Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 –71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічний нагляд за поточним ремонтом покриття вхідної групи під’їзду № 1. Поточний ремонт вхідної групи та першого поверху під’їзду № 2 житлового будинку по вулиці Шолуденка, 6-А в м. Вишгороді Київської області)
Очікувана вартість
448,44 UAH
UA-2019-11-22-000116-b 6b4bc3119ebb40498e0daccd8f061db3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Стецюк

+380988193931 kpukvyshgorodtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40460869
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 9А
Контактна особа: Наталія Стецюк
+380988193931
kpukvyshgorodtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код за ДК 021:2015 –71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічний нагляд за поточним ремонтом покриття вхідної групи під’їзду № 1. Поточний ремонт вхідної групи та першого поверху під’їзду № 2 житлового будинку по вулиці Шолуденка, 6-А в м. Вишгороді Київської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовники проводять оплату отриманих послуг протягом 5 календарних днів з моменту підписання Замовником і Виконавцем акту здавання - приймання наданих послуг, шляхом перерахування на поточний рахунок Виконавця коштів в розмірі 100% ціни цього договору. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

22 листопада 2019 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СЕМЕНЮК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
#2683519516
Переможець 448,44
UAH
22 листопада 2019 09:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 09:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 448,44
UAH