Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне та мультимедійне обладнання для осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються у Державному навчальному закладі «Львівське вище професійне училище побутового обслуговування»
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-11-22-001965-c 6cce47dcd61f4ff28f06c3c48c8ea7ef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Максимів Леся Михайлівна

380322520245 LPLPO_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Львівське вище професійне училище побутового обслуговування"
Код ЄДРПОУ: 05537012
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, Й.Сліпого,33
Контактна особа: Максимів Леся Михайлівна
380322520245
LPLPO_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 18:10
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:01
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп’ютерне та мультимедійне обладнання для осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються у Державному навчальному закладі «Львівське вище професійне училище побутового обслуговування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, Б.Хмельницького, 50а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про програмне забезпечення для ноутбука
Дата подання: 25 листопада 2019 12:59
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:46
Шановний замовнику. В Додатку № 2 до документації торгів "Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015 (CPV) 30230000-0. Комп»юторне обладнання" вами вказана вимога, що на ноутбуці має бути встановлене Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення. Під описані вами технічні характеристики підходить лише одне програмне забезпечення, аналогів якому немає на українському ринку. Виробником цього ПЗ є компанія EdPro, яка надає авторизаційні листи лише при умові закупівлі 10 ліцензій ПЗ. Виходить, що виконанти вимогу стосовно подачі Авторизаційного листа наданого виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України (статус офіційного дистриб'ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника) зможе лише сама компанія EdPro або ж її дилер. Всі інші учасники, які не є партнерами цього виробника, проте можуть поставити обладнання (разом з вказанним програмним забезпеченням) не мають змоги прийняти участь у тендері. Враховуючи вище вказане, просимо виключити з вимог пункт стосовно надання учасниками Авторизаційного листа наданого виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України (статус офіційного дистриб'ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Дійсно додатком 2 оголошення про проведення процедури закупівлі передбачено вимогу щодо наявності «Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення:
для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп'ютера вчителя;
має функцію автоматичного оновлення;
наявність бібліотеки 3D моделей - не менше 1500 зразків;
наявність функції збільшення моделей до мікроскопічного рівня;
підтримка функції віртуальної реальності;
можливість перегляду 3D моделей у віртуальному музеї за допомогою VR;
має можливість прямої роботи з web середовищем; весь внутрішній контент – україномовний
Підтримка OS Windows, Android, iOS, Mac.»
Дана вимога не містить дискримінаційних вимог та передбачає надання програмного забезпечення, яке буде відповідати вимогам зазначеним вище. На сьогоднішній день в освітній галузі існує чимала кількість програмного забезпечення яке створено різними виробниками. Отже Конкуренція наявна та вимоги чинного законодавства не порушено.
Підстав для виключення вимог з оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів встановлених до учасників відсутні.
Дякуємо за звернення.
Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 25 листопада 2019 13:41
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:46
Шановний замовник. В тендерній документації Вами вимагається наступні можливості програмного забезпечення ноутбуку , а саме: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп'ютера вчителя; має функцію автоматичного оновлення; наявність бібліотеки 3D моделей - не менше 1500 зразків; наявніст ь функції збільшення моделей до мікроскопічного рівня; підтримка функції віртуальної реальності; можливість перегляду 3D моделей у віртуальному музеї за допомогою VR; має можливість прямої роботи з web середовищем; весь внутрішній контент – україномовний Підтримка OS Windows, Android, iOS, Mac. Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до Програмного забезпечення mozaBook, єдиним офіційним партнером компанії Mozaik в Україні є Компанія EdPro. Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з ідентичними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Ваше твердження, щодо того, що програмне забезпечення, яке вимагається від учасників процедури закупівлі може бути надане лише одним виробником не відповідає дійсності.На сьогоднішній день в освітній галузі існує чимала кількість програмного забезпечення яке створено різними виробниками. Отже Конкуренція наявна та вимоги чинного законодавства не порушено. Додатково звертаємо вашу увагу, що Допорогові закупівлі регулюються Наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року.
Потенційні учасники процедури закупівлі, які мають намір прийняти участь у закупівлі мають надати пропозиції, які будуть відповідати вимогам встановленим оголошеннямпро проведеннязакупівлі через систему електроннихторгів. Додатково звертаємо вашу увагу, що оголошеннямпро проведення закупівлі через систему електронних торгів передбачено, що У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.
Дякуємо за звернення.
Про інтерактивні клмплекси
Дата подання: 25 листопада 2019 14:21
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:45
У вимогах ви просите надати: - Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів. - Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво, інтерактивних комплексів; - свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). Проте, тут же зазначаєте, що Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи можна надати на інтерактивний комплекс або на кожну з його складових та на Портативний комп'ютер учня (ноутбук); Копію сертифікату(декларації) відповідності на інтерактивний комплекс або на кожну з його складових. Тобто, Ви, шановний замовнику розумієте, що підтвердити якість комплекту можна, надавши документи якості на окремі його складові. У звʼязку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши п. 2.4, 2.5, 2.7 із додаванням до вимог пункту "або на кожну з його складових".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день
У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо наступне
Додатком 2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів встановлено технічні характеристики обладнання та вимоги щодо підтвердження його відповідності якісним показникам. Дані вимоги встановлені оголошенням у зв’язку з необхідністю підтвердження потенційними учасниками відповідності саме інтерактивного комплексу як цілої одиниці та підтвердить досвід учасників у роботі з зазначеним в технічному завданні обладнанням та забезпечить постачання якісного обладнання, яке необхідне для якісного навчання.
Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" 194 000,00
UAH з ПДВ
193 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 195 000,00
UAH з ПДВ
193 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 11:59
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:57
19 гарантія на обладнання.pdf
29 листопада 2019 11:57
18 Авторизація.pdf
29 листопада 2019 11:57
11 відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 11:57
5 захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 11:57
15 порівняльна таблиця.pdf
29 листопада 2019 11:57
3. МТБ.pdf
29 листопада 2019 11:57
14 про оригінальний товар.pdf
29 листопада 2019 11:57
17 dell сертифікат.pdf
29 листопада 2019 11:57
10 відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 11:57
13. Довідка ст. 17 Закону.pdf
29 листопада 2019 11:57
16. Сертифікати якості.pdf
29 листопада 2019 11:57
4.Працівники.pdf
29 листопада 2019 11:57
12.1 аналогічний договір 1.pdf
29 листопада 2019 11:57
7. цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 11:57
2. Паспорт.pdf
29 листопада 2019 11:57
6 згода на обробку.pdf
29 листопада 2019 11:57
12.2 аналогічний договір.pdf
29 листопада 2019 11:57
8 проект договору.pdf
29 листопада 2019 11:57
12 довідка про досвід.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:11
37. ІСО на Lenovo.pdf
29 листопада 2019 12:11
31.1. Проектор Епсон Гигиена.pdf
29 листопада 2019 12:11
30. Декларация БФП Canon.pdf
29 листопада 2019 12:11
29. СЕС на БФП Кенон.pdf
29 листопада 2019 12:11
34. Ісо на проектор Епсон.pdf
29 листопада 2019 12:11
34.1 Ісо на epson.pdf
29 листопада 2019 12:11
28.1 Документи якості Делл.pdf
29 листопада 2019 12:11
33. СЕС менежева карта TP-Link.pdf
29 листопада 2019 12:11
32. ІСО на ноутбук dell.pdf
29 листопада 2019 12:11
27. СЕС на ноутбук Делл .pdf
29 листопада 2019 12:11
24. ISO14001_дошки.pdf
29 листопада 2019 12:11
22. Сертифікати дошки.pdf
29 листопада 2019 12:11
22.1 СЕС на дошки.pdf
29 листопада 2019 12:11
17. AEPCertificate на Microsoft.pdf
29 листопада 2019 12:11
16. Порівняльна таблиця.pdf
29 листопада 2019 12:11
13. Довідка про поставку.pdf
29 листопада 2019 12:10
12. Авторизаційний лист Epson.pdf
29 листопада 2019 12:10
11. Досвід.pdf
29 листопада 2019 12:10
10. Довідка про учасника.pdf
29 листопада 2019 12:10
9. Технічне завдання_ згода.pdf
29 листопада 2019 12:10
2. Довідка про ціну.pdf
29 листопада 2019 12:10
8. Проект договору.pdf
29 листопада 2019 12:10
7. Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 12:10
1.6 СТАТУТ.pdf
29 листопада 2019 12:10
4. Довідка про персонал.pdf
29 листопада 2019 12:10
1.4 НАКАЗ.pdf
29 листопада 2019 12:10
1.3 ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
Переможець 193 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:44

Документи

03 грудня 2019 16:43
протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
193 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 16:43
протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:30
договір.PDF укладений
09 грудня 2019 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 193 000,00
UAH