Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
3 565 260,00 UAH
UA-2019-11-22-000049-a f6a7251f45884444aef6b1427300a315
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молошник Вадим Олександрович

+380486340454 yur_5centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 3 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 33113264
Вебсайт: http://mchs.zzz.com.ua
Місцезнаходження: 66410, Україна , Одеська обл., Жеребкове, Одеська область, Ананьївський район, с. Жеребкове
Контактна особа: Молошник Вадим Олександрович
+380486340454
yur_5centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:31
Очікувана вартість: 3 565 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 826,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1366000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66410, Україна, Одеська область, Ананьївський район, село Жеребкове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Електрична енергія Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тариф передачі
Дата подання: 23 листопада 2019 09:06
Дата відповіді: 02 грудня 2019 08:51
Доброго дня. Просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії ДП «НЕК «УКРЕНЕРГО» ? Якщо ні, то яким чином буде компенсуватися цей тариф Постачальнику електричної енергії?
Відповідь: В складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії враховано.
Тариф розподілу
Дата подання: 23 листопада 2019 09:08
Дата відповіді: 02 грудня 2019 08:52
Доброго дня. Просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з розподілу електричної енергії Оператору системі розподілу?
Відповідь: В складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії враховано.
Проект договору
Дата подання: 23 листопада 2019 09:13
Дата відповіді: 02 грудня 2019 16:11
Доброго дня. Проект договору у тендерній документації не відповідає затвердженому постановою НКРЕКП 14.03.2018 № 312 "ПРАВИЛА роздрібного ринку електричної енергії" примірному договору про постачання електричної енергії споживачу
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-000049-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 23 листопада 2019 09:03
кваліфікаційні критерії ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до абзацу 2 частини 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу. Просимо убрати данну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 грудня 2019 16:12
Внесено зміни до умов закупівлі

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-27-000015 ● 42c9e1fdc62a4bf5b9bce64aec5694f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2019 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2019 Одеса № 418

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 27.11.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.11.2019 № 418
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5. UA-2019-11-22-000049-a 22.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-27 17:34:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-000049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання: яким чином Замовник може обґрунтувати встановлення кваліфікаційних критеріїв та визначення переліку документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, а саме:
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію: довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі (пункт 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД));
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника.
Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію: довідка (в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (пункт 2 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку 2 до ТД).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-02 16:20:52

Пояснення з власної ініціативи

Внесено зміни до тендерної документації

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-02 16:21:36

Пояснення з власної ініціативи

Лист

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-03 16:30:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-000049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) На веб-порталі Уповноваженого органу 23.11.2019 було оприлюднено запитання щодо тендерної документації (невідповідність проекту договору примірному договору про постачання електричної енергії споживачу, затвердженому постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Правила роздрібного ринку електричної енергії»).
Роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 02.12.2019.
Так, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, серед іншого зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Враховуючи вищезазначене, чому роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 6-ти робочих днів? Коли Замовником було прийнято рішення про надання відповідних роз’яснень?
2) На веб-порталі Уповноваженого органу 23.11.2019 було оприлюднено вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 02.12.2019.
Чому роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 6-ти робочих днів? Коли Замовником було прийнято рішення про надання відповідних роз’яснень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-04 16:27:10

Протокол засідання ТК щодо надання розяснень

02.12.2019 тендерним комітетом замовника було прийнято рішення про надання відповідних роз’яснень учасникам та оприлюднено відповідні відповіді учасникам в авторизованому електронному майданчику «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ ОНЛАЙН».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесено відповідні зміни до тендерної документації

2019-12-17 10:35:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі були надані Замовником протягом 6-ти робочих днів з дня їх оприлюднення.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі були надані Замовником протягом 6-ти робочих днів з дня їх оприлюднення.) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-12-17 12:12:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 2 518 696,37
UAH з ПДВ
2 434 866,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 2 576 827,68
UAH з ПДВ
2 434 867,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 10:39
Електронний підпис
18 грудня 2019 10:34
Довідка МВС
18 грудня 2019 10:34
Тендерна пропозиція
18 грудня 2019 10:34
Довідка ДФС
11 грудня 2019 08:24
Електронний підпис
10 грудня 2019 17:22
Електронний підпис

Публічні документи

11 грудня 2019 09:25
Електронний підпис
11 грудня 2019 09:20
Протокол повноваження.pdf
11 грудня 2019 09:20
Статут 21.01.2019.pdf
11 грудня 2019 09:20
Програма АК.pdf
11 грудня 2019 09:20
Витяг ЄДР 20.11.2019.pdf
11 грудня 2019 09:20
Виписка з ЄДР.pdf
11 грудня 2019 09:20
Баланс 3 квартал.pdf
11 грудня 2019 09:20
Постанова.pdf
11 грудня 2019 09:20
Опис 21.01.2019.pdf
11 грудня 2019 09:20
Протокол директор.pdf
11 грудня 2019 09:20
Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2019 09:20
Наказ АК.pdf
11 грудня 2019 09:20
Наказ директор.pdf
11 грудня 2019 09:20
6480 Проєкт договору.pdf
11 грудня 2019 09:20
6477 ліцензія.pdf
11 грудня 2019 09:20
6483 захист довкілля.pdf
11 грудня 2019 09:20
6479 Бенефіціар.pdf
11 грудня 2019 09:20
6484 відомості учасника.pdf
11 грудня 2019 09:20
6480 санкції.pdf
11 грудня 2019 09:20
6476 персональні данні.pdf
11 грудня 2019 09:20
6469 реєстр.pdf
11 грудня 2019 09:20
6475 стаття 16.pdf
11 грудня 2019 09:20
6481 якість.pdf
11 грудня 2019 09:20
6468 реєстр.pdf
11 грудня 2019 09:20
6474 стаття 17 1.pdf
11 грудня 2019 09:20
6473 стаття 17.pdf
11 грудня 2019 09:20
6470 реєстр.pdf
11 грудня 2019 09:20
6475 стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")
#42114410
Переможець 2 434 866,99
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")
#42114410
2 434 866,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 11:15
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:27
ДУ_ООЕК_продовження дії договору.pdf зміни до договору
06 січня 2021 12:25
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 09:35
Додаткова угода_14-482.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 09:26
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 11:18
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 квітня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 16:23
Додаткова угода зменшення суми .pdf зміни до договору
16 січня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:15
Договір.pdf зміни до договору
03 січня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до реального фінансування
Номер договору про закупівлю: 30-155-ВЦ/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни на ринку електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 30-155-ВЦ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару, у зв'язку із збільшенням тарифу на послуги із передачі електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668
Номер договору про закупівлю: 30-155-ВЦ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 14/482
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством, сторони домовились продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021р в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 30-155-ВЦ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/610
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 047 533,34
UAH (в тому числі ПДВ 341 255,56 UAH)