Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчання та перевірка знань спеціалістів з питань охорони праці, електробезпеки, правил технічної експлуатації теплових установок та мереж, з питань безпечної та надійної експлуатації будівель і споруд
Очікувана вартість
1 038,00 UAH
UA-2019-11-22-000860-b 2e58fd7a006947d483d6155f920096b8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Чаплинський

+380552456061 osoba_persha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80510000-2: Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Навчання та перевірка знань спеціалістів з питань охорони праці, електробезпеки, правил технічної експлуатації теплових установок та мереж, з питань безпечної та надійної експлуатації будівель і споруд(міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул.Залаегерсег,29, ФТЛ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 80510000-2 — Послуги з професійної підготовки спеціалістів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 листопада 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАВЧАЛЬНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "УСПІХ"
#37125195
Переможець 1 038,00
UAH
22 листопада 2019 11:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 14:20
Додаткова угода.PDF укладений
05 грудня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 11:18
479.PDF укладений
22 листопада 2019 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін