Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-11-22-001004-c 73836fb4b0a14a12a067348100a9b8e1
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ідрісов Костянтин Георгійович

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Ідрісов Костянтин Георгійович
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:19
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


287 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
287 шт
Дезінфікуючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 12:57
ТД дезінфікуючі засоби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-001004-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 16 грудня 2019 09:45
Вимога
Шановний! Аргументи відхилення економічно найвигіднішої пропозиції виглядають жалюгідно. По-перше, як ви можете порівнювати характеритстики економічності засобів Даноксин та Вернедор Преміум, які не зазначені в медико-технічному завданні документації? Тобто ви порівнюєте за режимами використання, які не вказані в медико-технічному завданню документації. По-друге, ми надали порівняльну таблицю дезазасобів з посиланням на сторінки та пункти методичних вказівок, тобто виконали умови договору. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 15:17
Шановний Скаржнику , у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. У відповідності до пункту третього частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнкичиопис предмета закупівлі). При цьомутехнічнаспецифікація повинна містити: детальнийопистоварів, робіт, послуг, щозакуповуються, у тому числіїхтехнічні та якісні характеристики; вимогищодотехнічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщоописскластинеможливоабоякщодоцільнішезазначититакіпоказники;технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”.
Зауважимо, що основна мета закладу охорони здоров’я - надання високоякісної медичної допомоги населенню. І надавати її необхідно в умовах належного протиепідемічного режиму, в т.ч. із дотриманням необхідних заходів профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій. У КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"розроблено та організовано заходи по попередженню виникнення та розповсюдження ВЛІ», з урахуванням конкретної епідемічної обстановки в закладі, на виконання чинних нормативними документами, які регламентують дотримання санітарно-гігієнічного, протиепідемічного режимів, що включають в т.ч. накази МОЗ України №236 від 04.04.2012 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», №552 від 11.09.2014 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я", наказ МОЗ від 04.04.2008 N 181 Про затвердження методичних рекомендацій "Епідеміологічний нагляд за інфекціями області, хірургічного втручання та їх профілактика", Наказ Міністерства охорони здоров`я 25.05.2000 №120 Інструкція з організації медичної допомоги хворим на ВІЛ-інфекцію/СНІД та інші. У відповідності із розробленим планом проводиться своєчасна ротація, дезінфекційні засоби закуповуються у відповідності до рекомендацій вказаних нормативних документів, що й було покладено в основу оголошеної закупівлі, в т.ч. при визначенні технічних вимог до предмета закупівлі. Такий підхід відповідає одному із основних принципів проведення закупівель – максимальної економії та ефективності, адже саме ефективне проведення дезінфекційних заходів надзвичайно важливий фактор для профілактики ВЛІ, водночас, виникнення кожного випадку внутрішньо-лікарняної інфекції вимагає значних економічних ресурсів.
Технічні вимоги до предмету закупівлі у відповідності до принципу прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель були опубліковані у складі документації торгів у вільному доступі для всіх учасників закупівлі для ознайомлення і підготовки пропозицій, які б відповідали вказаним вимогам і потребам Замовника на даному етапі функціонування медичного закладу. Твердження Скаржника про обмеження масової долі активно-діючих речовин не відповідає дійсності, адже вимоги по кількості діючих речовин містять або відсотковий діапазон, або вираз «не більше», «не менше», що не обмежує коло учасників закупівлі і жодним чином не веде до їх дискримінації.
Зауважимо, що документація торгів містить торгову назву дезінфекційних засобів, що обумовлено необхідністю точного донесення інформації про характеристики предмета закупівлі, водночас передбачено розгляд еквівалентів і навіть аналогів.
В технічному завданні до засобу «Даноксин» пп.11; 12, вказані режими використання за якими порівнювалась економічність застосування дезінфекційних засобів. Але Скаржник вирішив проігнорувати викладені вимоги адже, ТОВ «ФАРТУНАТ» в своїй пропозиції не виклав таблиці із порівнянням запропонованих дезінфекційних засобів, до засобів, які запланував закуповувати Замовник. Таблиця, яку ТОВ «ФАРТУНАТ» надало у якості «порівняльної таблиці» не є порівняльною за змістом і формою, адже не містить ознак порівняння. ТОВ «ФАРТУНАТ» у наданій Таблиці вказав по кожному із запропонованих засобів, про те, що той відповідає викладеним в документації торгів технічним вимогам.Водночас, запропоновані ТОВ «ФАРТУНАТ» дезінфекційні засобине відповідають технічним вимогам за рядом характеристик. Інформація про невідповідність дезінфекційних засобів пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» технічним вимогам тендерної документації викладена в Протоколі засідання тендерного комітету КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"№321 від 14 грудня 2019р.
Враховуючи викладене – пропозиція ТОВ «ФАРТУНАТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника, звинувачення в порушенні принципів закупівель безпідставні, рішення про відхилення є правомірним.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-001004-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 18 грудня 2019 15:26
До написаного!
Хабарнику! Не треба перекучувати факти. Таблиця відповідності вам надана, а той факт, що ви намагаєтесь ігнорувати цей факт, щось вам не подобається- це ваша проблема. Той факт, що ми не даємо хабарі, хоча ваш економист та головний лікар вимагають від постачальників 40% хабаря і є головним аргументом відхилення нашої пропозиції. Ми діємо, більше не спілкуємось з хабарником- направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи з метою запобігання корупційного дерібану бюджетних коштів!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

18 грудня 2019 15:17
відповідь на скаргу (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 131 570,00
UAH з ПДВ
131 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ЧЕРНУХА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 198 530,00
UAH з ПДВ
198 530,00
UAH з ПДВ
Документи
АЛЧЕЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 09:37
8. Проект договору.pdf
05 грудня 2019 09:37
4. Кваліфікація - ст. 17.pdf
05 грудня 2019 09:37
3. Кваліфікація - ст. 16.pdf
05 грудня 2019 09:37
2. Тендерна пропозиція.docx
05 грудня 2019 09:37
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 14:55
довідка з податкової.pdf
17 грудня 2019 14:55
МВС.jpeg
07 грудня 2019 12:48
пропозиція ворд.docx
07 грудня 2019 12:38
Електронний підпис
07 грудня 2019 12:37
пропозиція (1).PDF
07 грудня 2019 09:46
пропозиція.PDF
07 грудня 2019 08:47
Сканировать10004.JPG
07 грудня 2019 08:47
ДОГ 4.JPG
07 грудня 2019 08:47
ДОГ 3.JPG
07 грудня 2019 08:47
ДОГ 2.JPG
07 грудня 2019 08:47
ДОГ 1.JPG
07 грудня 2019 08:47
Гарантійний лист.jpg
06 грудня 2019 17:02
Тіланол.PDF
06 грудня 2019 17:02
Стерисил.PDF
06 грудня 2019 17:02
Стерил С.PDF
06 грудня 2019 17:02
Санімакс.PDF
06 грудня 2019 17:02
Корзолекс_екстра.PDF
06 грудня 2019 17:02
Квікцид.PDF
06 грудня 2019 17:02
ДАНОКСИН з ензимами.pdf
06 грудня 2019 17:02
Бланідас_Актив_ензим.PDF
06 грудня 2019 17:02
Бланідас Нок.PDF
06 грудня 2019 17:02
АХД_2000_ГЕЛЬ.PDF

Публічні документи

07 грудня 2019 12:45
КОМЕРЦІЙНА.PDF
07 грудня 2019 12:45
ТІЛАНОЛ.PDF
07 грудня 2019 12:45
СТЕРИСИЛ.PDF
07 грудня 2019 12:45
СЕРТИФІКАТИ.PDF
07 грудня 2019 12:45
САНИМАКС.PDF
07 грудня 2019 12:45
КОРЗОЛЕКС ЕКСТРА.PDF
07 грудня 2019 12:45
ДАНОКСИН.PDF
07 грудня 2019 12:45
ВИСНОВКИ.PDF
07 грудня 2019 12:45
БЛАНИДАС АКТИВ ЕНЗИМ.PDF
07 грудня 2019 12:45
АХД ГЕЛЬ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

ЧЕРНУХА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

АЛЧЕЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 131 570,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2019 15:15
ЧЕРНУХА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2699100030
Переможець 198 530,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЧЕРНУХА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2699100030
198 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 лютого 2020 09:49
Коментар щодо відміни: Відмінено у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
04 лютого 2020 09:49
Протокол 25 відміна закупівлі