Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Управління комунального майна" |
Код ЄДРПОУ: | 38411084 |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., місто Долина, вул. Чорновола, 10 |
Контактна особа: |
Сметаняк Маряна Ярославівна +380950400149 KP.YKM@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 7 485 028,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 850,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2019 17:42 |
протокол.pdf | |
28 листопада 2019 17:42 |
Tenderna-dokymentacia_Kapitalnuy-remont-Bydunky-kyltyru_Opalennya-ta-elektruka (nova redakcia).pdf | |
22 листопада 2019 19:06 |
Dodatok 6.rar | |
22 листопада 2019 19:06 |
Tenderna-dokymentacia_Kapitalnuy-remont-Bydunky-kyltyru_Opalennya-ta-elektruka.pdf |
28 листопада 2019 17:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 листопада 2019 17:42 |
протокол.pdf
|
||||||
28 листопада 2019 17:42 |
Tenderna-dokymentacia_Kapitalnuy-remont-Bydunky-kyltyru_Opalennya-ta-elektruka (nova redakcia).pdf
|
||||||
22 листопада 2019 19:06 |
Dodatok 6.rar
|
||||||
22 листопада 2019 19:06 |
Tenderna-dokymentacia_Kapitalnuy-remont-Bydunky-kyltyru_Opalennya-ta-elektruka.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що відповідно до частини другої статті 23 Закону нами було внесено зміни до тендерної документації.
Також інформуємо Вас, що згідно чинного законодавства, а саме ст.16 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із кваліфікаційних критерій замовник установлює наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зважаючи на те, що дана закупівля передбачає різні роботи із ремонту: системи опалення та системи внутрішнього електропостачання, тому може виникнути потреба як в поданні одного договору, так і двох окремих договорів на виконання аналогічних робіт. При наявності договору на виконання робіт з капітального ремонту системи опалення та системи внутрішнього електропостачання, може бути достатньо подання одного аналогічного договору. що є предметом даної закупівлі.
Розглянувши дане звернення щодо порушення комерційної таємниці учасника, вимагаючи у тендерній документації надати баланс підприємства учасника за 2018 рік (Форма 1). Повідомляємо, що Форма 1 балансу містить тільки загальну інформацію про кількість працівників підприємства і не містить жодної інформації про контрагентів підприємства.
Керуючись ст. 22 п. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Оскільки по даній закупівлі не вимагається забезпечення тендерної пропозиції, тому для підтвердження фінансової спроможності учасника, в тендерній документації вимагається баланс підприємства учасника за 2018 рік (Форма 1).
Крім того повідомляємо Вам, що дана закупівля є соціально важлива та складна і вимагає великих фінансових витрат. Тому розуміння фінансової спроможності учасника є однією із тих умов, які можуть підтвердити надійність та вчасність виконання підрядних робіт.
Однак, вважаємо за необхідне зазначити, що якщо у переможця торгів при розгляді та оцінці тендерної документації буде заштриховано дані, які вважаються персональними даними третіх осіб, згідно закону, це не буде вважатися порушенням вимог тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-26-000044 ● f2c16468c67448a3ad38a8d23ba7e13d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2020 № 11
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.02.2020 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-11-22-000916-a 22.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-05 10:45:03
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт Будинку культури: ремонт системи опалення та системи внутрішнього електропостачання по проспекту Незалежності, 6 в м. Долина Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-000916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Яким способом та коли переможцем ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» подано документи, які Замовник вимагає в Додатку 3 до тендерної документації від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" |
6 582 499,00
UAH з ПДВ
|
6 357 948,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІМНАТА ТЕПЛА" |
6 875 000,00
UAH з ПДВ
|
6 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
6 933 996,00
UAH з ПДВ
|
6 933 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" #39314325 |
Переможець |
6 357 948,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 09:51
|
Договір Адамсон.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:15
|
Дод. угода Адамсон БК.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 17:13
|
Договір | укладений |
23 грудня 2019 17:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи об’єктивні обставини, вимоги тендерної закупівлі, бюджетні призначення Замовника, а також керуючись Цивільним кодексом України, п.п. 2.9.4. п.2.9. та п.2.16 Розділу 2; та п. 8.3 та на основі добровільної згоди Виконавця і Замовника.. |
Номер договору про закупівлю: | А-98/12/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Недофінансування бюджету через необхідність проведення заходів для реалізації вимог Закону України та Постанови КМУ про здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби на території України |
Номер договору про закупівлю: | А-98/12/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |