Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади охоронної та пожежної сигналізації й подібна апаратура
Очікувана вартість
3 550 000,00 UAH
UA-2019-11-21-002367-b 7f46d4e17ec045c3b5be1a9fad5aa1ce
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Петрівна Шпаченко

+380522331561
+380675208142
zakaz121@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40109000
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, буд. 1
Контактна особа: Галина Петрівна Шпаченко
+380522331561,+380675208142
zakaz121@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 15:12
Очікувана вартість: 3 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
211 найменувань
Прилади охоронної та пожежної сигналізації й подібна апаратура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 1, 28000, м. Олександрія вул. 6 грудня, 25, 27400, м. Знам’янка, вул. Героїв Крут, 9, 27500, м. Світловодськ, вул. М. Грушевського, 7, 28500, м. Долинска, вул. Шевченка, 27, 26200, м. Мала Виска, вул. Центральна, 81, 27100, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 70, 26300, м. Гайворон, вул. Воєводіна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги ТД
Дата подання: 26 листопада 2019 10:23
Дата відповіді: 03 грудня 2019 17:01
Вимога до Учасника: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями... ТД включає 4 Додатки (електронні форми) які треба чітко заповнити. Наданий формат ТД не дозволяє проводити роботи з електронними формами. Прохання Учасника: Для роботи з ТД, просимо надати ТД в формате Microsoft Word.
Відповідь: Відповідно до ст. 25 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вiд 13.04.2016 р. № 680, тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено: електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Документ «тендерна документація» оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу в форматі PDF (Portable Document Format), який призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді та придатній для приймання його змісту людиною.
Вимоги ТД
Дата подання: 28 листопада 2019 16:14
Дата відповіді: 03 грудня 2019 17:01
Вимога до Учасника: Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:... Документи подаються особисто, поштою або уповноваженим представником учасника, прошиті, пронумеровані та з реєстром наданих документів, у робочі дні з 08:30 год. до 17:40 год. разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію... Термін видачі довідки Державної фіскальної служби 5 днів. Термін доставки поштового відправлення (для Учасників з регіонів) 1-3 дні. Згідно закону: "Переможець повинен подати замовнику документи шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу." Прохання Учасника: Просимо видалити із ТД вимогу подачі Переможцем документів в паперовому вигляді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.13 року №567 (далі - Порядок), довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (далі - Довідка), видається за основним місцем обліку платника податків, який звертається за наданням послуги, безоплатно на підставі заяви про видачу довідки. Строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п’ять робочих днів з дня отримання такої заяви. Згідно з формою Довідки в ній зазначається строк її дії, який становить 10 календарних днів від дня реєстрації такої довідки в контролюючому органі.
Проте, згідно з ч.1 ст.10, ч.3 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Отже, кожен Учасник має можливість отримати Довідку БЕЗОПЛАТНО ТА СВОЄЧАСНО, оскільки чинним законодавством України не має заборони подати відповідну заяву на отримання Довідки заздалегідь.
Водночас, відповідно до роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06, абзацом другим частини третьої статті 17 Закону встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема статтею 17 Закону. Разом з тим спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі.
Згідно з частиною третьою статті 32 Закону у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Отже, якщо такі документи переможцем не надані (не надані/ не надані у строк, встановлений Законом /не відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерній документації), замовник має правові підстави відхилити тендерну пропозицію, розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, визначити переможця та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір протягом одного дня після прийняття рішення у зв’язку із неподанням попереднім переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000004 ● 82e6ae361cf04fa39f8cc2338272cc5b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 12:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.12.2019 № 69

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.12.2019 № 69

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-11-21-002367-b 21.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-04 12:32:10

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Прилади охоронної та пожежної сигналізації й подібна апаратура» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: UA-2019-11-21-002367-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
При проведенні даної закупівлі 26.11.2019 в електронній системі закупівель оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення).
З якої причини відповідь на вищевказане звернення опублікована Вами в електронній системі закупівель 03.12.2019, при тому що відповідно до частини 1 статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону, а саме - протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-09 11:38:00

Щодо надання пояснення

Щодо надання пояснення

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені шляхом відміни торгів, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

2019-12-20 12:10:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2019-12-23 10:31:30

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 грудня 2019 14:43
Коментар щодо відміни: Згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
05 грудня 2019 14:43
Електронний підпис
05 грудня 2019 14:41
Протокол_136.pdf