Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-11-22-000699-a 50422645c2254014b1de7267628d292c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сатоніна Катерина

+380979494477 satonina580@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062096
Вебсайт: http://vnmiscrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34
Контактна особа: Сатоніна Катерина
+380979494477
satonina580@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:55
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька обл., Вижниця, Українська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  01 квітня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна) протягом 10 календарних днів з дати поставки. Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 10:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
26 листопада 2019 10:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
26 листопада 2019 10:15
проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
26 листопада 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 10:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
26 листопада 2019 10:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
22 листопада 2019 15:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc
26 листопада 2019 10:15
проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
22 листопада 2019 15:32
проект договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Упакування товару
Дата подання: 22 листопада 2019 17:02
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:05
З якою метою Замовник передбачив пункти 2.2 та 5.7 прокту договору, якщо даний вид товару не передбачає упакування.
Відповідь: В зазначених пунктах вказано не тільки про пакування, а про те, що Продавець гарантує, що Товар не має недоліків та дефектів, що пов’язані із якістю матеріалів, з яких він (Товар) виготовляється та/або із технологією його (Товару) виробництва та про прийом товару.
щодо транспортного засобу
Дата подання: 22 листопада 2019 17:03
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:07
З якою метою Замовник вимагає зазначити у довідці про наявність матеріально-технічної бази марку транспортного засобу ? Вимогу зможе виконати лише той Учасник який має у власності транспортний засіб.
Відповідь: Замовником вимагається вказати марку транспортного засобу. Жодної згадки про те, що має бути власний автотранспорт немає. Він може бути власний, орендований, згідно надання послуг з перевезення тощо. Скаржник не обґрунтував чому він не може виконати зазначені умови документації.
Строк поставки
Дата подання: 22 листопада 2019 17:04
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:10
Чому замовник визначив строк для поставки товару протягом 10 днів з моменту отримання заявки? Даний строк є не достатнім для того щоб виготовити для Замовника 1000 контейнерів 120л синіх.
Відповідь: Замовник має можливість продовжити строк поставки, тому в ТД будуть внесені зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 27 листопада 2019 17:05
Дата відповіді: 28 листопада 2019 13:22
В Технічному завданні, Замовник вимагає що Контейнер пластиковий, повинен бути у відповідності до європейського стандарту EN 840-1 та вимог ДСТУ 8476:2015,. Якщо Предмет закупівлі не виготовляється в Україні то Він і не може відповідати ДСТУ. Просимо виключити дану вимогу з тендерної долкументації яка є Дискримінаційною . В той же час Замовник справедливо вимагає сертифіка EN 840-1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником вимагається подання копія паспорту якості або сертифікату якості або сертифікату відповідності або іншого документу, який підтверджує якість запропонованого товару, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Контейнер пластиковий повинен бути європейського стандарту EN 840-1 та відповідати вимогам ДСТУ 8476:2015. Враховуючи те, що ДСТУ 8476:2015 розроблений для контейнерів для побутових відходів то Замовник має право вимагати, щоб запропонований товар відповідав вимогам ДСТУ.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-000699-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 22 листопада 2019 17:06
Обгрунтування вимоги щодо транспортного засобу
Потенційний Учасник просить обґрунтувати вимогу зазначену у п 1( 5.Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону (тендерної документації)) а саме вимогу, що «Учасник зазначає інформацію про наявність матеріально – технічної бази та транспорту для поставки товару із зазначенням марки транспортного
засобу.» Дана вимога є дискримінаційною та порушує норму ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 10:09
Замовником вимагається вказати марку транспортного засобу. Жодної згадки про те, що має бути власний автотранспорт немає. Він може бути власний, орендований, згідно надання послуг з перевезення тощо. Скаржник не обґрунтував чому він не може виконати зазначені умови документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000699-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 22 листопада 2019 17:07
Виключити вимогу
Потенційний Учасник просить виключити вимогу зазначену у п 1 ( 5.Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону (тендерної документації)) а саме вимогу, що «щодо зазначення марки транспортного засобу» Оскільки вона є дискримінаційною по відношенню до Учасників які не мають у власності транспортних засобів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 10:08
Замовником вимагається вказати марку транспортного засобу. Жодної згадки про те, що має бути власний автотранспорт немає. Він може бути власний, орендований, згідно надання послуг з перевезення тощо. Скаржник не обґрунтував чому він не може виконати зазначені умови документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000699-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:38609862
Дата подання: 12 грудня 2019 08:14
порушення по тендерам Вижниця
ТОВ «Ренток Груп»
Товариством в порушення п.5 р.3 тендерної документації у своїй пропозиції не подано інформацію (інформаційну довідку) про наявність матеріально – технічної бази та транспорту для поставки товару із зазначенням марки транспортного засобу
Товариством завантажено у своїй пропозиції довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору в якій предмет договору не відповідає предмету закупівлі
Товариством завантажено аналогічний договір без будь-яких підтверджуючих документів щодо поставки самого товару (накладна, видаткова накладна, акт прийому товару, тощо)

ТОВ «Альта Логістік Україна»
Товариством в порушення п.5 р.3 тендерної документації у своїй пропозиції не подано інформацію (інформаційну довідку) про наявність матеріально – технічної бази та транспорту для поставки товару із зазначенням марки транспортного засобу
У інформаційній довідці про наявність матеріально – технічної бази зазначено про додатки до вказаної довідки, однак вони не завантажені
Товариством подано довідку що не мають власного транспортного засобу
Товариством подано аналогічний договір про виконання поставки товару до бюджетної установи (відгук не відповідає предмету, договір не відповідає предмету )
Товариством подано сертифікат якості де чітко не вказно конкретику по технічним параметрам

ТОВ «Сучасні Контейнерні системи»
Товариством подано довідку про технічні характеристики в якій відрізняються шрифти у п.5.3, не зазначено дату і відмітки виробника, не зазначено ПІБ
Переклад сертифікату посвідчено тільки підписом перекладача
Завантажено договір про оренду без додатків
Договір про виконання аналогічного предмету завантажено із пов’язаною особою (самі між собою, телефони однакові, дані)
Відгук від ПП Росул О.В. контрагента роздруковано на одному принтеру. ПП Росул О.В. є сином власника товариства з яким ТОВ «Сучасні Контейнерні системи» заключено договір на перевезення
Договір про досвід робіт не завірено
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2019 17:06
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерним комітетом було вивчено пропозицію ТОВ "Ренток Груп". В складі пропозиції подано всі необхідні документи передбачені тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000699-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 23 грудня 2019 12:44
Грубе порушення, вимоги Замовника (п. 3 Додаток 2)
1. Вимога замовника (п. 3 Додаток 2)
3. Виконання аналогічних договорів про поставку контейнерів для сміття або відходів за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору) та оригінал як мінімум 1 позитивного листа – відгука виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)

Вимога замовника щодо надання як мінімум 1 позитивного листа – відгука виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) не виконана учасником ТОВ «Ренток груп».
Детальніше, відгук, наданий від Обслуговуючого кооператива «Грінвуд» не відповідає вимозі замовника, внаслідок того, що у ньому зазначено інший договір, номер якого 1-1/06-2, тоді як договір, наданий Учасником ТОВ «Ренток груп» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору має номер 1-1/06-02, одночасно зазначаємо, що договір номер 1-1/06-02 також зазначено вказаним учасником у наданій видатковій накладній № 19 від 06.12.2019, а також у довідці про виконання аналогічного договору № 7 від 03.12.2019.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «Ренток груп» не надав позитивний лист – відгук від організації, яка зазначена в довідці про виконання аналогічних договорів № 7 від 03.12.2019, а саме Обслуговуючого кооператива «Грінвуд», та який співпадає з копією поданого договору № 1-1/06-02 від 06.12.2019.

Одночасно зазначаємо, що замовником визначено наступні формальні помилки: «В разі якщо Учасником допущено формальні (несуттєві) помилки це не призводить до відхилення його пропозиції.
Формальними(несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки».

Наголошуємо, що невідповідність інформації щодо виконання аналогічного договору, яку містить лист-відгук № 1-2/12 від 02.12.2019 та наданий на підтвердження виконання договору № 1-1/06-2 від Обслуговуючого кооператива «Грінвуд», тоді як учасником ТОВ «Ренток груп» надано договір № 1-1/06-02, не входить у перелік формальних помилок, що наданий замовником у тендерній документації та не можна вважати формальною або технічною помилкою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2019 15:20
На Вашу вимогу повідомляємо, що ТОВ "Ренток груп" подано аналогічний договір, лист - відгук від Обслуговуючого кооперативу "Грінвуд" про виконання аналогічного договору на суму 13500,00 грн. №1-1/06-02 від 06.02.2019р. В довідці про виконання аналогічного договору теж вказаний договір з ОК "Грінвуд". Враховуючи вищенаведене ТОВ "Ренток груп" не порушено вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000699-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 23 грудня 2019 12:51
Порушення, щодо надання документів переможця.
Вимога замовника щодо надання документів переможця (п. 3 Додаток 2)

Оригінал довідки органу МВС України, яка містить відомості, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку станом на листопад 2019 року або грудень 2019 року.

Всупереч вказаній вимозі ТОВ «Ренток груп» надав не оригінал довідки органу МВС України, а електронний бланк довідки органу МВС України, що не є оригіналом.
Одночасно зазначаємо, що оригінал документу містить серію та номер, тоді як електронний бланк, який не є оригіналом документу, не містить вказаних реквізитів.
Враховуючи викладене, вимога щодо надання оригіналу довідки органу МВС України, яка містить відомості, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку станом на листопад 2019 року або грудень 2019 року не виконана переможцем ТОВ «Ренток груп».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2019 15:23
Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 № 1256 затверджено порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України. Відповідно до вказаного порядку заявнику надається довідка - документ, який містить відомості з персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України та який залежно від обсягу запитуваної особою інформації може містити відомості про: відсутність (наявність) судимості; притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Пунктом 4 Розділу І Порядку визначено, що надання інформації з персонально-довідкового обліку здійснюється на запити державних органів або за запитами фізичних осіб, що оформлені з дотриманням вимог законодавства, у письмовій або електронній формі.
Пункт 3 Розділу V Порядку дублює положення про те, що запит подається в письмовій або електронній формі.
Згідно з пунктом 7 Розділу V запит в електронній формі подається за умови ідентифікації Заявника з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, що відповідає вимогам законодавства України, через офіційний веб-сайт МВС та офіційні веб-сайти територіальних органів з надання сервісних послуг МВС. Сформована в електронній формі Довідка завіряється спеціально призначеним для таких цілей електронним цифровим підписом ДІ та надсилається до робочого місця віддаленого доступу, з якого надійшов запит (п.9).
Враховуючи вищенаведене в Замовника немає підстав відхиляти пропозицію ТОВ "Ренток груп".

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-22-000699-a.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 26 грудня 2019 17:46
СКАРГА
Зобов’язати замовника скасувати рішення (протокол № 2 від 16.12.2019) щодо визначення ТОВ «Ренток груп» переможцем процедури закупівлі: «Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів» UA-2019-11-22-000699-a, що проводиться ВИЖНИЦЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 20:50

Документи подані скаржником

26 грудня 2019 17:46
Скарга.pdf
26 грудня 2019 17:46
Вiдгук.pdf
26 грудня 2019 17:46
Довiдка_МВС.pdf
26 грудня 2019 17:46
Платіжне доручення.jpg

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 577 000,00
UAH з ПДВ
528 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 584 990,00
UAH з ПДВ
529 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" 594 980,00
UAH з ПДВ
534 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" 630 000,00
UAH з ПДВ
538 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЕАНА" 628 500,00
UAH з ПДВ
546 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Літпол-Україна" 600 000,00
UAH з ПДВ
571 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-Львів" 598 000,00
UAH з ПДВ
572 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:42
Довідка МВС.pdf
09 грудня 2019 20:23
Електронний підпис
09 грудня 2019 20:21
19. Пропозиція 09.12.2019.pdf
07 грудня 2019 17:50
Електронний підпис
07 грудня 2019 17:46
Статут Копія.pdf
07 грудня 2019 17:46
Договір перевезення.pdf
07 грудня 2019 17:46
Відгук.pdf
07 грудня 2019 17:46
Висновок СЕС.pdf
07 грудня 2019 17:46
19. Пропозиція.pdf
07 грудня 2019 17:46
12. Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2019 17:46
11. Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2019 17:46
10. Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2019 17:46
9. Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2019 17:46
3. Заява -згода.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 07:28
Електронний підпис
06 грудня 2019 20:34
Захист довкілля 003.pdf
06 грудня 2019 20:34
Теххарактеристики.pdf
06 грудня 2019 20:34
Тендерна пропозиція 020.pdf
06 грудня 2019 20:34
Статут.pdf
06 грудня 2019 20:34
Рішення 11 001.pdf
06 грудня 2019 20:34
Протокол зборів 001.pdf
06 грудня 2019 20:34
Проект договору.pdf
06 грудня 2019 20:34
Наказ директор 001.pdf
06 грудня 2019 20:34
Договір_перевізник.pdf
06 грудня 2019 20:34
Довідка ст17.pdf
06 грудня 2019 20:34
Держстатистика.pdf
06 грудня 2019 20:34
Витяг ПДВ 006.pdf
06 грудня 2019 20:34
Виписка ЄДР.pdf
06 грудня 2019 20:34
Анкета учасника 002.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 15:56
Електронний підпис
07 грудня 2019 15:55
ст 17.pdf
07 грудня 2019 15:55
Договір.pdf
07 грудня 2019 15:54
Реєстр.pdf
07 грудня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
07 грудня 2019 15:54
ст 16.pdf
07 грудня 2019 15:54
ФОТО).pdf
07 грудня 2019 15:54
Повноваження).pdf
07 грудня 2019 15:54
технічне завдання).pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 16:21
Електронний підпис
07 грудня 2019 16:20
Електронний підпис
07 грудня 2019 16:19
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
07 грудня 2019 16:19
Сертифікат SKZ (EN 840).pdf
07 грудня 2019 16:18
Витяг з ЄДР.pdf
07 грудня 2019 16:18
Виписка з ЄДР.pdf
07 грудня 2019 16:18
Лист Відгук.pdf
07 грудня 2019 16:18
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 14:02
Електронний підпис
06 грудня 2019 12:31
Протокол.pdf
06 грудня 2019 12:31
Наказ.pdf
06 грудня 2019 12:31
Довідка.pdf
06 грудня 2019 12:31
Довідка 1.pdf
06 грудня 2019 12:31
Детальний опис ТТХ.pdf
06 грудня 2019 12:31
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
06 грудня 2019 12:31
Skonica-min19112711230.pdf
06 грудня 2019 12:31
Skonica-min19112516550.pdf
06 грудня 2019 12:31
Dovidka_19325578350780908892.pdf
06 грудня 2019 12:31
04_Аналогічні договори.pdf
06 грудня 2019 12:31
_ЗАЯВА-ЗГОДА.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 17:04
Тендерна_пропозиція.PDF
06 грудня 2019 17:04
Уставні документи.rar
06 грудня 2019 17:04
Документи.rar

Публічні документи

06 грудня 2019 16:50
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "СКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ"

ТОВ "АЛЕАНА"

ТОВ "Літпол-Україна"

ТОВ "ЕКО-Львів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Переможець 528 999,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
528 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 12:50
розірвання договору (1).pdf зміни до договору
30 вересня 2020 12:50
розірвання договору.pdf укладений
29 вересня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 16:07
додаткова № Ренток Груп (1).pdf зміни до договору
30 березня 2020 14:40
1_додаткова № Ренток Груп.pdf укладений
30 березня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 10:58
договір ренток.pdf укладений
28 січня 2020 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору по згоді сторін
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 23 вересня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін