Електрична енергія
Electrical energy
Очікувана вартість
16 500 000,00 UAH
UA-2019-11-22-002045-c 3cc7b84895e7424e9dd91b6d7330ec50
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Чернівецьке міське комунальне підприємство "Міськсвітло"
Код ЄДРПОУ: 05451090
Місцезнаходження замовника: 58023, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Лесина Василя, 6
Контактна особа замовника: Моргуляк Сергій Борисович
380682265659
msvitlo.cv@gmail.com
Official name: Chernivtsi urban communal enterprise "Mis'ksvitlo"
National ID: 05451090
Contact point: Morgulyak Sergiy
380682265659
msvitlo.cv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 15:22
Очікувана вартість: 16 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61 %
Publication date: 22 листопада 2019 17:03
Enquiries until: 13 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 19 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 16 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,61 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Активна електрична енергія 6290,0 тис.кВт/год.
Active electric energy 6290.0 kWh.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6290000 Кіловат-година
Активна електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Лесина,6
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Active electric energy 6290000.0 kWh.
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 10 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк до 25 числа поточного місяця 100 % вартості фактичного обсягу споживання електроенергії, Термін надання акту спожитої електроенергії електропостачальником – протягом 5 робочих днів з моменту отримання інформації про обсяги споживання, згідно з даними комерційного обліку. Строк оплати: не пізніше 5 числа місяця, наступного за розрахунковим – остаточний розрахунок згідно даних фактичного споживання електричної енергії за розрахунковий місяць, які вказані в акті. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 грудня 2019 10:03
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2019 09:50
Key-6.dat
05 грудня 2019 16:23
DTT_ElEn_2020_Zminy.docx
05 грудня 2019 15:53
DTT_ElEn_2020_1.docx
22 листопада 2019 17:30
DTT_ElEn_2020.docx
06 грудня 2019 10:03
Електронний цифровий підпис
05 грудня 2019 16:02
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2019 17:35
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2019 17:32
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2019 17:07
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2019 09:50
Key-6.dat
05 грудня 2019 16:23
DTT_ElEn_2020_Zminy.docx
05 грудня 2019 15:53
DTT_ElEn_2020_1.docx
22 листопада 2019 17:30
DTT_ElEn_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконні вимоги до учасників
Дата подання: 28 листопада 2019 10:13
Дата відповіді: 29 листопада 2019 15:11
Доброго дня! Згідно вимог Тендерної документації Замовника, забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору не вимагається. Однак, в п. 6 Розділу 6 Тендерної документації вимагається забезпечення виконання зобов’язань за цим Договором у вигляді завдатку у сумі 1,5% ціни договору, з наданням доказу про здійснення платежу на рахунок Замовника у вигляді платіжного доручення з відміткою банку про здійснення платежу та зазначенням призначенням платежу. Предметом закупівлі є електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5, а Замовник вимагає в призначенні платежу вказати наступне: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Заміна підвісної ізоляції на полімерну ВРП 35 кВ ПС 330 кВ "Рудна" Криворізьких МЕМ Інв. № 80976 45310000-3 Електромонтажні роботи». Ідентичні вимоги щодо завдатку містить Розділ 14 Проекту договору на закупівлю електроенергії, однак сума завдатку становить вже 1% від ціни договору. Крім того в преамбулі проекту договору Замовник зазначений як Постачальник, а в реквізитах - як Споживач. Дана вимога суперечить принципам здійснення закупівель та загалом є незаконною! Просимо допрацювати Тендерну документацію та привести у відповідність до норм чинного законодавства з дотриманням норм ст. 23 З.У. "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Описки будуть виправлені змінами до тендерної документації у строк встановлений Законом України "Про публічні закупівлі".
Запит інформації для складання тендерної пропозиції
Дата подання: 06 грудня 2019 12:32
До якої групи ("А" - з АСКОЕ, "Б" - без АСКОЕ) віднесені точки обліку електроенергії Замовника? 1. Просимо надати щодобовий погодинний графік споживання електричної енергії Замовником точками обліку групи "А" (за наявності) за зимовий та літній календарні місяці. 2. У разі наявності точок розподілу і гр.«А», і гр.«Б», просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точками обліку групи "Б".
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-002045-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 04 грудня 2019 08:52
Незаконні вимоги Замовника
Доброго дня. Ваша тендерна документація містить незаконні вимоги до учасників у вигляді сплати завдатку! Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2019 15:58
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається Замовником законно на підставі п.15 ч.1 ст.22, ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді завдатку в розмірі, що не перевищує 5% вартості договору, а саме 1,5 (півтора відсотки).
Внесені зміни в тендерну документацію щодо уточнення вимоги для забезпечення виконання договору.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-002045-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 06 грудня 2019 10:28
Щодо сплати завдатку, як забезпечення виконання умов договору
Доброго дня!
Щодо правових підстав: Цивільним кодексом України передбачено вичерпний перелік видів забезпечення виконання зобов'язань, одним з яких є завдаток. Згідно ст. 570 ЦКУ, завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. Однак, для переможця закупівлі не передбачено сплати будь-яких належних з нього платежів за договором на користь замовника, тим паче не виникатиме такого зобов'язання щодо сплати, оскільки за результатами закупівлі укладається договір, який по своїй суті являється договором поставки, за яким постачальник (учасник/переможець торгів), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк товар (електричну енергію код ДК 021:2015 - 09310000-5) у власність покупця (замовника) для використання його у власних цілях, а покупець (замовник) зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. Тобто, пряме зобов'язання щодо сплати виникає лише у замовника, за належним чином поставлений товар. В свою чергу Господарським кодексом України засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань визначено банківську гарантію.
За загальним правилом, у сфері публічних закупівель, як вид забезпечення зобов'язання (пропозиція учасника або виконнаня умов договору) використовують банківську гарантію, яка є повністю безпечною та прозорою, за участю 3-ї сторони - банку гаранта, який забезпечує виконання обов'язку принципала (учасника) перед бенефіціаром (замовником). Порядок та умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання регламентовано Постановою Правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004р. в редакції від 03.02.2018р.
Щодо фактичних обставин:
У п.6 розділу 6 ТД зазначено, що забезпечення виконання договору, надане Учасником у вигляді завдатку, не повертається Учаснику в разі порушення ним своїх зобов’язань за Договором та зараховуються в дохід Чернівецького МКП «Міськсвітло». Замовник письмово повідомляє Учаснику, у чому полягає порушення ним своїх зобов’язань, без додання будь-яких підтверджуючих документів. Дане положення ТД свідчить про можливість зловживання замовником своїм положенням після зарахуванням коштів на його рахунок та уразливе становище замовника.
Крім того,згідно цього ж п.6, після закінчення виконання Підрядником зобов’язань за Договором та підписання останнього акту виконаних підрядних робіт, Замовник не пізніше ніж протягом 5-ти банківських днів повертає забезпечення виконання договору Підряднику. Однак договір, який укладається за результатами закупівлі не є підрядним.
З огляду на викладене, на виконання принципів добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінаціія учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, закріплених у ст. 3 З.У. Про публічні закупівлі, з метою дотримання норм чинного законодавства та для встановлення рівного становища замовника та переможця і однакових вимог для всіх учасників, просимо встановити Банківську гарантію як спосіб забезпечення виконання умов договору, оскільки завдаток, як спосіб забезпечення суперечить природі зобов’язання за договором поставки.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Актуальні тендери

До пошуку