Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
6 200,00 UAH
UA-2019-11-22-000460-b d27d8c69a0e546f3b0ce756f78c41b6b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 12:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 12:28
Початок аукціону: 04 грудня 2019 15:48
Очікувана вартість: 6 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 10:17
11-22 Оголошення комп'ютерне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 12:20
Дата відповіді: 25 листопада 2019 12:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Еквівалент марок вказаної техніки повинен бути за характеристиками та за якістю тільки вище за рівнем, які вказані в документації; пропозиція ФОП - не платника ПДВ розглядається як остаточна.
Запитання
Дата подання: 26 листопада 2019 14:27
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:51
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно документації на електронні торги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 4 620,00
UAH з ПДВ
4 273,38
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 4 630,65
UAH з ПДВ
4 275,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 5 190,00
UAH з ПДВ
5 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 6 000,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 12:21
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:20
Згода з договором.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 17:09
Доки ЧП Шульц.rar
02 грудня 2019 17:09
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 4 273,38
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:01

Документи

05 грудня 2019 10:01
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:01
Протокол 718.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
4 273,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 10:01
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:01
Протокол 718.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 09:55
Дог.18-19кп.pdf укладений
10 грудня 2019 09:54