Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги
Service vehicles for primary care dispensaries
Service vehicles for primary care dispensaries
Очікувана вартість
79 500 000,00 UAH
UA-2019-11-22-000717-b ● 14aa371e898d41e0af406ffe6cd7c2df
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська область обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Олег Пелих +380970344047 ukbloda@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlínnya kapítal'nogo budívnitstva L'vívs'koí̈ oblasnoí̈ derzhavnoí̈ admínístratsíí̈ |
National ID: | 23948842 |
Contact point: |
Oleh Pelykh +380970344047 ukbloda@ukr.net |
Additional contacts: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 12:55 |
Очікувана вартість: | 79 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 397 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 22 листопада 2019 10:53 |
Enquiries until: | 10 січня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 79 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 397 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Scope of the procurement
Під місцем поставки слід розуміти адреси визначені Замовником.
У зв'язку з необхідністю внести зміни до цієї закупівлі в частині очікуваної вартості, Замовник зазначає, що було створено новий річний план закупівель: UA-P-2020-01-10-007213-c, який технічно неможливо прив'язати до закупівлі UA-2019-11-22-000717-b.
У зв'язку з необхідністю внести зміни до цієї закупівлі в частині очікуваної вартості, Замовник зазначає, що було створено новий річний план закупівель: UA-P-2020-01-10-007213-c, який технічно неможливо прив'язати до закупівлі UA-2019-11-22-000717-b.
The place of delivery should be understood as the addresses specified by the Customer.
Due to the need to make changes to this procurement in terms of estimated cost, the Customer notes that a new annual procurement plan has been created: UA-P-2020-01-10-007213-c, which is technically not possible to be tied to the procurement of UA -2019-11-22-000717-b.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
159 штука
Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Чайковського, 17
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Service vehicles for primary care dispensaries
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно умов договору. Джерело фінансування: державний бюджет | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2020 18:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2020 18:32 |
Технічне завдання 10.01.docx | |
10 січня 2020 18:32 |
проект договору 10.01.docx | |
10 січня 2020 18:32 |
Тендерна документація_МВТ 10.01.doc | |
10 січня 2020 18:32 |
Рішення про внесення змін 10.01.docx | |
28 грудня 2019 16:20 |
Рішення про внесення змін 28.12.docx | |
24 грудня 2019 18:13 |
Рішення про внесення змін 24.12.docx | |
17 грудня 2019 18:04 |
Рішення про внесення змін 17.12.docx |
10 січня 2020 18:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
10 січня 2020 18:32 |
Технічне завдання 10.01.docx
|
|||||||||||||||
10 січня 2020 18:32 |
проект договору 10.01.docx
|
|||||||||||||||
10 січня 2020 18:32 |
Тендерна документація_МВТ 10.01.doc
|
|||||||||||||||
10 січня 2020 18:32 |
Рішення про внесення змін 10.01.docx
|
|||||||||||||||
28 грудня 2019 16:20 |
Рішення про внесення змін 28.12.docx
|
|||||||||||||||
24 грудня 2019 18:13 |
Рішення про внесення змін 24.12.docx
|
|||||||||||||||
17 грудня 2019 18:04 |
Рішення про внесення змін 17.12.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000717-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК", Код ЄДРПОУ:37706964
Дата подання: 09 грудня 2019 10:12
Виключити з технічних умов дискримінаційні вимоги
В технічних умовах наявність дискримінаційних вимог
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 18:26
Щодо гарантійного обслуговування:
Вимогами тендерної документації, а саме: Додатком № 3 передбачено: «Гарантія на автомобіль повинна становити не менше 3 років або 100 000 км. пробігу (залежно від того, що настане раніше). Учасник повинен забезпечувати здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки протягом гарантійного терміну експлуатації у Львівській області». У тому числі, доповненням та невід’ємною частиною вищевказаного є вимога, яка міститься у п.2.1 Проекту договору.
Вимога щодо гарантійного терміну обслуговування є цілком логічною та передбачена ч.2 ст.675 Цивільним кодексом України, а саме: Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Обчислення гарантійного строку регулюється положеннями статті 676 ЦКУ. Враховуючи наведене виключно продавець (а в цьому випадку Учасник торгів) має здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування товару.
Щодо проекту договору:
Пунктом 4.3.Проекту договору передбачено, що «Постачальник має передати закладам охорони здоров’я наступні документи: акт прийому передачі товару, інструкцію (паспорт або інший технічний документ виробника) по експлуатації транспорту; копія документу, що підтверджує те, що товар внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або копію документу(ів), що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту; інструкція (паспорт або інший технічний документ виробника) по експлуатації транспорту; оригінали всіх документів, що відповідно до законодавства надаються продавцем транспортних засобів та необхідних для реєстрації транспорту у відповідних органах».
Звертаємо Вашу увагу, що вказана вимога граматично сформована у вигляді речення складається з двох частин, що розділяється сполучником АБО, що дозволяє Учаснику запропонувати АБО копію документу, що підтверджує те, що товар внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення АБО копію документу(ів), що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. Відтак, першу частину вимоги не обов’язково підтверджувати копіями документів.
Вимогами тендерної документації, а саме: Додатком № 3 передбачено: «Гарантія на автомобіль повинна становити не менше 3 років або 100 000 км. пробігу (залежно від того, що настане раніше). Учасник повинен забезпечувати здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки протягом гарантійного терміну експлуатації у Львівській області». У тому числі, доповненням та невід’ємною частиною вищевказаного є вимога, яка міститься у п.2.1 Проекту договору.
Вимога щодо гарантійного терміну обслуговування є цілком логічною та передбачена ч.2 ст.675 Цивільним кодексом України, а саме: Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Обчислення гарантійного строку регулюється положеннями статті 676 ЦКУ. Враховуючи наведене виключно продавець (а в цьому випадку Учасник торгів) має здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування товару.
Щодо проекту договору:
Пунктом 4.3.Проекту договору передбачено, що «Постачальник має передати закладам охорони здоров’я наступні документи: акт прийому передачі товару, інструкцію (паспорт або інший технічний документ виробника) по експлуатації транспорту; копія документу, що підтверджує те, що товар внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або копію документу(ів), що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту; інструкція (паспорт або інший технічний документ виробника) по експлуатації транспорту; оригінали всіх документів, що відповідно до законодавства надаються продавцем транспортних засобів та необхідних для реєстрації транспорту у відповідних органах».
Звертаємо Вашу увагу, що вказана вимога граматично сформована у вигляді речення складається з двох частин, що розділяється сполучником АБО, що дозволяє Учаснику запропонувати АБО копію документу, що підтверджує те, що товар внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення АБО копію документу(ів), що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. Відтак, першу частину вимоги не обов’язково підтверджувати копіями документів.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000717-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК", Код ЄДРПОУ:37706964
Дата подання: 10 грудня 2019 09:05
Вимога про гарантію та держреєстр
технічний нагляд та державний реєстр
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 18:25
Тендерним комітетом отримано вимогу у межах проведення закупівлі Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги про що повідомляємо:
Замовником сформовано технічне завдання у якому відсутні будь-які вимоги, що дискримінують потенційних учасників, адже за такими технічними характеристиками можна запропонувати, наприклад, автомобілі інших виробників та марок. З вищенаведеного зрозуміло, що за цими технічними можна запропоновувати, як мінімум 5 торгових марок різних автомобілів.
У тому числі, на виконання норм п.3 ч.2 ст.22 Закону 922 замовником врахована можливість запропоновувати учаснику надати еквівалент до розгляду, що відображено у Додатку №3 Технічне завдання, що є невід’ємною частиною тендерної документації, а саме: *всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Відтак, Учасник може надати товар, який замовник розгляне відповідно до ст..28 Закону дотримуючись усіх принципів, що передбачені чинним законодавством.
Додатково повідомляємо, що Замовник здійснює свою діяльність виключно керуючись нормами чинного законодавства.
Замовником сформовано технічне завдання у якому відсутні будь-які вимоги, що дискримінують потенційних учасників, адже за такими технічними характеристиками можна запропонувати, наприклад, автомобілі інших виробників та марок. З вищенаведеного зрозуміло, що за цими технічними можна запропоновувати, як мінімум 5 торгових марок різних автомобілів.
У тому числі, на виконання норм п.3 ч.2 ст.22 Закону 922 замовником врахована можливість запропоновувати учаснику надати еквівалент до розгляду, що відображено у Додатку №3 Технічне завдання, що є невід’ємною частиною тендерної документації, а саме: *всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Відтак, Учасник може надати товар, який замовник розгляне відповідно до ст..28 Закону дотримуючись усіх принципів, що передбачені чинним законодавством.
Додатково повідомляємо, що Замовник здійснює свою діяльність виключно керуючись нормами чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-22-000717-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК", Код ЄДРПОУ:37706964
Дата подання: 16 грудня 2019 17:58
Дата подання: 16 грудня 2019 17:58
Дискримінаційні вимоги в технічних умовах
Технічні вимоги прописані суто під один автомобіль
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Замовник вніс зміни в документацію
Дата: 18 грудня 2019 09:44
рішення від 19.12.2019 №18938.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 17:16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 січня 2020
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТерКо Авто Центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АВТО АКОРД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП Галич-Моторс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Галич-Моторс #41457569 |
Переможець |
68 338 200,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 11:40
|
Скан (2).pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2020 11:00
|
Скан (11).pdf | зміни до договору |
10 березня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 12:36
|
У Договір про закупівлю за державні кошти № 3.pdf | укладений |
06 березня 2020 12:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), а також викладення окремих додатків у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення в новій редакції Додатку №114 |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |