Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2019-11-22-000773-c 9f86abf864034b2fa1fdc73270d1704e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Неллі Борисівна

380672933906 polfrunze3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25180090
Місцезнаходження: 61099, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Рибалка, буд. 12
Контактна особа: Щербина Неллі Борисівна
380672933906
polfrunze3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:25
Очікувана вартість: 690 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Рибалка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 12:29
Протокол_№152_вiд_21.11.19_лист3.pdf
22 листопада 2019 12:29
Протокол_№152_вiд_21.11.19_лист2.pdf
22 листопада 2019 12:27
Протокол_№152_вiд_21.11.19_лист1.pdf
22 листопада 2019 12:12
Тендерна доументація Персональний комп'ютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 12:05
Дата відповіді: 25 листопада 2019 14:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання. 1) Ми розглядаємо еквівалентні товари, що зазначено у тендерної документації «або еквівалент», але технічні характеристики товарів повинні бути такі самі або кращі за зазначені у тендерній документації. У Додатку №3 до оголошення про проведення закупівлі вказано:" Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації, повинна бути підтверджена Учасником довідкою із зазначенням типу, марки, моделі, назви виробу та інших технічних характеристик* (із зазначення найменування Товару у форматі: Персональний комп’ютер (_____________ *) (у складі: системний блок (____ *), монітор____ *, клавіатура____ *, маніпулятор “миша”____ *, операційна система____ *) - для зазначення в договорі про закупівлю).
* зазначається марка, модель (тип) складових персональних комп’ютерів, що пропонуються учасником.
2) Згідно Тендерної документації, тендерна пропозиція подається без урахування ПДВ для учасників, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником. Ціна без ПДВ пропозиції такого Учасника буде розглядатися як кінцева та буде порівнюватися з ціною з ПДВ інших Учасників

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-000773-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 27 листопада 2019 11:32
Умови
Шановний Замовнику!

Тендерна документація містить нечітке твердження: «Термін гарантії не менше 60 місяців від виробника».

Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники не дають на свою продукцію гарантію більше 2-3-х років (24-36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач). Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію вдвічі більшу, ніж сам виробник продукції Цю вимогу виконати впродовж 5 років буде технічно неможливо.. 5 років - це термін, за який значно змінюються технології, тож знайти аналогічну заміну дефектної деталі/компоненту в 2024 році не виявиться можливим.

Вимога гарантії 60 місяців (5 років) наштовхує на думку про створення штучного обмеження для учасників, можливу наявність обраного постачальника, на виконання гарантійних зобов'язань яким будуть "закриватися очі".

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, скоротити термін гарантії на товар до 36 місяців, дозволити більш широкому колу учасників прийняти участь в закупівлі та отримати Вам, як Замовнику, нижчу ціну за товар, зекономити кошти платників податків!

Або просимо, принаймні розглянути можливість, внести зміни та подати цю вимогу у наступній редакції: «Гарантійний строк експлуатації товару складає 5 років, протягом яких Учасник виконує гарантійні зобов'язання, за умови використання Замовником товару, в тому числі комплектуючих виробів та складових частин за призначенням та з дотриманням правил користування» Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 15:25
Згідно ст. 22 Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Багато виробників можуть пропонувати гарантію на готові вироби та комплектуючі терміном 60 місяців і більше в стандартному пакеті поставки. У багатьох виробників є опція покупки розширеної гарантії до стандартних 36 місяців, якщо 60 місяців і більше не йде в стандартному пакеті. Протягом цього терміну виробник може тримати запасні частини на своїх складах для ремонту і заміни або пропонувати нові моделі готових виробів в разі, якщо ремонт неможливий з якої-небудь причини.
Такий термін гарантії заощадить бюджетні кошти в довгостроковій перспективі в разі виникнення гарантійних випадків, які будуть безкоштовно врегульовані сервісним центром виробника, що виключає необхідність в платних ремонтах або купівлі нової техніки, замість тої, що вийшла з ладу.
У пункті проекту договору зазначено «Постачальник не несе відповідальності по гарантійним зобов’язання, якщо дефекти Товару виникли внаслідок порушення Замовником (споживачем) правил експлуатації або зберігання Товару.», що за змістом відповідає Вашій вимозі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Фірма Солті» 689 999,40
UAH з ПДВ
688 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" 689 850,00
UAH з ПДВ
689 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 18:01
Специфікація.pdf
12 грудня 2019 18:01
податкова.pdf
12 грудня 2019 18:01
МВС.pdf
12 грудня 2019 18:01
КП.pdf
12 грудня 2019 18:00
Довідка.pdf.p7s
12 грудня 2019 18:00
Довідка.pdf
06 грудня 2019 10:32
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:31
СТАТУТ_СОЛТІ_нова_ред.pdf
06 грудня 2019 10:31
проект_договора.pdf
06 грудня 2019 10:31
ПК_3070Micro-ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
06 грудня 2019 10:31
паспорт_ЖуковАП_1стр.pdf
06 грудня 2019 10:31
КП.pdf
06 грудня 2019 10:31
Довідка_про_податки.pdf
06 грудня 2019 10:31
Довідка_про_ЄДРПОУ.pdf
06 грудня 2019 10:31
Витяг_з_ЄДР_20180625_1004139427.rtf

Публічні документи

07 грудня 2019 17:53
Електронний підпис
06 грудня 2019 18:36
19. Довідка Анкета.pdf
06 грудня 2019 18:36
15. Довідка Ст.17.pdf
06 грудня 2019 18:36
17. Довідка Ст.17.pdf
06 грудня 2019 18:36
3. Проект договору.pdf
06 грудня 2019 18:36
14. Довідка Ст.17.pdf
06 грудня 2019 18:36
0. Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2019 18:36
20. Витяг ЄДР 2019.pdf
06 грудня 2019 18:36
13. Довідка Ст.17.pdf
06 грудня 2019 18:36
16. Довідка Ст.17.pdf
06 грудня 2019 18:36
6.2. Договір DreamMakers.pdf
06 грудня 2019 18:36
10. ПК_3070Micro-ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
06 грудня 2019 18:36
11. Довідка Ст.17.pdf
06 грудня 2019 18:36
12. Довідка Ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Фірма Солті»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Фірма Солті»
#38630598
Переможець 688 770,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Фірма Солті»
#38630598
688 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:52
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:33
Дод.1_до_дог.С-5768_вiд_24.12.19р..pdf укладений
24 грудня 2019 14:33
Дог.С-5768_вiд_24.12.19р.лист4.pdf укладений
24 грудня 2019 14:32
Дог.С-5768_вiд_24.12.19р.лист1.pdf укладений
24 грудня 2019 14:32
Дог.С-5768_вiд_24.12.19р.лист3.pdf укладений
24 грудня 2019 14:32
Дог.С-5768_вiд_24.12.19р.лист2.pdf укладений
24 грудня 2019 14:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 688 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 114 795,00 UAH)