Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання(персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
732 730,00 UAH
UA-2019-11-22-000062-b ● 811fa2ab865046d692e3ec851da94714
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37714802 |
Місцезнаходження: | 64309, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Покровська, 34 |
Контактна особа: |
Людмила Сумець +380953705342 izyumzentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 08:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 732 730,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 663,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання(персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 08:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 08:43 |
ТД комп'ютерне обладнання.odt |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 12:27
Дата відповіді: 25 листопада 2019 13:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне. 1) Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами 2) Технічні характеристики товару обов’язково повинні відповідати усім наведеним у додатку № 5 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує, оскільки тендерною документацією передбачено заповнення конкретного найменування у додатку № 1 (специфікація) до проекту договору, що є додатком 3 до тендерної документації. 3) Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись як остаточна.
Уточнення технічних вимог предмету закупівлі
Дата подання: 26 листопада 2019 14:15
Дата відповіді: 26 листопада 2019 15:31
Доброго дня! В технічних вимогах до блоку живлення ви вказуєте модель для орієнтиру Frime GLARE-500 APFC. Особливістю цього блока живленя є RGB підсвічування вентилятора. Цей параметр дуже зменшує пропозиції та значно удорожчує собівартість! Чи доцільно використовувати в медичному закладі такий блок живлення? Чи варто збільшувати собівартість комп'ютера красивим яскравим підсвічуванням, яке ніяк не покращує характеристики та роботу медичного працівника взагалі?
Пропонуємо внести зміни в технічне завдання до вимог блоку живлення в такій редакції: Блок живлення: 500W APFC
Якщо є потреба ще в конкретних характеристиках до блоку живлення, то внесіть теж. Таким чином, вам зможуть запропонувати більше пропозицій по ціні та якісті! Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне: усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами . Даний блок живлення був обраний лише для зразка. Ключовими вимогамидо блоку живлення є його потужність в 500 W, наявність APFC та прийнятна ціна. Зазначений в технічних вимогах зразок відповідає всім зазначеним характеристикам. Якщо в вашій пропозиції буде блок живлення з зазначеними характеристиками, але без RGB підсвічування вентилятора, то це не буде приводом для відхилення вашої пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-22-000062-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ" МОСТ АЙ ТІ", Код ЄДРПОУ:37431162
Дата подання: 13 грудня 2019 16:54
ВИМОГА
про усунення порушень закону про публічні закупівлі
Вих. №13-12/01 від 13.12.2019р. Голові
Ізюмської міської ради
Марченко Валерій Віталійович
Тендерному комітету КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм" Ізюмської міської ради
ВИМОГА
про усунення порушень закону про публічні закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм" Ізюмської міської ради було проведено закупівлю UA-2019-11-22-000062-b ДК 021:2015:30230000-0 «Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання)». Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №49 від 12.12.2019 р. у закупівлі взяли участь 5 учасників: 1. ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів (ЄДРПОУ 36274290) 2. ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» (ЄДРПОУ 37431162) 3. ООО "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (ЄДРПОУ 30256061) 4. ФЛП "БОГУСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ" (ІПН 2820320531) 5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АЛМАЗ ЛТД" (ЄДРПОУ 22663480).
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник вирішив: «1) Визнати пропозицію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) такою, що відповідає вимогам тендерної документації КНП «ЦПМСД м. Ізюм». 2. ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) визначити переможцем відкритих торгів «ДК 021:2015:30230000-0- Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання) «Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-22-000062-b».
Детально ознайомившись з протоколом розгляду тендерних пропозицій №49 від 12.12.2019р., тендерною документацією Замовника та документацією ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061), зазначаємо, що умови п. 5 Додаткових вимог Додатку №5 до тендерної докуметації «Технічні вимоги» виконані ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) частково, а саме:
1. Надано авторизаційний лист на операційні системи Microsoft Windows 10 Pro OEM у кількості 20 шт.
2. Не надано авторизаційного листа на Microsoft Office 2016 32/64х Home and Business All Lng (T5D-02322) ESD.
Таким чином, левова частка (близько 75% у грошовому еквіваленті) постачаємого програмного забезпечення у рамках закупівлі UA-2019-11-22-000062-b ДК 021:2015:30230000-0 «Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання)» не мають листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, що прямо порушує вимоги Тендерної документації (п. 5 Додаткових вимог Додатку №5«Технічні вимоги»). Згідно п.3 Відхилення тендерних пропозицій розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника тендерна пропозиція, що не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником.
Таким чином, вважаємо, що згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) повинна бути відхилена, як невідповідна вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1. Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061), оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №49 від 12.12.2019р. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Директор ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» Лопатін І.І.
Розгорнути
Згорнути
Ізюмської міської ради
Марченко Валерій Віталійович
Тендерному комітету КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм" Ізюмської міської ради
ВИМОГА
про усунення порушень закону про публічні закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм" Ізюмської міської ради було проведено закупівлю UA-2019-11-22-000062-b ДК 021:2015:30230000-0 «Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання)». Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №49 від 12.12.2019 р. у закупівлі взяли участь 5 учасників: 1. ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів (ЄДРПОУ 36274290) 2. ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» (ЄДРПОУ 37431162) 3. ООО "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (ЄДРПОУ 30256061) 4. ФЛП "БОГУСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ" (ІПН 2820320531) 5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АЛМАЗ ЛТД" (ЄДРПОУ 22663480).
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник вирішив: «1) Визнати пропозицію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) такою, що відповідає вимогам тендерної документації КНП «ЦПМСД м. Ізюм». 2. ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) визначити переможцем відкритих торгів «ДК 021:2015:30230000-0- Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання) «Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-22-000062-b».
Детально ознайомившись з протоколом розгляду тендерних пропозицій №49 від 12.12.2019р., тендерною документацією Замовника та документацією ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061), зазначаємо, що умови п. 5 Додаткових вимог Додатку №5 до тендерної докуметації «Технічні вимоги» виконані ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) частково, а саме:
1. Надано авторизаційний лист на операційні системи Microsoft Windows 10 Pro OEM у кількості 20 шт.
2. Не надано авторизаційного листа на Microsoft Office 2016 32/64х Home and Business All Lng (T5D-02322) ESD.
Таким чином, левова частка (близько 75% у грошовому еквіваленті) постачаємого програмного забезпечення у рамках закупівлі UA-2019-11-22-000062-b ДК 021:2015:30230000-0 «Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери в комплекті та комп'ютерне обладнання)» не мають листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, що прямо порушує вимоги Тендерної документації (п. 5 Додаткових вимог Додатку №5«Технічні вимоги»). Згідно п.3 Відхилення тендерних пропозицій розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника тендерна пропозиція, що не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником.
Таким чином, вважаємо, що згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061) повинна бути відхилена, як невідповідна вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1. Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 30256061), оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №49 від 12.12.2019р. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Директор ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» Лопатін І.І.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 12:07
Доброго дня, шановний Учаснику! Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вдячний Вам за звернення. Ретельно розглянувши Вашу вимогу , тендерний комітет прийшов висновку:
учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"( код за ЄДРПОУ 30256061) підтвердив відповідність технічним вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації та відповідність кваліфікаційним критеріям.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник, який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів, дозволів.
Відповідно до Тендерної документації КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, розділу «Оцінка тендерної пропозиції», єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна .
Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Найбільш економічно вигідна пропозиція за результатом аукціону ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
1) Згідно додатку 5 пункту 5.«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Компанія ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надали авторизаційний лист від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Програмне забезпечення Microsoft Office 2016 32/64х Home and Business All Lng (T5D-02322) ESD постачається у вигляді електронного ключа активації компанією Microsoft.
Тому пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає технічним вимогам тендерної документації та не може бути відхиленою.
Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерною документацією, а також принципами максимальної економії та ефективності, вирішив, що відсутні підстави для відхилення пропозиції, та визнав переможцем ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"( код за ЄДРПОУ 30256061) підтвердив відповідність технічним вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації та відповідність кваліфікаційним критеріям.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник, який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів, дозволів.
Відповідно до Тендерної документації КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, розділу «Оцінка тендерної пропозиції», єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна .
Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Найбільш економічно вигідна пропозиція за результатом аукціону ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
1) Згідно додатку 5 пункту 5.«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Компанія ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надали авторизаційний лист від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Програмне забезпечення Microsoft Office 2016 32/64х Home and Business All Lng (T5D-02322) ESD постачається у вигляді електронного ключа активації компанією Microsoft.
Тому пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає технічним вимогам тендерної документації та не може бути відхиленою.
Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерною документацією, а також принципами максимальної економії та ефективності, вирішив, що відсутні підстави для відхилення пропозиції, та визнав переможцем ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів |
718 487,54
UAH з ПДВ
|
699 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" |
720 540,00
UAH з ПДВ
|
699 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
723 699,00
UAH з ПДВ
|
699 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОГУСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ" |
725 000,00
UAH з ПДВ
|
699 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АЛМАЗ ЛТД" |
732 000,00
UAH з ПДВ
|
709 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів #36274290 |
Відхилено |
699 996,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 15:41
|
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" #37431162 |
Відхилено |
699 997,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 15:15
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
699 998,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 14:58
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 14:16
|
Договір про закупівлю товарів №137.pdf | укладений |
23 грудня 2019 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |