Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання(персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
732 730,00 UAH
UA-2019-11-22-000062-b 811fa2ab865046d692e3ec851da94714
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сумець

+380953705342 izyumzentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37714802
Місцезнаходження: 64309, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Покровська, 34
Контактна особа: Людмила Сумець
+380953705342
izyumzentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 08:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:22
Очікувана вартість: 732 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 663,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання(персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 08:43
ТД комп'ютерне обладнання.odt

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 12:27
Дата відповіді: 25 листопада 2019 13:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне. 1) Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами 2) Технічні характеристики товару обов’язково повинні відповідати усім наведеним у додатку № 5 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує, оскільки тендерною документацією передбачено заповнення конкретного найменування у додатку № 1 (специфікація) до проекту договору, що є додатком 3 до тендерної документації. 3) Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись як остаточна.
Уточнення технічних вимог предмету закупівлі
Дата подання: 26 листопада 2019 14:15
Дата відповіді: 26 листопада 2019 15:31
Доброго дня! В технічних вимогах до блоку живлення ви вказуєте модель для орієнтиру Frime GLARE-500 APFC. Особливістю цього блока живленя є RGB підсвічування вентилятора. Цей параметр дуже зменшує пропозиції та значно удорожчує собівартість! Чи доцільно використовувати в медичному закладі такий блок живлення? Чи варто збільшувати собівартість комп'ютера красивим яскравим підсвічуванням, яке ніяк не покращує характеристики та роботу медичного працівника взагалі? Пропонуємо внести зміни в технічне завдання до вимог блоку живлення в такій редакції: Блок живлення: 500W APFC Якщо є потреба ще в конкретних характеристиках до блоку живлення, то внесіть теж. Таким чином, вам зможуть запропонувати більше пропозицій по ціні та якісті! Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне: усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами . Даний блок живлення був обраний лише для зразка. Ключовими вимогамидо блоку живлення є його потужність в 500 W, наявність APFC та прийнятна ціна. Зазначений в технічних вимогах зразок відповідає всім зазначеним характеристикам. Якщо в вашій пропозиції буде блок живлення з зазначеними характеристиками, але без RGB підсвічування вентилятора, то це не буде приводом для відхилення вашої пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-000062-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ" МОСТ АЙ ТІ", Код ЄДРПОУ:37431162
Дата подання: 13 грудня 2019 16:54
ВИМОГА про усунення порушень закону про публічні закупівлі
Вих. №13-12/01 від 13.12.2019р. Голові
Ізюмської міської ради
Марченко Валерій Віталійович

Тендерному комітету КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм" Ізюмської міської ради

ВИМОГА
про усунення порушень закону про публічні закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм" Ізюмської міської ради було проведено закупівлю UA-2019-11-22-000062-b ДК 021:2015:30230000-0 «Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання)». Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №49 від 12.12.2019 р. у закупівлі взяли участь 5 учасників: 1. ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів (ЄДРПОУ 36274290) 2. ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» (ЄДРПОУ 37431162) 3. ООО "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (ЄДРПОУ 30256061) 4. ФЛП "БОГУСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ" (ІПН 2820320531) 5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АЛМАЗ ЛТД" (ЄДРПОУ 22663480).
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник вирішив: «1) Визнати пропозицію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) такою, що відповідає вимогам тендерної документації КНП «ЦПМСД м. Ізюм». 2. ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) визначити переможцем відкритих торгів «ДК 021:2015:30230000-0- Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання) «Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-22-000062-b».
Детально ознайомившись з протоколом розгляду тендерних пропозицій №49 від 12.12.2019р., тендерною документацією Замовника та документацією ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061), зазначаємо, що умови п. 5 Додаткових вимог Додатку №5 до тендерної докуметації «Технічні вимоги» виконані ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) частково, а саме:
1. Надано авторизаційний лист на операційні системи Microsoft Windows 10 Pro OEM у кількості 20 шт.
2. Не надано авторизаційного листа на Microsoft Office 2016 32/64х Home and Business All Lng (T5D-02322) ESD.
Таким чином, левова частка (близько 75% у грошовому еквіваленті) постачаємого програмного забезпечення у рамках закупівлі UA-2019-11-22-000062-b ДК 021:2015:30230000-0 «Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання)» не мають листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, що прямо порушує вимоги Тендерної документації (п. 5 Додаткових вимог Додатку №5«Технічні вимоги»). Згідно п.3 Відхилення тендерних пропозицій розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника тендерна пропозиція, що не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником.
Таким чином, вважаємо, що згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) повинна бути відхилена, як невідповідна вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1. Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061), оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №49 від 12.12.2019р. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

З повагою,
Директор ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» Лопатін І.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 12:07
Доброго дня, шановний Учаснику! Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вдячний Вам за звернення. Ретельно розглянувши Вашу вимогу , тендерний комітет прийшов висновку:
учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"( код за ЄДРПОУ 30256061) підтвердив відповідність технічним вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації та відповідність кваліфікаційним критеріям.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник, який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів, дозволів.
Відповідно до Тендерної документації КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, розділу «Оцінка тендерної пропозиції», єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна .
Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Найбільш економічно вигідна пропозиція за результатом аукціону ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".

1) Згідно додатку 5 пункту 5.«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Компанія ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надали авторизаційний лист від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Програмне забезпечення Microsoft Office 2016 32/64х Home and Business All Lng (T5D-02322) ESD постачається у вигляді електронного ключа активації компанією Microsoft.

Тому пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає технічним вимогам тендерної документації та не може бути відхиленою.
Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерною документацією, а також принципами максимальної економії та ефективності, вирішив, що відсутні підстави для відхилення пропозиції, та визнав переможцем ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 16:54
Вимога Ізюм Мост.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів 718 487,54
UAH з ПДВ
699 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" 720 540,00
UAH з ПДВ
699 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 723 699,00
UAH з ПДВ
699 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГУСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ" 725 000,00
UAH з ПДВ
699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АЛМАЗ ЛТД" 732 000,00
UAH з ПДВ
709 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 15:20
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:19
кінцева пропозиція
06 грудня 2019 16:32
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:26
Проект договору.pdf
06 грудня 2019 16:26
Сертифікати.pdf
06 грудня 2019 16:26
Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2019 16:26
Технічни вимоги.pdf
06 грудня 2019 16:26
Копія Статуту.pdf
06 грудня 2019 16:26
Протокол збор_в.pdf
06 грудня 2019 16:26
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 16:14
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:13
ТЗ Мост.pdf.pdf
10 грудня 2019 16:13
Остаточне ЦП Мост.pdf
06 грудня 2019 15:51
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:50
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2019 15:50
Технічні вимоги.pdf
06 грудня 2019 15:50
Проект договору.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 12:08
ДФС 06.12..zip
13 грудня 2019 12:08
МВС 04.12.zip
06 грудня 2019 21:06
Електронний підпис
06 грудня 2019 21:06
проект договору.pdf
06 грудня 2019 21:06
довідка санкції.pdf
06 грудня 2019 21:06
Виписка з ЄДР_копія.pdf
06 грудня 2019 21:06
Витяг ПДВ копія.pdf
06 грудня 2019 21:06
Статут копія.pdf
06 грудня 2019 21:06
Технічна документація.pdf
06 грудня 2019 21:06
відпвідність ст 17.pdf
06 грудня 2019 21:06
13678245_пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 17:11
довідка фоп.pdf
06 грудня 2019 17:11
ціннова пропозиція.pdf
06 грудня 2019 17:11
технічні вимоги.pdf
06 грудня 2019 17:11
спеціфікація.pdf
06 грудня 2019 17:11
проект договору.pdf
06 грудня 2019 17:11
паспорт.pdf
06 грудня 2019 17:11
инн.pdf
06 грудня 2019 17:11
довідка торгів.pdf
06 грудня 2019 17:11
довідка ст.17.pdf
06 грудня 2019 17:11
довідка про договора.pdf
06 грудня 2019 17:11
довідка довкіля.pdf
06 грудня 2019 17:11
виписка.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 09:03
цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2019 09:03
спецификация.pdf
07 грудня 2019 09:03
проекст договора.pdf
07 грудня 2019 09:03
довідка довкілля.pdf
07 грудня 2019 09:03
довідка 17.pdf
07 грудня 2019 09:03
Статут.pdf
07 грудня 2019 09:03
витяг_един.податок.pdf
07 грудня 2019 09:03
Виписка__вiд_01.10.2019_р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів

ТОВ" МОСТ АЙ ТІ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "БОГУСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АЛМАЗ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів
#36274290
Відхилено 699 996,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:41
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ"
#37431162
Відхилено 699 997,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:15
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 699 998,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 11:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
699 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 14:58
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 січня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:16
Договір про закупівлю товарів №137.pdf укладений
23 грудня 2019 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 699 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 666,33 UAH)