Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області розташованої по бул. Центральний, 12а, м.Запоріжжя
Очікувана вартість
710 904,00 UAH
UA-2019-11-22-001904-c c6d3f8a1070f4b9685f3b2ff065459c7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Літошко Світлана Вікторівна

+380612262702 ordzh_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611417
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Маяковського, буд.4
Контактна особа: Літошко Світлана Вікторівна
+380612262702
ordzh_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:24
Очікувана вартість: 710 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 109,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться на очікувану вартість згідно проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області розташованої по бул. Центральний, 12а, м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата може надаватися відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) Аванс 30 Календарні 10
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 09:40
ЕКСПЛІКАЦІЯ ЗОШ 78 ПС ОП.pdf
22 листопада 2019 16:29
Додаток 6 Лист-згода.docx
22 листопада 2019 16:29
Додаток 5 Лист-гарантія.docx
22 листопада 2019 16:29
Додаток 4 Проект договору.docx
22 листопада 2019 16:29
Додаток 3 Технічне завдання.docx
22 листопада 2019 16:29
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
22 листопада 2019 16:29
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
22 листопада 2019 16:29
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 25 листопада 2019 17:56
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:14
Пунктом 2.1. Додатку 2, передбачене надання довідки про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з питань протипожежної безпеки, яка повинна містити інформацію про працівників відповідно до постанови КМУ № 852. Вищезазначена постанова містить вичерпний перелік працівників, необхідних для виконання даного виду робіт. Наявність інженера-кошторисника, тим паче, який повинен бути у штаті! підприємства, нормами постанови КМУ № 852, жодним чином не передбачена. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою що суперечить діючому законодавству України та просимо виключити з тендерної документації вимогу «Обов’язкова наявність в штаті інженера-кошторисника (сертифікованого)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дійсно, Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 надано вичерпний перелік працівників, необхідних для виконання даного виду робіт, в який не включено кошторисника.
В той же час, відповідно чинного законодавства Замовник самостійно встановлює вимоги документації електронних торгів. За умови, що роботи фінансуються з місцевого бюджету, кошторисна документація виступає підставою для проведення розрахунків, вважаємо за доцільне вимагати наявність в штаті Учасників інженера-кошторисника (сертифікованого).
Уточнення
Дата подання: 26 листопада 2019 15:38
Дата відповіді: 27 листопада 2019 10:36
В кваліфікаційних вимогах, пункті 2 зазначено "Копії посвідчень працівників з охорони праці керівників (згідно типового положення з проведення навчання та перевірки знань з охорони праці п. 3.9. та Постанови № 852)". Посвідчення необхідно на працівників чи на керівників?
Відповідь: Вимоги стосуються посвідчень з охорони праці керівників та працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-001904-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист", Код ЄДРПОУ:37778452
Дата подання: 26 листопада 2019 15:33
Не відповідність тендерної документації вимогам ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту
У відповідності до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Вимагаємо виключити з Розділу 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до Тендерної документації "1. Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі" наступне: "*Аналогічними договорами будуть виступати виконані в повному обсязі договори на встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу класу наслідків не менше СС2 та системи оповіщення класу не менше СО3, з актами вводу експлуатації або актом перевірки відповідності системи або іншим документом, підписаним комісією у складі якої є представники Державної служби з надзвичайних ситуації або іншим державним органом. (надати підтвердження).", так як це суперечить наказу Мінрегіону №254 від 25.09.2018 року, яким скасовано додаток И «Перевірка відповідності» ДБН В.2.5-56:2014. Дана вимога може дискредитувати учасників процедури закупівлі в тому числі тому, що на час дії Додатку И ДБН В.2.5-56:2014, органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 10:29
Шановний Учаснику!
Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме абзацу 2, п. 2, розділу 2 Замовник вказує інформацію про Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником.
Зазначаємо, що предмет закупівлі за законодавчими актами передбачає встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в загальноосвітньому навчальному закладі, тобто класу наслідків не менше СС2 та системи оповіщення класу не менше СО3.
Зазначаємо, що дата початку дії «ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту. Зміна № 1» 01.11.2019 р. , тобто на період укладення аналогічних договорів додаток И «Перевірка відповідності» ДБН В.2.5-56:2014 був чинним.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-001904-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА", Код ЄДРПОУ:37778452
Дата подання: 27 листопада 2019 14:43
ПОВТОРНО. Не відповідність тендерної документації вимогам ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту
Ви не відповіли коректно на нашу вимогу.
По-перше. На час дії Додатку И ДБН В.2.5-56:2014 допускалося та вказано, що органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020. Представники Державної служби з надзвичайних ситуації лише могли залучатися в якості третьої сторони в виключних випадках. В ваших же тендерних вимогах вказані лише представники Державної служби з надзвичайних ситуації та інші державні органи. Ваша тендерна вимога грубо порушує статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Ви віддаєте перевагу лише тим учасникам, які мають підписи в актах представників Державної служби з надзвичайних ситуації та інших державних органів, і дискримінуєте тих, хто має підписи третьої сторони.
По друге. На сьогоднішній день Додаток И ДБН В.2.5-56:2014 не діє (з 01.11.2019 р.). Ви проводите процедуру закупівлі в кінці листопада 2019 р. Таким чином ви грубо порушуєте статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині дискримінації тих учасників торгів, які майже цілий листопад не порушуючи будівельні норми та згідно чинного законодавства, здавали виконані роботи замовникам актами, які не візувалися у представників Державної служби з надзвичайних ситуації та інших державних органах.
Прошу усунути порушення законодавства в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 15:55
Шановний Учаснику!
Ще раз звертаємо Вашу увагу, що на допорогові закупівлі поширюється дія Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", посилатись на статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" некоректно. Замовник віддає перевагу пропозиціям, де відповідність виконаних робіт нормативним актам засвідчена державними органами.
Зазначаємо, що роботи проводяться в загальноосвітньому навчальному закладі (Замовник вважає цей випадок виключним), що за договором, укладеним за результатами проведення даної процедури, оцінка відповідності має проводитись з представниками саме Державної служби з надзвичайних ситуацій або іншим державним органом в якості третьої сторони.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ 303 494,40
UAH з ПДВ
303 494,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНСАЛТІНГОВО-ІНЖИНІРІНГОВИЙ ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "БРАНДМАУЕР" 580 993,20
UAH з ПДВ
440 783,77
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 699 895,51
UAH з ПДВ
658 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" 660 327,51
UAH з ПДВ
660 327,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВП-2005" 710 900,00
UAH з ПДВ
699 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Совгиря Роман Павлович 704 563,42
UAH з ПДВ
704 563,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 13:14
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:05
технічна частина 4.rar
29 листопада 2019 13:05
технічна частина 3.rar
29 листопада 2019 13:05
технічна частина 2.rar
29 листопада 2019 13:04
технічна частина 1.rar
29 листопада 2019 13:04
кваліфікаційна частина 4.rar
29 листопада 2019 13:04
кваліфікаційна частина 3.rar
29 листопада 2019 13:04
кваліфікаційна частина 2.rar
29 листопада 2019 13:04
кваліфікаційна частина 1.rar
29 листопада 2019 13:04
інші документи.rar

Публічні документи

28 листопада 2019 15:43
Трудовий договір Костіцин.PDF
28 листопада 2019 15:43
Трудовий договір Герасимов.PDF
28 листопада 2019 15:43
Трудова угода Мічковський.PDF
28 листопада 2019 15:43
Посвідчення на висоті л2.PDF
28 листопада 2019 15:43
Посвідчення на висоті л1.PDF
28 листопада 2019 15:43
Виписка з пож мінімуму 131.PDF
28 листопада 2019 15:43
Виписка з охорони праці 139.PDF
28 листопада 2019 15:43
Сертифікати.rar
28 листопада 2019 15:43
Акт Агро-Овен к дог.№34-18М.PDF
28 листопада 2019 15:43
Договор Агро-Овен.PDF
28 листопада 2019 15:43
Акт к Договору 34-19М.PDF
28 листопада 2019 15:43
Договор 34-19М.PDF
28 листопада 2019 15:43
АКТ к Договору 12-18М.PDF
28 листопада 2019 15:43
Договор 12-18М.PDF
28 листопада 2019 15:43
Відгук від АКТА Сервіс.PDF
28 листопада 2019 15:43
Договор оренди склада.PDF
28 листопада 2019 15:43
Довідка ст.17 Закону України.PDF
28 листопада 2019 15:43
Довідка бенефіціар.PDF
28 листопада 2019 15:43
Гарантійний лист.PDF
28 листопада 2019 15:43
Довідка 2 про працівників.PDF
28 листопада 2019 15:43
ДОЗВІЛ.pdf
28 листопада 2019 15:43
Статут всі сторінки.PDF
28 листопада 2019 15:43
Статистика Ирпень.PDF
28 листопада 2019 15:43
Сертификат сметчика.PDF
28 листопада 2019 15:43
Презентационный лист.PDF
28 листопада 2019 15:43
свідоцтво ГІПа.jpg
28 листопада 2019 15:43
Паспорт Яценко.PDF
28 листопада 2019 15:43
Новая лицензия 26 03 14.jpg
28 листопада 2019 15:43
Квал сертификат ГІПа.jpg
28 листопада 2019 15:43
Витяг з ПДВ.jpg
28 листопада 2019 15:43
Відомості про учасника.PDF
28 листопада 2019 15:43
Договірна ціна.PDF
28 листопада 2019 15:43
КОШТОРИС.PDF
28 листопада 2019 15:43
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 16:59
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:58
проект.rar
29 листопада 2019 16:58
цінова пропозиція.rar
29 листопада 2019 16:58
технічна частина.rar
29 листопада 2019 16:58
стаття 17.rar
29 листопада 2019 16:58
кваліфікаційна частина.rar
29 листопада 2019 16:58
Інші документи.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 15:06
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:52
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:51
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 13:51
Технічна частина.rar
29 листопада 2019 13:51
Кваліфікаційна частина.rar
29 листопада 2019 13:51
Інші документи.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 15:42
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:40
Інші документи.rar
29 листопада 2019 15:40
Кваліфікаційна частина.rar
29 листопада 2019 15:40
Технічна частина.rar
29 листопада 2019 15:40
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:22
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:19
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 15:40
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:36
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 15:36
Технічна частина.rar
29 листопада 2019 15:36
Кваліфікаційні вимоги.rar
29 листопада 2019 15:36
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ

ПП "КОНСАЛТІНГОВО-ІНЖИНІРІНГОВИЙ ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "БРАНДМАУЕР"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"

ТОВ "СВП-2005"

ФОП Совгиря Роман Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ
#39795160
Переможець 303 494,40
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:51

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ
#39795160
303 494,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 13:27
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:27
Договір укладений
12 грудня 2019 13:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 303 494,40
UAH (в тому числі ПДВ 50 582,40 UAH)