Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
155 833,34 UAH
UA-2019-11-22-001469-b 4647252a6bb04bd6bacabe4f63abf63f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Титаренко

+380957283302
+380442893155
kalinka_2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40109063
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8
Контактна особа: Наталія Титаренко
+380957283302,+380442893155
kalinka_2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 155 833,34 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 558,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


за рахунок власних господарсько-розрахункових коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 пачок
Папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару п.3.3. На основі виставленого рахунку та отриманого Товару за видатковою накладною, Покупець перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника 100 % вартості Товару у строк протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту його отримання. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 12:46
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 11:50
Дата відповіді: 25 листопада 2019 12:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Так, але за умови дотримання вимог щодо їх еквівалентності, які вказані в технічному завданні. 2. Відповідно до вимог п.8 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, учасник надає довідку з порівняльною характеристикою запропонованого товару по відношенню до технічних вимог предмету закупівлі, заявлених замовником та викладених в Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до вимог п. 8 Розділу 1 Додатку 2 у довідці з порівняльною характеристикою учасник надає вичерпну інформацію про запропоновані ним технічні параметри обладнання, вказуючи конкретні величини, розміри та інші параметри запропонованого ним обладнання, торгову марку, виробника та країну походження товару. Таким чином, всі учасники закупівлі матимуть доступ до довідок з порівняльною характеристикою запропонованого обладнання в складі тендерних пропозицій один одного у вільному та відкритому доступі. 3. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системо закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п. 1 Розділу 5 тендерної документації замовником встановлено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію «Ціна без ПДВ» складає 100 відсотків. Найвигіднішою тендерною пропозицією є пропозиція з найменшою ціною за результатами проведеного понижуючого аукціону. Дякуємо за Ваші запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 121 990,00
UAH
121 990,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 17:26
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій