Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щітки в асортименті
Очікувана вартість
17 537,06 UAH
UA-2019-11-22-001576-c 4a21985453ce42f3b7cfda767413d383
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костецька Тетяна Миколаївна

+380456564889; +380634525520 tender@rwk.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Рефрижераторна вагонна компанія» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081326
Місцезнаходження: 08502, Україна , Київська обл., Фастів, вул. Андрія Шептицького, 1-Б
Контактна особа: Костецька Тетяна Миколаївна
+380456564889; +380634525520
tender@rwk.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:05
Очікувана вартість: 17 537,06 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Детальний опис в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
756 шт
Щітки в асортименті (джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару При наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:52
ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ -щітки (1).docx
22 листопада 2019 14:52
ТД Щітки (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 11:31
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
На питання № 1 : Згідно ст.22 Закону України про публічні закупівлі, тендерна документація містить необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму.

На питання № 2 : В тендерній документації (п. 1.1. Додаток 1Б) вимагається Довідка Учасника щодо необхідності зазначення учасниками конкретної торгової марки чи моделі товару в тендерній пропозиції. Також це передбачається у Додатку №5 тендерної документації.

На питання № 3 : Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в тендері на загальних умовах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА 13 480,40
UAH з ПДВ
13 480,40
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ 14 216,00
UAH з ПДВ
14 216,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 15 293,40
UAH з ПДВ
15 293,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА
#2924610224
Переможець 13 480,40
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА
#2924610224
13 480,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:36
№65_19 ПОСТ РВКЮВ щітки.PDF укладений
26 грудня 2019 15:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 0,01
UAH