Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Будинку культури: ремонт системи опалення та системи внутрішнього електропостачання по проспекту Незалежності, 6 в м. Долина Івано-Франківської області»
Очікувана вартість
7 485 028,00 UAH
UA-2019-11-22-000916-a b7a7d85799c44738b62f62f48b8f0a04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сметаняк Маряна Ярославівна

+380950400149 KP.YKM@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Управління комунального майна"
Код ЄДРПОУ: 38411084
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., місто Долина, вул. Чорновола, 10
Контактна особа: Сметаняк Маряна Ярославівна
+380950400149
KP.YKM@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:35
Очікувана вартість: 7 485 028,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 850,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт Будинку культури: ремонт системи опалення та системи внутрішнього електропостачання по проспекту Незалежності, 6 в м. Долина Івано-Франківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, проспект Незалежності, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 17:42
протокол.pdf
28 листопада 2019 17:42
Tenderna-dokymentacia_Kapitalnuy-remont-Bydunky-kyltyru_Opalennya-ta-elektruka (nova redakcia).pdf
22 листопада 2019 19:06
Dodatok 6.rar
22 листопада 2019 19:06
Tenderna-dokymentacia_Kapitalnuy-remont-Bydunky-kyltyru_Opalennya-ta-elektruka.pdf
28 листопада 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 08:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 17:42
протокол.pdf
28 листопада 2019 17:42
Tenderna-dokymentacia_Kapitalnuy-remont-Bydunky-kyltyru_Opalennya-ta-elektruka (nova redakcia).pdf
22 листопада 2019 19:06
Dodatok 6.rar
22 листопада 2019 19:06
Tenderna-dokymentacia_Kapitalnuy-remont-Bydunky-kyltyru_Opalennya-ta-elektruka.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційної вимоги у Тендерній документації
Дата подання: 27 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 28 листопада 2019 17:35
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 2 до Тендерної документації, у п. 7, Вами зазначена наступна вимога: "Довідка про досвід виконання аналогічних договорів за формою, наведеною нижче. Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний Договір – це договір на виконання робіт або послуг із проведення внутрішніх ремонтних робіт нежитлових приміщень, майнових комплексів тощо. Довідка має містити інформацію не менше, ніж про три договори". Зазначена вимога свідчить про штучне звуження кола потенційних Учасників процедури закупівлі та порушує ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 2 ст. 16, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Адже для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію достатньо подати 1 аналогічний договір. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, просимо Замовника усунути дискримінаційну вимогу, внести відповідні зміни у Тендерну документацію і привести її у відповідність до чинного законодавства України! Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що відповідно до частини другої статті 23 Закону нами було внесено зміни до тендерної документації.
Також інформуємо Вас, що згідно чинного законодавства, а саме ст.16 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із кваліфікаційних критерій замовник установлює наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зважаючи на те, що дана закупівля передбачає різні роботи із ремонту: системи опалення та системи внутрішнього електропостачання, тому може виникнути потреба як в поданні одного договору, так і двох окремих договорів на виконання аналогічних робіт. При наявності договору на виконання робіт з капітального ремонту системи опалення та системи внутрішнього електропостачання, може бути достатньо подання одного аналогічного договору. що є предметом даної закупівлі.
Захист комерційної таємниці Учасника
Дата подання: 27 листопада 2019 10:30
Дата відповіді: 28 листопада 2019 17:34
У Додатку 2 до Тендерної документації, у п. 14, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: "Копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики: Баланс підприємства учасника (Форма №1) за 2018 рік". Просимо замовника забезпечити схоронність комерційної таємниці учасників. а саме: доповнити тендерну документацію інформацією про те, що копія фінансової звітності подається з заштрихуванням інформації, що становить комерційну таємницю. Адже вказані документи містять конфіденційну інформацію як контрагентів учасника, так і його працівників, а тому не можуть бути оприлюднені в системі Prozorro без їхньої письмової згоди. Крім того оприлюднення деяких даних цих документів ставить під загрозу учасників, адже дозволяє шахраям незаконно використовувати конфіденційні дані. З огляду на вищезазначене, для того, щоб не створювати потенційним Учасникам даної закупівлі дискримінаційних вимог, що порушує ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та забезпечити добросовісну конкуренцію, просимо внести зміни щодо відповідності тендерної документації чинному законодавству України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши дане звернення щодо порушення комерційної таємниці учасника, вимагаючи у тендерній документації надати баланс підприємства учасника за 2018 рік (Форма 1). Повідомляємо, що Форма 1 балансу містить тільки загальну інформацію про кількість працівників підприємства і не містить жодної інформації про контрагентів підприємства.
Керуючись ст. 22 п. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Оскільки по даній закупівлі не вимагається забезпечення тендерної пропозиції, тому для підтвердження фінансової спроможності учасника, в тендерній документації вимагається баланс підприємства учасника за 2018 рік (Форма 1).
Крім того повідомляємо Вам, що дана закупівля є соціально важлива та складна і вимагає великих фінансових витрат. Тому розуміння фінансової спроможності учасника є однією із тих умов, які можуть підтвердити надійність та вчасність виконання підрядних робіт.
Однак, вважаємо за необхідне зазначити, що якщо у переможця торгів при розгляді та оцінці тендерної документації буде заштриховано дані, які вважаються персональними даними третіх осіб, згідно закону, це не буде вважатися порушенням вимог тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-26-000044 ● f2c16468c67448a3ad38a8d23ba7e13d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

26.02.2020 № 11

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.02.2020 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-11-22-000916-a 22.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-05 10:45:03

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт Будинку культури: ремонт системи опалення та системи внутрішнього електропостачання по проспекту Незалежності, 6 в м. Долина Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-000916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Яким способом та коли переможцем ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» подано документи, які Замовник вимагає в Додатку 3 до тендерної документації від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 6 582 499,00
UAH з ПДВ
6 357 948,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІМНАТА ТЕПЛА" 6 875 000,00
UAH з ПДВ
6 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 6 933 996,00
UAH з ПДВ
6 933 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 17:31
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:29
Технічна документація.rar
06 грудня 2019 17:29
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2019 17:29
Статут з Описом.pdf
06 грудня 2019 17:29
Ліцензія.pdf
06 грудня 2019 17:29
Довідка_працівники.pdf
06 грудня 2019 17:29
Довідка_МТБ.pdf
06 грудня 2019 17:29
Довідка_банкрутство.pdf
06 грудня 2019 17:29
Графік.pdf
06 грудня 2019 17:29
Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2019 17:29
Витяг з ЄДР.pdf
06 грудня 2019 17:29
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

08 грудня 2019 15:19
папка1.rar
08 грудня 2019 15:19
папка2.rar

Публічні документи

07 грудня 2019 19:12
Електронний підпис
07 грудня 2019 19:09
14.Технічна частина.rar
07 грудня 2019 19:09
1.Тендерна пропозиція.pdf
07 грудня 2019 19:09
12.Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІМНАТА ТЕПЛА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
Переможець 6 357 948,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
6 357 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:51
Договір Адамсон.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:15
Дод. угода Адамсон БК.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:10
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:13
Договір укладений
23 грудня 2019 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи об’єктивні обставини, вимоги тендерної закупівлі, бюджетні призначення Замовника, а також керуючись Цивільним кодексом України, п.п. 2.9.4. п.2.9. та п.2.16 Розділу 2; та п. 8.3 та на основі добровільної згоди Виконавця і Замовника..
Номер договору про закупівлю: А-98/12/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Недофінансування бюджету через необхідність проведення заходів для реалізації вимог Закону України та Постанови КМУ про здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби на території України
Номер договору про закупівлю: А-98/12/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 346 719,60
UAH (в тому числі ПДВ 557 786,60 UAH)