Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колеса до контейнерів КПС-400
Очікувана вартість
424 440,00 UAH
UA-2019-11-22-002091-b 2825ce8ddc454e6a9783a270999f52a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380442300885 anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 424 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 244,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Колеса до контейнерів КПС-400)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штука
Колеса до контейнерів КПС-400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до розділу 4 проекту договору. Оплата Товару здійснюється впродовж 26 (двадцяти шести) календарних днів з моменту отримання Товару. Пiсляоплата 26 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:37
ТД _колеса для контейнера.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

чи можливо запропонувати вам колеса трошки з іншими параметрами, які кращі по технічним характеристикам
Дата подання: 25 листопада 2019 08:25
Дата відповіді: 25 листопада 2019 17:26
чи можливо запропонувати вам колеса 200х76-4, де 200 -це загальний діаметр колеса, від українського виробника із теміном експлуатації 2 роки. В нас на підприємстві наші контейнери також обладнанні такими колесами
Відповідь: Вітаємо! За результатами розгляду вашого питання повідомляємо наступне: вимоги до предмету закупівлі «Колеса до контейнерів КПС-400» у технічній специфікації (Додаток 3 тендерної документації) обумовлені діючою на підприємстві технологією перевезення у автотранспорті, а також можливістю взаємозаміни колес з одного контейнера на інший. Таким чином, технічні параметри колес (в тому числі, їх діаметр 180 мм), що пропонуються учасникам, мають відповідати вимогам технічної специфікації для цієї закупівлі. Дякуємо вам за увагу до нашої закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-002091-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 18 грудня 2019 12:37
Вимога про надання роз’яснення щодо підстав дискваліфікації та прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі, скасування рішень про відхилення пропозиції скаржника та визначення переможця закупівлі
Замовником торгів Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Дирекції оброблення та перевезення пошти (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) у системі Prozorro ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-002091-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «IP COM» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з вимогами тендерної документації (надалі – ТД) подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015 - 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Колеса до контейнерів КПС-400) у кількості 800 штук, про що зазначено в оголошенні та тендерній документації (далі – предмет закупівлі).
Взагалі у зазначеній закупівлі прийняло участь чотири учасники, а саме (нумерація учасників згідно росту вартості остаточної цінової пропозиції):
- ТОВ «IP COM» Учасник № 1 - початкова цінова пропозиція 334 080,00 грн., остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону 299 952,00 грн.;
- ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" Учасник № 2 - початкова цінова пропозиція 392 640,00 грн., остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону 300 000,00 грн.;
- ТОВ "ПРОМКОЛЕСА" Учасник № 3 - початкова цінова пропозиція 422 000,00 грн., остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону 422 000,00 грн.;
- ТОВ "НВФ Интегдиф" Учасник № 3 - початкова цінова пропозиція 424 000,00 грн., остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону 424 000,00 грн.
Згідно з п. 1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2019-11-22-002091-b визначено, що критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію - 100 %).
Враховуючи, що публічна закупівля проводиться за кошти Державного бюджету України, Учасником ТОВ «IP COM», як безпосереднім розробником та виробником товару, щодо якого оголошена публічна закупівля, у тендерній пропозиції запропоновано найбільш економічно обґрунтовану ціну без завищення з метою отримання надприбутків – 334 080,00 грн. на початку аукціону (що на 58 560,00 грн. менше початкової пропозиції наступного учасника № 2) та 299 952,00 грн. за результатами аукціону.
Під час кваліфікації Скаржника представником Замовника 12.12.2019 надано усний запит за телефоном щодо надання інформації про виробника товару, який пропонувався до закупівлі.
Листом від 12.12.2019 № 392 «Щодо надання інформації про виробника пропонованого до закупівлі товару», надісланим на адресу електронної пошти представника Замовника, а саме ponka-sv@ukrposhta.ua, Замовнику повідомлено витребувану інформацію. Інших запитів щодо уточнення інформації наданої Скаржником у складі документації пропозиції від Замовника не надходило.
У той же час, Замовником на сторінці закупівлі за оголошенням UA-2019-11-22-002091-b об 13.12.201 об 18 год. 32 хв. оприлюднено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 2 від 13.12.2019 (далі – Рішення № 2) згідно з пунктом 1 якого Замовником вирішено (дослівно): Відхилити пропозицію учасника ТОВ "IP COM" відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», установленому ст. 16 Закону та в тендерній документації на закупівлю UA-2019-11-22-002091-b по предмету: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Колеса до контейнерів КПС-400), код згідно ДК 021:2015 – 34320000-6.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції» з наступних підстав:
Згідно зі змістом п.1 Розділу «Розгляд питань» Рішення № 2 підставою для відхилення пропозиції Скаржника стали наступні обставини (дослівно):
У результаті детального розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації, було встановлено невідповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію, про що свідчить зміст наданого 13.12.2019 висновку підрозділу ініціатора - начальника цеху ремонтно-технічного забезпечення Дирекції оброблення та перевезення пошти АТ «Укрпошта» С.В. Поньки.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ "IP COM" на зазначену закупівлю складена таблиця відповідності пропозиції вимогам, встановленим в тендерній документації:

Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого виконана поставка колес до контейнерів. не відповідає У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка від 09.12.19 №386/1, яка містить інформацію про виконання договору, за яким постачалися пересувні контейнери (візки).
Такий договір не відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації та не може розглядатись як аналогічний договір у розумінні тендерної документації.

Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. (надається щодо договору зазначеного у довідці за п. 1.1 Додатку 1). не відповідає Лист- відгук від контрагента наданий щодо договору, який не може розглядатись як аналогічний договір у розумінні тендерної документації..

Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається учасником у складі пропозиції у вигляді довідки (довідок) в довільній формі або згідно форми наведеної в додатку 2 відповідає х

Згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної та заповненої (якщо технічна специфікація передбачає зазначення інформації) технічної специфікації. відповідає х

Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів;
- для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається відповідає х

Відомості про учасника (згідно Додатку 5) відповідає х

Ціна пропозицій, грн. 299 952,00 х

Висновок щодо відповідності пропозицій вимогам встановлених в тендерній документації Не відповідає Не відповідає вимогам встановленим в Додатку 1 та п.1 Додатку 4 тендерної документації
На підставі зазначеного висновку та за результатами опрацювання тендерної пропозиції учасника ТОВ "IP COM" на закупівлю UA-2019-11-22-002091-b по предмету: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Колеса до контейнерів КПС-400), код згідно ДК 021:2015 – 34320000-6 встановлено, що
- учасник не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», так як інформація, наведена у довідці та листі-відгуку, про виконання аналогічного договору не відповідає вимогам, встановленим в Додатку 1 та п.1 Додатку 4 тендерної документації на цю закупівлю, а саме договір на поставку пересувних контейнерів (візків) не може розглядатись як аналогічний договір у розумінні тендерної документації.
- підстави для відмови учаснику, передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
- підстава відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 цього ж Закону – п.1 ч. 1 ст. 30.
Враховуючи зміст вищевикладеного, Замовником зроблено висновок, що колеса, які входять до складу пересувного контейнеру (візка), що постачався Скаржником за договором, зазначеним у Довідці від 09.12.19 №386/1, та щодо комплектації якими візків надано підтвердження безпосередньо Покупцем цих візків у листі – відгуку від 22.12.2018 р. № б/н, не відповідають вимогам Додатку 1 до Тендерної документації за вказаною закупівлею.
Відповідно до змісту Переліку документів, що підтверджують інформацію про відповідність Учасників таким критеріям як «п. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Таблиці Додатку 1 до Тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю Скаржник повинен був надати (дослівно):
«1.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
1.2 Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. (надається щодо договору зазначеного у довідці за п. 1.1 цього Додатку).
Згідно з приміткою* Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого виконана поставка колес до контейнерів.»
Враховуючи зміст вказаних вимог тендерної документації та приміток до них, Замовником не накладено обмежень щодо надання аналогічного договору на постачання разом з колесами до контейнерів самих контейнерів.
На виконання вказаних вимог Скаржником у складі документації пропозиції надано довідку від 09.12.19 №386/1 про наявність виконаного у 2018 році аналогічного договору з постачання товару під узагальненою назвою «пересувних візків (контейнерів)» для замовника ФОП Лисяк М.О. Вказаним замовником у своєму листі-відгуку перераховано основні технічні параметри щодо комплектності товару, придбаного у Скаржника за вказаним договором, у тому числі і колеса.
Таким чином, Скаржником у складі своєї пропозиції надано у повному обсязі інформацію та документи, які свідчать про наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
З урахуванням вищезазначеного, висновки Замовника щодо невідповідності пропозиції Скаржника кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», безпідставні та суперечать змісту документації, наданої Скаржником у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене Скаржник вбачає упереджене ставлення з боку Замовника до наданої ним у складі тендерної пропозиції документації.
Відповідно до вимог частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно зі змістом частини 3 статті 16. «Кваліфікаційні критерії» ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)…».
Керуючись вищенаведеним, з урахуванням змісту вказаних вимог ст. ст. 16, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», та того, що ТОВ «IP COM» у складі тендерної пропозиції надана вся документація, передбачена Тендерною документацією Замовника, відхилення (дискваліфікація) пропозиції Скаржника на підставі п. 1 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» із зазначених у Рішенні № 2 висновків є необґрунтованим, безпідставним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника та обрання згідно з Протокольним рішенням № 3 від 17.12.2019 переможцем торгів ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Зазначене свідчить, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Конституцією України та ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. З урахуванням наведених у цій вимозі фактів, надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM» та обрання переможцем закупівлі ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА".
3. Переглянути рішення згідно Протокольного рішення № 2 від 13.12.2019 про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM» та Протокольного рішення № 3 від 17.12.2019 про визначення переможця закупівлі ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА".
4. Відповідно до вимог частини 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 18:28
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Таким чином, подана вимога щодо перегляду рішення згідно Протокольного рішення № 2 від 13.12.2019 про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM» та Протокольного рішення № 3 від 17.12.2019 про визначення переможця закупівлі ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним, прийнято рішення зазначену вимогу залишити без розгляду.

У зверненні автор вимагає від Замовника надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM» та обрання переможцем закупівлі ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" та відповідно до вимог частини 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» надати відповідь на вимогу учасника не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Щодо цієї частини вимоги, доцільно звернути увагу, що в тендерній документації на цю закупівлю на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», встановленому відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено що аналогічним договором для цієї закупівлі є «виконаний договір, за умовами якого виконана поставка колес до контейнерів» та передбачалося надання учасником документів згідно додатку 1 до тендерної документації: довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон) та позитивного лист-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору (надається щодо договору зазначеного у довідці за п. 1.1 додатку 1 до тендерної документації). Учасником ТОВ «ІР СОМ» на виконання цих вимог надано:
- довідку від 09.12.19 №386/1, яка містить інформацію про виконання договору, за яким постачалися пересувні контейнери (візки), тобто в цій довідці не наведено жодних інших відомостей щодо досвіду виконання за цим договором поставки колес (окремо від контейнерів (візків)), що не відповідає вимогам встановленим в додатку 1 до тендерної документації та, відповідно, такий договір не може розглядатись як аналогічний договір у розумінні тендерної документації;
- у листі-відгуку ФОП Лисяк М.О. б/н від 21.12.2018 міститься інформація про договір з ТОВ «ІР СОМ», за яким «реалізовано ряд проектів, у тому числі розробку, виготовлення та постачання пересувних контейнерів, а саме металевих візків на колесах, виготовлених з металу та зварених труб товщиною 1,5 мм та 2,00 мм, та укомплектованими м’якими (із тканини) контейнерами»: тобто відсутні відомості щодо виконання за цим договором поставки колес (окремо від контейнерів (візків)) або що колеса до візків постачалися окремою складовою (комплектуючою) частиною за договором, наприклад як «м’які (із тканини) контейнери». Таким чином, лист- відгук від контрагента наданий щодо договору, який не може розглядатись як аналогічний договір у розумінні тендерної документації та не відповідає вимогам встановленим в додатку 1 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, учасником ТОВ «ІР СОМ» не надано в складі пропозиції документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», встановленому відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, так як інформація у вищезазначених довідці та листі-відгуку про виконання аналогічного договору не відповідає вимогам, встановленим в додатку 1 та п.1 додатку 4 тендерної документації на цю закупівлю, а саме договір на поставку пересувних контейнерів (візків) не може розглядатись як аналогічний договір у розумінні тендерної документації. Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний відхилити учасника, чия пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, керуючись цією статтею Закону замовником було прийняте протокольне рішення № 2 від 13.12.2019 про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІР СОМ».
Відповідно до статті 28 цього ж Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник перейшов до розгляду наступної пропозиції з найнижчою ціною, визначеною системою, а саме ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА". Замовник має право прийняти пропозицію, обраного системою учасника, у разі відповідності її кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, встановленим у тендерній документації, або відхилити її, вказавши причину відхилення. За результатом розгляду пропозиції цього учасника було встановлено, що пропозиція є такою, що відповідає вимогам тендерної документації, а учасник відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям, та відсутні підстави для його відхилення згідно з статтею 30 Закону. Таким чином, вирішено ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" визнати переможцем торгів на закупівлю UA-2019-11-22-002091-b по предмету: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Колеса до контейнерів КПС-400), код згідно ДК 021:2015 – 34320000-6 та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем, що оформлено протокольним рішенням № 3 від 17.12.2019.

Документи подані скаржником

18 грудня 2019 12:37
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-22-002091-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 27 грудня 2019 11:41
Скарга на дії Замовника
Замовником за оголошенням UA-2019-11-22-002091-b оприлюднено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 2 від 13.12.2019 згідно з п.1 якого відхилено пропозицію учасника ТОВ "IP COM" відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», установленому ст. 16 Закону та в тендерній документації. Протокольним рішенням № 3 від 17.12.2019 Замовником визначено переможцем вказаної закупівлі ТОВ "ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА". Скаржник не погоджується з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» з наступних підстав: Згідно з п.1 Розділу «Розгляд питань» Рішення № 2 підставою для відхилення пропозиції Скаржника стали зміст наданого 13.12.2019 висновку підрозділу ініціатора - начальника цеху РТЗ ДОПП АТ «Укрпошта» С.В. Поньки. На підставі зазначеного висновку та за результатами опрацювання тендерної пропозиції учасника ТОВ "IP COM" на закупівлю UA-2019-11-22-002091-b Замовником зроблено висновок, що учасник не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», так як інформація, наведена у довідці та листі-відгуку, про виконання аналогічного договору не відповідає вимогам, встановленим в Додатку 1 та п.1 Додатку 4 тендерної документації на цю закупівлю, а саме договір на поставку пересувних контейнерів (візків) не може розглядатись як аналогічний договір у розумінні тендерної документації…». Скаржником, у відповідності до змісту ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» надано вимогу від 18.12.2019 № 393 Замовнику про надання роз’яснення щодо підстав дискваліфікації та прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі. Відповідно до п.1 Рішення ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ № 4 від 20.12.2019 вищевказана вимога залишена Замовником без розгляду. Щодо підстав відхилення пропозиції Скаржника Замовником зазначено, що ТОВ «ІР СОМ» надано: - довідку від 09.12.19 №386/1, яка містить інформацію про виконання договору, за яким постачалися пересувні контейнери (візки), тобто в цій довідці не наведено жодних інших відомостей щодо досвіду виконання за цим договором поставки колес (окремо від контейнерів (візків)), що не відповідає вимогам встановленим в додатку 1 до тендерної документації та, відповідно, такий договір не може розглядатись як аналогічний договір у розумінні тендерної документації; - у листі-відгуку ФОП Лисяк М.О. б/н від 21.12.2018 міститься інформація про договір з ТОВ «ІР СОМ», за яким «реалізовано ряд проектів, у тому числі розробку, виготовлення та постачання пересувних контейнерів, а саме металевих візків на колесах, виготовлених з металу та зварених труб товщиною 1,5 мм та 2,00 мм, та укомплектованими м’якими (із тканини) контейнерами»: тобто відсутні відомості щодо виконання за цим договором поставки колес (окремо від контейнерів (візків)) або що колеса до візків постачалися окремою складовою (комплектуючою) частиною за договором, наприклад як «м’які (із тканини) контейнери». Таким чином, лист- відгук від контрагента наданий щодо договору, який не може розглядатись як аналогічний договір у розумінні тендерної документації та не відповідає вимогам встановленим в додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи викладене, на думку Замовника, ТОВ «ІР СОМ» не надано в складі пропозиції документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», встановленому відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, так як інформація у вищезазначених довідці та листі-відгуку про виконання аналогічного договору не відповідає вимогам, встановленим в додатку 1 та п.1 додатку 4 тендерної документації на цю закупівлю, а саме договір на поставку пересувних контейнерів (візків) не може розглядатись як аналогічний договір у розумінні тендерної документації. Згідно з п.1 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний відхилити учасника, чия пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, керуючись цією статтею Закону замовником було прийняте протокольне рішення № 2 від 13.12.2019 про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІР СОМ».». Таким чином, у своєму рішенні Замовник підтвердив, що ним застосовано при оцінці тендерної пропозиції Скаржника, додаткову вимогу, не передбачену тендерною документацією, а саме надання Учасником у довідці за п. 1.1 додатку 1 до тендерної документації: «відомостей щодо досвіду виконання за цим договором поставки колес (окремо від контейнерів (візків))» та «відомості щодо виконання за цим договором поставки колес (окремо від контейнерів (візків)) або що колеса до візків постачалися окремою складовою (комплектуючою) частиною за договором». Замовником зроблено висновок, що колеса, які входять до складу пересувного контейнеру (візка), що постачався Скаржником за договором, зазначеним у Довідці від 09.12.19 №386/1, та щодо комплектації якими візків надано підтвердження безпосередньо Покупцем цих візків у листі – відгуку від 22.12.2018 р. № б/н, як це передбачено вимогою Додатку 1 до ТД, не відповідають вимогам Додатку 1 до ТД за вказаною закупівлею. Відповідно до змісту Переліку документів, що підтверджують інформацію про відповідність Учасників таким критеріям як «п. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Таблиці Додатку 1 до ТД Скаржник повинен був надати: «1.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). 1.2 Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору (надається щодо договору зазначеного у довідці за п. 1.1 цього Додатку). Згідно з приміткою* Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого виконана поставка колес до контейнерів.» Враховуючи зміст зазначених вимог тендерної документації та приміток до них, Замовником не накладено обмежень щодо надання аналогічного договору на постачання разом з колесами до контейнерів самих контейнерів. На виконання вказаних вимог Скаржником у складі пропозиції надано довідку від 09.12.19 №386/1 про наявність виконаного у 2018 році аналогічного договору з постачання товару під узагальненою назвою предмету договору «пересувних візків (контейнерів)» для замовника ФОП Лисяк М.О. Вказаним замовником у своєму листі-відгуку перераховано основні технічні параметри щодо комплектності товару (предмету договору), придбаного у Скаржника за вказаним договором, у тому числі і колеса.Таким чином, Скаржником у складі своєї пропозиції надано у повному обсязі інформацію та документи, які свідчать про наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. З урахуванням вищезазначеного, висновки Замовника щодо невідповідності пропозиції Скаржника кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», безпідставні та суперечать змісту документації, наданої Скаржником у складі пропозиції. Враховуючи викладене Скаржник вбачає упереджене ставлення з боку Замовника до наданої ним у складі пропозиції документації. Упереджене ставлення Замовника до документації, наданої у складі пропозиції Скаржника, також відслідковується з рішень, винесених Замовником за аналогічною закупівлею за оголошенням UA-2019-11-22-002971-b, предметом закупівлі за якою були «Контейнер м'який з кишенею до поштових контейнерів КПС-400 та деталі до них». За вказаною закупівлею, при аналогічних вимогах тендерної документації щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, Замовником обрано переможцем закупівлі переможця аукціону ТОВ "НВФ Интегдиф". Зазначений учасник у складі своєї пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надав довідку про наявність досвіду з постачання (дослівно) «Контейнери КПС-400. Та Контейнер м’який з кишенею до поштових контейнерів КПС-400 та деталі до них» і на підтвердження вказаного досвіду надав отриманий від Дирекції оброблення та перевезення пошти ПАТ «Укрпошта» (Замовником торгів, на які надавалось підтвердження аналогічного досвіду) Лист-відгук від 20.04.2019 № 01-03-17 щодо виконання умов договору, згідно з яким ТОВ "НВФ Интегдиф" здійснювало постачання поштових контейнерів КПС-400. Щодо постачання ТОВ "НВФ Интегдиф" контейнерів м’яких з кишенею до поштових контейнерів КПС-400 та деталей до них у вказаному листі-відгуку будь-яка інформація відсутня. Тобто підтвердження учасником ТОВ "НВФ Интегдиф" закупівлі UA-2019-11-22-002971-b постачання у складі Контейнеру КПС-400 контейнеру м’якого з кишенею до поштових контейнерів КПС-400 для Замовника було достатнім, а підтвердження Скаржником у закупівлі UA-2019-11-22-002091-b постачання контейнерів пересувних, укомплектованих колесами, цим же Замовником визнано недостатнім. Вказане свідчить про упереджене ставлення до тендерної пропозиції Скаржника та неправомірне відхилення пропозиції за закупівлею UA-2019-11-22-002091-b. Незаконне відхилення Замовником пропозиції Скаржника призвело до винесення Замовником незаконного рішення про обрання переможцем закупівлі згідно з Протокольним рішенням № 3 від 17.12.2019 ТОВ "ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА". Крім того, наявність окремих документів у пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" є непрямим свідченням про зацікавленість окремих посадових осіб Замовника в обранні переможцем закупівлі саме ТОВ "ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА". Так, зазначеним учасником у складі своєї пропозиції надано файл «Д1.pdf», який містить довідку ТОВ "ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" про відповідність кваліфікаційним критеріям від 09.12.2019 № 256 (далі довідка № 256) щодо виконаних аналогічних договорів та два листи-відгуки, у тому числі один від Замовника датований 04.12.2019 № 20-10-126. Згідно з зазначеною довідкою № 256, ТОВ "ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" раніше здійснило постачання коліс та роликів Замовнику торгів за договором від 01.08.18 № 11-43 та ВАТ «Городицький механічний завод» за договором № 49 від 03.08.15. У стовпчику «Контактні дані осіб замовника (контрагента)» щодо раніше виконаного аналогічного договору зазначені дані Понька Сергій Васильович, який також є виконавцем листа-відгуку Замовника від 04.12.2019 № 20-10-126. Відповідно до змісту листа-відгуку Замовника: «ТОВ «ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА» у 2019 р. було постачальником колес (роликів) Ф180мм як фіксованих так і поворотних виробництва … згідно договору № 11-20 від 05.02.2019…». Щодо виконання договору від 01.08.18 № 11-43 інформація у вищезгаданому листі-відгуку Замовника відсутня. З етичних норм Скаржником не наводиться подальший зміст листа-відгуку Замовника, який прямо вказує на його зацікавленість у закупівлі товару, який є предметом закупівлі за оголошенням UA-2019-11-22-002091-b саме у ТОВ «ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА». Зазначений лист-відгук Замовником надано ТОВ «ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА» після оголошення закупівлі UA-2019-11-22-002091-b, керівником підрозділу-ініціатору якого є начальник цеху РТЗ ДОПП АТ «Укрпошта» Понька С.В., особа, що надавала інформацію про відповідність учасників закупівлі вимогам тендерної документації. Щодо виконаного договору № 49 від 03.08.15 для ВАТ «Городицький механічний завод» учасником ТОВ «ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА» надано лист-відгук вказаного підприємства від 05.12.2019 № 128 у змісті якого відсутні посилання на виконання саме договору № 49 від 03.08.15. Відповідно до змісту Переліку документів, що підтверджують інформацію про відповідність Учасників таким критеріям, як «п. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Таблиці Додатку 1 до Тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю ТОВ «ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА», як учасник закупівлі повинно було надати (дослівно): «1.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). 1.2 Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. (надається щодо договору зазначеного у довідці за п. 1.1 цього Додатку). Згідно з приміткою* Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого виконана поставка колес до контейнерів.» Враховуючи вищевказане учасником ТОВ «ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА» взагалі не виконано вимогу п.1.2. Таблиці Додатку 1, так як у листах-відгуках Замовника та ВАТ «Городицький механічний завод» відсутні посилання на договори, зазначені учасником ТОВ «ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА» у довідці № 256. Тобто, пропозиція учасника ТОВ «ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі п.1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За цих обставин, згідно зі змістом Протокольного рішення №3 від 17.12.2019, на підставі змісту наданого 17.12.2019 висновку підрозділу ініціатора - начальника цеху РТЗ ДОПП АТ «Укрпошта» С.В. Поньки, зроблено висновок про відповідність пропозиції ТОВ «ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА» вимогам тендерної документації, у тому числі в частині технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Замовником при винесенні рішень про відхилення пропозиції Скаржника згідно з Протокольним рішенням № 2 від 13.12.2019 та обрання переможцем закупівлі ТОВ «ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА» згідно з Протокольним рішенням № 3 від 17.12.2019 застосовано різні критерії оцінки документації, наданої у складі пропозицій учасників, чим порушено основні принципи публічної закупівлі, передбачені частиною першою статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного, керуючись Конституцією України та ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА", зазначене у Протокольному рішенні № 3 від 17.12.2019. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM», зазначене у Протокольному рішенні у № 2 від 13.12.2019. 4. Прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ТД СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" вимогам Тендерної документації на закупівлю за за оголошенням про публічну закупівлю UA-2019-11-22-002091-b та наявності підстав відхилення даної тендерної пропозиції, передбачених ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 січня 2020 17:49
Рішення від 02.01.2020 № 20 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 січня 2020 17:49
рішення від 17.01.2020 № 998.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 22:14

Документи подані скаржником

27 грудня 2019 11:41
Скарга ТОВ IP COM.pdf
27 грудня 2019 11:41
Платіжне доручення 5987.pdf

Документи подані замовником

13 січня 2020 15:41
Пояснення АМКУ 13.01.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "IP COM" 334 080,00
UAH з ПДВ
299 952,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" 392 640,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМКОЛЕСА" 422 000,00
UAH з ПДВ
422 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВФ Интегдиф" 424 000,00
UAH з ПДВ
424 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 13:39
д2.pdf
20 грудня 2019 13:39
Цінова пропозиція .pdf
20 грудня 2019 13:39
Справка МВС.pdf
06 грудня 2019 13:32
д5.pdf
06 грудня 2019 13:32
д4.pdf
06 грудня 2019 13:32
д3.pdf
06 грудня 2019 13:32
д2.pdf
06 грудня 2019 13:32
Д1.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 10:33
4.Наказ.pdf
09 грудня 2019 10:33
2.Лист гарантія.pdf
09 грудня 2019 10:33
1.Про відповідність.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 10:45
Тех спец 2-2.pdf
06 грудня 2019 10:45
Тех спец 1-2.pdf
06 грудня 2019 10:45
Протокол.pdf
06 грудня 2019 10:45
Наказ на директ.pdf
06 грудня 2019 10:45
Лист гарант.pdf
06 грудня 2019 10:45
Лист відгук.pdf
06 грудня 2019 10:45
Довідка наяв досвіду.pdf
06 грудня 2019 10:45
Відомость про участ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "IP COM"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА"

ТОВ "ПРОМКОЛЕСА"

ТОВ "НВФ Интегдиф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "IP COM"
#32338465
Відхилено 299 952,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 18:33
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА"
#33097107
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА"
#33097107
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:14
01. Zvit do 31.03.2020r. Doh. 11-3.zip укладений
01 квітня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 17:14
1. Спец. Дог. 11-3. Колеса до КПС-400. 2020.pdf укладений
28 січня 2020 17:12
1. Дог. 11-3. Колеса до КПС-400. 2020.pdf укладений
28 січня 2020 17:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 000,00 UAH)