Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-11-22-000699-a ● 50422645c2254014b1de7267628d292c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062096 |
Вебсайт: | http://vnmiscrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34 |
Контактна особа: |
Сатоніна Катерина +380979494477 satonina580@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 11:55 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59200, Україна, Чернівецька обл., Вижниця, Українська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
—
01 квітня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна) протягом 10 календарних днів з дати поставки. Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 10:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
26 листопада 2019 10:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
26 листопада 2019 10:15 |
проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx |
26 листопада 2019 10:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2019 10:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
26 листопада 2019 10:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
26 листопада 2019 10:15 |
проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Упакування товару
Дата подання: 22 листопада 2019 17:02
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:05
З якою метою Замовник передбачив пункти 2.2 та 5.7 прокту договору, якщо даний вид товару не передбачає упакування.
Відповідь: В зазначених пунктах вказано не тільки про пакування, а про те, що Продавець гарантує, що Товар не має недоліків та дефектів, що пов’язані із якістю матеріалів, з яких він (Товар) виготовляється та/або із технологією його (Товару) виробництва та про прийом товару.
щодо транспортного засобу
Дата подання: 22 листопада 2019 17:03
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:07
З якою метою Замовник вимагає зазначити у довідці про наявність матеріально-технічної бази марку транспортного засобу ? Вимогу зможе виконати лише той Учасник який має у власності транспортний засіб.
Відповідь: Замовником вимагається вказати марку транспортного засобу. Жодної згадки про те, що має бути власний автотранспорт немає. Він може бути власний, орендований, згідно надання послуг з перевезення тощо. Скаржник не обґрунтував чому він не може виконати зазначені умови документації.
Строк поставки
Дата подання: 22 листопада 2019 17:04
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:10
Чому замовник визначив строк для поставки товару протягом 10 днів з моменту отримання заявки? Даний строк є не достатнім для того щоб виготовити для Замовника 1000 контейнерів 120л синіх.
Відповідь: Замовник має можливість продовжити строк поставки, тому в ТД будуть внесені зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 27 листопада 2019 17:05
Дата відповіді: 28 листопада 2019 13:22
В Технічному завданні, Замовник вимагає що Контейнер пластиковий, повинен бути у відповідності до європейського стандарту EN 840-1 та вимог ДСТУ 8476:2015,. Якщо Предмет закупівлі не виготовляється в Україні то Він і не може відповідати ДСТУ. Просимо виключити дану вимогу з тендерної долкументації яка є Дискримінаційною . В той же час Замовник справедливо вимагає сертифіка EN 840-1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником вимагається подання копія паспорту якості або сертифікату якості або сертифікату відповідності або іншого документу, який підтверджує якість запропонованого товару, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Контейнер пластиковий повинен бути європейського стандарту EN 840-1 та відповідати вимогам ДСТУ 8476:2015. Враховуючи те, що ДСТУ 8476:2015 розроблений для контейнерів для побутових відходів то Замовник має право вимагати, щоб запропонований товар відповідав вимогам ДСТУ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000699-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 22 листопада 2019 17:06
Обгрунтування вимоги щодо транспортного засобу
Потенційний Учасник просить обґрунтувати вимогу зазначену у п 1( 5.Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону (тендерної документації)) а саме вимогу, що «Учасник зазначає інформацію про наявність матеріально – технічної бази та транспорту для поставки товару із зазначенням марки транспортного
засобу.» Дана вимога є дискримінаційною та порушує норму ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
засобу.» Дана вимога є дискримінаційною та порушує норму ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 10:09
Замовником вимагається вказати марку транспортного засобу. Жодної згадки про те, що має бути власний автотранспорт немає. Він може бути власний, орендований, згідно надання послуг з перевезення тощо. Скаржник не обґрунтував чому він не може виконати зазначені умови документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000699-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 22 листопада 2019 17:07
Виключити вимогу
Потенційний Учасник просить виключити вимогу зазначену у п 1 ( 5.Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону (тендерної документації)) а саме вимогу, що «щодо зазначення марки транспортного засобу» Оскільки вона є дискримінаційною по відношенню до Учасників які не мають у власності транспортних засобів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 10:08
Замовником вимагається вказати марку транспортного засобу. Жодної згадки про те, що має бути власний автотранспорт немає. Він може бути власний, орендований, згідно надання послуг з перевезення тощо. Скаржник не обґрунтував чому він не може виконати зазначені умови документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000699-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:38609862
Дата подання: 12 грудня 2019 08:14
порушення по тендерам Вижниця
ТОВ «Ренток Груп»
Товариством в порушення п.5 р.3 тендерної документації у своїй пропозиції не подано інформацію (інформаційну довідку) про наявність матеріально – технічної бази та транспорту для поставки товару із зазначенням марки транспортного засобу
Товариством завантажено у своїй пропозиції довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору в якій предмет договору не відповідає предмету закупівлі
Товариством завантажено аналогічний договір без будь-яких підтверджуючих документів щодо поставки самого товару (накладна, видаткова накладна, акт прийому товару, тощо)
ТОВ «Альта Логістік Україна»
Товариством в порушення п.5 р.3 тендерної документації у своїй пропозиції не подано інформацію (інформаційну довідку) про наявність матеріально – технічної бази та транспорту для поставки товару із зазначенням марки транспортного засобу
У інформаційній довідці про наявність матеріально – технічної бази зазначено про додатки до вказаної довідки, однак вони не завантажені
Товариством подано довідку що не мають власного транспортного засобу
Товариством подано аналогічний договір про виконання поставки товару до бюджетної установи (відгук не відповідає предмету, договір не відповідає предмету )
Товариством подано сертифікат якості де чітко не вказно конкретику по технічним параметрам
ТОВ «Сучасні Контейнерні системи»
Товариством подано довідку про технічні характеристики в якій відрізняються шрифти у п.5.3, не зазначено дату і відмітки виробника, не зазначено ПІБ
Переклад сертифікату посвідчено тільки підписом перекладача
Завантажено договір про оренду без додатків
Договір про виконання аналогічного предмету завантажено із пов’язаною особою (самі між собою, телефони однакові, дані)
Відгук від ПП Росул О.В. контрагента роздруковано на одному принтеру. ПП Росул О.В. є сином власника товариства з яким ТОВ «Сучасні Контейнерні системи» заключено договір на перевезення
Договір про досвід робіт не завірено
Розгорнути
Згорнути
Товариством в порушення п.5 р.3 тендерної документації у своїй пропозиції не подано інформацію (інформаційну довідку) про наявність матеріально – технічної бази та транспорту для поставки товару із зазначенням марки транспортного засобу
Товариством завантажено у своїй пропозиції довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору в якій предмет договору не відповідає предмету закупівлі
Товариством завантажено аналогічний договір без будь-яких підтверджуючих документів щодо поставки самого товару (накладна, видаткова накладна, акт прийому товару, тощо)
ТОВ «Альта Логістік Україна»
Товариством в порушення п.5 р.3 тендерної документації у своїй пропозиції не подано інформацію (інформаційну довідку) про наявність матеріально – технічної бази та транспорту для поставки товару із зазначенням марки транспортного засобу
У інформаційній довідці про наявність матеріально – технічної бази зазначено про додатки до вказаної довідки, однак вони не завантажені
Товариством подано довідку що не мають власного транспортного засобу
Товариством подано аналогічний договір про виконання поставки товару до бюджетної установи (відгук не відповідає предмету, договір не відповідає предмету )
Товариством подано сертифікат якості де чітко не вказно конкретику по технічним параметрам
ТОВ «Сучасні Контейнерні системи»
Товариством подано довідку про технічні характеристики в якій відрізняються шрифти у п.5.3, не зазначено дату і відмітки виробника, не зазначено ПІБ
Переклад сертифікату посвідчено тільки підписом перекладача
Завантажено договір про оренду без додатків
Договір про виконання аналогічного предмету завантажено із пов’язаною особою (самі між собою, телефони однакові, дані)
Відгук від ПП Росул О.В. контрагента роздруковано на одному принтеру. ПП Росул О.В. є сином власника товариства з яким ТОВ «Сучасні Контейнерні системи» заключено договір на перевезення
Договір про досвід робіт не завірено
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2019 17:06
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерним комітетом було вивчено пропозицію ТОВ "Ренток Груп". В складі пропозиції подано всі необхідні документи передбачені тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000699-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 23 грудня 2019 12:44
Грубе порушення, вимоги Замовника (п. 3 Додаток 2)
1. Вимога замовника (п. 3 Додаток 2)
3. Виконання аналогічних договорів про поставку контейнерів для сміття або відходів за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору) та оригінал як мінімум 1 позитивного листа – відгука виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)
Вимога замовника щодо надання як мінімум 1 позитивного листа – відгука виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) не виконана учасником ТОВ «Ренток груп».
Детальніше, відгук, наданий від Обслуговуючого кооператива «Грінвуд» не відповідає вимозі замовника, внаслідок того, що у ньому зазначено інший договір, номер якого 1-1/06-2, тоді як договір, наданий Учасником ТОВ «Ренток груп» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору має номер 1-1/06-02, одночасно зазначаємо, що договір номер 1-1/06-02 також зазначено вказаним учасником у наданій видатковій накладній № 19 від 06.12.2019, а також у довідці про виконання аналогічного договору № 7 від 03.12.2019.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «Ренток груп» не надав позитивний лист – відгук від організації, яка зазначена в довідці про виконання аналогічних договорів № 7 від 03.12.2019, а саме Обслуговуючого кооператива «Грінвуд», та який співпадає з копією поданого договору № 1-1/06-02 від 06.12.2019.
Одночасно зазначаємо, що замовником визначено наступні формальні помилки: «В разі якщо Учасником допущено формальні (несуттєві) помилки це не призводить до відхилення його пропозиції.
Формальними(несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки».
Наголошуємо, що невідповідність інформації щодо виконання аналогічного договору, яку містить лист-відгук № 1-2/12 від 02.12.2019 та наданий на підтвердження виконання договору № 1-1/06-2 від Обслуговуючого кооператива «Грінвуд», тоді як учасником ТОВ «Ренток груп» надано договір № 1-1/06-02, не входить у перелік формальних помилок, що наданий замовником у тендерній документації та не можна вважати формальною або технічною помилкою.
Розгорнути
Згорнути
3. Виконання аналогічних договорів про поставку контейнерів для сміття або відходів за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору) та оригінал як мінімум 1 позитивного листа – відгука виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)
Вимога замовника щодо надання як мінімум 1 позитивного листа – відгука виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) не виконана учасником ТОВ «Ренток груп».
Детальніше, відгук, наданий від Обслуговуючого кооператива «Грінвуд» не відповідає вимозі замовника, внаслідок того, що у ньому зазначено інший договір, номер якого 1-1/06-2, тоді як договір, наданий Учасником ТОВ «Ренток груп» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору має номер 1-1/06-02, одночасно зазначаємо, що договір номер 1-1/06-02 також зазначено вказаним учасником у наданій видатковій накладній № 19 від 06.12.2019, а також у довідці про виконання аналогічного договору № 7 від 03.12.2019.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «Ренток груп» не надав позитивний лист – відгук від організації, яка зазначена в довідці про виконання аналогічних договорів № 7 від 03.12.2019, а саме Обслуговуючого кооператива «Грінвуд», та який співпадає з копією поданого договору № 1-1/06-02 від 06.12.2019.
Одночасно зазначаємо, що замовником визначено наступні формальні помилки: «В разі якщо Учасником допущено формальні (несуттєві) помилки це не призводить до відхилення його пропозиції.
Формальними(несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки».
Наголошуємо, що невідповідність інформації щодо виконання аналогічного договору, яку містить лист-відгук № 1-2/12 від 02.12.2019 та наданий на підтвердження виконання договору № 1-1/06-2 від Обслуговуючого кооператива «Грінвуд», тоді як учасником ТОВ «Ренток груп» надано договір № 1-1/06-02, не входить у перелік формальних помилок, що наданий замовником у тендерній документації та не можна вважати формальною або технічною помилкою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2019 15:20
На Вашу вимогу повідомляємо, що ТОВ "Ренток груп" подано аналогічний договір, лист - відгук від Обслуговуючого кооперативу "Грінвуд" про виконання аналогічного договору на суму 13500,00 грн. №1-1/06-02 від 06.02.2019р. В довідці про виконання аналогічного договору теж вказаний договір з ОК "Грінвуд". Враховуючи вищенаведене ТОВ "Ренток груп" не порушено вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000699-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 23 грудня 2019 12:51
Порушення, щодо надання документів переможця.
Вимога замовника щодо надання документів переможця (п. 3 Додаток 2)
Оригінал довідки органу МВС України, яка містить відомості, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку станом на листопад 2019 року або грудень 2019 року.
Всупереч вказаній вимозі ТОВ «Ренток груп» надав не оригінал довідки органу МВС України, а електронний бланк довідки органу МВС України, що не є оригіналом.
Одночасно зазначаємо, що оригінал документу містить серію та номер, тоді як електронний бланк, який не є оригіналом документу, не містить вказаних реквізитів.
Враховуючи викладене, вимога щодо надання оригіналу довідки органу МВС України, яка містить відомості, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку станом на листопад 2019 року або грудень 2019 року не виконана переможцем ТОВ «Ренток груп».
Розгорнути
Згорнути
Оригінал довідки органу МВС України, яка містить відомості, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку станом на листопад 2019 року або грудень 2019 року.
Всупереч вказаній вимозі ТОВ «Ренток груп» надав не оригінал довідки органу МВС України, а електронний бланк довідки органу МВС України, що не є оригіналом.
Одночасно зазначаємо, що оригінал документу містить серію та номер, тоді як електронний бланк, який не є оригіналом документу, не містить вказаних реквізитів.
Враховуючи викладене, вимога щодо надання оригіналу довідки органу МВС України, яка містить відомості, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку станом на листопад 2019 року або грудень 2019 року не виконана переможцем ТОВ «Ренток груп».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2019 15:23
Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 № 1256 затверджено порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України. Відповідно до вказаного порядку заявнику надається довідка - документ, який містить відомості з персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України та який залежно від обсягу запитуваної особою інформації може містити відомості про: відсутність (наявність) судимості; притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Пунктом 4 Розділу І Порядку визначено, що надання інформації з персонально-довідкового обліку здійснюється на запити державних органів або за запитами фізичних осіб, що оформлені з дотриманням вимог законодавства, у письмовій або електронній формі.
Пункт 3 Розділу V Порядку дублює положення про те, що запит подається в письмовій або електронній формі.
Згідно з пунктом 7 Розділу V запит в електронній формі подається за умови ідентифікації Заявника з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, що відповідає вимогам законодавства України, через офіційний веб-сайт МВС та офіційні веб-сайти територіальних органів з надання сервісних послуг МВС. Сформована в електронній формі Довідка завіряється спеціально призначеним для таких цілей електронним цифровим підписом ДІ та надсилається до робочого місця віддаленого доступу, з якого надійшов запит (п.9).
Враховуючи вищенаведене в Замовника немає підстав відхиляти пропозицію ТОВ "Ренток груп".
Пунктом 4 Розділу І Порядку визначено, що надання інформації з персонально-довідкового обліку здійснюється на запити державних органів або за запитами фізичних осіб, що оформлені з дотриманням вимог законодавства, у письмовій або електронній формі.
Пункт 3 Розділу V Порядку дублює положення про те, що запит подається в письмовій або електронній формі.
Згідно з пунктом 7 Розділу V запит в електронній формі подається за умови ідентифікації Заявника з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, що відповідає вимогам законодавства України, через офіційний веб-сайт МВС та офіційні веб-сайти територіальних органів з надання сервісних послуг МВС. Сформована в електронній формі Довідка завіряється спеціально призначеним для таких цілей електронним цифровим підписом ДІ та надсилається до робочого місця віддаленого доступу, з якого надійшов запит (п.9).
Враховуючи вищенаведене в Замовника немає підстав відхиляти пропозицію ТОВ "Ренток груп".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-22-000699-a.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 26 грудня 2019 17:46
Дата подання: 26 грудня 2019 17:46
СКАРГА
Зобов’язати замовника скасувати рішення (протокол № 2 від 16.12.2019) щодо визначення ТОВ «Ренток груп» переможцем процедури закупівлі: «Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів» UA-2019-11-22-000699-a, що проводиться ВИЖНИЦЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 20:50
Рішення від 28.12.2019 № 19504 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 20:49
Інформація про перенесення розгляду скарги від 26.12.2019 № UA-2019-11-22-000699-a.b6.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 22:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.01.2020 № 1202.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 17:08
рішення від 21.01.2020 № 1202.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 20:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
577 000,00
UAH з ПДВ
|
528 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
584 990,00
UAH з ПДВ
|
529 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" |
594 980,00
UAH з ПДВ
|
534 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
538 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЕАНА" |
628 500,00
UAH з ПДВ
|
546 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Літпол-Україна" |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
571 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-Львів" |
598 000,00
UAH з ПДВ
|
572 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Переможець |
528 999,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:50
|
розірвання договору (1).pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:50
|
розірвання договору.pdf | укладений |
29 вересня 2020 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 16:07
|
додаткова № Ренток Груп (1).pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 14:40
|
1_додаткова № Ренток Груп.pdf | укладений |
30 березня 2020 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2020 10:58
|
договір ренток.pdf | укладений |
28 січня 2020 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору по згоді сторін |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |