Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо проведенн ремонту меблів з використанням матеріалів
Очікувана вартість
5 739,00 UAH
UA-2019-11-22-001585-c cddc5eb329d5424a90dcc947aa17758b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua

v_mashuk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України
Код ЄДРПОУ: 08735095
Місцезнаходження: 01024, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024
Контактна особа: Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua
v_mashuk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50850000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів


Послуги щодо проведенн ремонту меблів з використанням матеріалів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Ремонтування масажного валику та лицевої подушки Загальнопроцедурного столу, ремонтування масажного валику Банкетки на металевій основі передвижної "Екшн", ремонтування масажного валику Терапевтичної кушетки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019  —  22 листопада 2019
ДК 021:2015: 50850000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 листопада 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа- підприємець Бібік Павло Олексійович
#2898821375
Переможець 5 739,00
UAH
22 листопада 2019 14:56

Документи

22 листопада 2019 14:56
дог 379.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:27
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 14:56
дог 379.pdf укладений
22 листопада 2019 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 739,00
UAH