Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт водозахисної дамби на р.Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області (Коригування проекту)»
Очікувана вартість
7 224 003,13 UAH
UA-2019-11-22-000918-c 6c6fc82a28f44dd5af04611b1132ba1a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блаженко Наталя Романівна

+380342523142 synenkoiryna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дністровське басейнове управління водних ресурсів
Код ЄДРПОУ: 13646270
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А
Контактна особа: Блаженко Наталя Романівна
+380342523142
synenkoiryna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно пояснюючої записки до робочого проекту «Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт водозахисної дамби на р.Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області (Коригування проекту)» (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів)» встановлено: Внаслідок катастрофічних паводків, що пройшли на р. Черемош, паводковими водами розмито окремі ділянки лівобережної дамби (три ділянки). З метою відновлення нормального функціонування водозахисних дамб технічним відділом Дністровського БУВР в 2018 році був розробленй робочий проект “Капітальний ремонт водозахисної дамби на р.Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області” №1756-18-ГР який пройшов експертизу в травні 2018 року №09-206-18 від 24 травня 2018 року. Однак за час проведення тендерних процедур до початку виконання будівельно-монтажних робіт внаслідок проходження стихій (сильного дощу, вітру,граду) в червні та липні 2018р. відбулося критичне підняття рівня води у річці Черемош, що призвело до зміни гідрологічної ситуації та більшого розмиву та руйнування тіла водозахисної дамби. У зв’язку з цим виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, необхідних для її відновлення та які не враховані у виготовленій проектно-кошторисній документації . При весняному водопіллі 2019 р. водами р.Черемош було розмито направляючу грунтову перемичку і частково замулено прокоп на вказаній ділянці. Зазначені тимчасові споруди відіграли важливу захисну роль під час весняного повноводдя, оскільки відвернули основний удар від ушкодженого місця . Зважаючи на те, що основний русловий потік змістився під основу дамби та не дає змогу завершити передбачені проектом відновлювальні роботи необхідно додатково врахувати роботи з відновлення прокопу і грунтової перемички та передбачити під’їзд техніки до основи пошкодженої дамби, що дасть змогу виконувати заплановані роботи із кріплення на сухій ділянці . Враховуючи вище наведене замовником спільно з технічним наглядом , підрядною організацією та проектною групою, з метою не допущення виникнення надзвичайної ситуації та здійснення будівництва об’єкту потрібно вирішено провести додаткові роботи, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини (як наслідок дії непереборної сили (природних обставин)) необхідними для виконання проекту. Договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Такі роботи потрібно включити в кошторисну документацію. Без здійснення додаткових будівельних робіт неможливе закінчення капітального ремонту та здача об’єкта в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного зазначеного об’єкта. З метою уникнення проблем технічного характеру, беручи до уваги необхідність забезпечення сумісності технологій, обладнання і матеріалів з наявними, закупівлю додаткових робіт необхідно здійснити з попереднім виконавцем. У зв’язку з необхідністю провести додаткові будівельні роботи, не зазначені в початковому проекті, але які через непередбачувані обставини є необхідними для виконання проекту переговорна процедура за ч.6. ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» проводиться за сукупності підстав: Договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, а саме ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24, який є виконавцем робіт «Капітальний ремонт водозахисної дамби на р.Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів) за договором №1Р від 27 вересня 2019 року. Враховуючи новий експертний звіт №09-537-19, затверджений 13.11.2019 року та вищезазначене тендерним комітетом вирішено провести переговорну процедуру..

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 12:46
Оскарження наміру укласти договір: 03 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт водозахисної дамби на р.Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області (Коригування проекту)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, 23А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором (контрактом) робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, згідно належно оформлених актів виконання робіт (Форма КБ-2в), довідок (Форма КБ-3) та рахунків на оплату.. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 листопада 2019 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24
#04715664
Переможець 7 224 003,13
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 12:46

Документи

22 листопада 2019 12:46
Електронний підпис
22 листопада 2019 12:41
Повідомлення про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 12:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24
#04715664
7 224 003,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 12:46
Електронний підпис
22 листопада 2019 12:41
Повідомлення про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:01
додаткова угода.pdf укладений
28 грудня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:57
додаткова угода (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 18:02
Додаткова угода (Горішнє Залуччя).pdf зміни до договору
29 вересня 2020 17:48
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 17:01
Підписаний договір укладений
03 грудня 2019 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.3.1 та 3.2 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 224 003,11
UAH (в тому числі ПДВ 1 204 000,52 UAH)