Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області розташованої по бул. Центральний, 12а, м.Запоріжжя
Очікувана вартість
710 904,00 UAH
UA-2019-11-22-001904-c ● c6d3f8a1070f4b9685f3b2ff065459c7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37611417 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Маяковського, буд.4 |
Контактна особа: |
Літошко Світлана Вікторівна +380612262702 ordzh_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 11:24 |
Очікувана вартість: | 710 904,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 109,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля проводиться на очікувану вартість згідно проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області розташованої по бул. Центральний, 12а, м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул. Центральний, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Попередня оплата може надаватися відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) | Аванс | 30 | Календарні | 10 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 09:40 |
ЕКСПЛІКАЦІЯ ЗОШ 78 ПС ОП.pdf |
22 листопада 2019 16:29 |
Додаток 6 Лист-згода.docx |
22 листопада 2019 16:29 |
Додаток 5 Лист-гарантія.docx |
22 листопада 2019 16:29 |
Додаток 4 Проект договору.docx |
22 листопада 2019 16:29 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx |
22 листопада 2019 16:29 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx |
22 листопада 2019 16:29 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx |
22 листопада 2019 16:29 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 25 листопада 2019 17:56
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:14
Пунктом 2.1. Додатку 2, передбачене надання довідки про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з питань протипожежної безпеки, яка повинна містити інформацію про працівників відповідно до постанови КМУ № 852. Вищезазначена постанова містить вичерпний перелік працівників, необхідних для виконання даного виду робіт.
Наявність інженера-кошторисника, тим паче, який повинен бути у штаті! підприємства, нормами постанови КМУ № 852, жодним чином не передбачена.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою що суперечить діючому законодавству України та просимо виключити з тендерної документації вимогу «Обов’язкова наявність в штаті інженера-кошторисника (сертифікованого)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дійсно, Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 надано вичерпний перелік працівників, необхідних для виконання даного виду робіт, в який не включено кошторисника.
В той же час, відповідно чинного законодавства Замовник самостійно встановлює вимоги документації електронних торгів. За умови, що роботи фінансуються з місцевого бюджету, кошторисна документація виступає підставою для проведення розрахунків, вважаємо за доцільне вимагати наявність в штаті Учасників інженера-кошторисника (сертифікованого).
Дійсно, Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 надано вичерпний перелік працівників, необхідних для виконання даного виду робіт, в який не включено кошторисника.
В той же час, відповідно чинного законодавства Замовник самостійно встановлює вимоги документації електронних торгів. За умови, що роботи фінансуються з місцевого бюджету, кошторисна документація виступає підставою для проведення розрахунків, вважаємо за доцільне вимагати наявність в штаті Учасників інженера-кошторисника (сертифікованого).
Уточнення
Дата подання: 26 листопада 2019 15:38
Дата відповіді: 27 листопада 2019 10:36
В кваліфікаційних вимогах, пункті 2 зазначено "Копії посвідчень працівників з охорони праці керівників (згідно типового положення з проведення навчання та перевірки знань з охорони праці п. 3.9. та Постанови № 852)". Посвідчення необхідно на працівників чи на керівників?
Відповідь: Вимоги стосуються посвідчень з охорони праці керівників та працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-22-001904-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист", Код ЄДРПОУ:37778452
Дата подання: 26 листопада 2019 15:33
Не відповідність тендерної документації вимогам ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту
У відповідності до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Вимагаємо виключити з Розділу 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до Тендерної документації "1. Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі" наступне: "*Аналогічними договорами будуть виступати виконані в повному обсязі договори на встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу класу наслідків не менше СС2 та системи оповіщення класу не менше СО3, з актами вводу експлуатації або актом перевірки відповідності системи або іншим документом, підписаним комісією у складі якої є представники Державної служби з надзвичайних ситуації або іншим державним органом. (надати підтвердження).", так як це суперечить наказу Мінрегіону №254 від 25.09.2018 року, яким скасовано додаток И «Перевірка відповідності» ДБН В.2.5-56:2014. Дана вимога може дискредитувати учасників процедури закупівлі в тому числі тому, що на час дії Додатку И ДБН В.2.5-56:2014, органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 10:29
Шановний Учаснику!
Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме абзацу 2, п. 2, розділу 2 Замовник вказує інформацію про Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником.
Зазначаємо, що предмет закупівлі за законодавчими актами передбачає встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в загальноосвітньому навчальному закладі, тобто класу наслідків не менше СС2 та системи оповіщення класу не менше СО3.
Зазначаємо, що дата початку дії «ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту. Зміна № 1» 01.11.2019 р. , тобто на період укладення аналогічних договорів додаток И «Перевірка відповідності» ДБН В.2.5-56:2014 був чинним.
Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме абзацу 2, п. 2, розділу 2 Замовник вказує інформацію про Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником.
Зазначаємо, що предмет закупівлі за законодавчими актами передбачає встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в загальноосвітньому навчальному закладі, тобто класу наслідків не менше СС2 та системи оповіщення класу не менше СО3.
Зазначаємо, що дата початку дії «ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту. Зміна № 1» 01.11.2019 р. , тобто на період укладення аналогічних договорів додаток И «Перевірка відповідності» ДБН В.2.5-56:2014 був чинним.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-001904-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА", Код ЄДРПОУ:37778452
Дата подання: 27 листопада 2019 14:43
ПОВТОРНО. Не відповідність тендерної документації вимогам ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту
Ви не відповіли коректно на нашу вимогу.
По-перше. На час дії Додатку И ДБН В.2.5-56:2014 допускалося та вказано, що органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020. Представники Державної служби з надзвичайних ситуації лише могли залучатися в якості третьої сторони в виключних випадках. В ваших же тендерних вимогах вказані лише представники Державної служби з надзвичайних ситуації та інші державні органи. Ваша тендерна вимога грубо порушує статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Ви віддаєте перевагу лише тим учасникам, які мають підписи в актах представників Державної служби з надзвичайних ситуації та інших державних органів, і дискримінуєте тих, хто має підписи третьої сторони.
По друге. На сьогоднішній день Додаток И ДБН В.2.5-56:2014 не діє (з 01.11.2019 р.). Ви проводите процедуру закупівлі в кінці листопада 2019 р. Таким чином ви грубо порушуєте статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині дискримінації тих учасників торгів, які майже цілий листопад не порушуючи будівельні норми та згідно чинного законодавства, здавали виконані роботи замовникам актами, які не візувалися у представників Державної служби з надзвичайних ситуації та інших державних органах.
Прошу усунути порушення законодавства в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
По-перше. На час дії Додатку И ДБН В.2.5-56:2014 допускалося та вказано, що органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020. Представники Державної служби з надзвичайних ситуації лише могли залучатися в якості третьої сторони в виключних випадках. В ваших же тендерних вимогах вказані лише представники Державної служби з надзвичайних ситуації та інші державні органи. Ваша тендерна вимога грубо порушує статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Ви віддаєте перевагу лише тим учасникам, які мають підписи в актах представників Державної служби з надзвичайних ситуації та інших державних органів, і дискримінуєте тих, хто має підписи третьої сторони.
По друге. На сьогоднішній день Додаток И ДБН В.2.5-56:2014 не діє (з 01.11.2019 р.). Ви проводите процедуру закупівлі в кінці листопада 2019 р. Таким чином ви грубо порушуєте статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині дискримінації тих учасників торгів, які майже цілий листопад не порушуючи будівельні норми та згідно чинного законодавства, здавали виконані роботи замовникам актами, які не візувалися у представників Державної служби з надзвичайних ситуації та інших державних органах.
Прошу усунути порушення законодавства в тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 15:55
Шановний Учаснику!
Ще раз звертаємо Вашу увагу, що на допорогові закупівлі поширюється дія Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", посилатись на статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" некоректно. Замовник віддає перевагу пропозиціям, де відповідність виконаних робіт нормативним актам засвідчена державними органами.
Зазначаємо, що роботи проводяться в загальноосвітньому навчальному закладі (Замовник вважає цей випадок виключним), що за договором, укладеним за результатами проведення даної процедури, оцінка відповідності має проводитись з представниками саме Державної служби з надзвичайних ситуацій або іншим державним органом в якості третьої сторони.
Ще раз звертаємо Вашу увагу, що на допорогові закупівлі поширюється дія Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", посилатись на статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" некоректно. Замовник віддає перевагу пропозиціям, де відповідність виконаних робіт нормативним актам засвідчена державними органами.
Зазначаємо, що роботи проводяться в загальноосвітньому навчальному закладі (Замовник вважає цей випадок виключним), що за договором, укладеним за результатами проведення даної процедури, оцінка відповідності має проводитись з представниками саме Державної служби з надзвичайних ситуацій або іншим державним органом в якості третьої сторони.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ |
303 494,40
UAH з ПДВ
|
303 494,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОНСАЛТІНГОВО-ІНЖИНІРІНГОВИЙ ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "БРАНДМАУЕР" |
580 993,20
UAH з ПДВ
|
440 783,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
699 895,51
UAH з ПДВ
|
658 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" |
660 327,51
UAH з ПДВ
|
660 327,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВП-2005" |
710 900,00
UAH з ПДВ
|
699 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Совгиря Роман Павлович |
704 563,42
UAH з ПДВ
|
704 563,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ #39795160 |
Переможець |
303 494,40
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:27
|
Договір | укладений |
12 грудня 2019 13:22
|