Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конверти (Державний бюджет)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-11-21-003344-b ● 0c7a2ff8a9e143f59bf9cfd474af3e3f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 34906897 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Потьомкінська, 42/14 |
Контактна особа: |
Пісоцька Алла Богданівна +380552263722 mtz@justks.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 15:19 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 шт
Конверти (Державний бюджет) (конверт С4 (229 мм*324 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, 42/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
151000 шт
Конверти (Державний бюджет) (конверт С6 (114 мм*162 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, 42/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється прямим перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунків-фактур та накладних після отримання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 17:36 |
Тендерна документація конверти.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 25 листопада 2019 17:01
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. Відповідно до п.5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації по процедурі закупівлі: відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021-2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Конверти) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Згідно додатку 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» при розрахунку вартості пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником, а також вартість доставки та розвантаження за адресами замовника, вартість тари та/або пакування. Вартість з ПДВ вказується, якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, вартість ПДВ не зазначається.
3. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник розглядає тендерні пропозиції, які за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідні і їх ціна є остаточною.
1. Відповідно до п.5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації по процедурі закупівлі: відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021-2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Конверти) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Згідно додатку 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» при розрахунку вартості пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником, а також вартість доставки та розвантаження за адресами замовника, вартість тари та/або пакування. Вартість з ПДВ вказується, якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, вартість ПДВ не зазначається.
3. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник розглядає тендерні пропозиції, які за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідні і їх ціна є остаточною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" |
37 992,00
UAH з ПДВ
|
37 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укрбланковидав |
39 192,00
UAH з ПДВ
|
39 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" |
39 204,00
UAH з ПДВ
|
39 204,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" #30609417 |
Переможець |
37 992,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 19:08
|
Платіжне доручення 1581.PDF | укладений |
26 грудня 2019 19:07
|
Платіжне доручення 832.PDF | укладений |
26 грудня 2019 19:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 09:58
|
Договір 446.PDF | укладений |
21 грудня 2019 09:57
|