Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук
Очікувана вартість
100 456,00 UAH
UA-2019-11-22-000315-a ● b504519e6816442ba44c2f4ad6cfd8db
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Господарський суд Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 03499974 |
Вебсайт: | http://lv.arbitr.gov.ua/sud5015/ |
Місцезнаходження: | 79014, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Личаківська 128 |
Контактна особа: |
Завада Володимир Володимирович +380322766237 zavada@lv.arbitr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 11:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 11:52 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 11:36 |
Очікувана вартість: | 100 456,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 004,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79014, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Личаківська,128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 11:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 11:48 |
Проект договору.docx | |
22 листопада 2019 11:48 |
Цінова пропозиція (Додаток 2).docx | |
22 листопада 2019 11:48 |
Технічні характеристики (Додаток1).docx | |
22 листопада 2019 11:48 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 12:09
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне:
- До оголошення торгів допускаються всі торгові марки технічні характеристики яких відповідають встановленим вимогам предмета закупівлі.
- Фізичні особи - підприємці допускаються до участі в торгах. Розглядатимемо ціну, як остаточну та не будемо додавати до ціни суму ПДВ 20%.
- До оголошення торгів допускаються всі торгові марки технічні характеристики яких відповідають встановленим вимогам предмета закупівлі.
- Фізичні особи - підприємці допускаються до участі в торгах. Розглядатимемо ціну, як остаточну та не будемо додавати до ціни суму ПДВ 20%.
Надання договору авторизованого сервісного центру
Дата подання: 27 листопада 2019 09:58
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:36
Шановний Замовнику!Договори з авторизованими сервісними центрами виробників містять комерційну таємницю- що унеможливлює подання у складі тендерної пропозиції відповідну скан-копію.До того ж договір складається на весь товар виробника та зазвичай на 1 рік з можливістю пролонгації.Тому просимо видалити з пукнту 4.7вимогу надати «скан-копію оригіналу договору з авторизованим сервісним центром виробника на весь термін гарантії завірений підписами сторін договору. У договорі повинно бути вказано: номер допорогової закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (у системі «Прозорро»), інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу.Також у договорі повинно бути вказано, що будь-який елемент техніки, який вийшов з ладу (у т.ч. батарея, система охолодження, зчитувач оптичних дисків) будуть замінені протягом 14 робочих днів безкоштовно на протязі всього гарантійного терміну».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне:
- Вимоги виставлені нами в технічній документації та договорі є такими, що відповідають чинному законодавству, не містять дискримінаційних вимог. Відтак підстав для видалення зазначеної вами інформації не має.
- Вимоги виставлені нами в технічній документації та договорі є такими, що відповідають чинному законодавству, не містять дискримінаційних вимог. Відтак підстав для видалення зазначеної вами інформації не має.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій