Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук для ДНЗ №5
Очікувана вартість
8 400,00 UAH
UA-2019-11-22-001783-c ● f6f129571e4f4639914f9091f6c9e53a
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 02141696 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27 |
Контактна особа: |
Супоровський Андрій Валерійович +380380334431 jurist_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 15:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 15:41 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 8 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, 15-й мікрорайон, буд. 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 15:37 |
1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 11:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-22-001783-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41206306
Дата подання: 29 листопада 2019 16:03
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу вагу на те, що в інформації для проведення допорогової електронної закупівлі Ноутбук для ДНЗ №5 у пункті 6.1 Вами було зазначено, що для участі в закупівлі учасник зобов'язаний надати форму комерційної пропозиції згідно встановленого зразку (Додаток 1), у якій повинен вказати назву, торгову марку, модель, артикул та іншу необхідну інформацію для ідентифікації товару. ФОП Шульц В.Ю. не надав такої форми, не зазначивши при цьому суттєво важливі дані. Також ненаданий документ, зазначений у п. 6.9, а саме, гарантійний лист, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених документів в п. 6 даної Інформації у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (із зазначенням дати створення). Враховуючи вище зазначене, вимагаємо дискваліфікувати учасника ФОП Шульц В.Ю. та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 16:18
Оцінка учасників електронної допорогової закупівлі «Ноутбук для ДНЗ №5» відбувається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019, Наказу ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019. Цінова пропозиція та документи Учасника, який за результатами аукціону запропонує найменшу ціну, перевіряється на відповідність вимогам, викладених в Інформації до електронної допорогової закупівлі. В електронній допороговій закупівлі «Ноутбук для ДНЗ №5» Учасник ФОП Шульц Віталій Юрійович за результатами аукціону запропонував найменшу ціну і після перевірки поданих даним Учасником документів його було дискваліфіковано у зв’язку з тим, що Учасник не надав в складі своєї пропозиції всіх передбачених в Інформації документів (Протокол засідання тендерного комітету №182 від 02.12.2019 року), а саме:
1. Позитивний відгук від Замовника (на фірмовому бланку Замовника) про виконання умов аналогічного договору, по одному до кожної копії аналогічного договору згідно п. 6.5. Інформації (із зазначенням дати створення).
2. Гарантійний лист, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених документів в п. 6 Інформації до електронної допорогової закупівлі «Ноутбук для ДНЗ №5» у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (із зазначенням дати створення).
1. Позитивний відгук від Замовника (на фірмовому бланку Замовника) про виконання умов аналогічного договору, по одному до кожної копії аналогічного договору згідно п. 6.5. Інформації (із зазначенням дати створення).
2. Гарантійний лист, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених документів в п. 6 Інформації до електронної допорогової закупівлі «Ноутбук для ДНЗ №5» у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (із зазначенням дати створення).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
8 350,00
UAH з ПДВ
|
8 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП" |
8 378,00
UAH з ПДВ
|
8 335,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Цяк Н.Г. |
8 397,00
UAH з ПДВ
|
8 397,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3039917031 |
Відхилено |
8 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 16:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП" #41206306 |
Переможець |
8 335,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
10 грудня 2019 09:13
|