Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
проекційний екран
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-11-21-002229-b ● fec7b9e84e284c2fb1179b83d2e4e194
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний вищий навчальний заклад "Криворізький обласний музичний коледж" Дніпропетровської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02214121 |
Місцезнаходження: | 50099, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Грабовського, буд. 12 |
Контактна особа: |
Тетяна Сергіївна Бондаренко +380978246681,+380985608588 tenderkomk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
проекційний екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Грабовського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 38653400-1 — Проекційні екрани
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 15:41 |
Оголошення 2019.docx |
21 листопада 2019 14:56 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.doc |
21 листопада 2019 15:41 |
Оголошення 2019.docx
|
||
21 листопада 2019 14:56 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:53
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, ми розглядаємо аналоги, про що вказано у оголошенні. І так, ми допускаємо до участі ФОП, додавати 20% не будемо.
Запитання
Дата подання: 22 листопада 2019 14:02
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:24
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі учасники закупівлі зобовязані вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА #3181010709 |
Переможець |
4 950,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
File.PDF | укладений |
10 грудня 2019 12:11
|