Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення
Очікувана вартість
324 072,00 UAH
UA-2019-11-22-001923-c 7f20a668b47148bbbd986230d8976b23
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавріченко Вікторія Валентинівна

380522244403 Office@kr.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 37918230
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, проспект Винниченка, 1а
Контактна особа: Лавріченко Вікторія Валентинівна
380522244403
Office@kr.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:24
Очікувана вартість: 324 072,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 620,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8784 Людино-година
послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп. Винниченка,1А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється щомісячно, по факту надання послуг до 20 числа за місяцем, в якому надавались послуги, на підставі рахунку – фактури та акту надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:14
Тендерна документація.doc
22 листопада 2019 16:44
додаток 6.doc
22 листопада 2019 16:43
Додаток 5.doc
22 листопада 2019 16:43
Додаток 4.doc
22 листопада 2019 16:42
дод.2 до договору.doc
22 листопада 2019 16:42
дод.1 до договору.doc
22 листопада 2019 16:42
Додаток 3.doc
22 листопада 2019 16:40
Додаток 2.doc
22 листопада 2019 16:39
Додаток 1.doc
22 листопада 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:14
Тендерна документація.doc
22 листопада 2019 16:38
Тендерна документація.doc
22 листопада 2019 16:44
додаток 6.doc
22 листопада 2019 16:43
Додаток 5.doc
22 листопада 2019 16:43
Додаток 4.doc
22 листопада 2019 16:42
дод.2 до договору.doc
22 листопада 2019 16:42
дод.1 до договору.doc
22 листопада 2019 16:42
Додаток 3.doc
22 листопада 2019 16:40
Додаток 2.doc
22 листопада 2019 16:39
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-001923-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Група компаній СОБР, Код ЄДРПОУ:42047126
Дата подання: 15 грудня 2019 16:20
ПП "ЕГО-ЮП-ОСКАР" не відповідає кваліфікаційним критеріям
1) В документації III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій пп3. Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій
Всі документи, які Учасник подає у довільній формі у складі тендерної пропозиції, повинні бути складені на фірмовому бланку – у разі наявності таких бланків (для юридичних осіб) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та засвідчені печаткою (у разі її наявності).
Додатково в тендерній документації розділ III, пп1.4 вимагається: Всі документи, що подаються (завантажуються) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути:
- повинні містити підпис уповноваженої особи (кожна сторінка на якій міститься текст (інформація)) та відбиток печатки Учасника (за умови її використання учасником), за винятком скан-копій, виданих учаснику іншими організаціями.
ПП "Его Юп Оскар" не надав довідки на фірменому бланку. Копії аналогічних договорів не завірені печаткою та підписом. Тому це є порушенням вимог тендерної документації
2) На підтвердження повноважень посадової особи в тендерній документації в розділі III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій , та додатково в Додатку 1 до тендерної документації, вимагається підтвердити повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції).
Учасник ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР в тендерній пропозиції завантажив копію наказу на призначення директора, який діє на підставі рішення засновника. Рішення засновника не було завантажено учасником, тому дану вимогу учасник не підтвердив
3) В додатку 1 до тендерної документації вимагається: Учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2018 рік та не менше одного, що виконується за 2019 рік.
В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місцезнаходження, предмет договору, номер, дата укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці надаються копії договорів (не менше 2) та актів виконаних робіт (тощо), що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі за 2018 рік та часткове виконання договору 2019 року.
Учасник ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР надає Довідку про виконання аналогічного договору в якій зазначається інформація про виконання в 2018р. договору№4 від 18 січня 2018р «Управління державної казначейської служби України у м. Кропивницький», яке знаходиться за адресою м. Кропивницький, вул.. Велика Перспективна 31.
На підтвердження наданих послуг в тендерній документації, додатку 1 вимагається завантажити копію аналогічного договору та акти виконаних робіт.
Учасник ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР завантажив договір №28 від 7 лютого 2018р., «Головне управління державної казначейської служби України в Кіровоградській області» який знаходиться за адресою: м. Кропивницький, вул. Виннеченка1, що не підтверджує інформацію надану в довідці про аналогічний договір 2018р. і порушення вимог тендерної документації.
Також в тендерній документації розділ III, пп1.4 вимагається: Всі документи, що подаються (завантажуються) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути:
- повинні містити підпис уповноваженої особи (кожна сторінка на якій міститься текст (інформація)) та відбиток печатки Учасника (за умови її використання учасником), за винятком скан-копій, виданих учаснику іншими організаціями
Учасник ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР не завірив підписами і печатками копії договорів, цим самим порушує вимоги тендерної документації.
4) В тендерній документації розділі III. (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) вимагається: Тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів.
Учасник ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР в тендерній пропозиції завантажив реєстр в яком зазначено що учасник завантажив 10 документів. При перевірці завантажених документів, було виявлено 57 завантажених документів. Учасник ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР надав не достовірну інформацію. Цим самим порушує вимоги тендерної документації.
5) В додатку 1 до тендерної документації вимагається: довідку в довільній формі про наявність транспорту реагування, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони
Учасник ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР не надає підтверджую довідку автотранспорту.
В довідці вих.№46 від 12.06.18. він зазначає свою умову що надасть інформацію про групу лише в тому разі, якщо визнають його переможцем. Тобто учасник не надає підтверджую інформацію.
В тендерній документації розділі III. Зазначено:
Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи, передбачені цією тендерною документацією та додатками до неї, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та шляхом завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації);
Учасник ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР не підтверджує вимоги тендерної документації
6) В додатку 1 до тендерної документації вимагається надати: . Гарантійний лист щодо згоди з основними умовами договору, проект якого наведено у додатку 3 до тендерної документації та підписаний проект договору.
Учасник ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР не надає підтверджую довідку
7) В додатку 5 до тендерної документації вимагається надати погодження на обробку персональних даних.
Учасник ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР не підтверджує вимоги тендерної документації. Не надав відповідної довідки.
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету визнання переможцем ПП «ЕГО-ЮП-ОСКАР», пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 грудня 2019 20:00
Щодо пункту 1 вимоги членами тендерного комітету було встановлено, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити описки та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Відповідно до ч.1 розділу ІІІ “Зміст та спосіб подання тендерних пропозицій” документи, які подають Учасники закупівлі повинні містити підпис уповноваженої особи (кожна сторінка на якій міститься текст (інформація)) та відбиток печатки Учасника (за умови її використання учасником), за винятком скан-копій, виданих учаснику іншими організаціями.
Пунктом 1.2 розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” передбачено, що “У тендерній пропозиції учасника можуть бути виявлені формальні (несуттєві) помилки, які не призведуть до відхилення пропозиції такого учасника. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції” та наведено приклади. Виходячи з даного формулювання в тендерній документації наведено не вичерпний перелік формальних помилок, які можуть бути допущені в тендерних пропозиціях, а лише їх приклади.
У складі тендерної пропозиції Учасником надано скановані документи, на яких відсутні проставлені підписи з печатками, а саме, копії аналогічних договорів. Відсутність відбитків печатки на даних документах не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи, що основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, вказана технічна помилка підпадає під визначення формальної, так як вона стосуються оформлення пропозиції і жодним чином не впливає на її зміст. Аналогічна позиція викладена в рішеннях Антимонопольного комітету України, в тому числі рішенням №4860-р/пк-пз від 22.05.2018р.
Відповідно до частини 1 розділу ІІІ “Зміст та спосіб подання тендерних пропозицій” всі документи, які Учасник подає у довільній формі у складі тендерної пропозиції, повинні бути складені на фірмовому бланку – у разі наявності таких бланків (для юридичних осіб) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та засвідчені печаткою (у разі її наявності).
У складі тендерної пропозиції Учасником надано скановані документи, складені не на фірмовому бланку, що може свідчити про його відсутність на час подання пропозиції і не суперечить вимогам тендерної документації.

Щодо пункту 2 вимоги членами тендерного комітету було встановлено, що на підтвердження повноважень посадової особи згідно з пункту 8 розділу “Документи які додатково подаються учасниками” Додатку 1 до тендерної документації та розділу тендерної документації III “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” передбачено, що “повноваження посадової особи на підписання документів тендерної пропозиції Учасником підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом”. Виходячи з даного формулювання, Учасник повинен надати один з вищевказаних документів. ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР подав копію наказу про призначення, що відповідає вимогам тендерної документації.

Щодо пункту 3 вимоги членами тендерного комітету було встановлено, що в частини 1 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору” розділу “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” Додатку 1 до тендерної документації “Учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2018 рік та не менше одного, що виконується за 2019 рік....”.
Учасником закупівлі ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР надано довідку про виконання аналогічних договорів з інформацією про два договори, а саме, договір № 4 від 18.01.2018р. (замовник - УДКСУ у м.Кропивницькому), договір № 11 від 01.03.2019р. (замовник - ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія). На підтвердження інформації, вказаній в довідці, учасником було надано скан - копії вищевказаних договорів, що відповідає вимогам, передбаченим ч.1 дод.1 тендерної документації. Договір № 28 від 07.02.2018 (замовник — ГУДКСУ у Кіровоградській області), який Учасником було додатково подано, не розглядався.

Щодо пункту 4 вимоги членами тендерного комітету було додатково розглянуто документи, подані ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР та встановлено наступне: розділом III. “Інструкції з підготовки тендерних пропозицій” тендерної документації вимагається “Тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів”.
На виконання даної вимоги Учасником закупівлі подано реєстр документів, який містить не повний перелік документів, поданих у складі тендерної пропозиції, що не відповідає фактично поданим документам, передбачених тендерною документацією.

Щодо пункту 5 вимоги членами тендерного комітету було встановлено наступне. Відповідно до частини 2 “Наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання умов договору” розділу “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” Додатку 1 до тендерної документації передбачене, що Учасник повинен подати “Довідку в довільній формі про наявність транспорту реагування, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони. Додатково подаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що плануються до залучення в якості транспорту реагування в м.Кропивницькому (у разі оренди/лізингу автомобілів надаються копії відповідних договорів).”. В тендерній пропозиції ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР відсутня довідка про наявність транспорту реагування, що буде використовуватись групами негайного реагування.

Щодо пункту 6 вимоги членами тендерного комітету було встановлено, що згідно з пунктом 7 “Документи які додатково подаються учасниками” Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати “Гарантійний лист щодо згоди з основними умовами договору, проект якого наведено у додатку 3 до тендерної документації та підписаний проект договору” . При цьому, тендерною документацією не передбачено форму гарантійного листа.
ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР на виконання цієї вимоги надав підписаний проект договору на першій сторінці якого зазначено текст з погодженням з основними умовами даного договору, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою.

Щодо пункту 7 вимоги членами тендерного комітету було встановлено, що відповідно до пункту 1.2 розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” Учасник повинен подати лист-згоду на обробку наявних персональних даних (згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації). На виконання цієї вимоги ПП ЕГО-ЮП-ОСКАР подав лист - згоду на обробку персональних даних за підписом директора (файл завантажено в електронну систему в електронну систему Prozorro 09.12.2019р. о 15:26:23).
Розгорнути Згорнути
задовільнити вимогу подану групою компаній СОБР
Номер вимоги: UA-2019-11-22-001923-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Група компаній СОБР, Код ЄДРПОУ:42047126
Дата подання: 30 грудня 2019 14:06
Відхилення пропозиції ТОВ "Група компаній СОБР"
Шановні члени тендерного комітету та голова тендерного комітету! Вами було відхилено пропозицію учасника закупівлі на послуги охорони, ТОВ «Група компаній СОБР». В Протоколі про відхилено зазначено, що причина відхилення не надання підтвердження факту надання послуг охорони в повному обсязі за 2018 рік, ( Учасником не завантажено в електронну систему всієї кількості актів по договору від 01.09.2018р. № СО-1, а саме за вересень та жовтень, що не відповідає вимогам, встановленим п.1 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору” розділу “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” додатку 1 до тендерної документації пропозицій”).
В додатку 1 до тендерної документації вимагається: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору а саме: Учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2018 рік та не менше одного, що виконується за 2019 рік.
В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місцезнаходження, предмет договору, номер, дата укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці надаються копії договорів (не менше 2) та актів виконаних робіт (тощо), що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі за 2018 рік та часткове виконання договору 2019 року.
На підтвердження кваліфікаційного критерію (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) Учасником надано: Довідку аналогічних договорів, Копії двох договорів за 2018 та 2019 роки, з яких аналогічний договір за 2018 рік є договір від 01.09.2018р. № СО-1 з ТОВ “Підприємство “АВІС”.
На підтвердження повністю виконаного договору за 2018 рік надано акти виконаних робіт за грудень і листопад. Саме грудень є останнім місяцем року. Акт виконаних робіт за грудень підтверджує повністю виконаний договір 2018року.
Звертаємо вашу увагу на те, що ви в тендерній документації, вимагаєте підтвердити повністю виконаний договір , чим ми і підтвердили, а не акти виконаних робіт за всі місяці. Перечитайте її, і зверніть увагу: там не йдеться річ про Акти виконаних робіт за всі місяці надання послуг.
ТОВ «Група компаній СОБР» виконали та підтвердили всі умови тендерної документації. Тому вимагаємо змінити ваше рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Група компаній СОБР», та визнати учасника переможцем. Ваші дії є не правомірні і не законні. У разі ігнорування нашої вимоги, чи не вчинення дій на нашу користь ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 січня 2020 16:35
Відповідно до п.1 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору” розділу “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” додатку 1 до тендерної документації “Учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2018 рік та не менше одного, що виконується за 2019 рік.
В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місце знаходження, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці надаються копії договорів (не менше 2) та актів виконаних робіт (тощо), що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі за 2018 рік та часткове виконання договору 2019 року. ” (далі-п.1.додатку 1 до тендерної документації)
Формулювання “актів виконаних робіт (тощо), що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі за 2018...” означає подання Учасником закупівлі всієї кількості актів по договору за 2018 рік, які в сумі підтвердять оплату всієї суми договору, що в свою чергу підтвердить факт надання послуг в повному обсязі за договором 2018 року.
У складі своєї пропозиції “Група компаній СОБР” подано довідку від 27.11.2019 № 100 про виконання аналогічних договорів, в якій вказано два договори: за 2018 рік від 01.09.2018р. № СО-1 (ТОВ “Підприємство “АВІС”) за 2019 рік від 27.02.2019р. № 26/46 (КУ “База спеціального медичного постачання”).
Договором від 01.09.2018р. № СО-1 (далі - Договір) передбачено надання послуг цілодобової охорони протягом 4 місяців 2018 року, а саме, з 03.09.2018р. (п.9.3 Договору) у вигляді п’яти постів охорони (додаток 1 до Договору), за ціною 19 500,00 грн. за один цілодобовий пост охорони. Загальна вартість охоронних послуг за один місяць по Договору у 2018 році становить 97 500,00 грн. Враховуючи вищевикладене, загальна сума Договору у 2018 році становить не менше 383 500,00 грн.(вересень = 97 000,00 грн. /30 х 28 = 91 000,00 грн. + (97 500,00 грн. х 3) = 383 500,00 грн.)
Враховуючи вимоги п.1.додатку 1 до тендерної документації, Групі компаній СОБР для підтвердження факту надання послуг в повному обсязі за Договором потрібно було завантажити в електронну систему акти, які в сумі підтвердять оплату загальної суми вищезазначеного договору, що в свою чергу підтвердить факт надання послуг в повному обсязі (за період з вересня по грудень 2018 року) за договором 2018 року.
На підтвердження факту надання послуг охорони за 2018 рік по договору Учасником завантажено в електронну систему два акти, а саме, від 29.12.2019 № ГСК - 0019 та від 30.11.2019 № ГСК — 00017 на суму 195 000,00 грн.. Даними актами Учасник закупівлі підтверджує факт надання послуг охорони у листопаді та грудні 2018 року та не підтверджує факт надання послуг у вересні та жовтні.
Наявними актами поданими Учасником закупівлі не підтверджено в повному обсязі належне виконання Договору що не відповідає вимогам, передбаченим до п.1.додатку 1 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
відповідь на вимогу подану “Група компаній СОБР”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕГО-ЮП-ОСКАР" 210 816,00
UAH з ПДВ
209 195,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ 245 952,00
UAH з ПДВ
245 952,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Група компаній "СОБР" 282 844,80
UAH з ПДВ
282 844,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 15:26
Договір оренди авто.pdf
09 грудня 2019 15:26
Список працівників.pdf
09 грудня 2019 15:26
Список робітників.pdf
09 грудня 2019 15:26
визнаний банкрутом.pdf
09 грудня 2019 15:26
вимоги ст 17 закону.pdf
09 грудня 2019 15:26
Вимоги ст. 17 Закону (2).pdf
09 грудня 2019 15:26
Вимоги ст. 17 Закону.pdf
09 грудня 2019 15:26
довідка єдр.pdf
09 грудня 2019 15:26
довідка про директора.pdf
09 грудня 2019 15:26
довідка про персонал.pdf
09 грудня 2019 15:26
список працівників.pdf
09 грудня 2019 15:26
ст. 17 Закону.pdf
09 грудня 2019 15:26
Статут.pdf
09 грудня 2019 15:26
Ліцензія.pdf
09 грудня 2019 15:26
довідка про офіс.pdf
09 грудня 2019 15:26
довідка з держреестру.pdf
09 грудня 2019 15:26
виписка з держреесту.pdf
09 грудня 2019 15:26
довідка про персонал.pdf
09 грудня 2019 15:26
список працівників.pdf
09 грудня 2019 15:26
Список охоронників.pdf
09 грудня 2019 15:26
Свідоцтва охоронників.pdf
09 грудня 2019 15:26
Відповідність ст17.pdf
09 грудня 2019 15:26
Реестр.pdf
09 грудня 2019 15:26
Лист згода.pdf
09 грудня 2019 15:26
Копия договора - 1.pdf
09 грудня 2019 15:26
Копия акта-3.pdf
09 грудня 2019 15:26
Копия договора-2.pdf
09 грудня 2019 15:26
Копия договора-3.pdf
09 грудня 2019 15:26
Копия акта-2.pdf
09 грудня 2019 15:26
Копия акта.pdf
09 грудня 2019 15:26
Додаток-6.pdf
09 грудня 2019 15:26
Довідка.pdf
09 грудня 2019 15:26
Гарант.лист-2.pdf
09 грудня 2019 15:26
Гарант.лист-1.pdf
09 грудня 2019 15:26
Тенд.пропозиц..pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 11:50
Електронний підпис
20 грудня 2019 11:37
довідка
20 грудня 2019 11:37
тендерна пропозиція
09 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:55
Реєстр.pdf
09 грудня 2019 15:10
Реєстр.pdf
09 грудня 2019 15:10
Акти.pdf
09 грудня 2019 15:10
Договір на пульт.pdf
09 грудня 2019 15:10
ВИТЯГ ТОВ ОПЗ.pdf
09 грудня 2019 15:10
ВИТЯГ ЄДИНИЙ ПОДАТОК.pdf
09 грудня 2019 15:10
СТАТУТ.pdf
09 грудня 2019 15:10
ст. 17 (3_8).pdf
09 грудня 2019 15:10
протокол зборів.pdf
09 грудня 2019 15:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 грудня 2019 15:10
Лист ліцензія.pdf
09 грудня 2019 15:10
Дод. 5 Лист-згода.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:48
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:51
Тривожна кнопка.pdf
28 листопада 2019 14:51
Технічні характеристики_3.pdf
28 листопада 2019 14:51
Технічні характеристики_2.pdf
28 листопада 2019 14:51
Ліцензія.pdf
28 листопада 2019 14:51
Лист згода.pdf
28 листопада 2019 14:51
КУ БСМП.pdf
28 листопада 2019 14:51
Виписка ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 14:51
Наявність транспорту.pdf
28 листопада 2019 14:51
МТБ.pdf
28 листопада 2019 14:51
Копії свідоцтв ТЗ.pdf
28 листопада 2019 14:51
Згода з умовами договору.pdf
28 листопада 2019 14:51
Економічні конкуренції.pdf
28 листопада 2019 14:51
Договір оренди авто.rar
28 листопада 2019 14:51
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 14:51
Відсутність судимості.pdf
28 листопада 2019 14:51
Відомості учасника.pdf
28 листопада 2019 14:51
Витяг Єдиного податку.pdf
28 листопада 2019 14:51
Аналогічні договора.pdf
28 листопада 2019 14:51
Акти виконаних робіт.pdf
28 листопада 2019 14:51
АВІС.rar
28 листопада 2019 14:51
Технічні характеристики_1.pdf
28 листопада 2019 14:51
Тендерна пропозиція_2.pdf
28 листопада 2019 14:51
Тендерна пропозиція_1.pdf
28 листопада 2019 14:51
Статут СОБР.pdf
28 листопада 2019 14:51
Статистика_2.pdf
28 листопада 2019 14:51
Статистика_1.pdf
28 листопада 2019 14:51
Реєстр.pdf
28 листопада 2019 14:51
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 14:51
Працівники.pdf
28 листопада 2019 14:51
Посадова особа.pdf
28 листопада 2019 14:51
Повноваження підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕГО-ЮП-ОСКАР"

ТОВ ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ

Група компаній СОБР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕГО-ЮП-ОСКАР"
#33428596
Рішення скасоване 209 195,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 20:14
ПП "ЕГО-ЮП-ОСКАР"
#33428596
Відхилено 209 195,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 20:21
ТОВ ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ
#41274114
Відхилено 245 952,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 17:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "Група компаній "СОБР"
#42047126
Відхилено 282 844,80
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 19:31

Інформація про відміну

Дата відміни
28 грудня 2019 19:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі