Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 3 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33113264 |
Вебсайт: | http://mchs.zzz.com.ua |
Місцезнаходження: | 66410, Україна , Одеська обл., Жеребкове, Одеська область, Ананьївський район, с. Жеребкове |
Контактна особа: |
Молошник Вадим Олександрович +380486340454 yur_5centr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 3 565 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 826,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Електрична енергія | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 10:45 |
Перелік змін до тендерної документації (електрична енергія).doc | |
02 грудня 2019 16:08 |
Протокол внесення змін до ТД .pdf | |
02 грудня 2019 16:08 |
Тендерна документація (електрична енергія) зі змінами скан.doc | |
22 листопада 2019 09:16 |
Тендерна документація (електрична енергія) скан.doc |
03 грудня 2019 10:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 грудня 2019 10:45 |
Перелік змін до тендерної документації (електрична енергія).doc
|
||||||
02 грудня 2019 16:08 |
Протокол внесення змін до ТД .pdf
|
||||||
02 грудня 2019 16:08 |
Тендерна документація (електрична енергія) зі змінами скан.doc
|
||||||
22 листопада 2019 09:16 |
Тендерна документація (електрична енергія) скан.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-27-000015 ● 42c9e1fdc62a4bf5b9bce64aec5694f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2019 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2019 Одеса № 418
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 27.11.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.11.2019 № 418
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5. UA-2019-11-22-000049-a 22.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-27 17:34:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-000049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання: яким чином Замовник може обґрунтувати встановлення кваліфікаційних критеріїв та визначення переліку документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, а саме:
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію: довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі (пункт 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД));
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника.
Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію: довідка (в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (пункт 2 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку 2 до ТД).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-02 16:20:52
Пояснення з власної ініціативи
Внесено зміни до тендерної документації
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-02 16:21:36
Пояснення з власної ініціативи
Лист
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-03 16:30:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-000049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) На веб-порталі Уповноваженого органу 23.11.2019 було оприлюднено запитання щодо тендерної документації (невідповідність проекту договору примірному договору про постачання електричної енергії споживачу, затвердженому постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Правила роздрібного ринку електричної енергії»).
Роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 02.12.2019.
Так, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, серед іншого зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Враховуючи вищезазначене, чому роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 6-ти робочих днів? Коли Замовником було прийнято рішення про надання відповідних роз’яснень?
2) На веб-порталі Уповноваженого органу 23.11.2019 було оприлюднено вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 02.12.2019.
Чому роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 6-ти робочих днів? Коли Замовником було прийнято рішення про надання відповідних роз’яснень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-04 16:27:10
Протокол засідання ТК щодо надання розяснень
02.12.2019 тендерним комітетом замовника було прийнято рішення про надання відповідних роз’яснень учасникам та оприлюднено відповідні відповіді учасникам в авторизованому електронному майданчику «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ ОНЛАЙН».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Внесено відповідні зміни до тендерної документації
2019-12-17 10:35:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі були надані Замовником протягом 6-ти робочих днів з дня їх оприлюднення.)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі були надані Замовником протягом 6-ти робочих днів з дня їх оприлюднення.) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-12-17 12:12:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
2 518 696,37
UAH з ПДВ
|
2 434 866,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
2 576 827,68
UAH з ПДВ
|
2 434 867,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") #42114410 |
Переможець |
2 434 866,99
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 12:27
|
ДУ_ООЕК_продовження дії договору.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 09:35
|
Додаткова угода_14-482.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 11:18
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2020 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 16:23
|
Додаткова угода зменшення суми .pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:15
|
Договір.pdf | зміни до договору |
03 січня 2020 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі відповідно до реального фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 30-155-ВЦ/1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни на ринку електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 30-155-ВЦ/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару, у зв'язку із збільшенням тарифу на послуги із передачі електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668 |
Номер договору про закупівлю: | 30-155-ВЦ/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14/482 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, сторони домовились продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021р в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 30-155-ВЦ/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/610 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |