Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери, ноутбуки для відділення ВП НТЦ у м. Одеса
Очікувана вартість
697 558,00 UAH
UA-2019-11-22-000135-a c6f123c155dc4a24b1f3a0b8ad75969b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андруховець Микола Федорович

206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Андруховець Микола Федорович
206-97-56
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:30
Очікувана вартість: 697 558,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 487,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп'ютер (конфігурація 1) - 6 шт.
Персональний комп'ютер (конфігурація 2) - 5 шт.
Ноутбук - 2шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Комп’ютери, ноутбуки для відділення ВП НТЦ у м. Одеса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська обл., Одеса, пр-т Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 10:08
ТД - 6423.doc
22 листопада 2019 10:08
Додаток 3 до ТД - Проект договору.doc
22 листопада 2019 10:07
Додаток 2 до ТД - Технічні вимоги.doc
22 листопада 2019 10:07
Витяг з протоколу ТК від 21.11.2019.pdf
22 листопада 2019 10:07
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 12:21
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Якщо предмет закупівлі відповідає технічним вимогам то марка або модель може відрізнятися від марки або моделі наведеної в технічних вимогах до предмету закупівлі, тобто виробник предмету закупівлі може бути іншим ніж наведений у технічних вимогах. Замовником передбачається можливість надання еквіваленту.
Учасники подають цінові пропозиції згідно з Додатком 1 до ТД « Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками».
Учасники подають цінові пропозиції відповідно до умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Оцінюється остаточна цінова пропозиція учасника.
Документація
Дата подання: 26 листопада 2019 20:48
Дата відповіді: 28 листопада 2019 08:35
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Відповідно до Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги» допускається еквівалент до предмету закупівлі. Учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Необхідність зазначення марки, моделі в технічних вимогах складових частин комп’ютера пов’язана з метою забезпечення сумісності з наявним комп’ютером та унеможливлення виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням комп’ютера.
Документація
Дата подання: 26 листопада 2019 20:57
Дата відповіді: 28 листопада 2019 08:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Повідомляємо, що згідно Розділу 1 п.1.1 Проекту Договору, який є Додатком 3 до ТД, вимагається поставити та передати у власність Замовника товар згідно із Специфікацією.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-000135-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 27 листопада 2019 11:51
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Тендерна документація містить наступні твердження: «Гарантія Не менше 60 місяців від виробника».

Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники не дають на свою продукцію гарантію більше 2-3-х років (24-36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач). Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію вдвічі більшу, ніж сам виробник продукції Цю вимогу виконати впродовж 5 років буде технічно неможливо.. 5 років - це термін, за який значно змінюються технології, тож знайти аналогічну заміну дефектної деталі/компоненту в 2024 році не виявиться можливим.

Вимога гарантії 60 місяців (5 років) наштовхує на думку про створення штучного обмеження для учасників, можливу наявність обраного постачальника, на виконання гарантійних зобов'язань яким будуть "закриватися очі".

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, скоротити термін гарантії на товар до 36 місяців, дозволити більш широкому колу учасників прийняти участь в закупівлі та отримати Вам, як Замовнику, нижчу ціну за товар, зекономити кошти платників податків!

Або просимо, принаймні розглянути можливість, внести зміни та подати цю вимогу у наступній редакції: «Гарантійний строк експлуатації товару складає 5 років, протягом яких Учасник виконує гарантійні зобов'язання, за умови використання Замовником товару, в тому числі комплектуючих виробів та складових частин за призначенням та з дотриманням правил користування» Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 15:48
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Відповідно до «Технічних вимог» Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена гарантія на предмет закупівлі не менше 60 місяців від виробника. Такий термін зазначений згідно з затвердженим у ДП «НАЕК «Енергоатом» документі «ГАЛУЗЕВЕ ТЕХНІЧНЕ РІШЕННЯ (КОНЦЕПТУАЛЬНЕ) щодо затвердження типових конфігурацій КТР-М.0.16.286-18».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 624 300,00
UAH з ПДВ
624 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 659 322,24
UAH з ПДВ
659 322,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 18:19
Електронний підпис
16 грудня 2019 18:17
ТП_оновлена.pdf
16 грудня 2019 18:16
ТП_оновлена.pdf
13 грудня 2019 15:17
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:14
ДФС 06.12.zip
13 грудня 2019 12:14
МВС 04.12.zip
09 грудня 2019 15:05
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:04
Статут.pdf
09 грудня 2019 15:04
Технічна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 624 300,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
624 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:03
53-141-01-19-00308.pdf укладений
23 грудня 2019 15:02