Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти (Державний бюджет)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-11-21-003344-b 0c7a2ff8a9e143f59bf9cfd474af3e3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пісоцька Алла Богданівна

+380552263722 mtz@justks.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 34906897
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Потьомкінська, 42/14
Контактна особа: Пісоцька Алла Богданівна
+380552263722
mtz@justks.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:19
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 шт
Конверти (Державний бюджет) (конверт С4 (229 мм*324 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, 42/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
151000 шт
Конверти (Державний бюджет) (конверт С6 (114 мм*162 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, 42/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється прямим перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунків-фактур та накладних після отримання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:36
Тендерна документація конверти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 25 листопада 2019 17:01
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. Відповідно до п.5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації по процедурі закупівлі: відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021-2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Конверти) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Згідно додатку 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» при розрахунку вартості пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником, а також вартість доставки та розвантаження за адресами замовника, вартість тари та/або пакування. Вартість з ПДВ вказується, якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, вартість ПДВ не зазначається.
3. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник розглядає тендерні пропозиції, які за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідні і їх ціна є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" 37 992,00
UAH з ПДВ
37 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбланковидав 39 192,00
UAH з ПДВ
39 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 39 204,00
UAH з ПДВ
39 204,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 15:53
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:36
9. Довідка фіз ос 13.12.zip
13 грудня 2019 15:36
8. Витяг ЄРДПОУ.pdf
13 грудня 2019 15:36
7. Довідка корупція ТОВ.pdf
13 грудня 2019 15:36
6. Довідка банкруцтво.pdf
13 грудня 2019 15:36
5. Довідка корупція.pdf
13 грудня 2019 15:36
10. Довідка юр ос13.12.zip
11 грудня 2019 11:13
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:07
3. Довідка.pdf
11 грудня 2019 11:06
2. Довідка з ДПС.pdf
11 грудня 2019 11:06
1. Довідка з МВС.pdf
04 грудня 2019 13:14
Електронний підпис
04 грудня 2019 13:07
Реєстр документів.pdf
04 грудня 2019 13:07
16. Проект договору (2).pdf
04 грудня 2019 13:07
3. Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 13:07
18. Сертифікат ISO.pdf
04 грудня 2019 13:07
5. Статут КУВЕРТ.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 17:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"

ТОВ Укрбланковидав

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
Переможець 37 992,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
37 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 19:08
Платіжне доручення 1581.PDF укладений
26 грудня 2019 19:07
Платіжне доручення 832.PDF укладений
26 грудня 2019 19:07
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:58
Договір 446.PDF укладений
21 грудня 2019 09:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 37 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 332,00 UAH)