Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44310000-6 Вироби з дроту Грозозахисний трос ТК-11
44310000-6 Wire products Ground wire TК-11
Очікувана вартість
5 232 500,00 UAH
UA-2019-11-22-001767-b c5c3adbd1bae43878688fcb9b3e304ca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скоробогатько Олександра

+380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Скоробогатько Олександра
+380 (44) 238-32 60
SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY
Додаткові контактні особи: Мєлкумова Ольга Павлівна
+380 (044) 238-38-02
Mielkumova.OP@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
National ID: 00100227
Contact point: Skorobogatko Oleksandra
+380 (44) 238-32 60
SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY
Additional contacts: Mielkumova O.P.
+380 (044) 238-38-02
Mielkumova.OP@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:58
Очікувана вартість: 5 232 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125580 UAH
Publication date: 22 листопада 2019 13:59
Enquiries until: 16 грудня 2019 12:00
Complaints submission until: до 22 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 грудня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 5 232 500 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 52 325 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Scope of the procurement
Джерело фінансування-кошти підприємства
Джерело фінансування-кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 т
44310000-6 Вироби з дроту Грозозахисний трос ТК-11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

44310000-6 Wire products Ground wire TК-11
CPV: 44310000-6
Період постачання: по 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата (Аванс) товару. Розмір Авансу становить до 100 % (сто відсотків) включно від ціни Договору. Попередня оплата Товару здійснюється за умови надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу за формою згідно з Додатком __ до Договору (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. Аванс сплачується ПОСТАЧАЛЬНИКУ протягом 25 (двадцяти п‘яти) банківських днів з дати надання ним Рахунку (після набрання Договором чинності) та за умови надання ПОКУПЦЮ Банківської гарантії на Аванс (на паперовому носії) не пізніше дати передачі Рахунку; при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. У разі ненадання Покупцю забезпечення на авансовий платіж на момент отримання Покупцем рахунку-фактури Постачальника (якщо сума Авансу становить один мільйон грн. або більше) та/або ненадання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку протягом 7 (семи) банківських днів (після набрання Договором чинності) для здійснення ПОКУПЦЕМ попередньої оплати (Авансу) у визначений в Договорі строк, вважається, що Постачальник відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу. У такому разі, відповідні положення Договору щодо сплати попередньої оплати не застосовуються до взаємовідносин між Сторонами, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах після оплати з відстрочкою платежу до 25 банківських днів. Аванс 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 11:20
ТД_Грозозах_трос зміни 2.doc
13 грудня 2019 11:20
Зміни2_Грозозахисний трос (перелік).pdf
29 листопада 2019 10:21
Зміни1_Грозозахисний трос (перелік).pdf
22 листопада 2019 13:56
Титул. лист ТД_Грозозахисний_трос.pdf
13 грудня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 11:20
ТД_Грозозах_трос зміни 2.doc
29 листопада 2019 10:22
ТД зі змінами 1_Грозозахисний_трос.doc
22 листопада 2019 13:56
ТД_01_078529_Грозозахисний_трос.doc
13 грудня 2019 11:20
Зміни2_Грозозахисний трос (перелік).pdf
29 листопада 2019 10:21
Зміни1_Грозозахисний трос (перелік).pdf
22 листопада 2019 13:56
Титул. лист ТД_Грозозахисний_трос.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до основних умов договору
Дата подання: 26 листопада 2019 15:18
Дата відповіді: 29 листопада 2019 10:28
Добрий день! Наша компанія має прийняти участь у торгах на закупівлю Грозозахисного троса ТК-11. При цьому, просимо Вас розгляниту внесення змін:, а саме: у Додаток 3 до тендерної документації "ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" після графіку поставок додати фразу "Дозволяється прискорення (дострокове виконання графіку) відвантажень Постачальником" По Додатоку 4 до тендерної документації Проект договору поставки внести та викласти в такій редакції наступні пункти: "п.3.2.1. Оплата Покупцем здійснюється на умовах попередньої оплати у розмірі ста відсотків від ціни Договору та за умови надання Постачальником забезпечення попередньої оплати у формі Банківської гарантії (за формою згідно з Додатком __ до Договору). Попередня оплата сплачується Покупцем протягом 7 банківських днів після набрання Договором чинності та за умови надання Постачальником протягом зазначеного терміну безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати; при цьому сума Банківської гарантії повинна дорівнювати сумі попередньої оплати." п. 3.2.1.2 " Банківська гарантія забезпечення повернення попередньої оплати повинна бути чинною на дату отримання попередньої оплати і втрачає свою чинність після погашення Постачальником (згідно з підписаними Покупцем актами) всієї суми попередньої оплати, в забезпечення повернення якого видана така Банківська гарантія, або повернення Постачальником попередньої оплати відповідно до вимоги Покупця. Банківська гарантія забезпечення попередньої оплати не може бути анульована або змінена без попереднього узгодження із Покупцем."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо Додатку 3 до тендерної документації: замовником внесені зміни до тендерної документації.
Щодо Додатку 4 до тендерної документації: запропоновані потенційним учасником пропозиції щодо встановлення повної передоплати (100%, замість передоплати до 20%) суперечать інтересам Компанії.
Технічна частина
Дата подання: 26 листопада 2019 16:29
Дата відповіді: 29 листопада 2019 10:29
Просимо Вас погодити поставку грозахисного троса на дерев'яних барабанах з пластиковою біркою завода-виробника із зазначеням всіх основних умов по маркуванню.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації та звертаємо увагу, що у тендерній документації відсутні вимоги до продукції для виготовлення барабанів та бирок.
Стосовно основних умов договору
Дата подання: 05 грудня 2019 12:55
Дата відповіді: 05 грудня 2019 14:29
Добрий день! Просимо Вас погодити основні умови договору в такій редакції: 3.4. Датою оплати вважається дата списання коштів з рахунку ПОКУПЦЯ на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА. 4.7. Одержання повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА про неприбуття його представника, відсутність відповіді на повідомлення ПОКУПЦЯ (уповноваженого представника ПОКУПЦЯ) протягом наступного робочого дня після отримання повідомлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, неприбуття представника ПОСТАЧАЛЬНИКА впродовж 5-ти робочих днів з моменту отримання повідомлення ПОКУПЦЯ, якщо більший термін не вказаний у відповідному повідомленні, відсутність повноважень у представника ПОСТАЧАЛЬНИКА або недосягнення згоди Сторін щодо невідповідності товару встановленим вимогам Договору Покупець вправі скласти документ (акт) про недоліки за участю незалежної експертної організації (експерта).4.8. Акт про недоліки надається/направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ для виконання. Усунення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ недоліків товару, в тому числі його заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки; ПОСТАЧАЛЬНИК несе всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного товару (без будь-якої компенсації ПОКУПЦЕМ).5.1.1.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.4 цього Договору. При цьому, факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником такого повідомлення.5.1.3.2. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Покупцем, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.4 цього Договору;6.1. Постачальник гарантує якість товару протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.6.3. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК (уповноважений представник ПОСТАЧАЛЬНИКА) відмовиться від участі у оформленні документу про недоліки, або не матиме достатніх повноважень на підписання такого документу, або не прибуде на письмовий виклик ПОКУПЦЯ (уповноваженого представника ПОКУПЦЯ) впродовж 5-ти робочих днів з моменту отримання повідомлення ПОКУПЦЯ, якщо більший термін не вказаний у відповідному повідомленні, Покупець вправі скласти такий документ про недоліки за участю незалежної експертної організації (експерта).7.2. За порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.7.4. За порушення умов зобов’язання щодо якості товару ПОСТАЧАЛЬНИК повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісної Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.6. Виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільними, оскільки суперечать інтересам Замовника.
Погодження основих умов по ТД
Дата подання: 09 грудня 2019 14:02
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:30
Задля можливості оптимізувати відносини між Вашою організацією та потенційним Постачальником, які, на нашу думку, дозволять сформувати найкращу пропозицію, що буде вигідно відрізнятись від запропонованого бюджету закупівлі, пропонуємо Вам внести наступні зміни до ТД в частині оплати та суми авансу, а саме: - в частині авансу: «аванс у розмірі оплати ста відсотків від ціни Договору та за умови надання Постачальником забезпечення попередньої оплати у формі Банківської гарантії (за формою згідно з Додатком __ до Договору), що дорівнює сумі авансу.» - в частині оплати: «аванс сплачується Постачальнику протягом 5 банківських дня з дати надання рахунку (після набрання Договором чинності) та за умови надання Постачальником Банківської гарантії на Аванс (на паперовому носії) не пізніше дати передачі Рахунку.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 грудня 2019
UA-2019-11-22-001767-bc5c3adbd1bae43878688fcb9b3e304ca
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 10:13
Забезпечення.rar
26 грудня 2019 10:13
Цінова.rar
26 грудня 2019 10:13
Кваліфікація.rar
26 грудня 2019 10:13
Технічна частина.rar

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 10:00
Електронний підпис
09 січня 2020 10:00
МЮ СИДОРЕНКО О.О..pdf
09 січня 2020 10:00
МЮ ЛАВРИНЕНКО С.Г..pdf
09 січня 2020 10:00
МЮ БРЕСЛОВ Ю.Р..pdf
09 січня 2020 10:00
ДОВІДКА ДПІ.pdf
09 січня 2020 10:00
ВИТЯГ НЕ ЄДР.pdf
02 січня 2020 17:54
Електронний підпис
02 січня 2020 17:54
ПЕРЕРАХУНОК ЦІНИ.pdf
26 грудня 2019 10:19
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:19
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:19
ФІН.ЗВІТНІСТЬ 2018р..pdf
26 грудня 2019 10:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 грудня 2019 10:19
Скоч 20190613 552764.pdf.p7s
26 грудня 2019 10:19
Скоч 20190613 552764.pdf
26 грудня 2019 10:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ОСНОВНІ ВИМОГИ.pdf
26 грудня 2019 10:19
лицензия.pdf.p7s
26 грудня 2019 10:19
лицензия.pdf (1).p7s
26 грудня 2019 10:19
лицензия.pdf
26 грудня 2019 10:19
ЛИСТ-ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ІНФОРМАЦІЯ ПІДПИСАНТИ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОГОВОР ОЛЬВИЯ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОГОВОР ИЗМ МТП.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОВІДКА СТ.50.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОВІДКА ПРОДУКЦІЯ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОВІДКА ОБЛАДНАННЯ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОВІДКА НЕ ЄДР.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОВІДКА ВИРОБНИК.pdf
26 грудня 2019 10:18
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
26 грудня 2019 10:18
Відгук вид ИЗМ МТП.pdf
26 грудня 2019 10:18
016-001-50297-2019.pdf.p7s
26 грудня 2019 10:18
016-001-50297-2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 5 186 500,00
UAH
5 068 050,00
UAH
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" 5 209 500,00
UAH
5 152 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 10:00
Електронний підпис
09 січня 2020 10:00
МЮ СИДОРЕНКО О.О..pdf
09 січня 2020 10:00
МЮ ЛАВРИНЕНКО С.Г..pdf
09 січня 2020 10:00
МЮ БРЕСЛОВ Ю.Р..pdf
09 січня 2020 10:00
ДОВІДКА ДПІ.pdf
09 січня 2020 10:00
ВИТЯГ НЕ ЄДР.pdf
02 січня 2020 17:54
Електронний підпис
02 січня 2020 17:54
ПЕРЕРАХУНОК ЦІНИ.pdf
26 грудня 2019 10:19
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:19
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:19
ФІН.ЗВІТНІСТЬ 2018р..pdf
26 грудня 2019 10:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 грудня 2019 10:19
Скоч 20190613 552764.pdf.p7s
26 грудня 2019 10:19
Скоч 20190613 552764.pdf
26 грудня 2019 10:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ОСНОВНІ ВИМОГИ.pdf
26 грудня 2019 10:19
лицензия.pdf.p7s
26 грудня 2019 10:19
лицензия.pdf (1).p7s
26 грудня 2019 10:19
лицензия.pdf
26 грудня 2019 10:19
ЛИСТ-ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ІНФОРМАЦІЯ ПІДПИСАНТИ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОГОВОР ОЛЬВИЯ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОГОВОР ИЗМ МТП.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОВІДКА СТ.50.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОВІДКА ПРОДУКЦІЯ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОВІДКА ОБЛАДНАННЯ.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОВІДКА НЕ ЄДР.pdf
26 грудня 2019 10:19
ДОВІДКА ВИРОБНИК.pdf
26 грудня 2019 10:18
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
26 грудня 2019 10:18
Відгук вид ИЗМ МТП.pdf
26 грудня 2019 10:18
016-001-50297-2019.pdf.p7s
26 грудня 2019 10:18
016-001-50297-2019.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 10:13
Забезпечення.rar
26 грудня 2019 10:13
Цінова.rar
26 грудня 2019 10:13
Кваліфікація.rar
26 грудня 2019 10:13
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 5 068 050,00
UAH
08 січня 2020 11:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
5 068 050,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 14:39
Дог.№ 01-078529-20 від 21.01.2020.pdf укладений
21 січня 2020 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 15 листопада 2020
Сума оплати за договором: 6 081 660,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 013 610,00 UAH)