Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (бензин А-92, бензин А-95, нафтовий газ скраплений)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-11-22-000958-b 2f475e3e40cf4ba08daf6ac4ea0b1291
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена

+380672757433 olena_baranchuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РІВНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38492302
Місцезнаходження: 35323, Україна , Рівненська обл., с. Нова Українка, вул. Приходька, 50А
Контактна особа: Олена
+380672757433
olena_baranchuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 13:33
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Дніпровська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
8400 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Дніпровська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3000 літр
Нафтовий газ скраплений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Дніпровська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку, накладних та Товар. У разі затримки фінансування оплата проводитиметься протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів Замовнику. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 11:25
ТД бензин 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-000958-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 11 грудня 2019 11:20
ВИМОГА
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з інформацією про не відповідність пропозиції учасника ПП ОККО КОНТРАКТ вимогам тендерної документації, зокрема:
Розділом ІІІ тендерної документації, в пункті 1.7 зазначено: "Учасник зобовйязаний протягом одного робочого дня після допущення його до розгляду, розмістити на майданчику окремими файлами остаточну Форму Тендерної пропозиції(цінової) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі якщо таке мало місце".
Враховуючи той факт, що на початку аукціону цінова пропозиція учасника становила 482 580,00 грн, а станом на кінець аукціону - 454 032,00 грн, цілком підставно вважати, що пониження ціни відбулося, а отже учасник мав би надати, відповідно до вимоги пункту 1.7 оновлену тендерну пропозицію.
Аукціон відбувся 09.12.2019 року. Кваліфікация триває з 09.12.19, 14:18 . Отже, учасник мав би надати оновлену пропозицію до 10.12.2019 року, проте не надав.
Станом на сьогодні, 11.12.2019 року учасником не було виконано вимогу Замовника в строк, що був встановлений тендерною документацією, а отже пропозиція не відповідає вимогам, та, з підстав, передбачених в статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" має бути відхилена.

Отже, ВИМАГАЮ: Відхилити пропозицію учасника ПП ОККО КОНТРАКТ через її невідповідність вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 09:55
Тендерний комітет, у відповідь на вашу вимогу повідомляє наступне. Дійсно, у тендерній документації наявна вимога щодо розміщення на майданчику остаточної Форми тендерної пропозиції (цінової) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі якщо таке мало місце. Однак, практика рішень Колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель (зокрема Рішення №6550-р/пк-пз від 23.05.2019; Рішення №5726 -р/пк-пз від 10.05.2019), свідчить, що документ «цінова пропозиція» (після аукціону), що наданий після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника, а тому його відсутність або невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. Позиція Колегії АМКУ підкріплена наступним.
Відповідно до статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було встановлено: 08.12.2019. Таким чином, документ «цінова пропозиція» (після аукціону), що наданий після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника, а тому його відсутність або невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. Виходячи з наведеного вище, повідомляємо, що ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000958-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 13 грудня 2019 10:23
ВИМОГА
У тендерній документації наявна вимога щодо розміщення на майданчику остаточної Форми тендерної пропозиції (цінової) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі якщо таке мало місце.

Однак, практика рішень Колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель (зокрема Рішення №6550-р/пк-пз від 23.05.2019; Рішення №5726 -р/пк-пз від 10.05.2019), свідчить, що документ «цінова пропозиція» (після аукціону), що наданий після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника.

Отже, тендерна документація містить порушення законодавства, зокрема вимогу щодо надання цінової пропозиції після аукціону.

В статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", зазначено, що Замовник відміняє процедуру відкритих торгів, у разі якщо неможливо уснунути порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Враховуючи той факт, що у відповіді на вимогу від 12.12.2019 року, яку було подано учасником ТОВ СОЛВІНГ СІСТЕМС, Замовник погодився, що надання оновленої тендерної пропозиції суперечить чинному законодавству, а отже виявлено порушення законодавства, яке не можливо усунути - вважається за необхідним відмінити процедуру відкритих торгів.

ВИМАГАЮ відмінити процедуру відкритих торгів, з підстав, передбачених в ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 15:25
Тендерний комітет, у відповідь на вашу вимогу повідомляє наступне.
Як вбачається з практики рішень Колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель (зокрема Рішення №6550-р/пк-пз від 23.05.2019; Рішення №5726 -р/пк-пз від 10.05.2019), при розгляді даних питань, Колегія робить висновок, що відсутність чи невідповідність документа «цінова пропозиція» (після аукціону), наданого після кінцевого строку подання Пропозицій, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, разом з тим, не зобов’язує Замовника відмінити процедуру. Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», принципами здійснення закупівель, зокрема, принципом максимальної економії та ефективності, замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації. Виходячи з наведеного вище, повідомляємо, що ваша вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 482 580,00
UAH з ПДВ
454 032,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 483 840,00
UAH з ПДВ
454 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 489 396,00
UAH з ПДВ
466 136,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЛНАФТОТРЕЙД" 501 480,00
UAH з ПДВ
471 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 485 532,00
UAH з ПДВ
476 844,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 486 450,00
UAH з ПДВ
486 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 10:36
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:31
7. Довідка з ПУМБ 05.12.2019.pdf
06 грудня 2019 10:31
6. Сертифікат СПБТ.pdf
06 грудня 2019 10:31
6. Паспорт СПБТ.pdf
06 грудня 2019 10:31
5. Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2019 10:31
5. Договор.pdf
06 грудня 2019 10:31
5. Довідки.pdf
06 грудня 2019 10:31
3.Лист Белнафтогаз.pdf
06 грудня 2019 10:31
3. Белнафтогаз (БРСМ).pdf
06 грудня 2019 10:31
2. Описи.pdf
06 грудня 2019 10:31
2. Ліцензія копія.pdf
06 грудня 2019 10:31
2. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 грудня 2019 10:31
2. Витяг ПДВ копія.pdf
06 грудня 2019 10:31
2. Витяг акциз.pdf
06 грудня 2019 10:31
2. Витяг 02.12.2019.pdf
06 грудня 2019 10:31
2. Виписка.pdf
06 грудня 2019 10:31
1. Статут копия.pdf
06 грудня 2019 10:31
1. Рішення про ТОВ.pdf
06 грудня 2019 10:31
1. Рішення зміни адреси.pdf
06 грудня 2019 10:31
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 17:25
Договір СП СМТЗ.pdf
06 грудня 2019 17:24
МТБ.pdf
06 грудня 2019 17:24
Довідка працівники.pdf
06 грудня 2019 17:24
Проєкт договору.pdf
06 грудня 2019 17:24
Відповідність ст 17.pdf
06 грудня 2019 17:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 15:29
установчі.pdf
06 грудня 2019 15:29
технічна документація.pdf
06 грудня 2019 15:29
Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2019 15:29
документи підпису.pdf
06 грудня 2019 15:29
вимоги ст 17 Закону.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 10:39
Газ (завірене з датою).PDF
06 грудня 2019 10:39
Інтеркард(копія).rar
06 грудня 2019 10:39
Інтеркард (оригінал).rar
06 грудня 2019 10:39
Вог.rar
06 грудня 2019 10:39
статут та опис ( копія).pdf
06 грудня 2019 10:39
статут (оригінал).PDF
06 грудня 2019 10:39
аналогічні 6 шт.PDF
06 грудня 2019 10:38
ст 17.pdf
06 грудня 2019 10:38
Установчі.rar
06 грудня 2019 10:38
Ліцензія.rar
06 грудня 2019 10:38
АЗС.pdf
06 грудня 2019 10:38
про відкриття раунку.pdf
06 грудня 2019 10:38
А-92 (завірене з датою).PDF
06 грудня 2019 10:38
мвс.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 16:17
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:17
Сертифікат А-95.jpg
06 грудня 2019 16:17
Сертифікат А-92.jpg
06 грудня 2019 16:17
Паспорт якості А-95.pdf
06 грудня 2019 16:17
Паспорт якості А-92.pdf
06 грудня 2019 16:17
Копія статута.pdf
06 грудня 2019 16:17
Копія договора №418.pdf
06 грудня 2019 16:17
Копія договора №28.pdf
06 грудня 2019 16:16
Довідка про СК.pdf
06 грудня 2019 16:16
Довідка зразки СК.pdf
06 грудня 2019 16:16
Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2019 16:16
Витяг_11.01.19.pdf
06 грудня 2019 16:16
Відомості_ДРПОУ_20190111.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "БЕЛНАФТОТРЕЙД"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 454 032,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 12:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
454 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 09:19
ДУ бензин 9.pdf зміни до договору
20 січня 2021 09:16
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 09:01
ДУ бензин 9.pdf зміни до договору
20 січня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:58
ДУ бензин 8.pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:50
ДУ7 бензин.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 09:23
ДУ 6 бензин.pdf зміни до договору
04 червня 2020 09:15
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 15:23
ДУ 5 бензин.pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 14:10
ДУ бензин4.pdf зміни до договору
15 травня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 11:27
ДУ3 бензин.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 11:02
ДУ2 Бензин2.JPG зміни до договору
20 березня 2020 10:59
ДУ2 Бензин1.JPG зміни до договору
20 березня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:55
Договір ОККО.pdf укладений
24 грудня 2019 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна нафтового газу скрапленого з ПДВ становить 11,40 грн./літр. Ціна цього Договору становить: 452184,00 грн. (чотириста п’ятдесят дві тисячі сто вісімдесят чотири гривні) у тому числі: ПДВ – 75364 грн. (сімдесят п’ять тисяч триста шістдесят чотири гривні).
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна нафтового газу скрапленого з ПДВ становить 8,91 грн./літр. Ціна цього Договору становить: 445710,00 грн. (чотириста сорок п’ять тисяч сімсот десять гривень) у тому числі: ПДВ – 74285,00 грн. (сімдесят чотири тисячі двісті вісімдесят п’ять гривень).
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього Договору становить: 439199,50 грн. (чотириста тридцять дев’ять тисяч сто дев’яносто дев’ять гривень 50 коп.) у тому числі: ПДВ – 73199,92 грн. (сімдесят три тисячі сто дев’яносто дев’ять гривень 92 коп.).
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього Договору становить: 439144,20 грн. (чотириста тридцять дев’ять тисяч сто сорок чотири гривні 20 коп.) у тому числі: ПДВ – 73190,70 грн. (сімдесят три тисячі сто дев’яносто гривень 70 коп.).
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього Договору становить: 439110,30 грн. (чотириста тридцять дев’ять тисяч сто десять гривень 30 коп.) у тому числі: ПДВ – 73185,05 грн. (сімдесят три тисячі сто вісмдесят п’ять гривень 05 коп.).
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю проведення процедури закупівлі на закупівлю бензину А-95, А-92 та нафтовий газ скраплений на 2021 рік, Сторони дійшли згоди згідно п.10.3 договору продовжити термін дії Договору № 2/20 від 24.12.2019 р. до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього Договору становить: 87740,00 грн. (вісімдесят сім тисяч сімсот сорок гривень 00 коп.) у тому числі: ПДВ – 14623,33 грн. (чотирнадцять тисяч шістсот двадцять три гривні 33 коп.).
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього Договору становить 468629,30 грн (Чотириста шістдесят вісім тисяч шістсот двадцять дев’ять гривень 30 коп.) в т. ч. ПДВ 78104,88 грн і складається із вартості (ціни) окремих партій товару, що підлягають поставці за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для технічного коригування суми договору в електронній системі, повторно оприлюднюється додаткова угода №9.
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 19 січня 2021
Сума оплати за договором: 468 629,30
UAH (в тому числі ПДВ 78 104,88 UAH)