Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Баласти для розрядних ламп чи трубок (Блоки живлення)
Очікувана вартість
129 491,18 UAH
UA-2019-11-22-000620-a 04697408006b4220a1fe3c678d9d5359
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Інна Володимирівна

+380444063318 soroka-iv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 00156127
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 08151, Україна , Київська обл., Боярка, вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області,
Контактна особа: Сорока Інна Володимирівна
+380444063318
soroka-iv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:16
Очікувана вартість: 129 491,18 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-11-06-001371-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Блоки живлення».
Джерело фінансування: кошти Товариства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 шт
Блоки живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського, 49, центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше 35-ти та не пізніше 45-ти календарних днів з дати поставки Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:55
ТД додаток_7.xls
22 листопада 2019 14:55
ТД додаток_6б.xlsx
22 листопада 2019 14:55
ТД додаток_6а.xls
22 листопада 2019 14:55
ТД додаток_5.docx
22 листопада 2019 14:55
ТД додаток_4.doc
22 листопада 2019 14:55
ТД додаток_3.docx
22 листопада 2019 14:55
ТД додаток_2б.docx
22 листопада 2019 14:55
ТД додаток_2а.docx
22 листопада 2019 14:55
ТД додаток_2.docx
22 листопада 2019 14:55
ТД додаток_1.docx
22 листопада 2019 14:55
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 11:30
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення!
Вкотре відповідаємо на поставлені Вами запитання:

Щодо питання 1 повідомляємо:
1) Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) тендерної документації процедури закупівлі «Баласти для розрядних ламп чи трубок (Блоки живлення)» не містить посилання на торгову марку або модель.
Крім того, Додаток І до тендерної документації містить умову подання еквіваленту Товару, з вказанням технічних характеристик запропонованого еквіваленту, що підтверджує відповідність Товару вимогам Замовника.

Щодо питання 2 повідомляємо:
Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) Додатку І до тендерної документації процедури закупівлі «Баласти для розрядних ламп чи трубок (Блоки живлення)» містить умову зазначити: який товар учасник зобов’язаний передати (поставити) замовнику, вказавши: найменування (співвідношення за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами, кольорами або іншими ознаками (асортимент, номенклатура) згідно вимог, встановлених Замовником); назву виробника; назву країни походження; технічні та/або інші характеристики запропонованого Товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника.
Дані умови забезпечують дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Щодо питання 3 повідомляємо:
В п.5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено про те, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Інформацію про методику оцінки тендерних пропозицій викладено в п.1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Додатково інформуємо, що тендерна документація на дану закупівлю знаходиться на веб-порталі Уповноваженого органу у вільному доступі (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-22-000620-a).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТФС-УКРАЇНА" 121 722,00
UAH з ПДВ
121 722,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА" 128 948,40
UAH з ПДВ
128 948,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 14:24
Характеристики DRC-100.pdf
09 грудня 2019 14:24
Не банкрут.pdf
09 грудня 2019 14:24
Довідка ст17.pdf
09 грудня 2019 14:24
Довідка ліцензія.pdf
09 грудня 2019 14:24
Довідка довкілля.pdf
09 грудня 2019 14:24
9.1Розрахунок.pdf
09 грудня 2019 14:24
9 Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 14:24
8 Лист гарантія.pdf
09 грудня 2019 14:24
6.1 Структура власності.pdf
09 грудня 2019 14:24
3.1 Уставні документи.pdf
09 грудня 2019 14:24
1 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 11:05
Довідка (3).zip
27 грудня 2019 11:38
Довідка.zip
27 грудня 2019 10:50
265550019336079.xml
26 грудня 2019 09:33
Довідка.pdf.p7s
26 грудня 2019 09:33
Dovidka_19350763480340443303.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТФС-УКРАЇНА"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТФС-УКРАЇНА"
#35159662
Відхилено 121 722,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:38
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА"
#32706598
Переможець 128 948,40
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА"
#32706598
128 948,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 16:16
Звiт № 3-20.pdf укладений
23 квітня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 09:43
т-3.pdf укладений
11 січня 2020 09:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 01 травня 2020
Сума оплати за договором: 128 948,40
UAH (в тому числі ПДВ 21 491,40 UAH)