Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки
Services of land management works on registration / re-registration of legal documents for land plots
Очікувана вартість
4 658 304,75 UAH
UA-2019-11-22-001835-b 74a33af8fcc64f738df517d2b1fc1b07
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: regional branch "Southwest railway" of JSC "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40081221
Contact point: Procurement organization
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 4 658 304,75 UAH без ПДВ
Publication date: 22 листопада 2019 14:07
Enquiries until: 12 грудня 2019 18:00
Complaints submission until: до 18 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 грудня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 4 658 305 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Scope of the procurement
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
More information in the tender documentation. Draft contract in the tender documentation.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету аналогічних договорів
Дата подання: 10 грудня 2019 11:01
1) Підкажіть будь ласка чи потрібно подавати аналогічні договори по кожному визначеному згідно п.п. 4 п 1 Додатку 2 до тендерної документації виду робіт, а саме: 1. Один аналогічний договір - розробка проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок; 2. Один аналогічний договір - технічна документація щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки (земельних ділянок) в натурі (на місцевості); 3. Один аналогічний договір - щодо оформлення/переоформлення земельних ділянок державної або комунальної форми власності. 2) Чи буде вважатися відповідністю кваліфікаційному критерію надання з боку учасника двох аналогічних договорів з предметом: «розроблення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки (земельних ділянок) в натурі (на місцевості)» та надання до них копій витягів з Державного земельного кадастру, актів наданих послуг, позитивних листів-відгуків від контрагентів та інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Проект договору
Дата подання: 10 грудня 2019 15:12
Вкажіть чи необхідно учаснику надавати заповнений зі свого боку Проект договору (Додаток 8 до тендерної документації)? Чи необхідно подавати учаснику у складі своєї тендерної пропозиції довідку-погодження з проектом договору?
Відповідь відсутня
Технічні характеристики
Дата подання: 10 грудня 2019 15:13
Підкажіть яким чином учасник має подавати та підтверджувати відповідність вимогам Додатку 1 до тендерної документації, якщо планує брати участь лише в одному лоті? Чи необхідно за своїм змістом при поданні та заповненні розділяти Додаток 1 до тендерної документації? Чи необхідно в довідці в довільній формі з описом послуг, що буде надавати учасник та їх відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у тендерній документації, що вимагається Додатком 5 до тендерної документації, вказувати номер лота? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 10 грудня 2019 15:13
Відповідно до п. 10.5 Проекту договору (Додаток 8 до тендерної документації) зазначено: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно бути дійсним з дня укладання договору і діяти до 30.09.2020 р.». В той же час в п. 6 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації вказано: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно бути дійсним з дня укладання договору і діяти не менше ніж до 20.01.2020 р». Просимо виправити дану невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Аналогічні договори
Дата подання: 10 грудня 2019 15:18
Підкажіть будь-ласка чи буде вважатися аналогічним договір з наступним предметом: «Послуги по встановленню (відновленню) меж земельної ділянки в натурі на місцевості»? Підкажіть будь-ласка чи буде вважатися аналогічним договір з наступним предметом: «послуги з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Кваліфікаційний критерій
Дата подання: 10 грудня 2019 17:48
Чи є аналогічним в розумінні даної закупівлі договір з таким предметом: «Послуги з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування»?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-001835-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 25 листопада 2019 11:16
Помилки в Тендерній документації
Виправте помилки в Тендерній документації щодо строку надання послуг.
У пункті 4.4.Розділу 1. Загальні положення вказано Строк надання послуг до 31.12.2019, крім того в Додатку 5 вказано надати Довідку в довільній формі про гарантію виконання послуг до 31.12.2019 року. Виконання таких робіт у строк до 31.12.2019 та надання Довідки в довільній формі про гарантію виконання послуг до 31.12.2019 року не можливо тому як аукціон призначений на 27 січня 2020 року. Також зверніть увагу на пункт 13 Проекту договору.
Просимо привести Тендерну документацію у відповідність строкам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2019 14:51
Дана вимога буде винесена на розгляд тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-001835-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин", Код ЄДРПОУ:32348604
Дата подання: 02 грудня 2019 17:37
СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Ознайомившись з Тендерною документацією констатуємо, що вона не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Тендерною документацією визначено період подачі пропозицій до 18:00, 22.12.2019 р. Враховуючи положення абз.2, п.5, ст.28 Закону дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій – тобто ніяк не раніше 28.12.2019р. Тендерною документацією (п.2 розділу 6) визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, виконуючи вимоги Закону, договір з учасником-переможцем може бути укладений не раніше 08.01.2020р. В той же час Тендерною документацією п.4.4 розділу 1. Загальні положення та в проекті договору (Додаток 8) вказано строк надання послуг до 31.12.2019 р., крім того Замовник вимагає надати Довідку в довільній формі про гарантію виконання послуг до 31.12.2019 року (п.2 додатку 5), що автоматично накладає штрафні санкції на учасника, встановлені п.7.5 договору. Вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону в частині строку надання послуг та дати підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2019 15:14
Дана вимога буде винесена на розгляд тендерного комітету.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000034 ● 2448addbdcf4493ebf94c096a8fcc4d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2019-11-22-001835-b 22.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінено

2019-12-19 10:12:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки
Опис предмету закупівлі:
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 324 489,75 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 244,90 UAH без ПДВ


Title: Services of land management works on registration / re-registration of legal documents for land plots
Description: More information in the tender documentation. Draft contract in the tender documentation.
Current status: Cancelled
Estimated total value: 324 489,75 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 3 244,90 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 27 січня 2020 12:23
Auction planned date: 27 січня 2020 12:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Services of land management works on registration / re-registration of legal documents for land plots
CPV: 71250000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником, шляхом 100 % перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця відповідно до виставленого рахунку-фактури протягом 30 банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), який має бути підписаний уповноваженими представниками Замовника, та реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до чинного законодавства України. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 грудня 2019 16:38
Коментар щодо відміни: Торгивідмінено відповідно до ст. 31 закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі.
Документи:
11 грудня 2019 16:38
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:28
Протокол відміни торгів.pdf