Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
244 669,00 UAH
UA-2019-11-21-003324-b c94ba89ce2d84389a8ccbe8e3882b00e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Науменко

+380501529739 buh@rmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04051980
Вебсайт: http://rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93011, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, пл. Володимирська, буд. 2
Контактна особа: Олена Науменко
+380501529739
buh@rmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 13:17
Очікувана вартість: 244 669,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,43%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплект
Комп’ютерна техніка та обладнання для облаштування робочих станцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, пл.Володимирська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 15:59
Порівняльна таблиця змін до тендерної документації2.doc
28 листопада 2019 15:59
ТД зі змінами.doc
28 листопада 2019 15:59
Додаток 3 техн. хар-ки-зі змінами.docx
28 листопада 2019 15:59
ДОДАТОК 5 договор зі змінами.doc
21 листопада 2019 17:31
Додаток 2 ст.16.doc
21 листопада 2019 17:31
Додаток 4 Переможець.docx
21 листопада 2019 17:31
Додаток 1 відомості.docx
28 листопада 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 15:59
Порівняльна таблиця змін до тендерної документації2.doc
28 листопада 2019 15:59
ТД зі змінами.doc
21 листопада 2019 17:31
ТД виконавчий комітет Рубіжанської міської ради.docx
28 листопада 2019 15:59
Додаток 3 техн. хар-ки-зі змінами.docx
21 листопада 2019 17:31
Додаток 3 техн. хар-ки-4.docx
28 листопада 2019 15:59
ДОДАТОК 5 договор зі змінами.doc
21 листопада 2019 17:31
Додаток 5 проект договору.docx
21 листопада 2019 17:31
Додаток 2 ст.16.doc
21 листопада 2019 17:31
Додаток 4 Переможець.docx
21 листопада 2019 17:31
Додаток 1 відомості.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:27
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання 1. Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь на це питання міститься в Додатку 3 абзац 10: На торги Учасник може пропонувати еквівалент товару (послуги). У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару (послуги) він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Якщо надається еквівалент, в складі пропозиції має бути надана довідка, яка містить порівняльну характеристику.

Питання 2. Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідь на це питання міститься в Додатку 3 абзац 9.: Тендерна пропозиція Учасника повинна містити опис обладнання, що пропонується (точна назва виробника, назва моделі та технічні характеристики).

Питання 3. Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?
Відповідь: Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ до участі в конкурсі допускаються.

Питання 4. Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). (п.1 розділ 5 тендерної документації). Жодних нарахувань на остаточну ціну визначену аукціоном або відрахувань з остаточної ціни Замовник проводити не буде. Учасник має визначити цінову пропозицію з урахуванням усіх податків і зборів які він може понести у зв’язку з виконанням умов договору. Порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ Замовник не буде.


Документація
Дата подання: 22 листопада 2019 16:02
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:43
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 10 Додатку 3: На торги учасник може пропонувати еквівалент товару (послуги). У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару (послуги) він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Якщо надається еквівалент (аналог), в складі пропозиції має бути надана довідка, яка містить порівняльну характеристику.
Розглядаються процесори будь-якої торгівельної марки у тому числі на базі процесора AMD
Характеристики еквіваленту (аналогу) щодо процесору мають відповідати характеристикам вказанім в таблиці приведеній у Додатку 3- "Обладнання повинно відповідати наступним технічнім вимогам" у стовпці "Обов'язкові технічні та якісні характеристики".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 239 673,02
UAH з ПДВ
236 173,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР РМ" 239 999,00
UAH з ПДВ
236 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄРМАК ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 241 000,00
UAH з ПДВ
241 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 15:28
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:24
Документи переможця.pdf
09 грудня 2019 14:38
Електронний підпис
06 грудня 2019 18:32
Електронний підпис
06 грудня 2019 18:29
СТАТУТ нова редакція.pdf
06 грудня 2019 18:29
Довідка.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 16:32
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:27
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:23
довідка_ст.50.jpg
05 грудня 2019 16:23
витяг_ПДВ.jpg
05 грудня 2019 16:23
дог_Лисичуголь_1.jpg
05 грудня 2019 16:23
протокол _4.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_перс.данні.jpg
05 грудня 2019 16:23
Статут5.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_печатка.jpg
05 грудня 2019 16:23
дог_Ощад_2.jpg
05 грудня 2019 16:23
протокол _1.jpg
05 грудня 2019 16:23
дог_Ощад_3.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_наявність СЦ.jpg
05 грудня 2019 16:23
вид.нак. _533.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_кваліфікація.jpg
05 грудня 2019 16:23
витяг ЄДР юр.осіб5.jpg
05 грудня 2019 16:23
дог_Ощад_5.jpg
05 грудня 2019 16:23
дог_Ощад_4.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_статстика_2.jpg
05 грудня 2019 16:23
Статут1.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_спр.ст.17.jpg
05 грудня 2019 16:23
Статут2.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_рахунок_ощадб..jpg
05 грудня 2019 16:23
цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2019 16:23
довідка_статистика_1.jpg
05 грудня 2019 16:23
дог_Лисичуголь_.3.jpg
05 грудня 2019 16:23
дог_Лисичуголь_4.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_санкції.jpg
05 грудня 2019 16:23
вид.нак. _482.jpg
05 грудня 2019 16:23
витяг ЄДР юр.осіб4.jpg
05 грудня 2019 16:23
витяг ЄДР юр.осіб1.jpg
05 грудня 2019 16:23
Статут7.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_відомості.jpg
05 грудня 2019 16:23
витяг ЄДР юр.осіб2.jpg
05 грудня 2019 16:23
дог_Лисичуголь_2.jpg
05 грудня 2019 16:23
Статут3.jpg
05 грудня 2019 16:23
Статут6.jpg
05 грудня 2019 16:23
Статут4.jpg
05 грудня 2019 16:23
витяг ЄДР юр.осіб3.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_можл.пост..jpg
05 грудня 2019 16:23
Статут8.jpg
05 грудня 2019 16:23
довідка_активи.jpg
05 грудня 2019 16:23
дог_Ощад_1.jpg

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР РМ"

ФОП ЄРМАК ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
236 173,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:49
Платіжне доручення.pdf укладений
26 грудня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:09
Договір комп'ютерна техніка.pdf укладений
21 грудня 2019 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 236 173,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 362,17 UAH)