Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло (масло вершкове вагове, масло вершкове пачкове) (Джерело фінансування: місцевий бюджет)
Очікувана вартість
687 420,00 UAH
UA-2019-11-22-001670-c ● 6d8423ce98034dd5a7046bb6026b11cf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 39698044 |
Місцезнаходження: | 56602, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42 |
Контактна особа: |
Мироненко Антоніна Петрівна +380516721526 rvormk2007@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 687 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кг
Масло вершкове вагове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
1800 кг
Масло вершкове пачкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару: до 23-х навчальних закладів Новоодеського району. Розрахунки проводяться шляхом: поетапної оплати Замовником після постачання товару та пред'явлення Постачальником накладної та рахунку на оплату за поставлений товар з відстрочкою платежу до 20 банківських днів. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 15:10 |
Проект Договору.docx | |
22 листопада 2019 15:10 |
ТД масло вершкове 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-22-001670-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:24789564
Дата подання: 16 грудня 2019 10:07
Лист-оскарження Промагротрейд
Лист-оскарження щодо рішення відносто ТОВ Промагротрейд
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2019 18:19
На Ваш лист-оскарження від 16.12.2019 року № 491 щодо перегляду рішення тендерного комітету КУ «Новоодеський РЦФГ та НМЗЗО» (протокол № 177 від 13.12.2019 року) повідомляємо:
1) Згідно п.п.5.1. п.5. р.3 тендерної документації (ТД) Замовник просить надати копію раніше укладеного договору (копії специфікацій, додатків, додаткових угод тощо) на постачання товару, аналогічного предмету закупівлі в якому прописано: «Номер договору»; «Дата заключення договору»; «Предмет закупівлі», «Найменування сторін», «Обсяги закупівлі», «Термін дії договору» та «Сума договору», а саме – масло. Та документи, які підтверджують його виконання (скановані накладні або акти прийому-передачі товару на повну суму договору або лист від замовника про 100% виконання всіх зобов’язань згідно договору, в якому прописано номер договору та дата його підписання).
Учасник ТОВ «Промагротрейд» надав довідку про виконання аналогічних договорів від 04.12.2019 р. № 270 та копії договорів (згідно довідки) та один лист-відгук від 19.11.2019 р. № 96 в якому не вказано номера та дати договору, який виконано. Довідка та самі договори не можуть бути доказом виконання всіх зобов’язань постачальника. Готуючи тендерну пропозицію (ТП) Учасник міг надати інші документи, які підтверджують виконання договору у повному обсязі (скановані накладні або акти прийому-передачі товару на повну суму договору).
2) Замовник згідно п.п.5.1. п.5. р.3 ТД просив надати:
- довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально – технічної бази необхідних для виробництва (зберігання) та постачання товару, що є предметом закупівлі. У якості документального підтвердження надати копію документів підтверджуючих правові підстави наявності виробничих та/або складських приміщень обладнаних холодильним устаткуванням (договір купівлі - продажу, або оренди, або документ, що підтверджує право власності/користування). У разі оренди приміщень та обладнання її строк не повинен закінчуватися на строк поставки товару. У разі використання виробничого та/або складського приміщення, холодильного обладнання надати лист від власника про вищевказаного приміщення, обладнання про те, що учасник дійсно отримав дозвіл на використання.
Учасник ТОВ «Промагротрейд» надав довідку в довільній формі про стан складів від 04.12.2019 року № 287 та рішення Миколаївської Міської ради про затвердження акта державної технічної комісії про введення в експлуатацію майнового комплексу по вул. Старофортечній, 1-а від 20.12.2004 року № 2477 за зверненням гр. Гайченко Галини Олександрівни, яка згідно відкритого реєстру Міністерства юстиції України та наданих Учасником документів не має відношення до ТОВ «Промагротрейд». Тому цей документ ніяк не підтверджує право власності на будівлю.
3) Замовник згідно п.п.5.1. п.5. р.3 ТД просив надати:
- копії документів підтверджуючих правові підстави наявності автомобільного транспорту (авторефрижератор, або ізотермічним автомобілем з холодильною установкою), договір купівлі-продажу, або оренди, або послуг перевезення та копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу.
Учасник ТОВ «Промагротрейд» надав довідку про наявність спеціального транспорту від 04.12.2019 р. № 268 та копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, але не надав договіри купівлі-продажу.
Тендерний комітет комунальної установи, розглянувши Ваш лист-оскарження та повторно розглянувши документи ТП, не має наміру скасовувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Промагротрейд», яке було прийняте раніше.
1) Згідно п.п.5.1. п.5. р.3 тендерної документації (ТД) Замовник просить надати копію раніше укладеного договору (копії специфікацій, додатків, додаткових угод тощо) на постачання товару, аналогічного предмету закупівлі в якому прописано: «Номер договору»; «Дата заключення договору»; «Предмет закупівлі», «Найменування сторін», «Обсяги закупівлі», «Термін дії договору» та «Сума договору», а саме – масло. Та документи, які підтверджують його виконання (скановані накладні або акти прийому-передачі товару на повну суму договору або лист від замовника про 100% виконання всіх зобов’язань згідно договору, в якому прописано номер договору та дата його підписання).
Учасник ТОВ «Промагротрейд» надав довідку про виконання аналогічних договорів від 04.12.2019 р. № 270 та копії договорів (згідно довідки) та один лист-відгук від 19.11.2019 р. № 96 в якому не вказано номера та дати договору, який виконано. Довідка та самі договори не можуть бути доказом виконання всіх зобов’язань постачальника. Готуючи тендерну пропозицію (ТП) Учасник міг надати інші документи, які підтверджують виконання договору у повному обсязі (скановані накладні або акти прийому-передачі товару на повну суму договору).
2) Замовник згідно п.п.5.1. п.5. р.3 ТД просив надати:
- довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально – технічної бази необхідних для виробництва (зберігання) та постачання товару, що є предметом закупівлі. У якості документального підтвердження надати копію документів підтверджуючих правові підстави наявності виробничих та/або складських приміщень обладнаних холодильним устаткуванням (договір купівлі - продажу, або оренди, або документ, що підтверджує право власності/користування). У разі оренди приміщень та обладнання її строк не повинен закінчуватися на строк поставки товару. У разі використання виробничого та/або складського приміщення, холодильного обладнання надати лист від власника про вищевказаного приміщення, обладнання про те, що учасник дійсно отримав дозвіл на використання.
Учасник ТОВ «Промагротрейд» надав довідку в довільній формі про стан складів від 04.12.2019 року № 287 та рішення Миколаївської Міської ради про затвердження акта державної технічної комісії про введення в експлуатацію майнового комплексу по вул. Старофортечній, 1-а від 20.12.2004 року № 2477 за зверненням гр. Гайченко Галини Олександрівни, яка згідно відкритого реєстру Міністерства юстиції України та наданих Учасником документів не має відношення до ТОВ «Промагротрейд». Тому цей документ ніяк не підтверджує право власності на будівлю.
3) Замовник згідно п.п.5.1. п.5. р.3 ТД просив надати:
- копії документів підтверджуючих правові підстави наявності автомобільного транспорту (авторефрижератор, або ізотермічним автомобілем з холодильною установкою), договір купівлі-продажу, або оренди, або послуг перевезення та копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу.
Учасник ТОВ «Промагротрейд» надав довідку про наявність спеціального транспорту від 04.12.2019 р. № 268 та копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, але не надав договіри купівлі-продажу.
Тендерний комітет комунальної установи, розглянувши Ваш лист-оскарження та повторно розглянувши документи ТП, не має наміру скасовувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Промагротрейд», яке було прийняте раніше.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-22-001670-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:24789564
Дата подання: 16 грудня 2019 10:05
Дата подання: 16 грудня 2019 10:05
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 19.12.2019 № 18890.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 18:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" |
518 400,00
UAH з ПДВ
|
395 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
396 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Григорян Армен Смбатович" |
687 420,00
UAH з ПДВ
|
687 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" #24789564 |
Відхилено |
395 800,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 14:22
|
ТОВ "Ю.КЕЙ" #37912699 |
Переможець |
396 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:44
|
Повідомлення | укладений |
04 січня 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 18:58
|
ДУ 5 масло.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 08:56
|
ДУ 4 масло.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 14:35
|
ДУ _ 3 масло.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 09:36
|
ДУ 2 масло.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 14:39
|
ДУ 1 масло.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 12:20
|
договір | укладений |
26 грудня 2019 12:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 1252 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1252 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1252 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1252 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1252 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1252 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |