Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги ( послуги з управління зв’язками з громадськістю для реалізації PR-кампанії заходу «Проведення концерту української та австрійської барокової музики у виконанні оркестру Open Opera у м. Відень», що відбудеться 2 листопада 2019 року) (джерело фінансування - кошти Державного бюджету України)
Очікувана вартість
2 000,00 EUR
UA-2019-11-22-000909-b c5b41d741ee34dd4b86b6e83ec420bc9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Прокопенко

+380442999747 forui@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ"
Код ЄДРПОУ: 41801670
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Велика Житомирська, 2
Контактна особа: Вікторія Прокопенко
+380442999747
forui@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Підготовка прес-релізу для заходу «Проведення концерту української та австрійської барокової музики у виконанні оркестру Open Opera у м. Відень», що відбудеться 2 листопада 2019 року; його розсилка по базі даних австрійської преси перед подією; індивідуальні контакти з одержувачами прес-релізу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1010, Австрія, Відень, м.Відень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
1 послуга
Підготовка інформаційних матеріалів (анонси, повідомлення) та їх розміщення на тематичних подієвих інтернет-сайтах та в тематичних спільнотах в соціальних мережах.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1010, Австрія, Відень, м.Відень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
1 послуга
Збір копій публікацій і підготовка медіа-звіту у форматі pdf.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1010, Австрія, Відень, м.Відень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує 100% вартості наданих Виконавцем послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг та отримання оригіналу Акту наданих послуг Замовником, за умови наявності коштів на казначейському рахунку установи на відповідні цілі (Джерело фінансування - кошти Державного бюджету) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 листопада 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Флекач-Капсамер Клаудія Марія (Kapsamer PR)
#ATU67603738
Переможець 2 000,00
EUR
22 листопада 2019 11:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 11:59