Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87»
Очікувана вартість
44 804 052,00 UAH
UA-2019-11-22-001991-c 5e5f147344944ab88aae8823016a52ce
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіба Юлія Володимирівна

380362634139 julia-kiba@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 34847329
Вебсайт: http://adm.rv.court.gov.ua/sud1770/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, 16 липня, 87
Контактна особа: Кіба Юлія Володимирівна
380362634139
julia-kiba@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 13:59
Очікувана вартість: 44 804 052,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224 020,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 224020 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. 16 Липня, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи – на підставі актів форм «КБ-2в» та «КБ-3» згідно визначених проектно-кошторисною документацією обсягів і об’ємів робіт, але не більше, як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 10 Банківські 95
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта (черги будівництва) в експлуатацію. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 16:46
Тендерна документація в новій редакції 1..doc
05 грудня 2019 16:44
скан 1.pdf
05 грудня 2019 16:44
Перелік змін 1.docx
29 листопада 2019 16:01
перелік змін 29.11.2019.pdf
29 листопада 2019 16:00
скан .ТД.pdf
29 листопада 2019 16:00
Тендерна документація в новій редакції.doc
22 листопада 2019 16:59
Сканування.pdf
22 листопада 2019 16:59
Додаток №6. Тендерна пропозиція.docx
22 листопада 2019 16:59
Додаток №5. Проект договору.docx
22 листопада 2019 16:59
Додаток №4. Технічне завдання, 2-3 черги.docx
22 листопада 2019 16:58
Додаток №3. Переможець.docx
22 листопада 2019 16:58
Додаток №2. Перелік документів.docx
22 листопада 2019 16:56
Тендерна документація РЕКОНСТРУКЦІЯ.doc
22 листопада 2019 16:56
Додаток №1. Кваліфікаційні критерії.docx
05 грудня 2019 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 16:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 16:46
Тендерна документація в новій редакції 1..doc
05 грудня 2019 16:44
скан 1.pdf
05 грудня 2019 16:44
Перелік змін 1.docx
29 листопада 2019 16:01
перелік змін 29.11.2019.pdf
29 листопада 2019 16:00
скан .ТД.pdf
29 листопада 2019 16:00
Тендерна документація в новій редакції.doc
22 листопада 2019 16:59
Сканування.pdf
22 листопада 2019 16:59
Додаток №6. Тендерна пропозиція.docx
22 листопада 2019 16:59
Додаток №5. Проект договору.docx
22 листопада 2019 16:59
Додаток №4. Технічне завдання, 2-3 черги.docx
22 листопада 2019 16:58
Додаток №3. Переможець.docx
22 листопада 2019 16:58
Додаток №2. Перелік документів.docx
22 листопада 2019 16:56
Тендерна документація РЕКОНСТРУКЦІЯ.doc
22 листопада 2019 16:56
Додаток №1. Кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-001991-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41373382
Дата подання: 19 грудня 2019 12:24
Надання додаткових пояснень та реагування на недоліки пропозиції Переможця торгів
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ми маємо право звернутися до Замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації щодо відхилення нашої пропозиції, а також вказати на наші переваги перед пропозицією Переможця торгів.
Ми не погоджуємося з рішенням Замовника, по-перше, щодо відхилення нашої пропозиції, а, по-друге, вважаємо, що пропозиція Переможця є гіршою за нашу та містить ряд суттєвих недоліків, які були проігноровані Замовником. Ми просимо виправити таку необ’єктивність при розгляді пропозицій.
По-перше, вказані як порушення та підстави для відхилення у нашій пропозиції не є такими, що впливають на технічний потенціал та спроможність виконання предмету договору, адже всі необхідні кваліфікаційні документи надані, а технічна специфікація додатково підтверджена гарантійними листами. Ми вимагаємо надати додаткових пояснень з цього приводу.
По-друге, наша пропозиція є кращою ніж пропозиція Переможця торгів – ТОВ «ФІРМА ОПОРЯДРЕМОБУД» у зв’язку з відсутністю у нашій пропозиції таких суттєвих порушень, які не можуть бути проігноровані Замовником, а також такі що впливають на зміст тендерної пропозиції загалом.
1. ТОВ «ФІРМА ОПОРЯДРЕМОБУД» порушила вимогу тендерної документації щодо надання банківської гарантії. Відповідно до умов тендерної документації: «Гарантія має містити:…», «… - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації…», «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними:
- не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією»
Але надана банківська гарантія (№26169/19-ТГ від 12.12.2019р.) має неналежний зміст, зокрема, відсутня підстава для стягнення банківської гарантії як відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними.
Це порушення є однозначною підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником. При отриманні такої інформації, Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає вимогам тендерної пропозиції.
2. ТОВ «ФІРМА ОПОРЯДРЕМОБУД» порушила вимогу тендерної документації та не надало інформацію у складі пропозиції про клас наслідків об’єктів. Зокрема, відповідно до умов тендерної документації, вимагалося надати:
«Інформація про досвід виконання аналогічних договорів по реконструкції (будівництву) об’єктів згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (класу наслідків (відповідальності) СС2) у вигляді довідки згідно форми 3 та копій таких договорів»
Але у складі пропозиції відсутня інформація про клас наслідків (відповідальності) об’єктів реконструкції або будівництва.
Отже, пропозиція Учасник повинна була бути відхилена.
Просимо Замовника:
1. Розглянути цю вимогу у порядку ст. 18 Закону у строк 5 днів
2. Надати додаткові пояснення щодо відхилення нашої пропозиції;
3. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ФІРМА ОПОРЯДРЕМОБУД» та відхилити його тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, які стали відомі з нашої вимоги.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-15-000006 ● 4479ef50a56e4e4389f6e321eb5afb08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2020 11:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.01.2020 № 7

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.01.2020 № 7.

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-11-22-001991-с 22.11.2019 Інформація отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-16 11:20:54

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-001991-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема: вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, частиною третьою статті 17 Закону визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так, додаток 1 до тендерної документації замовника не містить вимог щодо надання учасником торгів інформації про відсутність підстав у довільній формі, визначених пунктами 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, пп. 2 п. 1 «Перелік документів, що має надати переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» додатку 3 до тендерної документації вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Зважаючи на вищенаведене, просимо пояснити, яким чином умови тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 узгоджуються з вимогами абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону?
2. Відповідно до інформації, що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу, учасник ТОВ «АРІКОНС ГРУП» через електронну систему закупівель 19.12.2019 звернувся до Замовника з вимогою щодо усунення порушення в частині Надання додаткових пояснень та реагування на недоліки пропозиції Переможця торгів (номер вимоги UA-2019-11-22-001991-c.b1).
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненням та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону.
Однак, станом на 15.01.2020 Замовником не надано відповідь на вимогу про усунення порушень від 19.12.2019 у строк, що не перевищує три робочих дні, з дня їх оприлюднення в електронній системі.
Зважаючи на вищенаведене, просимо пояснити, яким чином не надання відповіді на вимогу про усунення порушень узгоджуються з вимогами частини першої статті 23 Закону?
3. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі.
Гарантія має містити, зокрема: - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п. 3 розділу 3 даної тендерної документації.
Пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації та частиною третьою статті 24 Закону передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
У наданій в складі тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» банківській гарантії від 12 грудня 2019 року № 26169/19-ТГ, відсутня підстава для не повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними, що не відповідає вимогам встановленим Замовником (п. 3 розділу III тендерної документації).
Також, відповідно до п. 6 розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №4 до тендерної документації).
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічному завданні замовника (Додатку №4 до цієї тендерної документації) та ввести об’єкт в експлуатацію.
В тендерній пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог технічного завдання, передбаченого Додатком 4 до тендерної документації Замовника та завантажено Додаток 4 завірений печаткою та підписом директора ТзОВ «Фірма Опорядрембуд».
Крім того, відповідно до п. 6 розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень.
Також, згідно п. 10 Додатку 2 до тендерної документації учасник має надати, зокрема: розрахунок динамічної договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт по даній процедурі закупівлі з усіма розрахунками, виконаними у відповідності до всіх норм та Законів – в електронному вигляді (файли у форматі *.pdf, *.bsdu або *.bdcu, експортований з програмного комплексу через обмінний блок даних).
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна.
Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктних інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розроблені проектної документації.
Так, додатком № 4 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено найменування робіт і витрат та їх обсяги, зокрема: ІІ черга реконструкції, Локальний кошторис 2-1-7 на вентиляцію. Розділ 1. Система вентиляції ПВ2 (п. 1361- Клапан протипожежний із тепловим замком КПМ 500х250 – 1 шт) та Розділ 2. Система вентиляції ПВ3 (п. 1362 - Установлення камер припливних типових без секцiї зрошення продуктивнiстю до 10 тис.м3/год – 1 камера, п. 1363 - Припливно-витяжна установка в зборі SkyStar- SS4 – 1 шт, п. 1364 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н нормальнi] товщиною 0,5 мм, дiаметром до 200 мм – 0,1884 (100 м2), п. 1365 - Гнучкий алюмінієвий повітропровід Алювент С-200 – 30 шт, п. 1366 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н [нормальнi] товщиною 0,6 мм, дiаметром до 450 мм – 0,1256 (100 м2), п. 1367 - Iзоляцiя плоских поверхонь матами мiнераловатними прошивними на склотканинi або металевiй сiтцi – 1,256 (10 м2), п. 1368 - Теплова ізоляція повітропроводу ISOTEC KIM- AL-50 – 12,56 м2.
Однак, в завантаженій учасником ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», тендерній пропозиції відсутня інформація по вищезазначених найменуваннях робіт та витрат у локальному кошторисі (Форма №1) на будівельні роботи № 2-1-7 на вентиляцію приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 (в т.ч. 2-га черга) (файл 9.2 Кошториси ч. 2. Pdf).
Зважаючи на вищенаведене, просимо забезпечити надання членами тендерного комітету Рівненського окружного адміністративного суду, якими проводився розгляд тендерної пропозиції ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», пояснень з вищевказаних невідповідностей тендерної пропозиції умовам тендерної документації та відповідно визнання його переможцем торгів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-17 17:44:57

Пояснення на запит

На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87» (Ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-22-001991-c) повідомляємо наступне.
Щодо узгодження тендерної документації з вимогами абзацу 1 частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відтак, замовником у додатку 1 до тендерної документації встановлювалася вимога щодо підтвердження учасниками відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначалася форма інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників деяким критеріям. Разом з тим, відповідно до примітки додатку 1 Замовником зазначалося, що учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі інформацію про відсутність підстав у довільній формі, визначених пунктами 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи, вимоги ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у пп. 2 п. 1 «Перелік документів, що має надати переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» Додаток 3 встановлено обов’язок надання переможцем довідки/інформації у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Довідка/інформація у довільній формі не є документальним підтвердженням інформації, що міститься у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, який є відкритим. Довідка/інформація є лише інформацією переможця про відсутність однієї з підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не її документальним підтвердженням.
Щодо надання Замовником відповіді на вимогу учасника ТОВ «АРІКОНС ГРУП» про усунення порушень від 19.12.2019.
Після проведення електронного аукціону, 19.12.2019 учасник ТОВ «АРІКОНС ГРУП» через електронну систему закупівель звернувся до Замовника з вимогою щодо усунення порушення в частині надання додаткових пояснень та реагування на недоліки пропозиції Переможця торгів (номер вимоги UA-2019-11-22-001991-c.b1).
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Оскільки ТОВ «АРІКОНС ГРУП» звернувся до Замовника із вимогою після спливу зазначеного у ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» строку звернення, то Замовником було розцінено дану вимогу як вимогу про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Так, частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно з частиною 1 статті 251 Цивільного кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Частиною 1 статті 252 Цивільного кодексу України встановлено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Питання перебігу строку врегульоване частиною 1 статті 253 Цивільного кодексу України згідно з якою перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Разом з тим, за правилами частини 1 статті 255 Цивільного кодексу України, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції.
З урахуванням наведеного Замовник вважає, що надання відповіді на вимогу учасника ТОВ «АРІКОНС ГРУП» про усунення порушень від 19.12.2019 через електронну систему закупівель можливе у строк до 24.12.2019.
Проте, 24.12.2019, при завантаженні Замовником відповіді на вимогу учасника ТОВ «АРІКОНС ГРУП» про усунення порушень від 19.12.2019, встановлено, що обрахунок строку для надання відповіді здійснюється електронною системою закупівель в годинах та хвилинах, а не в днях як це визначено частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». А тому з урахуванням часу подання ТОВ «АРІКОНС ГРУП» вимоги строк для надання відповіді на неї в електронній системі закупівлі закінчився о 12 год. 24 хв. 24.12.2019.
Відтак, Замовником було прийнято рішення про надіслання учаснику ТОВ «АРІКОНС ГРУП» відповіді на його електронну поштову скриньку, зазначену в тендерній пропозиції. Вказана обставина підтверджується роздруківкою надіслання електронного листа.

Щодо порушення вимог тендерної документації ТОВ «Фірма Опорядрембуд», надання банківської гарантії, яка не відповідає вимогам тендерної документації, повідомляємо наступне.
Згідно пункту 2 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника Гарантія має містити безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до вимог п. 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов'язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі.
Згідно з банківською гарантією наданою учасником ТОВ «Фірма Опорядрембуд», гарант безвідклично зобов'язується протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Банком-Гарантом першої письмової вимоги від Бенефіціара (Замовника), сплатити Бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для Бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких Бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
Частиною 3 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Відтак, банківська гарантія надана ТОВ «Фірма Опорядрембуд», оформлена у відповідності до вимог постанови Правління НБУ та тендерної документації Замовника, оскільки містить безвідкличне зобов’язання щодо сплати суми забезпечення тендерної пропозиції у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Таким чином, зазначення у банківській гарантії наданій ТОВ «Фірма Опорядрембуд», як обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, частини третьої статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” та відсутність у її переліку однієї із складових, тендерним комітетом Замовника, була розцінена, як технічна помилка банку.
Щодо відсутності інформації про найменування робіт та витрат у локальному кошторисі (Форма №1) на будівельні роботи № 2-1-7 на вентиляцію приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд».
Відповідно до п. 6 розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №4 до тендерної документації).
Так, додаток № 4 «Технічне завдання» до тендерної документації, містить загальний перелік робіт і витрат та їх обсяги по об’єкту «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87», до якого включено, зокрема будівельні роботи на вентиляцію (2-га черга, Локальний кошторис № 2-1-7).
При перевірці тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», тендерним комітетом було встановлено відсутність сторінки 3 електронного примірника Локального кошторис № 2-1-7, зокрема: Розділ 1. Система вентиляції ПВ2 (п. 1361- Клапан протипожежний із тепловим замком КПМ 500х250 – 1 шт) та Розділ 2. Система вентиляції ПВ3 (п. 1362 - Установлення камер припливних типових без секцiї зрошення продуктивнiстю до 10 тис.м3/год – 1 камера, п. 1363 - Припливно-витяжна установка в зборі SkyStar- SS4 – 1 шт, п. 1364 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н нормальнi] товщиною 0,5 мм, дiаметром до 200 мм – 0,1884 (100 м2), п. 1365 - Гнучкий алюмінієвий повітропровід Алювент С-200 – 30 шт, п. 1366 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н [нормальнi] товщиною 0,6 мм, дiаметром до 450 мм – 0,1256 (100 м2), п. 1367 - Iзоляцiя плоских поверхонь матами мiнераловатними прошивними на склотканинi або металевiй сiтцi – 1,256 (10 м2), п. 1368 - Теплова ізоляція повітропроводу ISOTEC KIM- AL-50 – 12,56 м2.
Однак, зазначена помилка тендерним комітетом Замовника була розцінене як технічна, з огляду на наступне.
В тендерній пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог технічного завдання, передбаченого Додатком 4 до тендерної документації Замовника, та завантажено Додаток 4 завірений печаткою та підписом директора ТзОВ «Фірма Опорядрембуд».
Крім того, ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічному завданні замовника (Додатку №4 до цієї тендерної документації) та ввести об’єкт в експлуатацію.
Разом з тим, повідомляємо що після оголошення ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» переможцем закупівлі, останнім на виконання вимог тендерної документації подано оригінали локальних кошторисів у паперовому вигляді у повному обсязі, в тому числі сторінку 3 Локального кошторису № 2-1-7. При цьому, розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» в частині локального кошторису №2-1-7 як на момент подання тендерної пропозиції вказаним учасником так і після оголошення його переможцем, - не змінився.

Додаток:
- Підтвердження надіслання електронного листа від 24.12.2019 на адресу ТОВ «АРІКОНС ГРУП»;
- Сторінка 3 Локального кошторису № 2-1-7.

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Рівненський окружний адміністративний суд (далі – Замовник) не погоджується з Висновком від 28.01.2020 про результати моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області (далі – Держаудитслужба) публічної закупівлі №UA-2019-11-22-001991-c (відкриті торги), предмет закупівлі – роботи по «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87», у зв’язку з його необґрунтованістю та безпідставністю. Водночас, згідно з абзацом 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи наведене, Замовник надає аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби, які полягають в наступному. Так, згідно з резолютивною частиною вказаного Висновку, Держаудитслужбою встановлено порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі, зокрема, за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Окрім того, за змістом констатуючої частини Висновку контролюючим органом вказано, що додаток 1 до тендерної документації Замовника не містить вимог щодо надання учасником торгів інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Разом з тим, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, Замовником у додатку 1 до тендерної документації встановлювалася вимога щодо підтвердження учасниками відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначалася форма інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників деяким критеріям – довільна. Разом з тим, відповідно до примітки додатку 1 Замовником зазначалося, що учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі інформацію про відсутність підстав у довільній формі, визначених пунктами 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». При перевірці тендерним комітетом Замовника поданих тендерних пропозицій учасників встановлено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону подана всіма учасниками торгів в довільній формі, в тому числі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 частини 1 вказаної Статті. Таким чином, Замовником при формуванні тендерної документації та перевірці пропозицій учасників дотримано вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а відсутність вказівки саме у додатку 1 до тендерної документації Замовника щодо вимог надання учасником торгів інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, не вплинуло на проведення процедури закупівлі згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Поряд з цим, інформація щодо наявності/відсутності умов, визначених пунктами 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону наявна у вільному доступі таких загальнодержавних реєстрів, як Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно. Зазначене узгоджується з листом Мінекономрозвитку України №3304-04/1983-06 від 17.01.2019. Відтак, документальне підтвердження вказаної інформації Замовником не вимагалося. Крім того, згідно резолютивної частини вказаного Висновку за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 30 Закону в частині невідхилення пропозиції переможця торгів ТОВ «Фірма Опорядрембуд», та порушення абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону в частині невідміни торгів, у зв’язку з відсутністю у наданій переможцем банківській гарантії від 12 грудня 2019 року №26169/19-ТГ підстави для неповернення забезпечення тендерної пропозиції в разі відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в пункті 3 розділу III тендерної документації; відсутністю інформації по окремих найменуваннях робіт та витрат у локальному кошторисі (Форма №1) на будівельні роботи № 2-1-7 на вентиляцію приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 (2-га черга) (файл 3 Кошториси ч. 2.pdf). Так, згідно з наданою в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма Опорядрембуд» банківською гарантією від 12 грудня 2019 року №26169/19-ТГ, гарант безвідклично зобов'язується протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Банком-Гарантом першої письмової вимоги від Бенефіціара (Замовника), сплатити Бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для Бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких Бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Водночас, частиною 3 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Відтак, банківська гарантія надана ТОВ «Фірма Опорядрембуд», оформлена у відповідності до вимог постанови Правління НБУ та тендерної документації Замовника, оскільки містить безвідкличне зобов’язання щодо сплати суми забезпечення тендерної пропозиції у зв'язку з виникненням обставин, за яких Бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною 3 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, зазначення у банківській гарантії, наданій ТОВ «Фірма Опорядрембуд», як обставини, при якій Бенефіціару (Замовнику) надається право вимагати платіж, частини 3 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” та відсутність у переліку гарантії однієї зі складових, тендерним комітетом Замовника розцінено, як формальна (технічна) помилка банку-гаранта. Зазначене додатково підтверджується листом Акціонерного товариства «Банк інвестицій та заощаджень» (далі – Банк) №02-5/8-7/22/1 від 29.01.2020 (копія додається), наданим на адресу Замовника та переможця закупівлі за змістом якого Банк безумовно підтвердив допущену ним у банківській гарантії від 12 грудня 2019 року №26169/19-ТГ технічну помилку та взяті на себе згідно з частиною 3 статті 24 Закону зобов’язання у повному обсязі. Щодо відсутності інформації про найменування окремих робіт та витрат у локальному кошторисі (Форма №1) на будівельні роботи № 2-1-7 на вентиляцію приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» слід зазначити наступне. Відповідно до п. 6 розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №4 до тендерної документації). Так, додаток № 4 «Технічне завдання» до тендерної документації, містить загальний перелік робіт і витрат та їх обсяги по об’єкту «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87», до якого включено, зокрема будівельні роботи на вентиляцію (2-га черга, Локальний кошторис № 2-1-7). При перевірці тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», тендерним комітетом було встановлено відсутність сторінки 3 електронного примірника Локального кошторис №2-1-7, зокрема, по Розділу 1. Система вентиляції ПВ2 (п. 1361- Клапан протипожежний із тепловим замком КПМ 500х250 – 1 шт) та Розділу 2. Система вентиляції ПВ3 (п. 1362 - Установлення камер припливних типових без секцiї зрошення продуктивнiстю до 10 тис.м3/год – 1 камера, п. 1363 - Припливно-витяжна установка в зборі SkyStar- SS4 – 1 шт, п. 1364 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н нормальнi] товщиною 0,5 мм, дiаметром до 200 мм – 0,1884 (100 м2), п. 1365 - Гнучкий алюмінієвий повітропровід Алювент С-200 – 30 шт, п. 1366 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н [нормальнi] товщиною 0,6 мм, дiаметром до 450 мм – 0,1256 (100 м2), п. 1367 - Iзоляцiя плоских поверхонь матами мiнераловатними прошивними на склотканинi або металевiй сiтцi – 1,256 (10 м2), п. 1368 - Теплова ізоляція повітропроводу ISOTEC KIM- AL-50 – 12,56 м2. Водночас, зазначена помилка розцінена тендерним комітетом Замовника, як технічна, з огляду на наступне. Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. За змістом тендерної документації по предмету закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87» Замовником не встановлювався чіткий перелік прикладів можливих помилок в оформленні тендерної пропозиції учасників, які можуть бути розцінені як формальні (технічні), що жодним чином не свідчить про неповноту та /або неправильне оформлення такої документації. При цьому, кваліфікація помилки в оформленні пропозиції учасника, як формальної (технічної, описки), може мати місце залежно від ступеня її впливу на зміст тендерної пропозиції учасника в цілому. Поряд з цим, в тендерній пропозиції ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог технічного завдання, передбаченого Додатком 4 до тендерної документації Замовника, та завантажено Додаток 4, завірений печаткою та підписом директора ТзОВ «Фірма Опорядрембуд». Разом з тим, після оголошення ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» переможцем закупівлі, останнім на виконання вимог тендерної документації подано оригінали локальних кошторисів у паперовому вигляді у повному обсязі, в тому числі сторінку №3 Локального кошторису № 2-1-7. При цьому, розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» в частині локального кошторису №2-1-7 та в цілому як на момент подання тендерної пропозиції вказаним учасником, так і після оголошення його переможцем, не змінився. Останнє безсумнівно свідчить про формальний (технічний) характер допущеної учасником помилки. З урахуванням наведеного, висновок Держаудитслужби в частині виявлених порушень є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає основним принципам й засадам чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Додаток: 1. Лист №02-5/8-7/22/1 від 29.01.2020.

2020-01-30 16:36:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Рівненський окружний адміністративний суд не погоджується з Висновком про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області публічної закупівлі №UA-2019-11-22-001991-c (відкриті торги), предмет закупівлі – роботи по «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87», опублікованим 28.01.2020. Відтак, керуючись частиною 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник оскаржує вказаний Висновок у судовому порядку.
Дата публікації: 10 лютого 2020

Документи:

10 лютого 2020 12:43
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП" 39 999 694,94
UAH з ПДВ
34 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" 43 751 311,20
UAH з ПДВ
34 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" 44 651 134,80
UAH з ПДВ
34 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" 44 799 252,00
UAH з ПДВ
34 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 43 989 610,80
UAH з ПДВ
37 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд" 42 795 415,00
UAH з ПДВ
38 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 44 673 468,00
UAH з ПДВ
43 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 22:00
Електронний підпис
12 грудня 2019 20:09
7 Банківська гарантія.rar
12 грудня 2019 20:09
4 Довідки по ст.17.pdf
12 грудня 2019 20:09
3.2. Копія договору. ГТ.pdf
12 грудня 2019 20:09
1. Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 17:35
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:32
Установчі.pdf
12 грудня 2019 17:32
Розрахунок 2.pdf
12 грудня 2019 17:32
розрахунок 1.pdf
12 грудня 2019 17:32
Bankivska Licenzia.zip
12 грудня 2019 17:32
Dovirenist_Savchenko.zip
12 грудня 2019 17:32
Dovidka pro nazvu.zip
12 грудня 2019 17:32
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
12 грудня 2019 17:32
201499_19_26_11_224_020.00.zip
12 грудня 2019 17:32
електронний файл.bdcu

Публічні документи

12 грудня 2019 17:20
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:04
Лок кошт.pdf
12 грудня 2019 17:04
2789-19.zip
12 грудня 2019 17:04
Договірна ціна.pdf
12 грудня 2019 17:04
Локальні кошториси.pdf
12 грудня 2019 17:04
104.bdcu
12 грудня 2019 17:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 17:37
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:36
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:25
60.bdcu
12 грудня 2019 17:25
кошториси.rar
12 грудня 2019 17:14
Довідка про досвід.pdf
12 грудня 2019 17:14
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2019 17:14
довідки по ст. 17.pdf
12 грудня 2019 17:14
Протокол створення.pdf
12 грудня 2019 17:13
Протокол.PDF
12 грудня 2019 17:13
Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 грудня 2019 17:13
Лiцензiя+додаток.PDF
12 грудня 2019 17:13
Виписка (1).PDF

Публічні документи

12 грудня 2019 20:08
Електронний підпис
12 грудня 2019 20:03
Підписаний_Лицензия.pdf
12 грудня 2019 20:03
Підписаний_gar0499.pdf
12 грудня 2019 20:03
bdcu.zip
12 грудня 2019 20:03
02 кваліфікація ТП.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 21:05
Працівники.pdf
12 грудня 2019 21:05
ТП.pdf
12 грудня 2019 21:05
ТЗ.pdf
12 грудня 2019 21:05
Довідка договір.pdf
12 грудня 2019 21:05
МТБ.pdf
12 грудня 2019 21:05
Протоколpdf.pdf
12 грудня 2019 21:05
Додаток 1.pdf
12 грудня 2019 21:05
Статут.pdf
12 грудня 2019 21:05
Договор САБ.pdf
12 грудня 2019 21:05
Витяг.pdf
12 грудня 2019 21:05
r_477_ДЦ_ДЦ 1.pdf
12 грудня 2019 21:05
Довідки.pdf
12 грудня 2019 21:05
Дозвіл2.pdf
12 грудня 2019 21:05
На тендер (2).rar
12 грудня 2019 21:05
протокол №1.pdf
12 грудня 2019 21:05
Scan_Тендер_003.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 12:02
Електронний підпис
19 грудня 2019 12:00
2 Кошториси ч.1.pdf
19 грудня 2019 12:00
3 Кошториси ч. 2.pdf
19 грудня 2019 12:00
4 Кошториси ч.3.pdf
19 грудня 2019 12:00
5 Кошториси ч. 4.pdf
19 грудня 2019 12:00
6 Кошториси ч. 5.pdf
19 грудня 2019 12:00
8 Лист-пояснення.pdf
19 грудня 2019 12:00
Модель.rar
19 грудня 2019 12:00
1 Довідки.pdf
12 грудня 2019 17:31
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:28
3.Довідки.pdf
12 грудня 2019 17:28
9. Лист пояснення.pdf
12 грудня 2019 17:28
9.4 Кошториси ч. 4.pdf
12 грудня 2019 17:26
9.1 Кошториси ч.1.pdf
12 грудня 2019 17:26
9.2 Кошториси ч. 2.pdf
12 грудня 2019 17:26
9.5 Кошториси ч. 5.pdf
12 грудня 2019 17:25
9.3 Кошториси ч.3.pdf
12 грудня 2019 17:15
2.1 Банківська гарантія.rar
12 грудня 2019 17:15
9.7 Модель.rar
12 грудня 2019 17:08
1 .Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"

Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"

ТОВ "Компанія Барбакан"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП"
#41373382
Відхилено 34 799 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 21:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"
#33353494
Відхилено 34 800 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 21:58
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"
#13993936
Відхилено 34 810 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 22:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"
#41823500
Відхилено 34 820 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 22:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Відхилено 37 000 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 22:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд"
#40106979
Відхилено 38 898 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 22:19
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
Переможець 43 989 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 22:25

Документи

16 грудня 2019 21:46
Електронний підпис
16 грудня 2019 21:42
Протокол № 84-1.pdf

Документи

16 грудня 2019 21:58
Електронний підпис
16 грудня 2019 21:57
Протокол №84-2.pdf

Документи

16 грудня 2019 22:04
Електронний підпис
16 грудня 2019 22:03
Протокол №84-3.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" #41823500

№ рішення у справі

№ 63/47-р/к

Дата рішення у справі

07.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

16 грудня 2019 22:10
Електронний підпис
16 грудня 2019 22:09
Протокол №84-4.pdf

Документи

16 грудня 2019 22:14
Електронний підпис
16 грудня 2019 22:13
Протокол №84-5.pdf

Документи

16 грудня 2019 22:18
Електронний підпис
16 грудня 2019 22:17
Протокол №84-6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 22:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
43 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2024 16:25
Додаткова угода №5 від 21.11.24.pdf зміни до договору
21 листопада 2024 16:24
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 12:20
Додаткова угода №4 від 29.11.2023.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 12:16
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 17:29
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 17:23
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 16:35
Додаткова угода від 23.04.2021 №2.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:07
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:15
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:15
Договір № 152-19.pdf укладений
27 грудня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №1 до Договору підряду №152-19 від 27.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 152-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 2.3., 2.5., 3.5., 3.8., 4.7., 5.3., 6.2., 11.3., 11.4. Договору, пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, зі змінами), пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції Закону України від 30.03.2020 № 540-IX), Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами), враховуючи строк дії Договору, строк виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87», а також стан фінансування Замовника, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до умов Договору, а саме: 1.1. Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Ціна Договору визначається на підставі динамічної договірної ціни (Додаток № 3) і становить всього 43 989 000 грн 00 коп. (сорок три мільйони дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ 7 331 500 грн 00 коп. (сім мільйонів триста тридцять одна тисяча п’ятсот гривень нуль копійок), в тому числі, з урахуванням кошторисних призначень: - на 2019 рік – 0,00 грн; - на 2020 рік – 0,00 грн; - на 2021 рік – 0,00 грн; - на 2022 рік – 43 989 000 грн 00 коп., в тому числі ПДВ 7 331 500 грн 00 коп.». 1.2. Пункт 4.3. Договору викласти у наступній редакції: «4.3. Сторони погодилися, що строком закінчення виконання Робіт є 30.11.2022 року – згідно календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2).». 1.3. Пункт 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 1.4. Враховуючи пункти 1.1.-1.3. цієї Додаткової угоди, Додаток № 1 «План фінансування» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти у новій редакції (додаються). 1.5. Розділ 12 «Адреси, банківські реквізити та підписи Сторін» Договору викласти у наступній редакції: « 12. Адреси, банківські реквізити та підписи Сторін: Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Опорядрембуд» 33016, м. Рівне, вул. Будівельників, 5 ЄДРПОУ 34327874 р/р UA2632 0478 0000 0000 2600 223 6561 в ПАТ АБ «Укргазбанк» тел.: (0362) 24-43-18 e-mail: orb-rv@ukr.net ___________________ _______________________ _______________ Замовник: Рівненський окружний адміністративний суд 33028, м. Рівне, вул. 16 Липня, 87 ЄДРПОУ 34847329 р/р UA7182 0172 0343 1410 0110 000 6389, UA8282 0172 0343 1600 0100 000 6389 в Державній казначейській службі України, м. Київ тел.: (0362) 62-06-30, факс: (0362) 62-06-82 e-mail: inbox@adm.rv.court.gov.ua __________________ _____________________ _____________ ».
Номер договору про закупівлю: 152-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 2.3., 2.5., 3.5., 3.8., 4.7., 5.3., 6.2., 11.3., 11.4. Договору, пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (у редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX, зі змінами), пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (у редакції Закону України від 30.03.2020 №540-IX), Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (зі змінами), враховуючи строк дії Договору та строк виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87» (у редакції змін, внесених Додатковою угодою від 23.04.2021 №2), а також стан фінансування Замовника, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до умов Договору, а саме: 1.1. Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Ціна Договору визначається на підставі динамічної договірної ціни (Додаток №3) і становить всього 43 989 000 грн 00 коп. (сорок три мільйони дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ 7 331 500 грн 00 коп. (сім мільйонів триста тридцять одна тисяча п’ятсот гривень нуль копійок), в тому числі, з урахуванням кошторисних призначень: - на 2019 рік – 0,00 грн; - на 2020 рік – 0,00 грн; - на 2021 рік – 0,00 грн; - на 2022 рік – 0,00 грн; - на 2023 рік – 43 989 000 грн 00 коп., в тому числі ПДВ 7 331 500 грн 00 коп.» 1.2. Пункт 4.3. Договору викласти у наступній редакції: «4.3. Сторони погодилися, що строком закінчення виконання Робіт є 30.11.2023 року – згідно з календарним графіком виконання робіт (Додаток №2).» 1.3. Пункт 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 1.4. Враховуючи пункти 1.1.-1.3. цієї Додаткової угоди, Додаток №1 «План фінансування» та Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти у новій редакції (додаються).
Номер договору про закупівлю: 152-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 2.3., 2.5., 3.5., 3.8., 4.7., 5.3., 6.2., 11.3., 11.4. Договору, пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, зі змінами), пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції Закону України від 30.03.2020 № 540-IX), Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами), враховуючи строк дії Договору та строк виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87» (у редакції змін, внесених Додатковою угодою від 30.11.2022 №3), а також стан фінансування Замовника, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до умов Договору, а саме: 1.1. Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Ціна Договору визначається на підставі динамічної договірної ціни (Додаток № 3) і становить всього 43 989 000 грн 00 коп. (сорок три мільйони дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ 7 331 500 грн 00 коп. (сім мільйонів триста тридцять одна тисяча п’ятсот гривень нуль копійок), в тому числі, з урахуванням кошторисних призначень: - на 2019 рік – 0,00 грн; - на 2020 рік – 0,00 грн; - на 2021 рік – 0,00 грн; - на 2022 рік – 0,00 грн; - на 2023 рік – 0,00 грн; - на 2024 рік – 43 989 000,00 грн 00 коп., в тому числі ПДВ 7 331 500 грн 00 коп.». 1.2. Пункт 4.3. Договору викласти у наступній редакції: «4.3. Сторони погодилися, що строком закінчення виконання Робіт є 30.11.2024 року – згідно з календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2).». 1.3. Пункт 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 1.4. Враховуючи пункти 1.1.-1.3. цієї Додаткової угоди, Додаток № 1 «План фінансування» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти у новій редакції (додаються).
Номер договору про закупівлю: 152-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 2.3., 2.5., 3.5., 3.8., 4.7., 5.3., 6.2., 11.3., 11.4. Договору, пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, зі змінами), пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції Закону України від 30.03.2020 № 540-IX), Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами), враховуючи строк дії Договору та строк виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87» (у редакції змін, внесених Додатковою угодою від 29.11.2023 №4), а також стан фінансування Замовника, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до умов Договору, а саме: 1.1. Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Ціна Договору визначається на підставі динамічної договірної ціни (Додаток № 3) і становить всього 43 989 000 грн 00 коп. (сорок три мільйони дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ 7 331 500 грн 00 коп. (сім мільйонів триста тридцять одна тисяча п’ятсот гривень нуль копійок), в тому числі, з урахуванням кошторисних призначень: - на 2019 рік – 0,00 грн; - на 2020 рік – 0,00 грн; - на 2021 рік – 0,00 грн; - на 2022 рік – 0,00 грн; - на 2023 рік – 0,00 грн; - на 2024 рік – 0,00 грн; - на 2025 рік – 43 989 000,00 грн 00 коп., в тому числі ПДВ 7 331 500 грн 00 коп.». 1.2. Пункт 4.3. Договору викласти у наступній редакції: «4.3. Сторони погодилися, що строком закінчення виконання Робіт є 30.11.2025 року – згідно з календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2)». 1.3. Пункт 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2025 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 1.4. Враховуючи пункти 1.1.-1.3. цієї Додаткової угоди, Додаток № 1 «План фінансування» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 152-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML