Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з виготовлення, розміщення та демонстрування інформаційної продукції)
Очікувана вартість
3 100 000,00 UAH
UA-2019-11-22-001692-c 124cecb27442437b8d2f169f1fe0067f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Юлія Олександрівна

380676325462 oas_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38360501
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75
Контактна особа: Величко Юлія Олександрівна
380676325462
oas_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 13:06
Очікувана вартість: 3 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з виготовлення, розміщення та демонстрування інформаційної продукції)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 послуга
Послуги з виготовлення, розміщення та демонстрування інформаційної продукції. (Джерело фінансування -міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, б.75.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує надані та підписані в актах послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

адресная программа
Дата подання: 22 листопада 2019 16:19
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:23
Здравствуйте уважаемая тендерная комиссия. Проанализировав требования к участникам тендерной закупки пункт 1 Додатка 1, необходимо предоставить подписанные договора с владельцами конструкций по конкретной адресной программе что приведена в Додаток 2 на период с 01.01.2020 по 31.07.2020, я правильно понимаю? Благодарю за ответ.
Відповідь: Добрий день! Відповідно до вашого запитання, повідомляємо наступне.
Необхідно надати не "договора с владельцами конструкций", а "або копії дозволів або оригінали
чи копії документів (договори/угоди/гарантійні листи тощо) щодо оренди/користування оренди/
користування/співробітництва з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2" так як відповідно до статті 16 ЗУ "Про рекламу" розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами міських рад, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. При цьому, пунктом 2 Типових правил розміщення зовнішньої реклами (затверджені постановою КМУ від 29.12.2003 № 2067) право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці надає дозвіл, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами.
Дякуємо за запитання!
Щодо кваліфікаційних критеріїв та адресної програми
Дата подання: 25 листопада 2019 16:02
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:25
Доброго дня, панове. Є 2 питання: 1. У кваліфікаційних вимогах зазначено, що наявність мат.-технічної бази також підтверджують "оригінали документів чи завірені належним чином їх копії (договори/угоди/гарантійні листи тощо) щодо оренди/користування/співробітництва з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2". Чи вірно ми розуміємо, що у, наприклад, гарантійному листі достатньо послатися на №№ прямих договорів із власниками конструкцій чи додати скан-копії договорів? 2. У разі, якщо певні рекламні конструкції, розташовані на зазначених в Адресній програмі місцях, зайняті на вказаний період іншими клієнтами, чи можлива їх заміна на умовах добору інших конструкцій на найближчих локаціях або таких, що досягають медійних показників (OTS, GRP) рівних або більших, ніж вказані Вами в Адресній програмі конструкції? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо кваліфікаційних критеріїв та адресної програми
Доброго дня! Відповідно до Ваших запитань:

1. У кваліфікаційних вимогах зазначено, що наявність мат.-технічної бази також підтверджують "оригінали документів чи завірені належним чином їх копії (договори/угоди/гарантійні листи тощо) щодо оренди/користування/співробітництва з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2". Чи вірно ми розуміємо, що у, наприклад, гарантійному листі достатньо послатися на №№ прямих договорів із власниками конструкцій чи додати скан-копії договорів?

Відповідь: В документах або їх копіях (договорах/угодах/гарантійних листах тощо) повинна міститися вичерпна інформація щодо оренди/користування/співробітництва Учасника з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2 до тендерної документації), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2 до тендерної документації.

2. У разі, якщо певні рекламні конструкції, розташовані на зазначених в Адресній програмі місцях, зайняті на вказаний період іншими клієнтами, чи можлива їх заміна на умовах добору інших конструкцій на найближчих локаціях або таких, що досягають медійних показників (OTS, GRP) рівних або більших, ніж вказані Вами в Адресній програмі конструкції?

Відповідь: В адресній програмі зазначені не рекламні конструкції з посиланням на конкретних фізичних або юридичних осіб, які мають дозволи на право розміщення зовнішньої реклами, а місця знаходження рекламних конструкцій, що використовуватимуться для демонстрування інформаційної продукції. Згідно з проектом договору за погодженням із Замовником можлива заміна рекламних конструкцій (рекламних засобів) з адресної програми, який залучені для надання Послуг, на аналогічні з такими ж характеристиками без додаткової плати в обсязі що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від загального об’єму площин зазначених в адресній програмі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РТМ-УКРАЇНА" 2 991 924,00
UAH з ПДВ
2 991 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АУТДОР МЕДІА СОЮЗ" 3 095 100,00
UAH з ПДВ
3 026 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ ПЛАТОНОВ" 3 093 960,00
UAH з ПДВ
3 093 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 13:58
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:05
13_Свідоцтво_ПДВ.pdf
06 грудня 2019 16:05
12_Витяг_з_ЄДР.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 17:38
Довідка МВС.pdf
13 грудня 2019 17:38
Довідка ДПІ.pdf
06 грудня 2019 17:48
Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2019 17:48
Лист_запит до Сілл.pdf
06 грудня 2019 17:48
Статут.pdf
06 грудня 2019 17:48
Рішення засновника.pdf
06 грудня 2019 17:48
Довідка_8 Статут.pdf
06 грудня 2019 17:48
Довідка_5 Банкрутство.pdf
06 грудня 2019 17:48
Довідка_2 АМКУ.pdf
06 грудня 2019 17:48
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 12:23
75.pdf
03 грудня 2019 12:23
витяг 2 стр..jpg
03 грудня 2019 12:23
78.pdf
03 грудня 2019 12:23
свид.плат.НДС.jpg
03 грудня 2019 12:23
виды работ.jpg
03 грудня 2019 12:23
свид.о регистр.ЮЛ.jpg
03 грудня 2019 12:23
витяг 1стр..jpg
03 грудня 2019 12:23
выписка ЕДР стр.1.jpg
03 грудня 2019 12:23
витяг 3 стр..jpg
03 грудня 2019 12:23
лицензия.jpg
03 грудня 2019 12:23
Статут _1_.pdf
03 грудня 2019 12:23
76.pdf
03 грудня 2019 12:23
77.pdf
03 грудня 2019 12:23
выписка с ЕДР стр.2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РТМ-УКРАЇНА"

ТОВ "АУТДОР МЕДІА СОЮЗ"

ТОВ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ ПЛАТОНОВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РТМ-УКРАЇНА"
#31282375
Відхилено 2 991 924,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:23
ТОВ "АУТДОР МЕДІА СОЮЗ"
#42652811
Переможець 3 026 460,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АУТДОР МЕДІА СОЮЗ"
#42652811
3 026 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 10:39
ДУ 3 від 19.06.2020р.pdf зміни до договору
23 червня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 13:08
ДУ 2 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
19 травня 2020 13:06
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 14:55
ДУ 1 від 14.01.2020.pdf зміни до договору
15 січня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:40
Договір 1 01 01.pdf укладений
02 січня 2020 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/01.01
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/01.01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/01.01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 026 460,00
UAH