Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги / Послуги з виготовлення поліграфічної продукції, друкування бланків, листівок, конвертів, виготовлення календарів, журналів, графіків, повнокольорового друкування великих форматів.
Очікувана вартість
146 491,00 UAH
UA-2019-11-22-000893-a 56983873bb1f46c4a979a5c33adbc8ad
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав

+38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа: Погребняк Станислав
+38(06261)6-26-53
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 146 491,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 732,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4394.73 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Послуги з виготовлення поліграфічної продукції, друкування бланків, листівок, конвертів, виготовлення календарів, журналів, графіків, повнокольорового друкування великих форматів, згіно додатку № 4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції, друкування бланків, листівок, конвертів, виготовлення календарів, журналів, графіків, повнокольорового друкування великих форматів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Досвід роботи Постачальника у сфері подібних послух: 15%
Від 1 до 3 років: 15%
До 1 року: 0%
Гарантійний термін: 15%
від 12 до 36 місяців: 15%
до 12 місяців: 0%
22 листопада 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 18:13
НА-381.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні та кількісні характеристики
Дата подання: 25 листопада 2019 14:54
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:42
Доброго дня! Чому зазначена закупівля "ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги / Послуги з виготовлення поліграфічної продукції, друкування бланків, листівок, конвертів, виготовлення календарів, журналів, графіків, повнокольорового друкування великих форматів.", а технічна документація складена на "ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з виготовлення фасадних табличок, послуги з виготовлення офісних табличок)". Це помилка? Чи так потрібно? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так потрібно, бо "ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги / Послуги з виготовлення поліграфічної продукції, друкування бланків, листівок, конвертів, виготовлення календарів, журналів, графіків, повнокольорового друкування великих форматів." є назвою рядку плану Замовника за рахунок якого здійснюється закупівля послуг з виготовлення фасадних табличок та послуги з виготовлення офісних табличок, тобто Конкретна назва закупівлі ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги/Послуги з виготовлення фасадних табличок, послуги з виготовлення офісних табличок

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП Кулєшов Олексій Вікторович 142 068,00
UAH з ПДВ
142 068,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 99 447.60 Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 10:36
Електронний підпис
09 грудня 2019 10:29
Сертификат ISO 9001-2015.pdf
09 грудня 2019 10:29
Договор Додаток 3.pdf
09 грудня 2019 10:28
ТС додаток 4.pdf
09 грудня 2019 10:28
ТП додаток 1.pdf
09 грудня 2019 10:28
2.2.1 Довідка.pdf
09 грудня 2019 10:28
2.1.3 Паспорт-ИНН.pdf.pdf
09 грудня 2019 10:28
1-ДФ-2019(1 кв).pdf
09 грудня 2019 10:28
1-ДФ-2018(1-4 кв).pdf
09 грудня 2019 10:28
1.3 Довідка обладнання.pdf
09 грудня 2019 10:28
1.2 Робітники.pdf
09 грудня 2019 10:28
1.1 Довідка аналог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кулєшов Олексій Вікторович

Інформація про відміну

Дата відміни
09 грудня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій