Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція скверу ім.Т.Г.Шевченко в м. Марганець Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-11-21-002365-b f001a019f6eb4e299668fdc05cddc3c3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетеріна Світлана Володимирівна

+380500348011 zamownuk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40211027
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А
Контактна особа: Тетеріна Світлана Володимирівна
+380500348011
zamownuk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
"Реконструкція скверу ім.Т.Г.Шевченко в м. Марганець Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підрядник у строк, що не перевищує 20 календарних днів на виготовлення проектоно-кошторисної документації, зобов'язаний на наступний робочий день передати зразок проектно-кошторисної документації Замовнику у паперовій формі та на оптичних або флеш носіях для погодження. Допускається лише письмова форма погодження. Після отримання погодження Замовника, у Підрядника починається перебіг строку на проходження експертизи проектно-кошторисної документації. Отримання позитивного експертного висновку державної експертизи проектно-кошторисної документації покладається на Підрядника. Підрядник передає проектно-кошторисну документаціюдо експертної організації, супроводжує проходження експертизи та проводить оплату. Після отримання позитивного експертного висновку державної експертизи Підрядник формує та надає Замовнику остаточний варіант проектно-кошторисної документації (чотири екземпляри)у паперовій формі та на оптичних або флеш носіях. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 листопада 2019 15:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:13
119-19.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ"
#39337866
Переможець 150 000,00
UAH
21 листопада 2019 15:24

Документи

21 листопада 2019 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:49
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:13
119-19 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:13
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 15:35
119-19.pdf укладений
21 листопада 2019 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі, зміна кошторису
Номер договору про закупівлю: 119/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH