Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги дератизації та дезінсекції )
Очікувана вартість
1 124 148,00 UAH
UA-2019-11-22-000256-c ● 862b7d2b9c4d4854b24b0ff376996cb6
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36 |
Контактна особа: |
Панков Антон Дмитрович +380444253216 tender@podil.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 09:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 09:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2019 09:59 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 12:54 |
Очікувана вартість: | 1 124 148,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 241,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги дератизації та дезінсекції )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються в межах отриманих коштів від споживачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території та отриманих коштів з бюджету по призначеним пільгам та субсидіям згідно структури тарифу встановленого рішенням органу місцевого самоврядування. Розрахунки проводяться щомісяця не пізніше 15 числа на підставі отриманої Замовником інформації від комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» про суму отриманих коштів на транзитний рахунок Замовника в розрізі структури тарифу за звітний місяць. Оплата наданих послуг за рахунок отриманих з бюджету пільг та субсидій проводиться протягом трьох банківських днів наступних за днем отримання Замовником коштів на поточний рахунок за період в якому призначено дані пільги та субсидії. Розрахунки з Виконавцем можуть здійснюватися через транзитний рахунок комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» або з поточного рахунку Замовника. При надходженні Виконавцю коштів, які перевищують вартість виконаних робіт наданих послуг за поточний місяць, різниця оплати зараховується Замовнику як авансування майбутніх платежів. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 09:55 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
22 листопада 2019 09:55 |
Додатки до ТД.docx | |
22 листопада 2019 09:55 |
ТД Дератизація 2020.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000256-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 12 грудня 2019 13:03
Щодо незаконної дискваліфікації
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 119 від 11.12.2019 р. пропозицію ТОВ "ЕМПЕКС" було відхилено. Однак, таке рішення замовника суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", є незаконним та упередженим.
1. Підставою для відхилення вказано, що ТОВ "ЕМПЕКС" не надано свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі (не менше двох). Проте, це твердження не відповідає дійсності, оскільки у складі тендерної пропозиції подано файл "Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf" де на стор. 62 та 63 розміщені кольорові скановані копії двох свідоцтв водіїв, що і вимагалося замовником.
2. Ще однією підставою для відхилення вказано, що медичні картки за формою первинної облікової документації №140-5/о надані не в повному обсязі та не зазначено висновок комісії, завіреного належним чином, щодо професійної придатності, що суперечить вимогам тендерної документації.
Вказане твердження також є незаконним, оскільки документом, що підтверджує відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності є форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка видається працівнику закладом охорони здоров'я за результатами медичного огляду. (п. 10 наказу МОЗ №280 23.07.2002 "Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб"). Вказана форма № 1-ОМК вимагалася у тендерній документації замовника та була надана учасником для підтвердження того, що працівники учасника за медичними показниками допущені до роботи за відповідними професіями. Форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка» видається працівнику на підставі висновку медичної комісії, який зазначається у формі №140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я». Проте вказана форма №140-5/о не видається на руки працівнику і не може бути оприлюднена, оскільки містить інформацію, що становить лікарську таємницю та є документом суворої звітності із терміном зберігання 25 років (відповідно до Інструкції про заповнення форми №140-5/о, затвердженої наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013р).
З метою виконання вимог п. 2.1.5 Додатка № 1 до тендерної документації нами були надані належним чином завірені закладом охорони здоров'я, що їх складав, копії форм №140-5/о в тій частині, що не розголошують лікарську таємницю. У вказаних копіях зазначені серії та номера відповідних Особистих медичних книжок працівників. (стор. 64-81 файл "Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf")
Доводимо до відома ст. 39-1 та ст. 40 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я":
Стаття 39-1. Право на таємницю про стан здоров'я
Пацієнт має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
Забороняється вимагати та надавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування пацієнта.
Стаття 40. Лікарська таємниця
Медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
При використанні інформації, що становить лікарську таємницю, в навчальному процесі, науково-дослідній роботі, в тому числі у випадках її публікації у спеціальній літературі, повинна бути забезпечена анонімність пацієнта.
Зважаючи на вищевикладене у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕМПЕКС", оскільки вона є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету, скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № 119 від 11.12.19р та визнати ТОВ "ЕМПЕКС" переможцем.
У разі ігнорування наших законних вимог рішення тендерного комітету будуть оскаржені до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. Підставою для відхилення вказано, що ТОВ "ЕМПЕКС" не надано свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі (не менше двох). Проте, це твердження не відповідає дійсності, оскільки у складі тендерної пропозиції подано файл "Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf" де на стор. 62 та 63 розміщені кольорові скановані копії двох свідоцтв водіїв, що і вимагалося замовником.
2. Ще однією підставою для відхилення вказано, що медичні картки за формою первинної облікової документації №140-5/о надані не в повному обсязі та не зазначено висновок комісії, завіреного належним чином, щодо професійної придатності, що суперечить вимогам тендерної документації.
Вказане твердження також є незаконним, оскільки документом, що підтверджує відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності є форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка видається працівнику закладом охорони здоров'я за результатами медичного огляду. (п. 10 наказу МОЗ №280 23.07.2002 "Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб"). Вказана форма № 1-ОМК вимагалася у тендерній документації замовника та була надана учасником для підтвердження того, що працівники учасника за медичними показниками допущені до роботи за відповідними професіями. Форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка» видається працівнику на підставі висновку медичної комісії, який зазначається у формі №140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я». Проте вказана форма №140-5/о не видається на руки працівнику і не може бути оприлюднена, оскільки містить інформацію, що становить лікарську таємницю та є документом суворої звітності із терміном зберігання 25 років (відповідно до Інструкції про заповнення форми №140-5/о, затвердженої наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013р).
З метою виконання вимог п. 2.1.5 Додатка № 1 до тендерної документації нами були надані належним чином завірені закладом охорони здоров'я, що їх складав, копії форм №140-5/о в тій частині, що не розголошують лікарську таємницю. У вказаних копіях зазначені серії та номера відповідних Особистих медичних книжок працівників. (стор. 64-81 файл "Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf")
Доводимо до відома ст. 39-1 та ст. 40 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я":
Стаття 39-1. Право на таємницю про стан здоров'я
Пацієнт має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
Забороняється вимагати та надавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування пацієнта.
Стаття 40. Лікарська таємниця
Медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
При використанні інформації, що становить лікарську таємницю, в навчальному процесі, науково-дослідній роботі, в тому числі у випадках її публікації у спеціальній літературі, повинна бути забезпечена анонімність пацієнта.
Зважаючи на вищевикладене у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕМПЕКС", оскільки вона є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету, скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № 119 від 11.12.19р та визнати ТОВ "ЕМПЕКС" переможцем.
У разі ігнорування наших законних вимог рішення тендерного комітету будуть оскаржені до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2019 10:46
Згідно з ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на вищезазначене, Замовник зазначив у тендерній документації, а саме відповідно до п. 2.1.5 Додатка № 1 до тендерної документації, Учасники, у складі тендерної пропозиції, повинні надати Медичні картки огляду осіб, інформація про яких була зазначена у довідці про наявність у учасника робітників відповідної кваліфікації, для визначення спроможності робітників займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я за формою первинної облікової документації №140-5/0 затвердженої Наказом МОЗ України.
Згідно з ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутись через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
З моменту оголошення закупівлі Замовнику не надходило ні звернень, ні скарг з будь-якого питання з боку ТОВ «ЕМПЕКС» або інших учасників, що підтверджує згоду на виконання встановлених у тендерній документації вимог, а будь-яка невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації є обґрунтованою підставою для дискваліфікації учасника.
Враховуючи вищезазначене, Учасник ТОВ "ЕМПЕКС" (ЄДРПОУ 40100480), не надав в повному обсязі медичні картки робітників (лише головну сторінку) без зазначення висновку комісії, завіреного належним чином, щодо професійної придатності працівників, що суперечить вимогам тендерної документації.
Тому підстави для відміни рішення, затвердженого у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 119 від 11.12.2019 року, відсутні.
Згідно з ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутись через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
З моменту оголошення закупівлі Замовнику не надходило ні звернень, ні скарг з будь-якого питання з боку ТОВ «ЕМПЕКС» або інших учасників, що підтверджує згоду на виконання встановлених у тендерній документації вимог, а будь-яка невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації є обґрунтованою підставою для дискваліфікації учасника.
Враховуючи вищезазначене, Учасник ТОВ "ЕМПЕКС" (ЄДРПОУ 40100480), не надав в повному обсязі медичні картки робітників (лише головну сторінку) без зазначення висновку комісії, завіреного належним чином, щодо професійної придатності працівників, що суперечить вимогам тендерної документації.
Тому підстави для відміни рішення, затвердженого у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 119 від 11.12.2019 року, відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-22-000256-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 21 грудня 2019 16:10
Дата подання: 21 грудня 2019 16:10
Щодо незаконної дискваліфікації
Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «ЕМПЕКС» та перейшов до розгляду пропозиції наступного учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій № 119 від 11.12.2019 р).Таке рішення порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі», є незаконними та упередженими, зокрема:
1. Підставою для відхилення вказано, що ТОВ "ЕМПЕКС" не надано свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі (не менше двох). Проте, це твердження не відповідає дійсності, оскільки у складі тендерної пропозиції подано файл "Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf" де на стор. 62 та 63 розміщені кольорові скановані копії двох свідоцтв водіїв, що і вимагалося замовником.
2. Ще однією підставою для відхилення вказано, що медичні картки за формою первинної облікової документації №140-5/о надані не в повному обсязі та не зазначено висновок комісії, завіреного належним чином, щодо професійної придатності, що суперечить вимогам тендерної документації.
Вказане твердження також є незаконним, оскільки документом, що підтверджує відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності є форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка видається працівнику закладом охорони здоров'я за результатами медичного огляду. (п. 10 наказу МОЗ №280 23.07.2002 "Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб"). Вказана форма № 1-ОМК вимагалася у тендерній документації замовника та була надана учасником для підтвердження того, що працівники учасника за медичними показниками допущені до роботи за відповідними професіями. Форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка» видається працівнику на підставі висновку медичної комісії, який зазначається у формі №140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я». Проте, вказана форма №140-5/о не видається на руки працівнику і не може бути оприлюднена, оскільки містить інформацію, що становить лікарську таємницю та є документом суворої звітності із терміном зберігання 25 років (відповідно до Інструкції про заповнення форми №140-5/о, затвердженої наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013р). Зокрема, у вказаній формі міститься інформація про результати дослідження крові на вірусні гепатити, на СНІД та інші медичні дані та діагнози, які заборонено розголошувати та передбачена кримінальна відповідальність (ст. 132 «Розголошення відомостей про проведення медичного огляду на виявлення зараження вірусом імунодефіциту людини чи іншої невиліковної інфекційної хвороби», ст. 145. «Незаконне розголошення лікарської таємниці» Кримінального кодексу України). Відповідно до ст. 39-1 та ст. 40 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я» Пацієнт має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні. Забороняється вимагати та надавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування пацієнта. Медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
На виконання вимог п. 2.1.5 Додатка № 1 до тендерної документації нами були надані належним чином завірені закладом охорони здоров'я, що їх складав, копії форм №140-5/о в тій частині, що не розголошують лікарську таємницю, та копії відповідних Особистих медичних книжок працівників з висновками голови медичної комісії щодо відсутності медичних протипоказань у працівників для роботи за відповідними посадами (стор. 64-81 файл "Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf").
Таким чином кваліфікаційні вимоги тендерної документації Замовника щодо підтвердження відсутності медичних протипоказань повністю виконані.
Зважаючи на вищевикладене у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕМПЕКС", оскільки вона є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039).
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку санітарно-гігієнічних послуг, що підтверджується кількістю участей у закупівлях - 382 та відсотком перемог -39% за аналітичними даними електронного майданчика Прозоро
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 грудня 2019 19:20
Рішення від 24.12.2019 №19218 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 19:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2020 №794.pdf
Дата публікації: 16 січня 2020 19:23
Рішення від 15.01.2020 №794.pdf
Дата публікації: 20 січня 2020 22:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення № 794-р/пк-пз від 15.01.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМПЕКС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбіоекологія" переможцем по процедурі закупівлі – "ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень" (Ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-22-000256-c).
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2020 12:13
Номер скарги: UA-2019-11-22-000256-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 13 лютого 2020 20:43
Дата подання: 13 лютого 2020 20:43
Щодо повторної незаконної дискваліфікації
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) закупівлі «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги дератизації та дезінсекції )», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000256-c. ТОВ «ЕМПЕКС» (надалі - Скаржник) приймає участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно рішення № 794-р/пк-пз від 15.01.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМПЕКС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбіоекологія" переможцем по процедурі закупівлі – "ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень" (Ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-22-000256-c). На виконання вищезазначеного рішення, Замовником було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМПЕКС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбіоекологія» переможцем.
У зв’язку з відміною рішення, Замовник провів повторний розгляд тендерних пропозиції учасників, і ПОВТОРНО безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «ЕМПЕКС» та перейшов до розгляду пропозиції наступного учасника ТОВ «Укрбіоекологія», якого було визнано переможцем (протокол розгляду тендерних пропозицій № 142 від 31.01.2020 р.).
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», є дискримінаційними, незаконними та упередженими.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2020 18:57
Рішення від 17.02.2020 №2962.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 18:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2020 № 4186.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 15:49
Рішення від 04.03.2020 №4186.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 19:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення № 4186-р/пк-пз від 04.03.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМПЕКС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбіоекологія" переможцем по процедурі закупівлі – "ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень" (Ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-22-000256-c).
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2020 12:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «БЕЛЛ-УКРАЇНА» |
1 124 148,00
UAH з ПДВ
|
905 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕМПЕКС" |
974 612,88
UAH з ПДВ
|
963 371,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Укрбіоекологія" |
1 123 997,52
UAH з ПДВ
|
1 123 997,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «БЕЛЛ-УКРАЇНА» #34969145 |
Рішення скасоване |
905 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2020 12:13
|
ТОВ "ЕМПЕКС" #40100480 |
Рішення скасоване |
963 371,40
UAH з ПДВ
|
22 січня 2020 12:13
|
ТОВ "Укрбіоекологія" #34617039 |
Рішення скасоване |
1 123 997,52
UAH з ПДВ
|
22 січня 2020 12:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «БЕЛЛ-УКРАЇНА» #34969145 |
Очікує рішення |
905 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 12:16
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «БЕЛЛ-УКРАЇНА» #34969145 |
Рішення скасоване |
905 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 12:16
|
ТОВ "ЕМПЕКС" #40100480 |
Рішення скасоване |
963 371,40
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 12:16
|
ТОВ "Укрбіоекологія" #34617039 |
Рішення скасоване |
1 123 997,52
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 12:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 квітня 2020 14:19 |
Коментар щодо відміни: | Необхідно відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги дератизації та дезінсекції ), оскільки відсутня подальша потреба в закупівлі вказаних послуг на обсяг зазначений у закупівлі. |
Документи:
14 квітня 2020 14:19
|
Протокол |