрібно зробити чимало, а також встигнути зробити поставку необхідного обладання) та вроховуючи, що це грудень місяць і не зрозуміло яка буде погода, оскількі в сильни морози оптичний кабель прокладати не можна, а також може бути накладена заборона від Укртелеком про доступ до каналізацій.
Чи правильно ви встановили строки виконання договору? Чи буде потім можливість підписати додаткову угоду до даного договору про продовження строку виконання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Строк виконання договору до 31.12.2019 року.
Інформація про субпідрядника
Дата подання: 27 листопада 2019 13:31
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:23
Доброго дня.
Згідно вимог тендерно документації потрібно надати наступний документ У разі наявності субпідрядника – надати відомісті про нього.
Інформацію потрібно надавати про субпідрядника який буде залучено до виконання робіт чи надання послуг? Просимо конреткно вказати дану інформацію в тендерній документації та внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі залучення субпідрядника просимо надати відомості про нього, а саме : договір з субпідрядником та ліцензія на даний вид послуг.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-22-002123-b.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП», Код ЄДРПОУ:31720260
Дата подання: 02 грудня 2019 15:04
Дата подання: 02 грудня 2019 15:04
Скарга щодо дискримінаційних вимог
Доброго дня.
Скарга щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації.
Текст скарги та оплата за подання скарги додається.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 13:17
рішення від 04.12.2019 №17924+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 13:17
інформація про резолютину частину рішення від 17.12.2019 №18764.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 16:15
рішення від 17.12.2019 №18764.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 02:50
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 грудня 2019 15:41 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби |
Документи:
26 грудня 2019 15:41
|
Протокол |