Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги суб'єктів охоронної діяльності для охорони майна Запорізької дирекції АТ "Укрпошта")
Очікувана вартість
2 348 658,00 UAH
UA-2019-11-21-003121-b db795fc158654754b145edfd35965125
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Турчина

+380664134771 turchyna-va@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі запорізької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20509800
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр-т Соборний, 133
Контактна особа: Вікторія Турчина
+380664134771
turchyna-va@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2019 23:59
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:00
Очікувана вартість: 2 348 658,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 743,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70459 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Охоронні послуги (послуги суб'єктів охоронної діяльності для охорони майна Запорізької дирекції АТ "Укрпошта")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно умов договору: п.3.6. Оплата здійснюється за фактично надані послуги охорони щомісячно протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг охорони за формою згідно Додатку № 3 до цього Договору та надання Виконавцем рахунку на оплату. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 16:49
ТД фізхорона 21.11.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по технічному завданню
Дата подання: 28 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 02 грудня 2019 09:13
Прохання роз'яснити неточності у Вашому технінчому завданні та проекті договору. У дислокації вказано, що по об'єкту у Васильківці - в передсвяткові вказано 16.00-09.00 та 09.00-09.00. То виходить в ці дні стоїть два пости? і цілодобовий і нічний? Хоча в розрахунку у вас вказано на цей пост 17 год. То який пост там буде? Прохання роз'яснити. Теж саме по посту у Мелітополі - в передсвяткові зазнаечно 2 графіки в дислокації, а в розрахунку 12 годин. То який пост там буде? А на посту в Пологах зазнаечно три графіки взагалі. То як мають нести службу охоронники на цих постах? Прохання роз'яснити, бо наразі виникають питання і порахувати закладену вартітсь за годину неможливо. Просимо відповісти, дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання!
Шановний Учаснику, надаємо роз’яснення щодо технічного завдання:
Технічним завданням передбачено організовувати та забезпечувати охорону та недоторканість Майна Замовника (на строк визначений умовами підписаного договору/угоди), прийнятих під охорону, в кількості 1 охоронник на 1 посту, згідно дислокації.
У 2020 році передсвяткові дні можуть бути з понеділка по неділю, тому в дислокації розписано час чергування з днями тижня. В розрахунку до проекту договору вказано час з підрахунку кількості робочих, передсвяткових, передвихідних, вихідних, святкових днів за днями тижня, відповідно розраховано кількість годин на добу у ці дні. Таким чином:
м. Василівка: пост нічний/цілодобовий: в робочі та передвихідні дні чергування з 16:00- 09:00= 17 год; передсвяткові (якщо цей день припадає з понеділка по п’ятницю) з 16:00- 09:00= 17 год, якщо передсвятковий день припадає на вихідний, години охорони співпадають з графіком чергування у вихідні (сб-нд), а саме 09.00-09.00= 24 год.
м. Мелітополь: : пост нічний/цілодобовий: в робочі та передвихідні дні чергування з 18:30- 06:30= 12 год; передсвяткові (якщо цей день припадає з понеділка по п’ятницю) з 18:30- 06:30= 12 год, якщо передсвятковий день припадає на вихідний, години охорони співпадають з графіком чергування у вихідні (сб-нд), а саме 06.30-06.30= 24 год.
м. Пологи: : пост нічний/цілодобовий: в робочі та передвихідні дні чергування з 18:00- 08:00= 14 год; передсвяткові (якщо цей день припадає з понеділка по п’ятницю) з 18:00- 08:00= 14 год, якщо передсвятковий день припадає на вихідний, години охорони співпадають з графіком чергування у вихідні, але час чергування на даному посту різний: у розрахунку вартості в м. Пологи стовбець (вихідні) вказано 15/24 год. на добу, що означає в суботу з 17:00-08:00=15 годин, а в неділю з 08:00-08:00 = 24 год. на добу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-003121-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 27 листопада 2019 21:32
Щодо кваліфікаційних вимог
Шановний Замовнику!
У п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації вами встановлено вимогу щодо надання копії свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник», встановленого державного зразка (для всіх працівників Виконавця, зазначених у Списках) не нижче 3 класу.
1) Державним стандартом професійно-технічної освіти (ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014) Розділ "Кваліфікаційні вимоги" кваліфікаційної характеристики професії "Охоронник" передбачаються кваліфікаційні розряди (а не категорії) з 1-го по 4-й.

2) Згідно Кадровим вимогам ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження охоронної діяльності, а саме: «п.15. Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.»
В свою чергу Державний стандарт професійно-технічної освіти (ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014) встановлює кваліфікаційні вимоги до охоронника 3 розряду, а саме: «Завдання та обов'язки: охороняти об’єкти з ВИСОКИМ РИЗИКОМ для життя, здоров’я та майна; відповідно до укладеного договору про надання охоронних послуг приймати під охорону та здає об’єкт (майно, вантажі тощо), із відповідним документальним оформленням;». Тобто, якщо об’єкт не має високого ступеню ризику, до його охорони можливо залучати охоронників із кваліфікаційним розрядом нижче 3-го, наприклад 1-им або 2-им розрядами для об’єктів із низьким і середнім ступенем ризику відповідно.
Відповідно до Постанови КМУ від 5 вересня 2018 р. № 715 Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій об’єкт Замовника Запорізька дирекція АТ "Укрпошта" не відноситься до об’єктів з високим ступенем ризику.

Отже, враховуючи вищевикладене, ми вважаємо, що вимога Замовника щодо обов’язкового надання свідоцтва охоронників не нижче 3 розряду є неправомірною, безпідставною та дискримінаційною по відношенню до деяких учасників.
Вимагаємо скасувати вимогу щодо кваліфікації охоронників не нижче 3 розряду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 15:59
Дякуємо за вимогу!
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу по суті відповідаємо наступне:
Запорізька дирекція АТ «Укрпошта» є Філією АТ «Укрпошта» та, згідно Положення про Запорізьку дирекцію, не є окремою юридичною особою і здійснює свою діяльність від імені Товариства АТ "Укрпошта" в межах повноважень, наданих їй Товариством і закріплених положенням, тому розглядатися як окремий суб’єкт господарювання для визначення ступеню ризику від впровадження господарської діяльності не може.
Відповідно до Постанови КМУ від 4 березня 2015 р. № 83 Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави та п.1 до цієї постанови, АТ «Укрпошта» (21560045) входить до переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Відповідно до Постанови КМУ від 5 вересня 2018 р. № 715 Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій, за сукупністю визначених критеріїв та періодичністю здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) АТ «Укрпошта» має статус об’єкта з високим ризиком для життя, здоров`я та майна, що свідчить про законність кваліфікаційних вимог до персоналу охорони.
На підставі вищезазначеного надана Вами вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-11-21-003121-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 18 грудня 2019 18:02
Оскарження законності Протоколу
Зміст Вимоги викладено у завантаженому документі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 13:19
Доброго дня!
Дякуємо за вимогу! Шановний Учаснику, стосовно Вашої вимоги, відповідаємо наступне: Відповідно до п.3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Інших підстав подати вимогу Законом не передбачено.

Розглянувши Вимогу по суті, повідомляємо наступне:
Згідно з частиною першою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Згідно з частиною шостою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Згідно з частиною першою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» форми документів у сфері публічних закупівель затверджені Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ)
Водночас у пункті 2 Наказу встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього Наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований.
Відповідно до п.2.13 Положення про тендерний комітет та уповноважену особу (осіб) АТ «Укрпошта» затвердженого Наказом АТ «Укрпошта» від 04.09.2019 № 830 розміщення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики забезпечує секретар тендерного комітету.
На виконання Закону за результатами відкритих торгів було оприлюднено передбачену Законом інформацію відповідно до вимог Закону, за формою та з дотриманням вимог Наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490.

На підставі вищезазначеного надана Вами вимога не може бути задоволена.

Додатково повідомляємо:
Згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, протокол розгляду тендерних пропозицій в обов’язковому порядку складається за формою встановленою Уповноваженим органом та оприлюднюється у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму для товарів і послуг – 133 тисячі євро; для робіт – 5150 тисяч євро. Див. також роз’яснення Мінекономрозвитку від 05.08.2016 №3302-06/24704-06
Номер вимоги: UA-2019-11-21-003121-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 20 грудня 2019 18:12
Повторна Вимога щодо неправомірних дій Замовника
Зміст Вимоги викладено у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 15:51
Доброго дня!
Шановний учаснику, стосовно Вашої вимоги повідомляємо:
Згідно з частиною першою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в ЕЛЕКТРОННОМУ вигляді через електронну систему закупівель, таким чином публікація протоколу в електронному вигляді з урахуванням вимог Закону України Про електронні довірчі послуги № 2155-VIII не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» щодо оприлюднення інформації.
Протокол розгляду та повідомлення про намір укласти договір опубліковане в термін відповідно Закону та за формою, затвердженою Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, а саме 13.12.2019р.
Завантажений 20.12.2019р. протокол у відповідь на Вашу вимогу є підтвердження його наявності з усіма підписами, оскільки його наявність була поставлена під сумнів та не є повторним оприлюдненням інформації передбаченої Законом.
На підставі вищезазначеного надана Вами вимога не може бути задоволена.

Документи подані скаржником

18 грудня 2019 18:02
Вимога Замовнику

Документи

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-21-003121-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 23 грудня 2019 21:36
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
ЗМІСТ СКАРГИ ТА ДОДАТКИ ДО СКАРГИ, А ТАКОЖ КОПІЯ ПЛАТІЖНОГО ДОРУЧЕННЯ ВИКЛАДЕНО У ЗАВАНТАЖЕНИХ ФАЙЛАХ
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2019 19:22
Рішення від 27.12.2019 № 19356+ лист замовнику .pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 19:22
Рішення від 17.01.2020 № 980.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 22:03

Документи подані скаржником

23 грудня 2019 21:35
СКАРГА ДО АМКУ
23 грудня 2019 21:35
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 2 278 198,26
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМСЕРВІС ПЛЮС" 2 111 515,00
UAH з ПДВ
2 099 449,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" 2 232 506,00
UAH з ПДВ
2 232 506,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 17:02
Електронний підпис
17 грудня 2019 09:53
Електронний підпис
17 грудня 2019 09:51
Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2019 13:36
Довідка МВС.pdf
06 грудня 2019 10:15
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:13
Vutyag z nakazu Savchenko (3).zip
06 грудня 2019 10:13
Dovirenist_Savchenko (2).zip
06 грудня 2019 10:13
Dovidka pro nazvu (3).zip
06 грудня 2019 10:13
Bankivska Licenzia (4).zip
06 грудня 2019 10:13
201877_ГР_1123_70_459.00.zip
06 грудня 2019 10:13
Технічні вимоги.pdf
06 грудня 2019 10:13
Стаття 17.pdf
06 грудня 2019 10:13
Аналогічний досвід.pdf
06 грудня 2019 10:13
Рішення.pdf
06 грудня 2019 10:13
Приказ с 29.03.2019 pdf.pdf
06 грудня 2019 10:13
Лицензия Альфа.jpeg

Публічні документи

06 грудня 2019 16:18
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:23
Технічна специфікація.pdf
06 грудня 2019 15:23
Ст. 17.pdf
06 грудня 2019 15:23
рішення.pdf
06 грудня 2019 15:23
наказ.pdf
06 грудня 2019 15:23
Ліцензія МВС КСП.pdf
06 грудня 2019 15:23
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 грудня 2019 15:23
Ластівка 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ПП "КОМСЕРВІС ПЛЮС"

ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
Переможець 2 000 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 16:31
Договір 35-176 від 27.01.2020р.pdf укладений
28 січня 2020 16:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 416 092,53
UAH (в тому числі ПДВ 236 015,42 UAH)