Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проекційний екран
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-11-21-002229-b fec7b9e84e284c2fb1179b83d2e4e194
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Сергіївна Бондаренко

+380978246681
+380985608588
tenderkomk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний вищий навчальний заклад "Криворізький обласний музичний коледж" Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02214121
Місцезнаходження: 50099, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Грабовського, буд. 12
Контактна особа: Тетяна Сергіївна Бондаренко
+380978246681,+380985608588
tenderkomk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 15:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
проекційний екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Грабовського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 38653400-1 — Проекційні екрани

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 15:41
Оголошення 2019.docx
21 листопада 2019 14:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.doc
21 листопада 2019 15:41
Оголошення 2019.docx
21 листопада 2019 14:56
Оголошення 2019.docx
21 листопада 2019 14:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:53
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, ми розглядаємо аналоги, про що вказано у оголошенні. І так, ми допускаємо до участі ФОП, додавати 20% не будемо.
Запитання
Дата подання: 22 листопада 2019 14:02
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:24
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі учасники закупівлі зобовязані вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 4 950,00
UAH з ПДВ
4 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 14:27
лист згода.pdf
29 листопада 2019 14:22
довідка підпис.pdf
29 листопада 2019 14:21
Вимоги Стаття 17 (1).pdf
29 листопада 2019 14:20
лист гарантія новий товар.pdf
29 листопада 2019 14:20
лист гарантія.pdf
29 листопада 2019 14:19
проект договору.pdf
29 листопада 2019 14:19
технічні характеристики.pdf
29 листопада 2019 14:18
цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 13:12
Виписка-ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 13:12
Витяг ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 13:12
Витяг_єдин_под.pdf
29 листопада 2019 13:12
паспорт.pdf
29 листопада 2019 13:12
Інформація_учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА
#3181010709
Переможець 4 950,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 14:54

Документи

05 грудня 2019 14:54
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА
#3181010709
4 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 14:54
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
File.PDF укладений
10 грудня 2019 12:11