Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Послуги з поточного ремонту вузлів колійних машин (ПМГ, ДКМ)»
Очікувана вартість
3 516 927,65 UAH
UA-2019-11-22-000723-b 92fc84096c7f4f66868276e534150977
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:42
Очікувана вартість: 3 516 927,65 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Послуги з поточного ремонту вузлів колійних машин (ПМГ, ДКМ)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000037 ● 04b8bc9f89b04405bdff23d49eba54c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-11-22-000723-b 22.11.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Процедура закупівель, по якій оприлюднено висновок, має статус "ЗАВЕРШЕНО". Електронним майданчиком технічно не реалізовано вносити зміни при даному статусі закупівлі. Тендерним комітетом розглянуті зауваження, викладені у висновку, та будуть враховані у подальшій роботі для недопущення помилок у проведенні закупівель.

2020-05-20 11:08:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОАКТИВ ТОРГ" 3 514 763,36
UAH з ПДВ
3 496 598,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БНТ" 3 516 800,14
UAH з ПДВ
3 498 800,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 15:06
технічні вимоги.PDF
05 грудня 2019 15:06
Статут.pdf
05 грудня 2019 15:06
опис.pdf
05 грудня 2019 15:06
лист-згода (гарантія).PDF
05 грудня 2019 15:06
калькуляція.PDF
05 грудня 2019 15:06
довідка про статут.PDF
05 грудня 2019 15:06
дані на послуги.PDF
05 грудня 2019 15:06
виписка.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 16:29
Технічні Вимоги .PDF
05 грудня 2019 16:29
ПРОТОКОЛ.pdf
05 грудня 2019 16:29
Аналогічні договори.PDF
05 грудня 2019 16:29
СТАТУТ нова редакція.pdf
05 грудня 2019 16:29
Дані на послуги.pdf
05 грудня 2019 16:29
Калькуляція.PDF
05 грудня 2019 16:29
Вимоги довкілля.PDF
05 грудня 2019 16:29
Уповноважений.PDF
05 грудня 2019 16:29
свідоцтво ПДВ.PDF
05 грудня 2019 16:29
Заявка Тендер.PDF
05 грудня 2019 16:29
Довідка банку.PDF

Підстави для відмови в участі

ТОВ "ПРОАКТИВ ТОРГ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БНТ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОАКТИВ ТОРГ"
#42555297
Переможець 3 496 598,24
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОАКТИВ ТОРГ"
#42555297
3 496 598,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2019 11:19
19249.pdf укладений
24 грудня 2019 11:18
sign.p7s зміни до договору
16 грудня 2020 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 486 730,14
UAH

Актуальні тендери

До пошуку