Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі контрольно-дозиметричного пункту «Дитятки» у зоні відчуження Іванківського району Київської області» (в т.ч. виготовлення проектної документації та її експертиза) [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація]
Очікувана вартість
6 093 446,00 UAH
UA-2019-11-21-002448-b 1a92eb55eb4c4078aa27dba50a62680d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халімон Анастасія Володимирівна

+380459351074 tender@cemrw.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами" (ДСП "ЦППРВ")
Код ЄДРПОУ: 37197102
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., місто Чорнобиль, вул. Кірова, 52
Контактна особа: Халімон Анастасія Володимирівна
+380459351074
tender@cemrw.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 15:28
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 15:28
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:11
Очікувана вартість: 6 093 446,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


КПКВК 2408110 Загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі контрольно-дозиметричного пункту «Дитятки» у зоні відчуження Іванківського району Київської області» (в т.ч. виготовлення проектної документації та її експертиза) [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Іванківський р-н, в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, КДП "Дитятки"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати до 30% попередню оплату етапів виконуваних робіт, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:23
ТД - капремонт КДП Дитятки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІОРО" 6 092 358,23
UAH з ПДВ
6 092 358,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 6 093 440,38
UAH з ПДВ
6 093 440,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 09:06
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:05
public_doc (1).p7s
13 грудня 2019 09:05
2. Інформація п.2 ч.1 ст.17.PDF
06 грудня 2019 08:56
Електронний підпис
06 грудня 2019 08:55
Банківська гарантія.rar
06 грудня 2019 08:55
20. Про субпідрядника.PDF
06 грудня 2019 08:55
18. Сертифікат якості ISO.PDF
06 грудня 2019 08:55
17. Спеціальний дозвіл.pdf
06 грудня 2019 08:55
15. Будівельна ліцензія.pdf
06 грудня 2019 08:55
10. Про санкції.PDF
06 грудня 2019 08:55
6. Стаття 17.PDF
06 грудня 2019 08:55
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІОРО"

ТОВ "БЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Переможець 6 092 358,23
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 10:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
6 092 358,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 16:35
Договір 28_12_19 дод. угода 5.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 16:33
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 16:31
дод. угода 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 10:33
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 20:53
ДУ 3 Дитятки.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 20:51
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 09:38
ДУ 2 Дитятки.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 15:26
ДУ 1 Дитятки.PDF зміни до договору
27 лютого 2020 15:19
Електронний підпис укладений
25 грудня 2019 12:51
Договір підряду 28/12-19 зміни до договору
25 грудня 2019 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із завершенням експертизи і отриманням експертного звіту від 24.01.2020 № 200115-1/В щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі контрольно-дозиметричного пункту «Дитятки» у зоні відчуження Іванківського району Київської області»
Номер договору про закупівлю: 28/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору підряду керуючись пуктом 5 частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 5.1, п. 5.2 розділу 5 та п. 15.1 розділу 15 договору підряду від 25.12.2019р. № 28/12-19
Номер договору про закупівлю: 28/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 28/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4) частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункти 5.2., 15.1. та 15.2. Договору підряду
Номер договору про закупівлю: 28/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з введенням на всій території України воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), які засвідчені загальним офіційним листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, керуючись пунктом 4) частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 5.2., 15.1. та 15.2. Договору підряду № 28/12-19 від 25.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 28/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML