Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
100 456,00 UAH
UA-2019-11-22-000315-a b504519e6816442ba44c2f4ad6cfd8db
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Завада Володимир Володимирович

+380322766237 zavada@lv.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Львівської області
Код ЄДРПОУ: 03499974
Вебсайт: http://lv.arbitr.gov.ua/sud5015/
Місцезнаходження: 79014, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Личаківська 128
Контактна особа: Завада Володимир Володимирович
+380322766237
zavada@lv.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 11:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 11:52
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:36
Очікувана вартість: 100 456,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 004,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79014, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Личаківська,128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 11:48
Проект договору.docx
22 листопада 2019 11:48
Цінова пропозиція (Додаток 2).docx
22 листопада 2019 11:48
Технічні характеристики (Додаток1).docx
22 листопада 2019 11:48
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 12:09
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне:
- До оголошення торгів допускаються всі торгові марки технічні характеристики яких відповідають встановленим вимогам предмета закупівлі.
- Фізичні особи - підприємці допускаються до участі в торгах. Розглядатимемо ціну, як остаточну та не будемо додавати до ціни суму ПДВ 20%.
Надання договору авторизованого сервісного центру
Дата подання: 27 листопада 2019 09:58
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:36
Шановний Замовнику!Договори з авторизованими сервісними центрами виробників містять комерційну таємницю- що унеможливлює подання у складі тендерної пропозиції відповідну скан-копію.До того ж договір складається на весь товар виробника та зазвичай на 1 рік з можливістю пролонгації.Тому просимо видалити з пукнту 4.7вимогу надати «скан-копію оригіналу договору з авторизованим сервісним центром виробника на весь термін гарантії завірений підписами сторін договору. У договорі повинно бути вказано: номер допорогової закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (у системі «Прозорро»), інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу.Також у договорі повинно бути вказано, що будь-який елемент техніки, який вийшов з ладу (у т.ч. батарея, система охолодження, зчитувач оптичних дисків) будуть замінені протягом 14 робочих днів безкоштовно на протязі всього гарантійного терміну».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне:
- Вимоги виставлені нами в технічній документації та договорі є такими, що відповідають чинному законодавству, не містять дискримінаційних вимог. Відтак підстав для видалення зазначеної вами інформації не має.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дефіс 49 600,00
UAH з ПДВ
49 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 89 400,00
UAH з ПДВ
89 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 11:43
Договір.pdf
29 листопада 2019 11:38
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 11:38
Свідоцтво ПДВ Дефіс.pdf
29 листопада 2019 11:38
Наказ.pdf
29 листопада 2019 11:38
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2019 11:38
Виписка Дефіс.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 11:10
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:07
Гарантійний лист на товар.pdf
29 листопада 2019 11:07
Сертификат - Diawest Corp..pdf
29 листопада 2019 11:07
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
29 листопада 2019 11:07
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2019 11:07
Істотні умови договору .pdf
29 листопада 2019 11:07
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дефіс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дефіс
#13824375
Відхилено 49 600,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 13:04
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 89 400,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:28

Документи

04 грудня 2019 13:04
Електронний підпис
04 грудня 2019 13:02
Протокол

Документи

06 грудня 2019 16:28
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:24
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій