Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electrical energy
Очікувана вартість
16 500 000,00 UAH
UA-2019-11-22-002045-c 3cc7b84895e7424e9dd91b6d7330ec50
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моргуляк Сергій Борисович

380682265659 msvitlo.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Чернівецьке міське комунальне підприємство "Міськсвітло"
Код ЄДРПОУ: 05451090
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Лесина Василя, 6
Контактна особа: Моргуляк Сергій Борисович
380682265659
msvitlo.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Chernivtsi urban communal enterprise "Mis'ksvitlo"
National ID: 05451090
Contact point: Morgulyak Sergiy
380682265659
msvitlo.cv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:28
Очікувана вартість: 16 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 165000 UAH
Publication date: 22 листопада 2019 17:03
Enquiries until: 13 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 19 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 16 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,61 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Активна електрична енергія 6290,0 тис.кВт/год.
Active electric energy 6290.0 kWh.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6290000 Кіловат-година
Активна електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Лесина,6
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Active electric energy 6290000.0 kWh.
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 10 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк до 25 числа поточного місяця 100 % вартості фактичного обсягу споживання електроенергії, Термін надання акту спожитої електроенергії електропостачальником – протягом 5 робочих днів з моменту отримання інформації про обсяги споживання, згідно з даними комерційного обліку. Строк оплати: не пізніше 5 числа місяця, наступного за розрахунковим – остаточний розрахунок згідно даних фактичного споживання електричної енергії за розрахунковий місяць, які вказані в акті. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 10:50
DTT_ElEn_2020_Zminy2.docx
13 грудня 2019 10:50
DTT_ElEn_2020_2.docx
06 грудня 2019 09:50
Key-6.dat
05 грудня 2019 16:23
DTT_ElEn_2020_Zminy.docx
22 листопада 2019 17:30
DTT_ElEn_2020.docx
13 грудня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 10:50
DTT_ElEn_2020_Zminy2.docx
13 грудня 2019 10:50
DTT_ElEn_2020_2.docx
12 грудня 2019 17:25
DTT_ElEn_2020_2.docx
05 грудня 2019 15:53
DTT_ElEn_2020_1.docx
06 грудня 2019 09:50
Key-6.dat
05 грудня 2019 16:23
DTT_ElEn_2020_Zminy.docx
22 листопада 2019 17:30
DTT_ElEn_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконні вимоги до учасників
Дата подання: 28 листопада 2019 10:13
Дата відповіді: 29 листопада 2019 15:11
Доброго дня! Згідно вимог Тендерної документації Замовника, забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору не вимагається. Однак, в п. 6 Розділу 6 Тендерної документації вимагається забезпечення виконання зобов’язань за цим Договором у вигляді завдатку у сумі 1,5% ціни договору, з наданням доказу про здійснення платежу на рахунок Замовника у вигляді платіжного доручення з відміткою банку про здійснення платежу та зазначенням призначенням платежу. Предметом закупівлі є електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5, а Замовник вимагає в призначенні платежу вказати наступне: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Заміна підвісної ізоляції на полімерну ВРП 35 кВ ПС 330 кВ "Рудна" Криворізьких МЕМ Інв. № 80976 45310000-3 Електромонтажні роботи». Ідентичні вимоги щодо завдатку містить Розділ 14 Проекту договору на закупівлю електроенергії, однак сума завдатку становить вже 1% від ціни договору. Крім того в преамбулі проекту договору Замовник зазначений як Постачальник, а в реквізитах - як Споживач. Дана вимога суперечить принципам здійснення закупівель та загалом є незаконною! Просимо допрацювати Тендерну документацію та привести у відповідність до норм чинного законодавства з дотриманням норм ст. 23 З.У. "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Описки будуть виправлені змінами до тендерної документації у строк встановлений Законом України "Про публічні закупівлі".
Запит інформації для складання тендерної пропозиції
Дата подання: 06 грудня 2019 12:32
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:12
До якої групи ("А" - з АСКОЕ, "Б" - без АСКОЕ) віднесені точки обліку електроенергії Замовника? 1. Просимо надати щодобовий погодинний графік споживання електричної енергії Замовником точками обліку групи "А" (за наявності) за зимовий та літній календарні місяці. 2. У разі наявності точок розподілу і гр.«А», і гр.«Б», просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точками обліку групи "Б".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Тендерній документації вказано, що точкі обліку без АСКОЕ, середньомісячний графік буде внесений разом із змінами в тендерну документацію щодо уточнення вимоги для забезпечення виконання договору у встановлений законодавством строк. Слідкуйте.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-002045-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:42102122
Дата подання: 04 грудня 2019 08:52
Незаконні вимоги Замовника
Доброго дня. Ваша тендерна документація містить незаконні вимоги до учасників у вигляді сплати завдатку! Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2019 15:58
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається Замовником законно на підставі п.15 ч.1 ст.22, ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді завдатку в розмірі, що не перевищує 5% вартості договору, а саме 1,5 (півтора відсотки).
Внесені зміни в тендерну документацію щодо уточнення вимоги для забезпечення виконання договору.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-002045-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:42102122
Дата подання: 06 грудня 2019 10:28
Щодо сплати завдатку, як забезпечення виконання умов договору
Доброго дня!
Щодо правових підстав: Цивільним кодексом України передбачено вичерпний перелік видів забезпечення виконання зобов'язань, одним з яких є завдаток. Згідно ст. 570 ЦКУ, завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. Однак, для переможця закупівлі не передбачено сплати будь-яких належних з нього платежів за договором на користь замовника, тим паче не виникатиме такого зобов'язання щодо сплати, оскільки за результатами закупівлі укладається договір, який по своїй суті являється договором поставки, за яким постачальник (учасник/переможець торгів), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк товар (електричну енергію код ДК 021:2015 - 09310000-5) у власність покупця (замовника) для використання його у власних цілях, а покупець (замовник) зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. Тобто, пряме зобов'язання щодо сплати виникає лише у замовника, за належним чином поставлений товар. В свою чергу Господарським кодексом України засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань визначено банківську гарантію.
За загальним правилом, у сфері публічних закупівель, як вид забезпечення зобов'язання (пропозиція учасника або виконнаня умов договору) використовують банківську гарантію, яка є повністю безпечною та прозорою, за участю 3-ї сторони - банку гаранта, який забезпечує виконання обов'язку принципала (учасника) перед бенефіціаром (замовником). Порядок та умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання регламентовано Постановою Правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004р. в редакції від 03.02.2018р.
Щодо фактичних обставин:
У п.6 розділу 6 ТД зазначено, що забезпечення виконання договору, надане Учасником у вигляді завдатку, не повертається Учаснику в разі порушення ним своїх зобов’язань за Договором та зараховуються в дохід Чернівецького МКП «Міськсвітло». Замовник письмово повідомляє Учаснику, у чому полягає порушення ним своїх зобов’язань, без додання будь-яких підтверджуючих документів. Дане положення ТД свідчить про можливість зловживання замовником своїм положенням після зарахуванням коштів на його рахунок та уразливе становище замовника.
Крім того,згідно цього ж п.6, після закінчення виконання Підрядником зобов’язань за Договором та підписання останнього акту виконаних підрядних робіт, Замовник не пізніше ніж протягом 5-ти банківських днів повертає забезпечення виконання договору Підряднику. Однак договір, який укладається за результатами закупівлі не є підрядним.
З огляду на викладене, на виконання принципів добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінаціія учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, закріплених у ст. 3 З.У. Про публічні закупівлі, з метою дотримання норм чинного законодавства та для встановлення рівного становища замовника та переможця і однакових вимог для всіх учасників, просимо встановити Банківську гарантію як спосіб забезпечення виконання умов договору, оскільки завдаток, як спосіб забезпечення суперечить природі зобов’язання за договором поставки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2019 09:13
Будуть внесені зміни в тендерну документацію щодо уточнення вимоги для забезпечення виконання договору у встановлений законодавством строк. Слідкуйте.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 грудня 2019
UA-2019-11-22-002045-c3cc7b84895e7424e9dd91b6d7330ec50
Найменування: Чернівецьке міське комунальне підприємство "Міськсвітло"
Код ЄДРПОУ: 05451090
Місцезнаходження: 58023, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Лесина Василя, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

27 січня 2020 14:51
Електронний підпис
27 січня 2020 14:50
Довідка МВС Семенців.pdf
27 січня 2020 14:50
Довідка з податкової.pdf
21 грудня 2019 15:26
Електронний підпис
21 грудня 2019 15:26
Електронний підпис
21 грудня 2019 15:21
Статут_11_2019.pdf
21 грудня 2019 15:21
ПОСТАНОВА.pdf
21 грудня 2019 15:21
Виписка по рахунку.pdf
21 грудня 2019 15:21
Забезп_ТП_ГР102ПЕТВ19Е.pdf.p7s
21 грудня 2019 15:21
Забезп_ТП_ГР102ПЕТВ19Е.pdf
21 грудня 2019 15:21
Документи.pdf

Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 17:01
Електронний підпис
21 грудня 2019 17:01
Електронний підпис
21 грудня 2019 17:00
цінова пропозиція.PDF
21 грудня 2019 17:00
Банківська гарантія.pdf
21 грудня 2019 17:00
документація учасника.pdf

Документи

Публічні документи

22 грудня 2019 12:31
Електронний підпис
22 грудня 2019 12:31
2. Технічні вимоги.pdf
22 грудня 2019 12:31
7. Декларація.pdf
22 грудня 2019 12:31
5. Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 10 231 615,92
UAH з ПДВ
8 899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 16 500 000,00
UAH з ПДВ
8 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 14:51
Електронний підпис
27 січня 2020 14:50
Довідка МВС Семенців.pdf
27 січня 2020 14:50
Довідка з податкової.pdf
21 грудня 2019 15:26
Електронний підпис
21 грудня 2019 15:26
Електронний підпис
21 грудня 2019 15:21
Статут_11_2019.pdf
21 грудня 2019 15:21
ПОСТАНОВА.pdf
21 грудня 2019 15:21
Виписка по рахунку.pdf
21 грудня 2019 15:21
Забезп_ТП_ГР102ПЕТВ19Е.pdf.p7s
21 грудня 2019 15:21
Забезп_ТП_ГР102ПЕТВ19Е.pdf
21 грудня 2019 15:21
Документи.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 17:01
Електронний підпис
21 грудня 2019 17:01
Електронний підпис
21 грудня 2019 17:00
цінова пропозиція.PDF
21 грудня 2019 17:00
Банківська гарантія.pdf
21 грудня 2019 17:00
документація учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Переможець 8 899 999,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
8 899 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 11:46
DodUg4_DogovElEn2020.pdf зміни до договору
21 січня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:34
DodUg3_DogovElEn2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 16:43
DodUg2_DogovElEn2020.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:42
Dodatok1_DogovElEn2020.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2020 22:42
20201128_075941.png зміни до договору
28 листопада 2020 22:40
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 16:59
DogovElEn2020.pdf укладений
11 лютого 2020 16:47
Dodatok1_DogovElEn2020.pdf укладений
11 лютого 2020 16:46
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 10:28
DogovElEner2020.pdf укладений
07 лютого 2020 10:27
Dodatok1_DogovElEn2020.pdf укладений
07 лютого 2020 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постанова НКРЕКП №1329 від 11.07.2020якою змініються тариф на послуги передачи електроенергії
Номер договору про закупівлю: 36170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в джерелах фінансуваннння зменшення за рахунок місцевого бюджету, збільшення зарахунок власних коштів.
Номер договору про закупівлю: 36170
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії Договору №36170 від 10.02.2020року продовжується для проведення процедури за-купівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році,
Номер договору про закупівлю: 36170
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення в договір загальної вартості договору на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 36170
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 8 899 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 483 333,17 UAH)