Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-11-21-002950-b ● c33dac0b2b554080973cb5baaf65edf6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ, ЧЛЕНІВ ЇХ РОДИН ТА СІМЕЙ ЗАГИБЛИХ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42655833 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ПРОВУЛОК ВОКЗАЛЬНИЙ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Седько Тетяна Степанівна +380976575214 973940@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 16:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 16:29 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 15:20 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, провулок Вокзальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 16:25 |
ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю ноутбук.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:38
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: -В нашій документації відсутні назви конкретних торгових марок, тому до розгяду приймають товари різних виробників. У випадках, коли найменування товарів, робіт або послуг витрати яких містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент».
-Ми не будемо зобов'язувати учасників, така вимога порушує принцип недискримінації учасників, зазначений чинним законодавством із проведення закупівель.
- Так, щодо статусу планика/неплатника ПДВ обмежень немає. Пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Система проведення аукціона автоматично розглядає остаточні пропозиції учасників.
-Ми не будемо зобов'язувати учасників, така вимога порушує принцип недискримінації учасників, зазначений чинним законодавством із проведення закупівель.
- Так, щодо статусу планика/неплатника ПДВ обмежень немає. Пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Система проведення аукціона автоматично розглядає остаточні пропозиції учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
36 852,00
UAH з ПДВ
|
35 650,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
37 276,00
UAH з ПДВ
|
36 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Чернігівторг |
39 387,00
UAH з ПДВ
|
36 873,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
37 500,00
UAH з ПДВ
|
37 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
35 650,92
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 14:58
|
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" #43120417 |
Переможець |
36 050,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
13 грудня 2019 10:26
|