Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2019-11-22-001498-b 9adf861b1b2b491b99c4d8cfef57d882
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Буяновська

+380967341048 buyanovska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "
Код ЄДРПОУ: 05484215
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., смт. Чернівці, вул. Вінницька, 25А
Контактна особа: Ніна Буяновська
+380967341048
buyanovska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 14:00
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Системний блок(кошти спецфонду лікарні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт Чернівці, Вінницька, 25 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 12:54
Технічні вимоги.doc
22 листопада 2019 12:54
договір.doc
22 листопада 2019 12:54
Цінова пропозиція.doc
22 листопада 2019 12:54
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 11:48
Дата відповіді: 25 листопада 2019 12:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Предметом закупівлі є системний блок, аналоги та еквіваленти товару можливі , якщо технічні параметри залишаються без змін. ФОПИ допускаються до участі в закупівлі, розглядається остаточна ціна з врахуванням ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 5 499,90
UAH з ПДВ
5 499,90
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 5 499,90
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:49

Документи

02 грудня 2019 16:49
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:48
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
5 499,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2019 16:49
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:48
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 12:43
договір.pdf укладений
09 грудня 2019 12:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 499,90
UAH (в тому числі ПДВ 916,65 UAH)